Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з благоустрою (поточний ремонт прибудинкової території Прилуцького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №7 (ліцей №7) Прилуцької міської ради по вул.Небесної Сотні, 107) від Управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-10-011969-a
Id Tender e2a6d1ef85bb4e74a5331c9984532228
План UA-P-2025-04-10-014113-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.04.2025 15:59
Остання зміна 09.05.2025 11:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 653 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
13 265 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.04.2025 15:59 до 18.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.04.2025 15:59
до 15.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.04.2025 15:59
до 15.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.04.2025 13:56
до 01.05.2025 14:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.04.2025 14:50
до 07.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.05.2025 14:20
до 09.05.2025 11:44
Період уточнень
з 10.04.2025 15:59 до 15.04.2025 00:00
Період оскарження
з 10.04.2025 15:59 до 15.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.04.2025 13:56 до 01.05.2025 14:20
Період кваліфікації
з 18.04.2025 13:56 до 01.05.2025 14:20
Основні параметри
Послуги з благоустрою (поточний ремонт прибудинкової території Прилуцького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №7 (ліцей №7) Прилуцької міської ради по вул.Небесної Сотні, 107)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 653 000 грн.
Послуги з благоустрою (поточний ремонт прибудинкової території Прилуцького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №7 (ліцей №7) Прилуцької міської ради по вул.Небесної Сотні, 107)
Назва предмета закупівлі
Послуги з благоустрою (поточний ремонт прибудинкової території Прилуцького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №7 (ліцей №7) Прилуцької міської ради по вул.Небесної Сотні, 107)
Очікувана вартість
2 653 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13265,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.04.2025 13:33
Закінчення аукціону
18.04.2025 13:56
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з благоустрою (поточний ремонт прибудинкової території Прилуцького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №7 (ліцей №7) Прилуцької міської ради по вул.Небесної Сотні, 107)
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Рак Яків Олександрович
Пропозиція:
2 602 964.08 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ШУРДУКА ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Пропозиція:
2 548 741.38 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.04.2025 13:33
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.04.2025 15:59
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Фабриченко Антоніна Михайлівна
Електронна пошта
Телефон
+380463730479
Замовник
ЄДРПОУ
26211349
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства
Поштовий індекс
17500
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
ПРИЛУКИ
Адреса
вул.Незалежності, буд. 82
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з благоустрою (поточний ремонт прибудинкової території Прилуцького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №7 (ліцей №7) Прилуцької міської ради по вул.Небесної Сотні, 107)
Період вимог/скарг з 25.04.2025 14:50 по 01.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.04.2025 13:56 по 26.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
не виправив невідповідності
Документи кваліфікації
25.04.2025 14:50
Повідомлення про рішення
25.04.2025 14:49
-
18.04.2025 13:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2025 15:59
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2025 15:59
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.На підтвердження наявності виконаного аналогічного договору учасник у складі пропозиції не надав відгук/рекомедаційний лист від замовника про належне виконання договору. Для усунення невідповідностей учасник повинен надати такий відгук (підпункт 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної дкументації). 2.Відповідно до технічної специфікації передбачено навантаження сміття екскаваторами на автомобілі – самоскиди, а також вивезення такого сміття. У тендерній пропозиції відсутня інформація про наявність в учасника вантажного автомобіля. Для усунення невідповідностей учасник повинен надати відповідну інформацію та підтвердні документи про наявність такого транспортного засобу (підпункт 1.2. пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації, додаток 1.1до тендерної документації). 3.У складі тендерної пропозиції учасника відсутня інформація про відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей. Для уточнення невідповідностей учасник повинен нанадти відповідну довідку (підпункт 2 пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації).
Створено
22.04.2025 17:22
Надати до
23.04.2025 17:22
Період вимог/скарг з 01.05.2025 14:20 по 07.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.04.2025 14:50 по 03.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.05.2025 14:20
Довідка НАЗК
01.05.2025 14:20
Повідомлення про рішення
01.05.2025 12:43
Пропозиція, що перемогла
25.04.2025 14:50
Витяг з ЄДР
25.04.2025 14:50
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-10-011969-a-c1
Підписаний і діє
Номер
25
2 602 964.08 грн.
2 602 964.08 грн.
Без ПДВ
Підписано
08.05.2025
Строк дії договору з
08.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з благоустрою (поточний ремонт прибудинкової території Прилуцького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №7 (ліцей №7) Прилуцької міської ради по вул.Небесної Сотні, 107)
Номенклатура
Послуги з благоустрою (поточний ремонт прибудинкової території Прилуцького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №7 (ліцей №7) Прилуцької міської ради по вул.Небесної Сотні, 107)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
2 602 964.08
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління житлово-комунального господарства
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26211349

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Рак Яків Олександрович
Повна назва
ФОП Рак Яків Олександрович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3075803238

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.05.2025 11:44
-
09.05.2025 11:44
Підписаний договір
Додатки до договору
09.05.2025 11:44
Підписаний договір
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
09.05.2025 11:44
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-19-000057
Дата створення проекту
19.05.2025 16:09
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
19.05.2025 17:45
Дата публікації висновку про результати
06.06.2025 14:59
Дата завершення усунення порушень
21.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
10.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 19.05.2025 № 31-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2025-04-10-011969-a 10.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.05.2025 00:00
Документи рішення
19.05.2025 17:45
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 06 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівлі від 10.04.2025 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП Шурдука Олександр Олександрович та ФОП Рак Яків Олександрович, вимога про усунення невідповідностей до 23.04.2025 (17:22), протоколи прийняття рішення уповноваженою особою від 25.04.2025 № 69 (щодо відхилення) та від 01.05.2025 №72 (щодо визначення переможця), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 01.05.2025, договір 08.05.2025 № 25 укладений Замовником з ФОП Рак Яків Олександрович (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель 09.05.2025, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднене в електронній системі закупівель 27.05.2025. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 8.4 Додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасник в тендерній пропозиції повинен надати «акт огляду об’єкта, який підписаний обома сторонами під час огляду об’ємів робіт за даним об’єктом. Для можливого огляду об’єкту учаснику необхідно подати заявку у робочий день з 8:00 до 17:00 на електронну адресу Замовника: [email protected], але не пізніше ніж за 1 робочий день до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До заявки додаються документи, що посвідчують особу та підтверджують повноваження особи учасника». У складі тендерної пропозиції ФОП Рак Яків Олександрович надано акт огляду (обстеження) об’єкта від 16.04.2025. В акті зазначено: найменування об`єкту, найменування Замовника, дата складання та підписання цього акту, предмет закупівлі, найменування робіт і витрат, заміри відповідно до технічного завдання, тощо. Отже, встановлення у тендерній документації наведеної вище вимоги порушує принципи закупівель встановлені статтею 5 Закону, якими передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. Аналогічна позиція суду наведена у рішенні від 26 січня 2022 року № 520/15955/21.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення принципів закупівель встановлені статтею 5 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
06.06.2025 00:00
Дата публікації
06.06.2025 14:59
Документи висновку
06.06.2025 14:59
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання зобов'язань, викладених у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 06.06.2025 про результати моніторингу закупівлі UA-2025-04-10-011969-a управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради повідомляє наступне. На нараді начальника управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради Созінова О.С. 10.06.2025 із працівниками управління житлово-комунального господарства розглянуто зміст висновку про результати моніторингу від 06.06.2025 процедури закупівлі UA-2025-04-10-011969-a «Послуги з благоустрою (поточний ремонт прибудинкової території Прилуцького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №7 (ліцей №7)», код ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) та проведено роз'яснювальну роботу з Фабриченко А.М., яка є уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель в управлінні житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради, щодо врахування в подальшому вказаних у висновку зауважень (копія протоколу додається). З метою поглибленого вивчення положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 та інших нормативних актів, при наявності бюджетних призначень, уповноважену особу буде направлено на навчання з питань публічних закупівель. Додаток: на 1 арк.
Дата публікації
10.06.2025 15:24
Документи інформації про усунення порушення
10.06.2025 15:24
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з благоустрою (поточний ремонт прибудинкової території Прилуцького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №7 (ліцей №7) Прилуцької міської ради по вул. Небесної Сотні, 107)», очікуваною вартістю 2 653 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-10-011969-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, експертний звіт, дефектні акти, протокол засідання робочої групи тощо)? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору від 08.05.2025 № 25, укладеного Замовником з ФОП Рак Яків Олександрович. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (у разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
22.05.2025 17:24
Орган перевірки
28.05.2025 00:00
Документи повідомлення
22.05.2025 17:24
-
Відповідь
Пояснення на запит
Пояснення на запит у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги з благоустрою (поточний ремонт прибудинкової території Прилуцького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №7 (ліцей №7) Прилуцької міської ради по вул..Небесної Сотні, 107)» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA 2025-04-10-011969-a) 1.Повідомляю, що розмір бюджетного призначення визначено згідно з рішенням Прилуцької міської ради (57 (позачергова) сесія 8 скликання) від 17.12.2024 №35 (посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщене рішення ради додається, а саме: https://pryluky.cg.gov.ua/web_docs/5612/2024/01/docs/57-35.zip, а також згідно з міською цільовою Програмою «Житлово-комунальне господарство та організація благоустрою міста Прилуки у 2025 році», затвердженою рішенням Прилуцької міської ради (57 (позачергова) сесія 8 скликання) від 17.12.2024 №27 (посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщене рішення ради додається, а саме:https://pryluky.cg.gov.ua/web_docs/5612/2024/01/docs/57-27.zip. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості здійснено в рамках бюджету Прилуцької міської територіальної громади на 2025 рік та дефектного акту, складеного балансоутримувачем - Прилуцький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №7 (ліцей №7) (копія додається). У відповідності до п.п.1 п.4 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективність використання державних коштів» Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення оприлюднено на офіційному веб-сайті Прилуцької міської ради за посиланням: https://pryluky.cg.gov.ua/index.php?id=35788&tp=1. 2.Договір на послуги з благоустрою (поточний ремонт прибудинкової території Прилуцького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №7 (ліцей №7) Прилуцької міської ради по вул..Небесної Сотні, 107) від 08.05.2025 №25, укладеного з ФОП Рак Яків Олександрович, станом на 27.05.2025 виконано на 50%, з них оплачено 932945,13 грн. Роботи на об’єкті продовжуються. Додаток: -копія дефектного акту.
Рішеня
27.05.2025 14:58
Замовник
Документи повідомлення
27.05.2025 14:58
-
27.05.2025 14:59
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 653 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.04.2025 00:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства
Контактний телефон:
+380463730479
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 653 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.04.2025 00:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства
Контактний телефон:
+380463730479
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності