Показати схожі тендери

Закупівля С_25Т-337_39140000-5 Меблі для дому (Меблі для кухні) від АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-10-011466-a
Id Tender 8592592b9de94863a81640c2aa2e465d
План UA-P-2025-04-10-013064-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 10.04.2025 15:44
Остання зміна 26.05.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
38 472 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 150 грн. (2,99 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.04.2025 15:43 до 18.04.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 10.04.2025 15:43
до 15.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.04.2025 15:43
до 15.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.04.2025 12:00
до 20.05.2025 13:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.05.2025 11:58
до 26.05.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 20.05.2025 13:30
-
Період уточнень
з 10.04.2025 15:43 до 15.04.2025 00:00
Період оскарження
з 10.04.2025 15:43 до 15.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.04.2025 12:00 до 20.05.2025 13:30
Період кваліфікації
з 18.04.2025 12:00 до 20.05.2025 13:30
Основні параметри
С_25Т-337_39140000-5 Меблі для дому (Меблі для кухні)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
38 472 грн.
39140000-5 Меблі для дому (Меблі для кухні)
Назва предмета закупівлі
39140000-5 Меблі для дому (Меблі для кухні)
Очікувана вартість
38 472 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1150,0
2,99 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (штуки)
Кухня 2,48м
Опис предмета закупівлі
Кухня 2,48м
Код ДК 021:2015
39141300-5 - Кухонні гарнітури
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Харківська область, м.Харків
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Стіл кухонний
Опис предмета закупівлі
Стіл кухонний
Код ДК 021:2015
39141000-2 - Кухонні меблі та обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Харківська область, м.Харків
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата протягом 30 календарних днів з дати підписання акту приймання передачі товару або видаткової накладної та наданого постачальником на його підставі рахунку на оплату.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Кутенков М.В.
Пропозиція:
38 400 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена ПЕТРОВСЬКА
Електронна пошта
Телефон
+380958254216
Сайт:
http://ugv.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019775
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
Кваліфікація
Лот № 1 39140000-5 Меблі для дому (Меблі для кухні)
Період вимог/скарг з 02.05.2025 11:58 по 08.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.04.2025 12:00 по 17.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.05.2025 12:32
Довідка НАЗК
02.05.2025 11:58
Повідомлення про рішення
23.04.2025 11:14
Електроний протокол про продовження строку
18.04.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2025 15:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2025 15:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації та необхідність проведення дозапиту документів
Дата продовження строку розгляду
23.04.2025 11:14
Дата кінця розгляду
17.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1. Перелік виявлених невідповідностей Учасник завантажив Опитувальник фізичної особи (далі - Опитувальник), який не відповідає формі Додатку № 6 тендерної документації 1.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності п.2, Розділу II, Додатку №1 до ТД: : "2. Додаток №6 «Опитувальник Контрагента - фізичної Особи» (надається учасниками-фізичними особами, фізичними особами-підприємцями). 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасник має завантажити Опитувальник фізичної особи відповідно до додатку №6 тендерної документації 2.1. Перелік виявлених невідповідностей Учасник завантажив документ, а саме довідку про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/Республікою Білорусь/ Ісламською Республікою Іран, яка не містить повної інформації згідно вимог ТД 2.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності п.7, Розділу II, Додатку №1 до ТД: "Надається Учасником Довідка про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран, що обов’язково включає інформацію про те, що учасник закупівлі, його учасник(-и)/акціонер(-и)/ засновник(-и)/кінцевий бенефіціарний власник у період з 19.02.2016 по день надання довідки (стосовно Російської Федерації/ Республіки Білорусь) та у період з 13.02.2024 по день надання довідки (стосовно Ісламської Республіки Іран) не є: 1) громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); 2) юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; 3) юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером, засновником), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є: • Російська Федерація/Республіка Білорусь/ Ісламська Республіка Іран, або • громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або • юридична особа, утворена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів); 4) фізичною особою-членом або учасником (акціонером, засновником) юридичної особи, яка утворена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або приватним підприємцем, який зареєстрований відповідно до законодавства зазначених країн". 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасник має завантажити Довідку про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/Республікою Білорусь/ Ісламською Республікою Іран з повною інформацією 3.1. Перелік виявлених невідповідностей Учасник завантажив документ, а саме довідку, що підтверджує повноваження посадових осіб або представника учасника на підписання тендерної пропозиції та договору про закупівлю, яка не містить повної інформації відповідно до вимог ТД. 3.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності п.п 1.1 п. 2 розділу I Додатку №1 до ТД: "1.Лист за підписом керівника по формі додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника. У листі повинен бути перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.". 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасник має завантажити Лист за підписом керівника по формі додатку №1.1 до ТД 4.1. Перелік виявлених невідповідностей Учасник завантажив документ, а саме паспорт громадянина України серії АЕ № 585236 на ім’я Кутенков Максим Вікторович в сканованому вигляді. При перевірці вказаного документу за обліками реєстру державної міграційної служби України станом на 23.04.2025 року отримано результат: «Документ визнано недійсним». 4.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності п.п 1.2 п. 2 розділу I Додатку №1 до ТД: "2. Копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю." 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасник має завантажити документ, що підтверджує повноваження посадової особи, а саме дійсний паспорт.
Створено
30.04.2025 09:26
Надати до
01.05.2025 09:26
Період вимог/скарг з 20.05.2025 13:30 по 26.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.05.2025 13:21 по 28.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Зміст
ФОП Кутенков М.В. (ЄДРПОУ 2930405436), як учасник-переможець, оприлюднив документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту47 Особливостей в електронній системі закупівель 08.05.2025р., чим не виконав вимоги пункту 47 Особливостей та додатку №2 до тендерної документації 39140000-5 Меблі для дому (Меблі для кухні), С_25Т-337, ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-10-011466-a, а саме переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2025 15:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2025 15:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
38 472 грн.
Період подання пропозицій
до 18.04.2025 12:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380958254216
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
38 472 грн.
Період подання пропозицій
до 18.04.2025 12:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380958254216
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності