Показати схожі тендери

Закупівля Шафа релейна, батарейна (Лот № 1 – Шафа релейна; Лот № 2 – Шафа батарейна) від РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-10-010715-a
Id Tender 8eaf8d774ce74cd58f340e6e4d471f0e
План UA-P-2025-04-10-013551-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 10.04.2025 15:22
Остання зміна 21.05.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 925 500 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
14 400 грн. (0,37 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.04.2025 15:19 до 18.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.04.2025 15:19
до 15.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.04.2025 15:19
до 15.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.04.2025 14:32
до 15.05.2025 14:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.05.2025 13:43
до 21.05.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 15.05.2025 14:08
-
Період уточнень
з 10.04.2025 15:19 до 15.04.2025 00:00
Період оскарження
з 10.04.2025 15:19 до 15.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.04.2025 14:32 до 15.05.2025 14:08
Період кваліфікації
з 18.04.2025 14:32 до 15.05.2025 14:08
Основні параметри
Шафа релейна, батарейна (Лот № 1 – Шафа релейна; Лот № 2 – Шафа батарейна)
Більш детальна інформація та проект договору розміщено в тендерній документації.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
2 485 500 грн.
Шафа релейна
Назва предмета закупівлі
Шафа релейна
Очікувана вартість
2 485 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
24855,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.04.2025 12:28
Закінчення аукціону
18.04.2025 12:51
Позиція
Опис предмета закупівлі
Шафа релейна ШМР-М (ШРУ-М) виконання 6 без основи (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
34632300-9 - Електричні установки для залізничних доріг
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Вінницька область, Козятин
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЦБ-ГРУП"
Пропозиція:
2 475 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ЕКСІМ"
Пропозиція:
2 485 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.04.2025 12:28
Лот № 2 Статус - неуспішний лот закупівлі
1 440 000 грн.
Шафа батарейна
Назва предмета закупівлі
Шафа батарейна
Очікувана вартість
1 440 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14400,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.04.2025 14:09
Закінчення аукціону
18.04.2025 14:32
Позиція
Опис предмета закупівлі
Шафа батарейна ШМБ без основи (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
34632300-9 - Електричні установки для залізничних доріг
Кількість
32
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Вінницька область, Козятин
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЦБ-ГРУП"
Пропозиція:
1 440 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ЕКСІМ"
Пропозиція:
1 440 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.04.2025 14:09
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.04.2025 15:21
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Антоніна Лукасевич
Електронна пошта
Телефон
0443096906
Сайт:
http://swrailway.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40081221
Повна назва
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул.Лисенко, 6
Кваліфікація
Лот № 1 Шафа релейна
Період вимог/скарг з 15.05.2025 13:43 по 21.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.04.2025 14:32 по 17.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «СЦБ-ГРУП».
Документи кваліфікації
15.05.2025 13:43
Повідомлення про рішення
25.04.2025 08:58
Електроний протокол про продовження строку
18.04.2025 14:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2025 15:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2025 15:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 41 Особливостей, строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з необхідністю продовження строку розгляду тендерної пропозиції для більш детального та повного розгляду документів, наданих Вами у складі тендерної пропозиції, що потребує додаткового часу, продовжується строк розгляду Вашої тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
25.04.2025 08:56
Дата кінця розгляду
17.05.2025 00:00
Період вимог/скарг з 15.05.2025 14:00 по 21.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.05.2025 13:43 по 23.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «СМАРТ ЕКСІМ».
Документи кваліфікації
15.05.2025 14:00
Повідомлення про рішення
15.05.2025 13:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2025 15:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2025 15:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Лот № 2 Шафа батарейна
Період вимог/скарг з 15.05.2025 13:45 по 21.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.04.2025 14:32 по 17.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «СЦБ-ГРУП».
Документи кваліфікації
15.05.2025 13:45
Повідомлення про рішення
25.04.2025 09:02
Електроний протокол про продовження строку
18.04.2025 14:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2025 15:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2025 15:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 41 Особливостей, строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з необхідністю продовження строку розгляду тендерної пропозиції для більш детального та повного розгляду документів, наданих Вами у складі тендерної пропозиції, що потребує додаткового часу, продовжується строк розгляду Вашої тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
25.04.2025 08:59
Дата кінця розгляду
17.05.2025 00:00
Період вимог/скарг з 15.05.2025 14:08 по 21.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.05.2025 13:45 по 23.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «СМАРТ ЕКСІМ».
Документи кваліфікації
15.05.2025 14:08
Повідомлення про рішення
15.05.2025 13:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2025 15:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2025 15:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-15-000004
Дата створення проекту
15.05.2025 12:20
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
15.05.2025 12:37
Дата публікації висновку про результати
28.05.2025 15:25
Дата завершення усунення порушень
03.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
06.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 948-00-53
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.05.2025 №33-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025, почати моніторинг процедур закупівель/ закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Іванна ЙОЛИЧ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 15.05.2025 № 33-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-04-10-010715-a 10.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.05.2025 00:00
Документи рішення
15.05.2025 12:37
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 01.04.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель РЕГІОНАЛЬНОЇ ФІЛІЇ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10 квітня 2025 року №58; відповідь Замовника, надана через електронну систему закупівель на запитання щодо процедури закупівлі; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СЦБ-ГРУП» (далі – ТОВ «СЦБ-ГРУП») та товариства з обмеженою відповідальністю «СМАРТ ЕКСІМ» (далі – ТОВ «СМАРТ ЕКСІМ») за лотами №№ 1, 2; повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозиції від 25.04.2025; протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СЦБ-ГРУП» від 15.05.2025 № 58л1/1 за лотом 1; протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ ЕКСІМ» від 15.05.2025 № 58л1/2 за лотом 1; протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СЦБ-ГРУП» від 15.05.2025 № 58л2/1 за лотом 2; протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ ЕКСІМ» від 15.05.2025 № 58л2/2 за лотом 1; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 16 травня 2025 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922-VIII та Особливостям, розгляду та відхилення тендерних пропозицій ТОВ «СЦБ-ГРУП» та ТОВ «СМАРТ ЕКСІМ» за лотами №№1, 2, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
28.05.2025 00:00
Дата публікації
28.05.2025 15:25
Документи висновку
28.05.2025 15:25
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Шафа релейна, батарейна (Лот № 1 – Шафа релейна; Лот № 2 – Шафа батарейна)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-10-010715-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
16.05.2025 10:23
Орган перевірки
22.05.2025 00:00
Документи повідомлення
16.05.2025 10:24
-
Відповідь
Відповідь на запит UA-2025-04-10-010715-a
На запит Державної аудиторської служби України від 16.05.2025 щодо надання пояснень по процедурі закупівлі «Шафа релейна, батарейна (Лот № 1 – Шафа релейна; Лот № 2 – Шафа батарейна)» код ДК 021:2015: 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху № UA-2025-04-10-010715-a повідомляємо наступне. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку до тендерної документації та встановлені відповідно до діючих технічних регламентів, вимог та положень нормативних документів АТ «Укрзалізниця». Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому організаційно-розпорядчими документами Замовника, примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 р. та Наказом Мінекономіки № 649 від 07.04.2020 р. «Про внесення змін до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (копії комерційного запиту, комерційних пропозицій та техніко-економічного обґрунтування закупівлі додаються). Додатки: 1. Комерційний запит служби організації та проведення закупівель регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» від 25.02.2025 № ПЗЗ НХ-04/755 – на 2 арк. в 1 прим.; 2. Комерційна пропозиція ТОВ «ТАМЕРЛАЙН» від 25.02.2025 № Ш-32/76-91 – на 1 арк. в 1 прим.; 3. Комерційна пропозиція ТОВ «СМАРТ ЕКСІМ» від 25.02.2025 № РГ-42/23 – на 1 арк. в 1 прим.; 4. Комерційна пропозиція ТОВ «ВІКТРАНСКОМ» від 25.02.2025 № 90 – на 1 арк. в 1 прим.; 5. Техніко-економічне обґрунтування закупівлі (реєстраційна картка моніторингу № 2391/ПЗЗ від 17.03.2025) – на 2 арк. в 1 прим.
Рішеня
16.05.2025 10:55
Замовник
Торги не відбулися
Очікувана вартість
3 925 500 грн.
Період подання пропозицій
до 18.04.2025 00:00
Замовник:
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
0443096906
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
3 925 500 грн.
Період подання пропозицій
до 18.04.2025 00:00
Замовник:
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
0443096906
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності