Показати схожі тендери

Закупівля Щебінь щільний природній з гравію для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та робіт фракції 20-40мм за ДК 021:2015 - 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі від КП Заболотівський комбінат комунальних підприємств.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-10-010451-a
Id Tender 23b681c99e734c5c8e3320dafb73917c
План UA-P-2025-04-10-012574-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.04.2025 15:32
Остання зміна 12.05.2025 16:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 680 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 000 грн. (0,60 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.04.2025 15:11 до 22.04.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 10.04.2025 15:11
до 19.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.04.2025 15:11
до 19.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.04.2025 10:00
до 23.04.2025 15:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.04.2025 15:16
до 29.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.04.2025 15:16
до 12.05.2025 16:03
Період уточнень
з 10.04.2025 15:11 до 19.04.2025 00:00
Період оскарження
з 10.04.2025 15:11 до 19.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.04.2025 10:00 до 23.04.2025 15:16
Період кваліфікації
з 22.04.2025 10:00 до 23.04.2025 15:16
Основні параметри
Щебінь щільний природній з гравію для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та робіт фракції 20-40мм за ДК 021:2015 - 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 680 000 грн.
Щебінь щільний природній з гравію для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та робіт фракції 20-40мм за ДК 021:2015 - 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Назва предмета закупівлі
Щебінь щільний природній з гравію для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та робіт фракції 20-40мм за ДК 021:2015 - 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Очікувана вартість
1 680 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10000,0
0,60 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Щебінь щільний природній з гравію для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та робіт фракції 20-40мм
Код ДК 021:2015
14212300-3 - Колотий камінь і щебінь
Кількість
2 800
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
78315, Україна, Івано-Франківська область, смт. Заболотів, населені пункти Заболотівської селищної територіальної громади.
Дата постачання по
31.12.2025 15:16
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
10.04.2025 15:11
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП МИЦКАН МИХАЙЛО ОЛЕГОВИЧ
Пропозиція:
1 344 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.04.2025 11:14
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Королюк Надія Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380967804062
Замовник
ЄДРПОУ
19399967
Повна назва
КП Заболотівський комбінат комунальних підприємств
Поштовий індекс
78315
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Заболотів
Адреса
Грушевського 41а
Кваліфікація
Лот № 1 Щебінь щільний природній з гравію для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та робіт фракції 20-40мм за ДК 021:2015 - 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Період вимог/скарг з 23.04.2025 15:16 по 29.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.04.2025 10:00 по 30.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.04.2025 15:16
Довідка НАЗК
23.04.2025 15:16
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
22.04.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-10-010451-a-c1
Підписаний і діє
Номер
12
1 344 000 грн.
1 344 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
12.05.2025
Строк дії договору з
12.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 800 (тонни)
Щебінь щільний природній з гравію для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та робіт фракції 20-40мм
Номенклатура
Щебінь щільний природній з гравію для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та робіт фракції 20-40мм
Кількість
2 800
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП Заболотівський комбінат комунальних підприємств
Повна назва
КП Заболотівський комбінат комунальних підприємств
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
19399967

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ФОП МИЦКАН МИХАЙЛО ОЛЕГОВИЧ
Повна назва
ФОП МИЦКАН МИХАЙЛО ОЛЕГОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3084411274

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA203563340000026007500457499
ПІБ підписанта
Мицкан Михайло Олегович
Посада підписанта
Керівник
Діє на підставі
Витягу державної реєстрації СПД № 2010350000000543518 від 18.04.2024 року. Наказ про призначення керівника № 1 від 11.09.2008
Номер телефону
380677071039
Електронна пошта
Документи договору
12.05.2025 16:03
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-24-000004
Дата створення проекту
24.04.2025 10:29
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
24.04.2025 11:04
Дата публікації висновку про результати
01.05.2025 11:15
Дата завершення усунення порушень
16.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
16.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 24.04.2025 №34-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 24.04.2025 № 34-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-04-10-010451-a 10.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.04.2025 00:00
Документи рішення
24.04.2025 11:04
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 01 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, розміщення Замовником інформації про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП Заболотівський комбінат комунальних підприємств (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої замовником особи від 17.04.2025 №5 (зі змінами) (далі – ТД) , реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Мицкан Михайло Олегович, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.04.2025 №6, повідомлення про намір укласти договір від 23.04.2025, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 28.04.2025 року. За результатами проведення моніторингу встановлено, що відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Порядок №1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Після внесення інформації в електронні поля на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. За нормою пункту 27 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 №2155-VIII (далі – Закон №2155) кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, а відповідно до пункту 20 частини першої статті 1 Закону №2155 засіб кваліфікованого електронного підпису – засіб електронного підпису, що відповідає вимогам, встановленим частинами першою - четвертою статті 19 Закону №2155. Згідно з частиною другою статті 18 Закону №2155 у процесі підтвердження кваліфікованого електронного підпису дійсність такого підпису підтверджується, за умови: - використання для створення кваліфікованого електронного підпису кваліфікованого сертифіката електронного підпису, який відповідає вимогам, встановленим частиною другою статті 23 цього Закону; - підтвердження того, що особистий ключ, який використовувався для створення кваліфікованого електронного підпису, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису. Відповідно до пункту 1 частини другої статті 23 Закону №2155 кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити позначку (у формі, придатній для автоматизованої обробки) про те, що сертифікат відкритого ключа виданий як кваліфікований сертифікат відкритого ключа. Та, відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 Закону №2155 кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити зазначення про те, що особистий ключ, пов’язаний з відкритим ключем, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, - у формі, придатній для автоматизованої обробки. Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, ТД, тощо), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис Королюк Надії Володимирівни (організація (установа) – КП ЗАБОЛОТІВСЬКИЙ ККП, тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону №2155 не є кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи Замовника, чим порушено вимоги пункту 3 Порядку №1082.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розміщення Замовником інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Порядку №1082. За результатами аналізу питань визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ФОП Мицкан Михайло Олегович – порушень, із врахуванням пояснення замовника, не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та забезпечити виготовлення кваліфікованого електронного підпису уповноваженій особі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
01.05.2025 00:00
Дата публікації
01.05.2025 11:15
Документи висновку
01.05.2025 11:15
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, що зазначені у висновку про результати моніторингу процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Особливостями щодо закупівлі щебінь щільний природній з гравію для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та робіт фракції 20-40мм за ДК 021:2015 - 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-10-010451-a, Замовником було здійснено заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та забезпечено виготовлення кваліфікованого електронного підпису уповноваженій особі, а саме укладено договір №3 від 01.05.2025р. та отримано захищений носій особистих ключів з кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи (документи, що свідчать про вжиття заходів додаються).
Дата публікації
02.05.2025 10:59
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Щебінь щільний природній з гравію для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та робіт фракції 20-40мм за ДК 021:2015 - 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-10-010451-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
28.04.2025 11:46
Орган перевірки
02.05.2025 00:00
Документи повідомлення
28.04.2025 11:47
-
Відповідь
Пояснення ДАСУ
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури закупівлі «щебінь щільний природній з гравію для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та робіт фракції 20-40мм за ДК 021:2015 - 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-10-010451-a, про надання пояснень (інформації та документів) щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляємо наступне: Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі обумовлені вимогами до щебню щільного природнього з гравію для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та робіт фракції 20-40мм, а саме відповідно до ДСТУ Б В.2.7-75-98 та відповідно до потреб Замовника в кількості 2800 т. Зазначений щебінь призначений для використання при проведенні поточного ремонту (гравіюванні) комунальних доріг в Заболотівській територіальній громаді. На підставі зазначеного визначені технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі та розміру бюджетного призначення обумовлений наявною потребою в закупівлі щебню щільного природнього з гравію для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та робіт фракції 20-40мм, даних потреби в 2024 р., інформації щодо цін на аналогічні товари згідно https://prozorro.gov.ua/ в регіоні та відповідно до отриманих комерційних пропозицій від потенційних постачальників. Очікувану вартість визначено за мінімальною ціною згідно отриманих даних з комерційних пропозицій та електронної системи закупівель, що становить 600 грн. за 1 тонну з урахуванням доставки товару. Документальне підтвердження додається.
Рішеня
30.04.2025 11:26
Замовник
Документи повідомлення
30.04.2025 11:34
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 680 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.04.2025 10:00
Замовник:
КП Заболотівський комбінат комунальних підприємств
Контактний телефон:
+380967804062
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 680 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.04.2025 10:00
Замовник:
КП Заболотівський комбінат комунальних підприємств
Контактний телефон:
+380967804062
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності