Показати схожі тендери

Закупівля Пакувальний матеріал Продукт кисломолочний ацидофільне молоко 3,2% жиру 200 г; Пакувальний матеріал Продукт кисломолочний Біфівіт 3,2 % жиру 200 г від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА МОЛОЧНА ФАБРИКА-КУХНЯ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-10-010231-a
Id Tender fcab07e856cf46549a53b93dee7c6c67
План UA-P-2025-04-10-005036-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 10.04.2025 15:04
Остання зміна 22.05.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 520 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
15 200 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.04.2025 15:06 до 18.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.04.2025 15:06
до 15.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.04.2025 15:06
до 15.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.04.2025 00:00
до 16.05.2025 14:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.05.2025 15:09
до 22.05.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 16.05.2025 14:06
-
Період уточнень
з 10.04.2025 15:06 до 15.04.2025 00:00
Період оскарження
з 10.04.2025 15:06 до 15.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.04.2025 00:00 до 16.05.2025 14:06
Період кваліфікації
з 18.04.2025 00:00 до 16.05.2025 14:06
Основні параметри
Пакувальний матеріал Продукт кисломолочний ацидофільне молоко 3,2% жиру 200 г; Пакувальний матеріал Продукт кисломолочний Біфівіт 3,2 % жиру 200 г
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
1 520 000 грн.
Пакувальний матеріал Продукт кисломолочний ацидофільне молоко 3,2% жиру 200 г; Пакувальний матеріал Продукт кисломолочний Біфівіт 3,2 % жиру 200 г
Назва предмета закупівлі
Пакувальний матеріал Продукт кисломолочний ацидофільне молоко 3,2% жиру 200 г; Пакувальний матеріал Продукт кисломолочний Біфівіт 3,2 % жиру 200 г
Очікувана вартість
1 520 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
15200,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 4 650 (кілограми)
Пакувальний матеріал Продукт кисломолочний ацидофільне молоко 3,2% жиру 200 г
Опис предмета закупівлі
Пакувальний матеріал Продукт кисломолочний ацидофільне молоко 3,2% жиру 200 г
Код ДК 021:2015
19520000-7 - Пластмасові вироби
Кількість
4 650
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
61037, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Героїв Харкова, 195
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №2 1 550 (кілограми)
Пакувальний матеріал Продукт кисломолочний Біфівіт 3,2 % жиру 200 г
Опис предмета закупівлі
Пакувальний матеріал Продукт кисломолочний Біфівіт 3,2 % жиру 200 г
Код ДК 021:2015
19520000-7 - Пластмасові вироби
Кількість
1 550
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
61037, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Героїв Харкова, 195
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАС ЕВОТЕК"
Пропозиція:
1 518 192 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.04.2025 15:04
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Алла Вікторівна Хайло
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Alla Viktoravna Hajlo
Електронна пошта
Телефон
380673062871
Факс
+380675705580
Сайт:
https://milkfactory.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
22696568
Назва (англійською мовою)
UTILITY ENTERPRISE "MUNICIPAL DAIRY FACTORY-CHILDREN'S FOOD KITCHEN"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА МОЛОЧНА ФАБРИКА-КУХНЯ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ"
Повна назва (англійською мовою)
UTILITY ENTERPRISE "MUNICIPAL DAIRY FACTORY-CHILDREN'S FOOD KITCHEN"
Поштовий індекс
61054
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
місто Харків
Адреса
ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ СТУСА, будинок 13
Кваліфікація
Лот № 1 Пакувальний матеріал Продукт кисломолочний ацидофільне молоко 3,2% жиру 200 г; Пакувальний матеріал Продукт кисломолочний Біфівіт 3,2 % жиру 200 г
Період вимог/скарг з 09.05.2025 15:09 по 15.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.04.2025 00:00 по 17.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Зміст
25.04.2025 року замовником продовжено строк розгляду пропозиції
Документи кваліфікації
09.05.2025 15:11
Довідка НАЗК
09.05.2025 15:09
Повідомлення про рішення
09.05.2025 15:01
Пропозиція, що перемогла
28.04.2025 10:41
Електроний протокол про продовження строку
18.04.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2025 15:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2025 15:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
25.04.2025 року замовником продовжено строк розгляду пропозиції
Дата продовження строку розгляду
28.04.2025 10:41
Дата кінця розгляду
17.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 розділу 3 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо
Створено
08.05.2025 09:22
Надати до
09.05.2025 09:22
Період вимог/скарг з 16.05.2025 14:06 по 22.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.05.2025 13:56 по 24.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей;
Зміст
Учасник - переможець у зазначені строки та спосіб не надав через електронну систему закупівель документи , які підтверджують відсутність підстав , визначених пунктом 47 Особливостей
Документи кваліфікації
16.05.2025 14:06
Повідомлення про рішення
16.05.2025 14:06
Скарги та рішення
16.05.2025 13:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2025 15:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2025 15:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 520 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.04.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА МОЛОЧНА ФАБРИКА-КУХНЯ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ"
Контактний телефон:
380673062871
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 520 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.04.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА МОЛОЧНА ФАБРИКА-КУХНЯ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ"
Контактний телефон:
380673062871
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності