Показати схожі тендери

Закупівля Швидкоспоруджувана захисна споруда для улаштування укриття Код за ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини від Маринівський ліцей «Лідер» Доманівської селищної ради Миколаївської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-10-008208-a
Id Tender 4f4d3faefe204c57a6213691184679a1
План UA-P-2025-04-10-010126-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.04.2025 14:04
Остання зміна 01.05.2025 11:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 004 400 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
40 044 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.04.2025 14:02 до 18.04.2025 13:51
Завершено
Період уточнень
з 10.04.2025 14:02
до 15.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.04.2025 14:02
до 15.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.04.2025 12:12
до 25.04.2025 17:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.04.2025 11:51
до 01.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.04.2025 17:09
до 01.05.2025 11:53
Період уточнень
з 10.04.2025 14:02 до 15.04.2025 00:00
Період оскарження
з 10.04.2025 14:02 до 15.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.04.2025 12:12 до 25.04.2025 17:09
Період кваліфікації
з 21.04.2025 12:12 до 25.04.2025 17:09
Основні параметри
Швидкоспоруджувана захисна споруда для улаштування укриття Код за ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 004 400 грн.
Швидкоспоруджувана захисна споруда для улаштування укриття
Назва предмета закупівлі
Швидкоспоруджувана захисна споруда для улаштування укриття
Очікувана вартість
4 004 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
40044,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.04.2025 11:49
Закінчення аукціону
21.04.2025 12:12
Позиція
Опис предмета закупівлі
Швидкоспоруджувана захисна споруда для улаштування укриття
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
16.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕТРІС-СТАЛЬ"
Пропозиція:
3 860 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ " УКРПОСТАЧБУД-УКРАЇНКА"
Пропозиція:
3 858 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.04.2025 11:49
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.04.2025 14:04
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
10.04.2025 14:02
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віолета Петренко
Електронна пошта
Телефон
+380968820263
Замовник
ЄДРПОУ
31596743
Повна назва
Маринівський ліцей «Лідер» Доманівської селищної ради Миколаївської області
Поштовий індекс
56425
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
с. Маринівка
Адреса
вул. Шкільна, 2
Кваліфікація
Лот № 1 Швидкоспоруджувана захисна споруда для улаштування укриття
Період вимог/скарг з 23.04.2025 11:51 по 29.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.04.2025 12:12 по 29.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
? Відсутність протоколів випробувань, що підтверджують відповідність товару встановленим вимогам, унеможливлює оцінку його якості та безпечності. ? Нечітке визначення матеріалу підлоги створює ризики невідповідності фактично поставленого товару вимогам замовника. ? Відсутність інформації щодо комплектації укриття не дає змоги оцінити повноту пропозиції та її відповідність потребам замовника. Керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВ «УКРПОСТАЧБУД-УКРАЇНКА». не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
23.04.2025 11:51
Повідомлення про рішення
21.04.2025 12:12
Витяг з ЄДР
21.04.2025 12:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2025 14:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2025 14:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 25.04.2025 17:09 по 01.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.04.2025 11:51 по 01.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.04.2025 17:09
Довідка НАЗК
25.04.2025 17:09
Повідомлення про рішення
23.04.2025 11:55
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-10-008208-a-b1
Підписаний і діє
Номер
6
3 860 000 грн.
3 216 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
01.05.2025
Строк дії договору з
01.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Швидкоспоруджувана захисна споруда для улаштування укриття
Номенклатура
Швидкоспоруджувана захисна споруда для улаштування укриття
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 16 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Маринівський ліцей «Лідер» Доманівської селищної ради Миколаївської області
Повна назва
Маринівський ліцей «Лідер» Доманівської селищної ради Миколаївської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31596743

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕТРІС-СТАЛЬ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕТРІС-СТАЛЬ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45563096

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.05.2025 11:53
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-05-000084
Дата створення проекту
05.05.2025 14:15
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
05.05.2025 15:48
Дата публікації висновку про результати
22.05.2025 17:37
Дата завершення усунення порушень
06.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
27.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 09) 532-59-00
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
05.05.2025 № 51-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 05.05.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 05.05.2025 № 51-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 7 UA-2025-04-10-008208-a 10.04.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
05.05.2025 00:00
Документи рішення
05.05.2025 15:48
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів, далі – Особливості); своєчасності надання відповідей на звернення щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Маринівського ліцею «Лідер» Доманівської селищної ради Миколаївської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 10.04.2025 № 17) (далі – Тендерна документація); звернення щодо тендерної документації та відповіді Замовника на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «УКРПОСТАЧБУД-УКРАЇНКА» (далі – ТОВ «УКРПОСТАЧБУД-УКРАЇНКА») та товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕТРІС-СТАЛЬ» (далі – ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ»); рішення (протокол) уповноваженої особи від 23.04.2025 № 1 та протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.04.2025 № 17; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір від 01.05.2025 № 6 (далі – Договір про закупівлю); звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 3 розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі…» Додатку № 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації учасники повинні надати, серед іншого, «сертифікат відповідності, який виданий уповноваженим органом з сертифікації, який відповідає за достовірність інформації, наведена в сертифікаті, про відповідність споруди ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу». На порушення вищезазначеної умови Додатку № 5 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» вищезазначений сертифікат відсутній. Разом з цим, у відповіді від 15.05.2025 13:35:16 на запит посадової особи органу державного фінансового контролю щодо відсутності цього сертифікату Замовник зазначив, що «запитувана інформація вказана в наступних документах: файл Sertificate1.jpg та протоколу до нього файл 2.9.2. ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАНЬ.pdf ст. 2 пункт 2». ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» у складі тендерної пропозиції у файлі «2.3.2. Sertificate1.jpg» надало «Сертифікат відповідності» № UA.OC.106-012-24, відповідно до якого продукція «швидкоспоруджуване збірне металеве гофроване укриття з листів оцинкованого, фарбованого металу марки S255JR, S355MC» відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.2-22:2009 «Будинки і споруди. Будівлі мобільні (інвентарні). Загальні технічні умови (додаток А)». Також цим учасником у складі тендерної пропозиції у файлі «2.9.2. ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАНЬ.pdf» надано «Протокол сертифікаційних випробувань зразка швидкоспоруджуваного збірного металевого гофрованого укриття з листів оцинкованого, фарбованого металу марки S255JR або S355MC» від 30.04.2024 № 221-323/052С/24 (далі – Протокол випробувань). При цьому, у Протоколі випробувань зазначений наступний висновок: «за результатами випробувань зразки швидкоспоруджуваного збірного металевого гофрованого укриття з листів оцинкованого або фарбованого металу марок S255JR та S355MC відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.2-22:2008 Додаток А. Зразки швидкоспоруджуваного збірного металевого укриття з листів оцинкованого та фарбованого металу марки S255JR або S355MC відповідають класу захисної споруди А-ІV (таблиця А.1 Додатку А ДБН В.2.2-5-2023), за умови повного заглиблення». Таким чином, документи, надані ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» у складі тендерної пропозиції, не містять сертифікату відповідності, який виданий уповноваженим органом з сертифікації, або іншого документу про відповідність захисної споруди ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу», як то вимагалося умовами пункту 3 Додатку № 5 до Тендерної документації. Враховуючи вищенаведене, пропозиція учасника ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» не відповідає технічним вимогам, встановленим Замовником в Додатку № 5 до Тендерної документації. Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Проте, Замовник на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визнав його переможцем торгів та уклав з ним Договір про закупівлю.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання відповідей на звернення щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРПОСТАЧБУД-УКРАЇНКА», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором від 01.05.2025 № 6, укладеного з ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ», з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення виявлених порушень, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
22.05.2025 00:00
Дата публікації
22.05.2025 17:37
Документи висновку
22.05.2025 17:37
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Заперечення до висновку у межах процедури проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:44210000-5 – Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджувана захисна споруда для улаштування укриття» (інформація опублікована в електронній системі закупівель за № ID UA-2025-04-10-008208-a) Маринівський ліцей «Лідер» Доманівської селищної ради Миколаївської області заперечує щодо даних викладених у вказаному висновку у межах процедури проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:44210000-5 – Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджувана захисна споруда для улаштування укриття» (інформація опублікована в електронній системі закупівель за № ID UA-2025-04-10-008208-a). (див. Текст.docx та Сертифікат_відповідності.pdf)
Дата публікації
26.05.2025 16:22
Документи інформації про усунення порушення
26.05.2025 16:22
-
26.05.2025 16:23
-
02.06.2025 09:55
-
02.06.2025 10:07
-
02.06.2025 10:10
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
03.06.2025 15:57
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
03.06.2025 15:57
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-10-008208-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Пропоную надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. Пропоную надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
05.05.2025 16:26
Орган перевірки
09.05.2025 00:00
Документи повідомлення
05.05.2025 16:27
-
Відповідь
Відповідь на запит від 5 трав 16:26
1. Представник органу моніторингу Державна Аудиторська Служба України пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. З даного питання Замовник зазначає наступне: На виконання вказаних нормативних документів, керівництвом Маринівського ліцею «Лідер» Доманівської селищної ради Миколаївської області було здійснений моніторинг постачальників укриттів на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат та отримані цінові пропозиції: «БункерОк» https://bunker-ok.com.ua/zahysni-ukryttya-dlya-navchalnyh-zakladiv «Схов» https://skhov.com/koljekt-vnje-ukr-ttja Завод «Дан» https://teploenergo.com.ua/industry/metalevi-gofrovani-ukryttya-1 Та використані дані штучного інтелекту: https://chatgpt.com/ (дод.1) 2. Представник органу моніторингу Державна Аудиторська Служба України пропонує надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. З даного питання Замовник зазначає наступне: посилання на сторінку https://lyceum-lider.ukr.school/691-2/ (дод.2) 3. Представник органу моніторингу Державна Аудиторська Служба України пропонує надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. З даного питання Замовник зазначає наступне: Відповідно до листа МОН України №1/15281-24 від 23.08.2024 р. «Про організацію 2024/2025 начального року у закладах загальної середньої освіти» (дод 3.), заклади освіти, у т.ч. Маринівський ліцей «Лідер» Доманівської селищної ради Миколаївської області, було поінформовано про необхідність забезпечити навчальний процес у відповідності до Порядку та умов здобуття загальної середньої освіти в комунальних закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану в Україні, затверджені наказом МОН України №1112 від 07.08.2024 р., станом на дату початку 2025/2026 навчального року, зокрема у закладі освіти або на відстані не більше ніж 500 метрів від нього мають бути наявні об’єкти фонду захисних споруд цивільного захисту, що придатні для укриття учасників освітнього процесу та до яких їм забезпечено безперешкодний доступ. Окрім того, відповідно до наказу МОН №1231 від 30.08.2024 р., Доманівська селищна рада Миколаївської області віднесено до територіальних громад з високим рівнем ризику безпеки у системі освіти. (Дод.4) В зв’язку з цим, Доманівською селищною радою Миколаївської області було прийнято рішення №49 від 12.02.2025 р. «Про внесення змін до бюджету Доманівської селищної територіальної громади на 2025рік» яким серед іншого було виділено ліцею «Лідер» - 4 004 400,00 грн. на придбання швидкоспоруджуваного укриття (бюджет розвитку) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК 0611021(дод5.) 4. Представник органу моніторингу Державна Аудиторська Служба України пропонує надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. З даного питання Замовник зазначає наступне: фінансування даної закупівлі не здійснювалося на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Рішеня
07.05.2025 11:29
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
запит Маринівському ліцею «Лідер» Доманівської селищної ради Миколаївської області про надання пояснень щодо інформації, яка опублікована в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-10-008208-a. Суть питання. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-10-008208-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Відповідно до вимог пункту 3 розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі…» Додатку № 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації учасники повинні надати, серед іншого, «Сертифікат відповідності, який виданий уповноваженим органом з сертифікації, який відповідає за достовірність інформації, наведена в сертифікаті, про відповідність споруди ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу)». З огляду на зазначене пропоную пояснити, в якому файлі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» надав вищенаведений сертифікат (вказати назву файлу та сторінку, за наявності)? 2. Відповідно до вимог пункту 9 розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі…» Додатку № 5 до тендерної документації учасники повинні надати «протоколи випробувань на: • стійкість виробу укриття до наступних зовнішніх впливів: кліматичних, дії агресивних середовищ; • вплив на основні складові споруди агресивних рідин, олив; • міцність при підвищених температурах». Враховуючи вищенаведене пропоную зазначити, в яких файлах тендерної пропозиції учасник ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» надав вищенаведені протоколи (вказати назву файлу, сторінку та/або пункти такого документу, за наявності)? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
13.05.2025 14:43
Орган перевірки
17.05.2025 00:00
Документи повідомлення
13.05.2025 14:43
-
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-10-008208-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Відповідно до вимог пункту 2 розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі…» Додатку № 5 до тендерної документації учасники повинні надати «гарантійний лист щодо підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик товару, план-схема/креслення з фізичними параметрами виробу, з відображенням усіх складових елементів згідно технічної специфікації, зазначеної в цьому додатку, приміщень, товщини стін, стелі, перегородок тощо виробу, додаткового обладнання/елементів, що пропонується». Відповідно до вимог Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі… Технічні характеристики… Технічна специфікація» до складу комплекту «швидкоспоруджувана захисна споруда для улаштування укриття» (далі – Споруда), що є предметом закупівлі, повинні входити, серед іншого, сходинкові марші (або пандуси), система кріплення для обладнання (AV, IT), виготовлена з металокаркасу – 1 шт, аптечка – 1 шт, кабель для підключення укриття до мережі закладу – 100 м (трифазного). Учасник ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» у складі тендерної пропозиції надав «Інформаційну довідку» (файл «2.1. Додаток 3. Опис конструктиву захисної споруди.pdf), в якому відсутня інформація про наявність вищезазначених складових елементів, наведених в технічній специфікації Додатку 3 до тендерної документації. З огляду на зазначене пропоную пояснити причини невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» у відповідності до вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, та/або зазначити файли тендерної пропозиції цього учасника, в якій відображені наведені вище складові елементи Споруди (вказати назву файлу та сторінку, за наявності)? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
13.05.2025 16:16
Орган перевірки
17.05.2025 00:00
Документи повідомлення
13.05.2025 16:16
-
Відповідь
Відповідь на запит від 13 трав 16:16
1. Відповідно до вимог пункту 3 розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі…» Додатку № 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації учасники повинні надати, серед іншого, «Сертифікат відповідності, який виданий уповноваженим органом з сертифікації, який відповідає за достовірність інформації, наведена в сертифікаті, про відповідність споруди ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу)». З огляду на зазначене пропоную пояснити, в якому файлі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» надав вищенаведений сертифікат (вказати назву файлу та сторінку, за наявності)? З даного питання Замовник зазначає наступне: запитувана інформація вказана в наступних документах: файл Sertificate1.jpg та протоколу до нього файл 2.9.2. ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАНЬ.pdf ст. 2 пункт 2 2. Відповідно до вимог пункту 9 розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі…» Додатку № 5 до тендерної документації учасники повинні надати «протоколи випробувань на: • стійкість виробу укриття до наступних зовнішніх впливів: кліматичних, дії агресивних середовищ; • вплив на основні складові споруди агресивних рідин, олив; • міцність при підвищених температурах». Враховуючи вищенаведене пропоную зазначити, в яких файлах тендерної пропозиції учасник ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» надав вищенаведені протоколи (вказати назву файлу, сторінку та/або пункти такого документу, за наявності)? З даного питання Замовник зазначає наступне: Зазначена інформація міститься у наступних файлах: 2.9.1. Протокол випробувань на стійкість до високих темератур.pdf, 2.9.2. ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАНЬ.pdf сторінки 6,7 пункти 11.3, 11.4, 11.5, 11.6, 11.7.
Рішеня
15.05.2025 13:35
Замовник
Документи повідомлення
15.05.2025 13:39
-
Відповідь
Відповідь на запит від13 трав 16:16
1. Відповідно до вимог пункту 2 розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі…» Додатку № 5 до тендерної документації учасники повинні надати «гарантійний лист щодо підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик товару, план-схема/креслення з фізичними параметрами виробу, з відображенням усіх складових елементів згідно технічної специфікації, зазначеної в цьому додатку, приміщень, товщини стін, стелі, перегородок тощо виробу, додаткового обладнання/елементів, що пропонується». Відповідно до вимог Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі… Технічні характеристики… Технічна специфікація» до складу комплекту «швидкоспоруджувана захисна споруда для улаштування укриття» (далі – Споруда), що є предметом закупівлі, повинні входити, серед іншого, сходинкові марші (або пандуси), система кріплення для обладнання (AV, IT), виготовлена з металокаркасу – 1 шт, аптечка – 1 шт, кабель для підключення укриття до мережі закладу – 100 м (трифазного). Учасник ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» у складі тендерної пропозиції надав «Інформаційну довідку» (файл «2.1. Додаток 3. Опис конструктиву захисної споруди.pdf), в якому відсутня інформація про наявність вищезазначених складових елементів, наведених в технічній специфікації Додатку 3 до тендерної документації. З огляду на зазначене пропоную пояснити причини невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» у відповідності до вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, та/або зазначити файли тендерної пропозиції цього учасника, в якій відображені наведені вище складові елементи Споруди (вказати назву файлу та сторінку, за наявності)? З даного питання Замовник зазначає наступне : - 2.1. Додаток 3. Опис конструктиву захисної споруди (1).pdf - 2.2. Гарант_лист_про_відпов-сть_х-кам.pdf - 2.7. Таблиця відповідності.pdf
Рішеня
15.05.2025 13:38
Замовник
Документи повідомлення
15.05.2025 13:40
-
Відповідь
Заперечення до висновку у межах процедури проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:44210000-5 – Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджувана захисна споруда для улаштування укриття» (інформація опублікована в електронній системі закупівель за № ID UA-2025-04-10-008208-a)
Маринівський ліцей «Лідер» Доманівської селищної ради Миколаївської області заперечує щодо даних викладених у вказаному висновку у межах процедури проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:44210000-5 – Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджувана захисна споруда для улаштування укриття» (інформація опублікована в електронній системі закупівель за № ID UA-2025-04-10-008208-a). (див. Текст.docx та Сертифікат_відповідності.pdf)
Висновку
23.05.2025 15:06
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Відповідь на звернення за роз’ясненням змісту висновку та зобов’язань, визначених у висновку
Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області на звернення за роз’ясненням змісту висновку та зобов’язань, визначених у висновку про результати проведення моніторингу закупівлі UA-2025-04-10-008208-a, повідомляє наступне. У зверненні за роз'ясненням щодо висновку Маринівський ліцей «Лідер» Доманівської селищної ради Миколаївської області надав заперечення до висновку, що за своєю природою належить до інформації, передбаченої абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», та не передбачає надання відповіді органом державного фінансового контролю.
Висновку
26.05.2025 10:58
Орган перевірки
Документи повідомлення
26.05.2025 10:58
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 004 400 грн.
Період подання пропозицій
до 18.04.2025 13:51
Замовник:
Маринівський ліцей «Лідер» Доманівської селищної ради Миколаївської області
Контактний телефон:
+380968820263
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 004 400 грн.
Період подання пропозицій
до 18.04.2025 13:51
Замовник:
Маринівський ліцей «Лідер» Доманівської селищної ради Миколаївської області
Контактний телефон:
+380968820263
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності