Показати схожі тендери

Закупівля Автомобільні послуги з навантаження та вивезення твердих побутових відходів з кладовищ м. Запоріжжя на полігон ДК 021:2015: 60180000-3 – Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів від КП Спеціалізоване комунальне підприємство "Запорізька ритуальна служба".

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-04-10-007613-a
Id Tender 7c86def84724417cbc453c24f5cac6bf
План UA-P-2025-04-10-009622-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 10.04.2025 13:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
571 955.2 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Основні параметри
Автомобільні послуги з навантаження та вивезення твердих побутових відходів з кладовищ м. Запоріжжя на полігон ДК 021:2015: 60180000-3 – Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів
послуги
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
d290c1663a4b49ccb0c1446978b14d41
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (послуга)
автомобільні послуги з вивезення ТПВ з кладовищ м. Запоріжжя на полігон
Опис предмета закупівлі
автомобільні послуги з вивезення ТПВ з кладовищ м. Запоріжжя на полігон
Код ДК 021:2015
60181000-0 - Прокат вантажних автомобілів із водієм
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
69039, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Солідарності, 104
Дата постачання по
31.12.2025 13:44
Позиція : №2 1 (послуга)
послуги з навантаження ТПВ на вантажні автомобілі на території кладовищ м. Запоріжжя
Опис предмета закупівлі
послуги з навантаження ТПВ на вантажні автомобілі на території кладовищ м. Запоріжжя
Код ДК 021:2015
60181000-0 - Прокат вантажних автомобілів із водієм
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
69039, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Солідарності, 104
Дата постачання по
31.12.2025 13:44
Документи закупівлі
10.04.2025 13:47
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Логвиненко Богдан Сергійович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Lohvynenko Bohdan Serhiyovych
Електронна пошта
Телефон
+380612397080
Замовник
ЄДРПОУ
03345780
Назва (англійською мовою)
ME Spetsializovane komunal?ne pidpryyemstvo "Zaporiz?ka rytual?na sluzhba"
Повна назва
КП Спеціалізоване комунальне підприємство "Запорізька ритуальна служба"
Повна назва (англійською мовою)
ME Spetsializovane komunal?ne pidpryyemstvo "Zaporiz?ka rytual?na sluzhba"
Поштовий індекс
69039
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
місто Запоріжжя
Адреса
вулиця Солідарності, будинок 104
Кваліфікація
Договір
UA-2025-04-10-007613-a-a1
Підписаний і діє
Номер
72Б
571 955.2 грн.
476 629.33 грн.
З ПДВ
Підписано
10.04.2025
Строк дії договору з
10.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
автомобільні послуги з вивезення ТПВ з кладовищ м. Запоріжжя на полігон
Номенклатура
автомобільні послуги з вивезення ТПВ з кладовищ м. Запоріжжя на полігон
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
послуги з навантаження ТПВ на вантажні автомобілі на території кладовищ м. Запоріжжя
Номенклатура
послуги з навантаження ТПВ на вантажні автомобілі на території кладовищ м. Запоріжжя
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП Спеціалізоване комунальне підприємство "Запорізька ритуальна служба"
Повна назва
КП Спеціалізоване комунальне підприємство "Запорізька ритуальна служба"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03345780

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство «Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів»
Повна назва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03345018

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.04.2025 13:44
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-18-000001
Дата створення проекту
18.04.2025 16:06
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
18.04.2025 16:48
Дата публікації висновку про результати
24.04.2025 17:51
Дата завершення усунення порушень
30.04.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
10.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 234-11-70
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 881-80-44
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
Н А К А З 18.04.2025 № 39-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 18.04.2025 № 39-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 10. UA-2025-04-10-007613-a, яку проводить Спеціалізоване комунальне підприємство «Запорізька ритуальна служба»;
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.04.2025 00:00
Документи рішення
18.04.2025 16:48
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: «24» квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність проведеної закупівлі, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Замовника на 2025 рік; укладений договір про закупівлю. З метою з’ясування фактичних обставин та підстав, якими обумовлено здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель до Замовника через електронну систему закупівель направлено відповідний запит. З урахуванням отриманої відповіді порушень з цього питання не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами дослідження питання відповідності проведеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Відсутні.
Дата висновку
24.04.2025 00:00
Дата публікації
24.04.2025 17:51
Документи висновку
24.04.2025 17:51
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
Про надання інформації У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: 10. UA-2025-04-10-007613-a, яку проводить Спеціалізоване комунальне підприємство «Запорізька ритуальна служба» (далі - Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань. В ході дослідження даної процедури встановлено, що остання проведена без використання електронної системи. Проте, Замовником не оприлюднено обґрунтування (підстави) для здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178. В зв’язку з викладеним, прошу надати інформацію з копіями підтверджуючих документів щодо фактичних обставин та підстав із посиланням на відповідні законодавчі норми, якими обумовлено здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель. Відповідні пояснення (інформацію, документи) щодо зазначених фактів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ігор КИСЕЛЬОВ
Рішеня
18.04.2025 16:51
Орган перевірки
24.04.2025 00:00
Документи повідомлення
18.04.2025 16:51
-
Відповідь
Обгрунтування заватнтажено 21.04.2025р.
Доброго дня! Обгрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель наразі вже завантажено! Також слід зазначаити, що договір було укладено 10.04.2025р. Строк для оприлюднення такого обгрунтування, відповідно до Постанови КМУ 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", становить не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладання договору. Таким чином,термін для завантаження обгрунтування було дотримано.
Рішеня
21.04.2025 12:05
Замовник
Документи повідомлення
21.04.2025 12:06
-
21.04.2025 12:06
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Доброго дня! Обгрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель наразі вже завантажено! Також слід зазначаити, що договір було укладено 10.04.2025р. Строк для оприлюднення такого обгрунтування, відповідно до Постанови КМУ 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", становить не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладання договору. Таким чином,термін для завантаження обгрунтування було дотримано.
Рішеня
21.04.2025 12:07
Замовник
Документи повідомлення
21.04.2025 12:08
-
21.04.2025 12:09
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Доброго дня! 21.04.2025р. помилково було завантажено обгрунтування без затвердження. Надаємо Вам оновлене обгрунтування.
Рішеня
22.04.2025 13:46
Замовник
Документи повідомлення
22.04.2025 13:47
-
22.04.2025 16:22
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
571 955.2 грн.
Замовник:
КП Спеціалізоване комунальне підприємство "Запорізька ритуальна служба"
Контактний телефон:
+380612397080
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
571 955.2 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
КП Спеціалізоване комунальне підприємство "Запорізька ритуальна служба"
Контактний телефон:
+380612397080
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності