Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з атестації робочих місць за умовами праці від КОМУНАЛЬНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВМІСЬКЛІФТ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-10-006341-a
Id Tender ded521c6d98b44449627e3b8195d5876
План UA-P-2025-04-10-006397-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.04.2025 12:36
Остання зміна 28.05.2025 14:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 996 333 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 981.67 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.04.2025 12:37 до 18.04.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 10.04.2025 12:37
до 15.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.04.2025 12:37
до 15.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.04.2025 11:28
до 16.05.2025 13:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.04.2025 15:27
до 22.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.05.2025 13:40
до 28.05.2025 14:51
Період уточнень
з 10.04.2025 12:37 до 15.04.2025 00:00
Період оскарження
з 10.04.2025 12:37 до 15.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.04.2025 11:28 до 16.05.2025 13:40
Період кваліфікації
з 21.04.2025 11:28 до 16.05.2025 13:40
Основні параметри
Послуги з атестації робочих місць за умовами праці
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 996 333 грн.
Послуги з атестації робочих місць за умовами праці
Назва предмета закупівлі
Послуги з атестації робочих місць за умовами праці
Очікувана вартість
1 996 333 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9981,67
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
59 889.99
Аукціон
Cтарт аукціону
21.04.2025 11:05
Закінчення аукціону
21.04.2025 11:28
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з атестації робочих місць за умовами праці
Код ДК 021:2015
73110000-6 - Дослідницькі послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61145, Україна, Харківська область, місто Харків, вул.Клочківська, будинок 195-А
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Аванс
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Критерії оцінки
Критерії оцінки
Критерії оцінки
Проект договору
Технічні специфікації
Критерії прийнятності
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СХІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ"
Пропозиція:
1 971 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНОЛІТ-ЕКО"
Пропозиція:
389 995.2 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.04.2025 11:05
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.04.2025 12:35
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вероніка Міхно
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Veronika Mikhno
Електронна пошта
Телефон
380577252801
Замовник
ЄДРПОУ
34754617
Назва (англійською мовою)
MSE "Kharkivmisklift"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВМІСЬКЛІФТ"
Повна назва (англійською мовою)
MSE "Kharkivmisklift"
Поштовий індекс
61145
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
місто Харків
Адреса
вул.Клочківська, будинок 195-А
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з атестації робочих місць за умовами праці
Період вимог/скарг з 28.04.2025 15:27 по 04.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.04.2025 11:28 по 29.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою; учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати їх застосування, з наданням документального підтвердження застосування до такого учасника санкції (рішення суду або факт добровільної сплати штрафу, або відшкодування збитків)|Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
1. Про відхилення учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ „МОНОЛІТ–ЕКО” відкритих торгів на закупівлю за предметом закупівлі: Послуги з атестації робочих місць за умовами праці (код ДК 021:2015: 73110000-6 Дослідницькі послуги), Ідентифікатор закупівлі № UA-2025-04-10-006341-a відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та відповідно до підпункту 1 пункту 45 Особливостей учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою ціною. 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель рішення про відхилення учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ „МОНОЛІТ–ЕКО» згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням Особливостей.
Документи кваліфікації
28.04.2025 15:27
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
21.04.2025 11:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2025 12:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2025 12:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
21.04.2025 11:28
Надати до
23.04.2025 00:00
Період вимог/скарг з 16.05.2025 13:40 по 22.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.04.2025 15:27 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Зміст
Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "СХІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" закупівлі за предметом: «Послуги з атестації робочих місць за умовами праці» (унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-04-10-006341-a) до 20 робочих днів, та оприлюднити повідомлення в електронній системі закупівель у строк, передбачений пунктом 41 Особливостей.
Документи кваліфікації
16.05.2025 13:40
Довідка НАЗК
16.05.2025 13:40
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
01.05.2025 15:39
Електроний протокол про продовження строку
Скарги та рішення
28.04.2025 15:27
Витяг з ЄДР
28.04.2025 15:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2025 12:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2025 12:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "СХІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" закупівлі за предметом: «Послуги з атестації робочих місць за умовами праці» (унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-04-10-006341-a) до 20 робочих днів, та оприлюднити повідомлення в електронній системі закупівель у строк, передбачений пунктом 41 Особливостей.
Дата продовження строку розгляду
01.05.2025 15:39
Дата кінця розгляду
27.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Розділ 2 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу щодо наявності у підприємства-учасника фахівців, які мають підтверджену в установленому порядку кваліфікацію та досвід роботи для проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу, і які виконують роботу на умовах трудового договору. На підтвердження учасник надає Довідку учасника про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, складену та заповнену за формою, визначеною в таблиці 1 до Додатку 1 Наявність у працівників Учасника, які будуть задіяні у проведенні атестації робочих місць, діючих посвідчень про перевірку знань з питань охорони за формою додатка 2 НПАОП 0.00-4-12-05 Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці за відповідними нормативно-правовими актами з питань охорони праці: - загальні питання охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим. Правила пожежної безпеки в Україні; - НПАОП 0.00-1.15-07 з наданням підтверджуючих документів проходження навчання з питань охорони праці ( наказ про створення комісії підприємства (якщо навчання проводилось безпосередньо на підприємстві); комісією відповідного територіального органу Держпраці за участю відповідних профспілок (якщо навчання проводилось у навчальному центрі); протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці. Аналогічна вимога викладена в абзаці 5 Додатку 3 до тендерної документації, а саме: «Наявність у підприємства-учасника фахівців, які мають підтверджену в установленому порядку кваліфікацію та досвід роботи для проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу, і які виконують роботу на умовах трудового договору (підтверджуючі документи). На виконання вимог зазначеного пункту Учасник у складі пропозиції надав на підтвердження наступну інформацію та документи: - завантажено файл у форматі pdf Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - на підтвердження відповідної кваліфікації – надано завірені копії дипломів: файли ««Самойленко завірені pdf» ; «Жаркова вища економічна pdf», «Жаркова технік-хімік pdf», «Посвідчення до диплому Жаркова pdf», «Гончаренко pdf», «Сараєва pdf»; Файл «Наказ про стажування працівників pdf».; - на підтвердження знань з питань охорони: посвідчення файли: «Посвідчення з ОП Гончаренко pdf»; «Посвідчення з ОП Самойленко pdf»; «Посвідчення з ОП Жаркова pdf»; «Посвідчення з ОП Сараєва pdf», «Протокол навчання з НПАОП pdf.” Разом цим надав «Наказ про створення комісії підприємства pdf», «Посвідчення про навченість комісії pdf» та «Витяг з протоколу про навченість комісії з НПАОП pdf». Розглянувши зміст поданих документів на підтвердження у підприємства-учасника фахівців, які мають підтверджену в установленому порядку кваліфікацію та досвід роботи для проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу, і які виконують роботу на умовах трудового договору виявлено, що учасником надано у складі пропозиції Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зі змісту якої вбачається наявність працівників відповідної кваліфікації, що підтверджується дипломами, зазначено накази про прийняття на роботу: наказ від 31.10.2024 №12-К (Самойленко О. В.), наказ від 31.10.2024 №13-К (Гончаренко В Ф.), наказ від 31.10.2024 №14-К (Жаркова Н. Є), наказ від 01.11.2024 15-К (Сараєва І. С.), проте самі накази про прийняття на роботу відсутні в тендерній пропозиції. Отже має місце часткове надання інформації та документів. Разом з цим п.1 довідки містить неповну інформацію щодо здобутої кваліфікації Самойленко О. В начальника лабораторії, зокрема в пункті зазначено «вища, Інженер-технолог, хімічні технології Українська інженерно-педагогічна академія, 1999р.», натомість диплом, який надано на підтвердження відповідної кваліфікації зазначено «Хімічна технологія органічних речовин» Інженер хімік-технолог, Українська інженерно-педагогічна академія, 1999р.». Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оновлену Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з наданням оригіналу (оригіналів) чи копій наказів про прийняття на роботу працівників, зазначених в довідці та приведенням інформації по п. 1 довідки про освіту Самойленко у відповідність до змісту диплому. 2. Розділ 3 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу щодо наявності в підприємства-учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно до п.3.2. Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації учасник підтверджує наявність у підприємства – Учасника відомостей про придбання лабораторією реактивів для дослідження відповідних факторів виробничого середовища і трудового процесу. Для підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо відомостей про придбання лабораторією реактивів для дослідження відповідних факторів виробничого середовища і трудового процесу учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі, відомостей про придбання лабораторією реактивів для дослідження відповідних факторів виробничого середовища і трудового процесу необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, складену та заповнену за формою, визначено в таблиці 3 до цього Додатку. На виконання вимог зазначеного пункту Учасник у складі пропозиції надав на підтвердження наступну інформацію та документи: - завантажено файли у форматі pdf «Відомості про реактиви», «Накладна 04-11(С3), «Накладна-2». Розглянувши зміст поданих документів щодо відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям визначеним п.3.2 Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації виявлено, що під завантаженим Файлом «Відомості про реактиви» надано Довідку щодо придбання, наявності та строків придатності реактивів, що будуть застосовуватись під час проведення досліджень від 15.04.2025 № 04, зміст якої за деякими пунктами не співпадає з наданими підтверджуючими документами щодо придбання реактивів «Накладна 04-11(С3), «Накладна-2», та виявлені невідповідності в інформації, що зазначена в довідці стосовно строку придатності реактивів, що будуть застосовуватись під час проведення досліджень. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оновлену Довідку щодо придбання, наявності та строків придатності реактивів, що будуть застосовуватись під час проведення досліджень та заповнену за формою, визначено в таблиці 3 до Додатку 1 з урахувань наданих підтверджуючих документів придбання реактивів. ВИРІШИЛА: 1. Надати учаснику процедури закупівлі ТОВ "Східний експертно-технічний центр Держпраці" можливість виправити виявлені невідповідності в документах, надання яких вимагалось тендерною документацією протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме надати: Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з наданням оригіналу (оригіналів) чи копій наказів про прийняття на роботу, зазначених в довідці працівників та приведенням інформації по п.1 довідки про освіту Самойленко у відповідність до змісту диплому. Довідку щодо придбання, наявності та строків придатності реактивів, що будуть застосовуватись під час проведення досліджень та заповнену за формою, визначеною в таблиці 3 до Додатку 1 з урахувань наданих підтверджуючих документів щодо придбання реактивів. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Створено
14.05.2025 10:10
Надати до
15.05.2025 10:10
Договір
UA-2025-04-10-006341-a-c1
Підписаний і діє
Номер
212
1 971 600 грн.
1 643 000 грн.
З ПДВ
Підписано
26.05.2025
Строк дії договору з
26.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з атестації робочих місць за умовами праці
Номенклатура
Послуги з атестації робочих місць за умовами праці
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
1 643 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВМІСЬКЛІФТ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВМІСЬКЛІФТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34754617

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СХІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ"
Повна назва
ТОВ "СХІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21224850

Інформація про підписанта

IBAN
UA833204780000026000924950335
ПІБ підписанта
Максим КАПУСТЯН
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
380577252801
Електронна пошта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.05.2025 14:51
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-08-000104
Дата створення проекту
08.05.2025 13:40
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.05.2025 15:14
Дата публікації висновку про результати
28.05.2025 11:34
Дата завершення усунення порушень
12.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 292-78-60
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.05.2025 № 153 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 07.05.2025 № 003100-18/5618-2025 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М. від 08.05.2025 року В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08.05.2025 № 153 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 9 UA-2025-04-10-006341-a 10.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.05.2025 00:00
Документи рішення
08.05.2025 15:14
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій учасників; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ПІДПРИЄМСТВОА "ХАРКІВМІСЬКЛІФТ" (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 10.04.2025 Протокол №ВТ-03, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 11.04.2025 та відповідь Замовника від 14.04.2025, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 14.04.2025 та відповідь Замовника від 16.04.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНОЛІТ-ЕКО" (далі – ТОВ "МОНОЛІТ-ЕКО"), тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СХІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" (далі – ТОВ "СХІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ"), протокол розкриття тендерних пропозицій від 21.04.2025, вимога про усунення невідповідностей до 15.05.2025, протокол Замовника від 28.04.2025 № ПВ-03 про відхилення учасника процедури закупівлі ТОВ „МОНОЛІТ–ЕКО”, протокол Замовника від 01.05.2025 №ВТ-04 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ "СХІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" до 20 робочих днів, протокол Замовника від 16.05.2025 №ВТ-06 про визначення ТОВ "СХІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" переможцем Закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 16.05.2025, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 15.05.2025 та від 21.05.2025 (далі – Пояснення). Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ТОВ "СХІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" встановлено наступне. Згідно пункту 1 Додатку 5 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції має надати документи та/або інформацію, передбачену наступними вимогами тендерної документації: інформацію та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та технічній специфікації до предмета закупівлі Учасники надають лист погодження з вимогами, викладеними у Додатку № 3 до тендерної документації, та документи і інформацію, якщо такі вимагаються та зазначені у Додатку № 3 до тендерної документації. Так, відповідно підпункту 2.1 пункту 2 частини першої «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Додатку 1 до тендерної документації замовником, зокрема, визначено: щодо підтвердження інформації стосовно спеціального навчання і перевірки знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці працівників, наведених у довідці відповідно до вимог підпункту 2.1 таблиці 1 до Додатку 1 до тендерної документації, учасник, у разі, якщо спеціальне навчання проводилось безпосередньо на підприємстві учасника його комісією, повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: - Оригінал (оригінали) чи копію (копії) протоколу (протоколів)/витягу (витягів) з протоколу та посвідчень про те, що вони пройшли навчання та виявили знання: 1) НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті; 2) законодавчих актів з охорони праці, організації роботи з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки. - Документальне підтвердження щодо складу комісії, яка пройшла навчання в навчальному центрі та перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці, стосовно кожного члена комісії – оригінал (оригінали) чи копію (копії) протоколу (протоколів)/витягу (витягів) з протоколу та посвідчень про те, що вони пройшли навчання та виявили знання: 1) НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті; 2) законодавчих актів з охорони праці, організації роботи з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки. Також, аналогічні вимоги містяться у пункті 5.1 Додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» . В складі тендерної пропозиціі Учасником - ТОВ "СХІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" надано протокол засідання комісії вказаного Учасника з перевірки знань з охорони праві від 27.01.2025 №3 (файл Протокол про навчання з НПАОП.pdf) та (файл Посвідчення про навчання з НПАОП.pdf). Щодо складу комісії, яка пройшла навчання в навчальному центрі та перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці, стосовно кожного члена комісії про те, що вони пройшли навчання та виявили знання: 1) НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті; 2) законодавчих актів з охорони праці, організації роботи з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки в складі тендерної пропозиціі ТОВ "СХІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" оприлюднено Витяг з протоколу ТОВ «Навчально-консультаційний центр Експерт-20» №0109-24 від 14.08.24, Витяг з протоколу ТОВ «Навчально-консультаційний центр Експерт-20» №0108-24 від 14.08.24 та посвідчення про перевірку знань з охорони праці №1533-24, №1534-24, №1535-24, №1536-24. Проте, посвідчень про перевірку знань з охорони праці про те, що члени комісії ТОВ "СХІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" пройшли навчання та перевірку знань в навчальному центрі відповідно до оприлюдненого Витягу з протоколу ТОВ «Навчально-консультаційний центр Експерт-20» №0108-24 від 14.08.24, не надано. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Північно-східним офісом Держаудитслужби, через електронну систему закупівель направлено Замовнику запит про надання пояснень від 20.05.2025 з приводу вищевказаного, на який отримано відповідь від 21.05.2025 року, в якій Замовник зазначив: «В складі тендерної пропозиціі ТОВ "СХІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" оприлюднено Витяг з протоколу ТОВ «Навчально-консультаційний центр Експерт-20» №0109-24 від 14.08.24 та Витяг з протоколу ТОВ «Навчально-консультаційний центр Експерт-20» №0108-24 від 14.08.24 щодо навчання працівників Учасника. Оприлюднено посвідчення про те, що члени комісії пройшли відповідні навчання та виявили знання. Замовник прийняв до розгляду документи Учасника, а саме - посвідчення про те, що члени комісії пройшли навчання та виявили знання, оскільки, інформація вказана в посвідченні включає в себе як інформацію по загальним питанням з охорони праці, так і інформацію по роботі на висоті. У зв'язку із викладеним Замовником не встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції». Надані пояснення не спростовують наявність порушення, оскільки Замовником у підпункті 2.1 пункту 2 частини першої Додатку 1 до тендерної документації визначено, що документальним підтвердженням щодо складу комісії, яка пройшла навчання в навчальному центрі та перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці, стосовно кожного члена комісії є надання посвідчень про те, що вони пройшли навчання та виявили знання: 1) НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті; 2) законодавчих актів з охорони праці, організації роботи з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки. При проходженні навчання членів комісії ТОВ "СХІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" в ТОВ «Навчально-консультаційний центр Експерт-20» навчання було поділено та за результатами складено два Витяги з протоколу №0109-24 від 14.08.24 та Витяг з протоколу №0108-24 від 14.08.24 , проте посвідчень про перевірку знань з охорони праці про те, що члени комісії ТОВ "СХІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" пройшли навчання та перевірку знань в навчальному центрі відповідно до оприлюдненого Витягу з протоколу ТОВ «Навчально-консультаційний центр Експерт-20» №0108-24 від 14.08.24, зокрема, щодо гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, не надано. Поряд з вказаним, відповідно з пунктом 43 Особливостей: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, на порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ "СХІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ", тим самим не надав можливість Учаснику усунути такі невідповідності.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "СХІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції ТОВ "МОНОЛІТ-ЕКО"; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
27.05.2025 00:00
Дата публікації
28.05.2025 11:34
Документи висновку
28.05.2025 11:34
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Інформація щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: На виконання висновку про результат моніторингу процедури закупівлі UA-2025-04-10-006341-a було здійснено наступні заходи: - Проведено грунтовний аналіз розробленої форми (шаблону) тендерної документації на предмет усунення невідповідностей Закону з урахуванням Особливостей; - у відповідності до рекомендацій здійснено навчання з питань організації та здійснення публічних закупівель, у тому числі дистанційне в інтернеті; - розроблено механізм внутрішнього контролю для недопущення у подальшому втсановлених порушень; - проведено роз'яснювальну роботу із уповноваженою особою. З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результат моніторингу закупівлі, вжито заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому. Повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені моніторингом порушення будуть враховані та не будуть допущені.
Дата публікації
04.06.2025 11:24
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з атестації робочих місць за умовами праці» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель UA-2025-04-10-006341-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
12.05.2025 09:26
Орган перевірки
16.05.2025 00:00
Документи повідомлення
12.05.2025 09:27
-
Відповідь
Пояснення
Комунальне спеціалізоване підприємство «Харківміськліфт» за процедурою закупівлі код ДК 021: 73110000-6: Дослідницькі послуги (Послуги з атестації робочих місць за умовами праці), ідентифікаційний номер закупівлі UA-2025-04-10-006341-a, надає наступні пояснення. 1. По першому питанню «Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість». Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, технічних та якісних характеристик прдемета закупівлі. Закон України «Про публічні закупівлі» не надає визначення терміна «очікувана вартість». Якщо своїми словами, то це орієнтовна сума предмета закупівлі, на яку замовник оголошує процедуру закупівлі, яка може підлягати коригуванню в бік зменшення за результатами аукціону, та яку замовник визначає відповідно до аналізу ринку, кошторису, фінансового плану тощо. Разом з цим, порядок визначення очікуваної вартості предмета закупівлі запропоновано Мінекономіки у Примірній методиці визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом від 18.02.2020 № 275 при цьому ця примірна методика має рекомендаційний характер, що дає можливість замовникам самостійно вибирати один із зручних для себе методів визначення очікуваної вартості. Розрахунок очікуваної вартості здійснюється Замовниками на етапі визначення доцільності закупівлі необхідного предмету закупівлі з урахуванням детальних технічних вимог, специфікацій, технічних завдань при підготовці відповідної документації для проведення процедури закупівлі та безпосередньо перед оголошенням процедури закупівлі, а також при наданні цінових довідок щодо рівня очікуваної вартості товару. Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (товару) було пройдено наступні етапи: Визначення предмета закупівлі відповідно до закупівельного словника ДК 021:2015 та потребу у цьому предметі закупівлі; Сформовано опис предмету закупівлі із зазначенням всіх технічних та якісних характеристик, які можуть впливати на ціну (погоджено з відповідними фахівцями) з урахуванням нижчезазначених нормативо-правових актів, що регулюють питання умов праці на робочих місцях, порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці, оформлення її результатів, а саме послуг що є предметом закупівлі:. ЗАКОНИ УКРАЇНИ: Закон України «Про охорону праці» від 14 жовтня 1992 року № 2694-XII; «Про відпустки» від 15 листопада 1996 року № 504/96-ВР; «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності» від 23 вересня 1999 року № 1105-X?V. ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ: «Про порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці» від 1 серпня 1992 року № 442; «Про затвердження Списків виробництв, робіт, цехів, професій і посад, зайнятість працівників в яких дає право на щорічні додаткові відпустки за роботу із шкідливими і важкими умовами праці та за особливий характер праці» від 17 листопада 1997 року № 1290; «Про затвердження списків виробництв, робіт, професій, посад і показників, зайнятість в яких дає право на пенсію за віком на пільгових умовах» від 24 червня 2016 р. № 461 «Про затвердження Переліку виробництв, цехів, професій і посад із шкідливими умовами праці, робота в яких дає право на скорочену тривалість робочого тижня» від 21 лютого 2001 року № 163; «Про затвердження переліку робіт із важкими, шкідливими та особливо шкідливими умовами праці у будівництві, на яких встановлюється підвищена оплата праці» від 12 липня 2005 року № 576; «Про затвердження переліку професійних захворювань» від 8 листопада 2000 року № 1662. ПОСТАНОВА МІНІСТЕРСТВА ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ «Методичні рекомендації для проведення атестації робочих місць за умовами праці» від 1 вересня 1992 року № 41. НАКАЗ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ, АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ, МІНІСТЕРСТВА ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ «Про затвердження Інструкції про застосування переліку професійних захворювань» від 29 грудня 2000 року № 374/68/338. НАКАЗ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ І МІНІСТЕРСТВА ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ «Про затвердження показників і критеріїв умов праці, за якими надаються щорічні додаткові відпустки працівникам, зайнятим на роботах, пов’язаних з негативним впливом на здоров’я шкідливих виробничих факторів» від 28 січня 1998 року № 50/2490. НАКАЗИ МІНІСТЕРСТВА ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ: «Про затвердження Порядку застосування Списку виробництв, цехів, професій і посад із шкідливими і важкими умовами праці, зайнятість працівників на роботах в яких дає право на щорічну додаткову відпустку» від 30 січня 1998 року № 16; «Про затвердження Порядку застосування Переліку виробництв, цехів, професій і посад із шкідливими умовами праці, робота в яких дає право на скорочену тривалість робочого тижня» від 23 березня 2001 року № 122; «Про затвердження Порядку застосування Списків № 1 і № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників при обчисленні стажу роботи, що дає право на пенсію за віком на пільгових умовах» від 18 листопада 2005 року № 383; «Про затвердження Роз’яснення про проведення атестації робочих місць за умовами праці в окремих випадках» від 21 серпня 2000 року № 205. НАКАЗИ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ: Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Гігієнічна класифікація праці за показниками шкідливості та небезпечності факторів виробничого середовища, важкості та напруженості трудового процесу» від 08.04.2014 № 248 «Про затвердження гігієнічного нормативу «Перелік речовин, продуктів, виробничих процесів, побутових та природних факторів, канцерогенних для людини» від 20.06.2022 № 1054 Встановлено вимоги до умов надання послуг, зокрема за місцезнаходженням замовника з урахуванням вимог визначених у нормативно-правових актах, що регламентують порядок надання послуг, порядок оплати на умовах відстрочення оплати та строку їх надання – за заявками замовника протягом року. Алгоритм визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Замовник розрахував очікувану вартість предмету закупівлі з урахуванням вимог частини 1 розділу ІІІ «Методи визначення очікуваної вартості»: - методом порівняння ринкових цін, зокрема проведено аналіз ринку цін із застосуванням консультацій, запитів пропозицій потенціних учасників, а також використиння загальнодоступної інформації з відкритих джерел щодо цінової політики на предмет закупівлі; та отримання комерційних пропозицій, що надійшли на адресу КСП ««Харківміськліфт» від потенційних учасників (не менше 3-х письмових комерційних отримано). - враховано очікуваний результат даної процедури закупівлі, який полягає у своєчасному отриманні результатів послуг, оскільки від цього залежить регулювання відносин між роботодавцем і працівниками у галузі реалізації прав на здорові й безпечні умови праці, пільгове пенсійне забезпечення, пільги та компенсації за роботу у несприятливих умовах, що в свою чергу зобов’язує замовника максимально ефективно у строки визначені його розпорядчими документами провести атестацію робочих місць за умовами, оскільки закупівля цих послуг має “Соціальний вплив”. Визначення потреби в послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання послуги для забезпечення діяльності Замовника з урахуванням запланованих поточних завдань Замовника, з урахуванням інформації щодо цін на товари, які міститься у відкритих джерелах, а саме: на сайтах постачальників відповідних послуг, а також інформації, отриманої шляхом проведення ринкових консультацій (моніторингу ринкових цін, комерційних пропозицій тощо). До формування опису предмета закупівлі залучалися відповідні фахівці підприємства, які відповідають за подальше використання послуги, що закупається.
Рішеня
15.05.2025 16:42
Замовник
Документи повідомлення
15.05.2025 16:42
-
15.05.2025 16:42
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з атестації робочих місць за умовами праці» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель UA-2025-04-10-006341-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. За умовами пункту 5.1 Додатку 3 та пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації замовником визначено, що документальне підтвердження щодо складу комісії, яка пройшла навчання в навчальному центрі та перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці, стосовно кожного члена комісії – оригінал (оригінали) чи копію (копії) протоколу (протоколів)/витягу (витягів) з протоколу та посвідчень про те, що вони пройшли навчання та виявили знання: 1) НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті; 2) законодавчих актів з охорони праці, організації роботи з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки. В складі тендерної пропозиціі ТОВ "СХІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" оприлюднено Витяг з протоколу ТОВ «Навчально-консультаційний центр Експерт-20» №0109-24 від 14.08.24 та Витяг з протоколу ТОВ «Навчально-консультаційний центр Експерт-20» №0108-24 від 14.08.24 щодо навчання працівників Учасника. Оприлюднено посвідчення про те, що члени комісії пройшли навчання та виявили знання, відповідно до Витягу з протоколу ТОВ «Навчально-консультаційний центр Експерт-20» №0109-24 від 14.08.24. Проте, посвідчень про те, що члени комісії ТОВ "СХІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" пройшли навчання в навчальному центрі відповідно до оприлюдненого Витягу з протоколу ТОВ «Навчально-консультаційний центр Експерт-20» №0108-24 від 14.08.24, не надано. З якої причини Замовником не встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
20.05.2025 14:04
Орган перевірки
24.05.2025 00:00
Документи повідомлення
20.05.2025 14:04
-
Відповідь
Пояснення
Комунальне спеціалізоване підприємство «Харківміськліфт» за процедурою закупівлі код ДК 021: 73110000-6: Дослідницькі послуги (Послуги з атестації робочих місць за умовами праці), ідентифікаційний номер закупівлі UA-2025-04-10-006341-a, надає наступні пояснення. 1. По першому питанню: В складі тендерної пропозиціі ТОВ "СХІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" оприлюднено Витяг з протоколу ТОВ «Навчально-консультаційний центр Експерт-20» №0109-24 від 14.08.24 та Витяг з протоколу ТОВ «Навчально-консультаційний центр Експерт-20» №0108-24 від 14.08.24 щодо навчання працівників Учасника. Оприлюднено посвідчення про те, що члени комісії пройшли відповідні навчання та виявили знання. Замовник прийняв до розгляду документи Учасника, а саме - посвідчення про те, що члени комісії пройшли навчання та виявили знання, оскільки, інформація вказана в посвідченні включає в себе як інфромацію по загальним питанням з охорони праці, так і інформацію по роботі на висоті. У зв'язку із викладеним Замовником не встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції.
Рішеня
21.05.2025 12:22
Замовник
Документи повідомлення
21.05.2025 12:22
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 996 333 грн.
Період подання пропозицій
до 18.04.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВМІСЬКЛІФТ"
Контактний телефон:
380577252801
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 996 333 грн.
Період подання пропозицій
до 18.04.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВМІСЬКЛІФТ"
Контактний телефон:
380577252801
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності