Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з технічного огляду (обстеження) пошкодженого майна громадян та визначення розміру компенсації. від Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-10-002875-a
Id Tender 6d39d81db62d4ebcba99a60218116a38
План UA-P-2025-04-10-003501-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.04.2025 10:58
Остання зміна 05.05.2025 10:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
905 970 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 530 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.04.2025 10:57 до 21.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.04.2025 10:57
до 18.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.04.2025 10:57
до 18.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.04.2025 00:00
до 23.04.2025 12:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.04.2025 12:37
до 29.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.04.2025 12:37
до 05.05.2025 10:07
Період уточнень
з 10.04.2025 10:57 до 18.04.2025 00:00
Період оскарження
з 10.04.2025 10:57 до 18.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.04.2025 00:00 до 23.04.2025 12:37
Період кваліфікації
з 21.04.2025 00:00 до 23.04.2025 12:37
Основні параметри
Послуги з технічного огляду (обстеження) пошкодженого майна громадян та визначення розміру компенсації.
Замовник: 1.1. Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради. 1.2. Місцезнаходження: 14017, вул. І. Мазепи, 19, м. Чернігів, тел.: (0462) 77-48-40. 1.3. Код за ЄДРПОУ: 05517729. 1.4. Категорія: орган місцевого самоврядування.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
905 970 грн.
Послуги з технічного огляду (обстеження) пошкодженого майна громадян та визначення розміру компенсації.
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного огляду (обстеження) пошкодженого майна громадян та визначення розміру компенсації.
Очікувана вартість
905 970 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4530,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного огляду (обстеження) пошкодженого майна громадян та визначення розміру компенсації.
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
14017, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул. Івана Мазепи, будинок 19
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 100 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється за рахунок коштів бюджету Чернігівської міської територіальної громади. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Замовник проводить оплату вартості Послуг на підставі Акту приймання-передачі послуг або їх етапів протягом 100 календарних днів, але не пізніше 25.12.2025 року, після затвердження результатів наданої послуги відповідною Комісією Чернігівської міської ради, до повноважень якої віднесено розгляд питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Плюйко Андрій Борисович
Пропозиція:
905 970 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.04.2025 10:57
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрієнко Юлія Вікторівна
Електронна пошта
Телефон
380462774840
Замовник
ЄДРПОУ
05517729
Повна назва
Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради
Поштовий індекс
14017
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Чернігів
Адреса
вул. Івана Мазепи, будинок 19
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з технічного огляду (обстеження) пошкодженого майна громадян та визначення розміру компенсації.
Період вимог/скарг з 23.04.2025 12:37 по 29.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.04.2025 00:00 по 29.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.04.2025 12:37
Довідка НАЗК
23.04.2025 12:37
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
21.04.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2025 10:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2025 10:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду зазначеної тендерної пропозиції встановлено наступне: - всупереч вимог Додатку 1 до Тендерної документації тендерна пропозиція Учасника не містить накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) особи учасника закупівлі на тендерну пропозицію. Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. ВИРІШИЛА: 1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. 2. Надати ФОП Плюйко Андрій Борисович 24 години для внесення змін до поданої ним тендерної пропозиції шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи учасника закупівлі на тендерну пропозицію. 3. Наголосити, що Учасник не має права вносити зміни до предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Створено
22.04.2025 11:54
Надати до
23.04.2025 11:54
Договір
UA-2025-04-10-002875-a-a1
Підписаний і діє
Номер
Договір № 37-2025-В/вс
905 970 грн.
905 970 грн.
Без ПДВ
Підписано
05.05.2025
Строк дії договору з
05.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з технічного огляду (обстеження) пошкодженого майна громадян та визначення розміру компенсації.
Номенклатура
Послуги з технічного огляду (обстеження) пошкодженого майна громадян та визначення розміру компенсації.
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради
Повна назва
Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05517729

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Плюйко Андрій Борисович
Повна назва
ФОП Плюйко Андрій Борисович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3059613177

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.05.2025 10:07
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
905 970 грн.
Період подання пропозицій
до 21.04.2025 00:00
Замовник:
Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради
Контактний телефон:
380462774840
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
905 970 грн.
Період подання пропозицій
до 21.04.2025 00:00
Замовник:
Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради
Контактний телефон:
380462774840
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності