Показати схожі тендери

Закупівля Закупівля товару “Універсальний 20 футовий контейнер” від ЗАХІДНЕ УПРАВЛІННЯ ЗАМОВНИКА РОБІТ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-09-013066-a
Id Tender bd4708b56f474ef7b9b4ec51b349cd0d
План UA-P-2025-04-07-015057-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.04.2025 17:02
Остання зміна 16.05.2025 15:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 414 782.91 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
128 295.66 грн. (2,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.04.2025 16:58 до 17.04.2025 17:00
Завершено
Період уточнень
з 09.04.2025 16:58
до 14.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.04.2025 16:58
до 14.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.04.2025 15:22
до 05.05.2025 10:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.05.2025 10:57
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.05.2025 10:57
до 16.05.2025 15:00
Період уточнень
з 09.04.2025 16:58 до 14.04.2025 00:00
Період оскарження
з 09.04.2025 16:58 до 14.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.04.2025 15:22 до 05.05.2025 10:57
Період кваліфікації
з 18.04.2025 15:22 до 05.05.2025 10:57
Основні параметри
Закупівля товару “Універсальний 20 футовий контейнер”
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
6 414 782.91 грн.
Закупівля товару “Універсальний 20 футовий контейнер”
Назва предмета закупівлі
Закупівля товару “Універсальний 20 футовий контейнер”
Примітки
Закупівля товару
Очікувана вартість
6 414 782.91 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
128295,66
2,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
128 295.66
Аукціон
Cтарт аукціону
18.04.2025 14:41
Закінчення аукціону
18.04.2025 15:22
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 10 (комплект)
“Універсальний 20 футовий контейнер Тип 1”
Опис предмета закупівлі
“Універсальний 20 футовий контейнер Тип 1”
Код ДК 021:2015
44211100-3 - Модульні та переносні споруди
Кількість
10
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
27.06.2025 00:00
Позиція : №2 3 (комплект)
“Універсальний 20 футовий контейнер Тип 3”
Опис предмета закупівлі
“Універсальний 20 футовий контейнер Тип 3”
Код ДК 021:2015
44211100-3 - Модульні та переносні споруди
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
27.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за фактично поставлений та прийнятий Виріб проводяться протягом 30 (тридцяти) календарних днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків) з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленого Акту приймання-передачі військового майна (додаток 5) та видаткової накладної на відвантажений Виріб. Деталі наведено в додатку 3 тендерної документації.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СПЕЦБУД ТРЕЙД"
Пропозиція:
4 847 538 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВДМ КОМПАНІ"
Пропозиція:
5 368 560 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БПК Газінвестпроект"
Пропозиція:
4 854 994.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ"
Пропозиція:
4 998 295.09 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХЕНЕРГО"
Пропозиція:
4 787 040 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.04.2025 14:41
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.04.2025 17:02
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шестопал Ігор
Електронна пошта
Телефон
380676541671
Замовник
ЄДРПОУ
26630218
Назва (англійською мовою)
ZAHIDNE UPRAVLINNYa ZAMOVNIKA ROBIT
Повна назва
ЗАХІДНЕ УПРАВЛІННЯ ЗАМОВНИКА РОБІТ
Повна назва (англійською мовою)
ZAHIDNE UPRAVLINNYa ZAMOVNIKA ROBIT
Поштовий індекс
79017
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
Мечникова 16а
Кваліфікація
Лот № 1 Закупівля товару “Універсальний 20 футовий контейнер”
Період вимог/скарг з 05.05.2025 10:57 по 11.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.04.2025 15:22 по 17.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.05.2025 10:57
Довідка НАЗК
05.05.2025 10:57
Повідомлення про рішення
05.05.2025 10:56
Пропозиція, що перемогла
25.04.2025 15:00
Електроний протокол про продовження строку
18.04.2025 15:23
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 16:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 16:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, до 17 травня 2025 року, у зв'язку зі значним обсягом документів, участі уповноваженої особи Управління в комісії з приймання передачі об’єктів незавершеного будівництва (виконання обов’язків за основним напрямком діяльності у відповідності до затвердження функціональних обов’язків начальника відділу) на виконання вимог наказу начальника Головного управління капітальних вкладень №46/нагд від 16.04.2025
Дата продовження строку розгляду
25.04.2025 14:59
Дата кінця розгляду
17.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Надано ліцензію серії АЕ №640507 Державної архітектурно-будівельної інспекції України на провадження господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури. Тобто надана ліцензія передбачає будівництво об’єктів архітектури. Проте у відповідності до вимог тендерної документації п. 4.1 розділу 1 назва предмета закупівлі: Закупівля товару “Універсальний 20 футовий контейнер”. Вид предмету – товар. Пункт 8 розділ 2 додаток 1 тендерної документації. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію. А отже Учасник мав би надати чину ліцензію на виготовлення та поставку товару, якщо таке ліцензування передбачено законодавством та/або довідку в довільній формі що даний вид діяльності ліцензуванню не підлягає. 2. Учасником в складі тендерної документації надано Довідку вих. №16042025/06 від 15.04.2025. В пункті 2 розділу Матеріально-технічна база (приміщення будівлі, склади, тощо) – зазначено Офісне приміщення №210 за адресою м. Київ вул. Дружківська, 10. Право користування Договір суборенди №С1/3 від 01.12.2024, ТДВ «Агентство Союздрук», площа 147,2 м2. Власник виробничих площ «Союздрук Груп». Проте під час вивчення укладеного договору оренди (зі змінами) №3/20 від 23 грудня 2022 року між ТОВ «Союздрук Груп» - орендодавець з однієї сторони та ТДВ «Агенство Союздрук» - орендар з іншої сторони, будь-яких підстав для передачі зазначеного в договорі майна частково та/або в повному складі Орендарем в суборенду не передбачено. Абзац 10 пункт 2 розділ 1 додаток 1 тендерної документації. Підстава для передачі в суборенду ТОВ "ЄВРОТЕХЕНЕРГО" офісного приміщення площею 147,2 м2 за №210 за адресою м. Київ вул. Дружківська, 10. 3. В пункті 2 Довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від 15.04.2025 №15042025/05 зазначено договір №УБГ 273/015-18 від 08.05.2018 р. Підпункт 1 пункт 1 розділ 1 додаток 1 тендерної документації, а саме: для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1. Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів від 2019 року і по дату подачі пропозиції включно (не менше двох, які виконані повністю), інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів (вартість одного з договорів має становити не менше 80 % очікуваної вартості закупівлі). Аналогічним(и) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, на поставку модульного(их) блок-контейнеру(ів)/приміщення(ь), збірно-розбірних модульних споруд. Інформаційна довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням найменування предмета закупівлі, дати та номеру договору, назви та адреси контрагента, з яким укладено договір, сума договору, термін виконання договору, складена на фірмовому бланку учасника та завірена печаткою (за наявності) із зазначенням аналогічних договорів від 2019 року. 4. В електронній банківській гарантії від 15.04.2025 №28-25 яка видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «БАНК АЛЬЯНС», в пункті 1 підпункту Інформація щодо тендерної документації зазначено – «Протокольним рішенням Уповноваженої особи Західного управління замовника робіт 09 квітня 2025 року № 17». Тендерна документація - Протокольне рішення Уповноваженої особи Західного управління замовника робіт - 09 квітня 2025 року № 18. Електронна банківська гарантія з зазначенням в пункті 1 підпункту Інформація щодо тендерної документації – «Протокольним рішенням Уповноваженої особи Західного управління замовника робіт 09 квітня 2025 року № 18»
Створено
01.05.2025 20:55
Надати до
02.05.2025 20:55
Договір
UA-2025-04-09-013066-a-a1
Підписаний і діє
Номер
1273/28/МК
4 787 040 грн.
3 989 200 грн.
З ПДВ
Підписано
16.05.2025
Строк дії договору з
16.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
10 (комплект)
“Універсальний 20 футовий контейнер Тип 1”
Номенклатура
“Універсальний 20 футовий контейнер Тип 1”
Кількість
10
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
305 004
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 27 червня 2025 р.
Номенклатура
3 (комплект)
“Універсальний 20 футовий контейнер Тип 3”
Номенклатура
“Універсальний 20 футовий контейнер Тип 3”
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
579 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 27 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЗАХІДНЕ УПРАВЛІННЯ ЗАМОВНИКА РОБІТ
Повна назва
ЗАХІДНЕ УПРАВЛІННЯ ЗАМОВНИКА РОБІТ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26630218

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХЕНЕРГО"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХЕНЕРГО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37962048

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.05.2025 15:00
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 414 782.91 грн.
Період подання пропозицій
до 17.04.2025 17:00
Замовник:
ЗАХІДНЕ УПРАВЛІННЯ ЗАМОВНИКА РОБІТ
Контактний телефон:
380676541671
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 414 782.91 грн.
Період подання пропозицій
до 17.04.2025 17:00
Замовник:
ЗАХІДНЕ УПРАВЛІННЯ ЗАМОВНИКА РОБІТ
Контактний телефон:
380676541671
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності