Показати схожі тендери

Закупівля Комп’ютерне обладнання від Управління поліції охорони в Дніпропетровській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-09-011967-a
Id Tender 26aa2e49903c4a5fa359e45d026b8c5d
План UA-P-2024-12-16-020295-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.04.2025 15:59
Остання зміна 04.06.2025 13:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
379 200 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 896 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.04.2025 15:57 до 17.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.04.2025 15:57
до 14.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.04.2025 15:57
до 14.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.04.2025 12:05
до 22.05.2025 13:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.04.2025 15:42
до 28.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.05.2025 13:19
до 04.06.2025 13:49
Період уточнень
з 09.04.2025 15:57 до 14.04.2025 00:00
Період оскарження
з 09.04.2025 15:57 до 14.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.04.2025 12:05 до 22.05.2025 13:19
Період кваліфікації
з 17.04.2025 12:05 до 22.05.2025 13:19
Основні параметри
Комп’ютерне обладнання
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
379 200 грн.
Ком'ютерне обладнання
Назва предмета закупівлі
Ком'ютерне обладнання
Очікувана вартість
379 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1896,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.04.2025 11:42
Закінчення аукціону
17.04.2025 12:05
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комп’ютерне обладнання
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
93
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
01.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "УДОВИЧЕНКО НАТАЛІЯ АЛІМІВНА"
Пропозиція:
284 660 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
Пропозиція:
341 601.18 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.04.2025 11:42
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Свита
Електронна пошта
Телефон
+380563744506
Замовник
ЄДРПОУ
40109168
Повна назва
Управління поліції охорони в Дніпропетровській області
Поштовий індекс
49060
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м.Дніпро
Адреса
вул. Короленка, 4
Кваліфікація
Лот № 1 Ком'ютерне обладнання
Період вимог/скарг з 23.04.2025 15:42 по 29.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.04.2025 12:05 по 25.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.04.2025 15:42
Довідка НАЗК
23.04.2025 15:42
Повідомлення про рішення
17.04.2025 12:05
Витяг з ЄДР
17.04.2025 12:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 15:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 15:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1. Виявлені невідповідності: Учасником надано лист в довільній формі з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору, однак зазначена інформація у цій довідці суперечить інформації, що міститься у скан-копії самого договору, а саме: у довідці предмет договору за ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), у той час у наданому договорі предметом закупівлі є Комп'ютерне обладнання за ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток № 2 до тендерної документації 1.3. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) (не менше 1-го) не раніше 2022 року та копію не менше одного договору, зазначеного в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору); 2.1.Виявлені невідповідності: Учасником надано копії документів (видаткові накладні) на підтвердження виконання аналогічного договору не в повному обсязі. Зазначений договір №1660/43/23/Д-2024 від 07.06.2024 укладений на суму 335470,00 (Триста тридцять п’ять тисяч чотириста сімдесят гривень 00 копійок). Надані Учасником скан-копії видаткових накладних від 24.06.2024 та 09.09.2024 у сумі складають 197338,00 (сто дев'яносто сім тисяч триста тридцять вісім гривень 00 копійок). Таким чином Замовнику не зрозуміло чи у повному обсязі виконаний вказаний договір. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток № 2 до тендерної документації 2.3. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати копії документів на підтвердження виконання зазначеного договоруу повному обсязі. 3.1. Виявлені невідповідності: Учасником не надано -копію чинного сертифікату або декларації відповідності виробників комутаторів мережевих. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток № 4 до тендерної документації 3.3. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Упродовж 24 годин надати копію чинного сертифікату або декларації відповідності виробника комутаторів мережевих.
Створено
22.04.2025 13:52
Надати до
23.04.2025 13:52
Період вимог/скарг з 19.05.2025 10:12 по 25.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.05.2025 14:19 по 22.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
19.05.2025 10:12
Повідомлення про рішення
14.05.2025 14:19
Витяг з ЄДР
14.05.2025 14:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 15:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 15:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 22.05.2025 13:19 по 28.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.05.2025 10:12 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.05.2025 13:19
Довідка НАЗК
22.05.2025 13:19
Повідомлення про рішення
19.05.2025 10:12
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-04-09-011967-a-b2
Підписаний і діє
Номер
1977/43/23/Д-2025
341 601.18 грн.
284 667.65 грн.
З ПДВ
Підписано
04.06.2025
Строк дії договору з
04.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
93 (Одиниця)
Комп’ютерне обладнання
Номенклатура
Комп’ютерне обладнання
Кількість
93
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 1 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління поліції охорони в Дніпропетровській області
Повна назва
Управління поліції охорони в Дніпропетровській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40109168

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
Повна назва
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42036301

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.06.2025 13:49
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
379 200 грн.
Період подання пропозицій
до 17.04.2025 00:00
Замовник:
Управління поліції охорони в Дніпропетровській області
Контактний телефон:
+380563744506
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
379 200 грн.
Період подання пропозицій
до 17.04.2025 00:00
Замовник:
Управління поліції охорони в Дніпропетровській області
Контактний телефон:
+380563744506
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності