Показати схожі тендери

Закупівля Сівалки, саджалки та машини для пересаджування від Відокремлений структурний підрозділ "Бобринецький аграрний фаховий коледж ім. В.Порика Білоцерківського національного аграрного університету".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-09-011577-a
Id Tender 2cb9470d9751425a96928be4940b666f
План UA-P-2025-04-08-006800-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.04.2025 15:50
Остання зміна 29.04.2025 10:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
300 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.04.2025 15:45 до 17.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.04.2025 15:45
до 14.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.04.2025 15:45
до 14.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.04.2025 00:00
до 21.04.2025 13:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.04.2025 13:10
до 27.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.04.2025 13:10
до 29.04.2025 10:55
Період уточнень
з 09.04.2025 15:45 до 14.04.2025 00:00
Період оскарження
з 09.04.2025 15:45 до 14.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.04.2025 00:00 до 21.04.2025 13:10
Період кваліфікації
з 17.04.2025 00:00 до 21.04.2025 13:10
Основні параметри
Сівалки, саджалки та машини для пересаджування
Номенклатурна позиція предмета закупівлі: «Сівалки, саджалки та машини для пересаджування», сівалка пневматична СПМ – 8 з системою контролю висіву, відповідний код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 16130000-5. Мова тендерної пропозиції- українська.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
300 000 грн.
Сівалки, саджалки та машини для пересаджування
Назва предмета закупівлі
Сівалки, саджалки та машини для пересаджування
Примітки
Номенклатурна позиція предмета закупівлі: «Сівалки, саджалки та машини для пересаджування», сівалка пневматична СПМ – 8 з системою контролю висіву, відповідний код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 16130000-5. Мова тендерної пропозиції - українська
Очікувана вартість
300 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Сівалки, саджалки та машини для пересаджування» (сівалка пневматична СПМ-8 з системою контролю висіву)
Код ДК 021:2015
16130000-5 - Сівалки, саджалки та машини для пересаджування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, вулиця Незалежності 1а
Дата постачання по
31.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник має можливість сплачувати вартість поставки частинами або за всю партію поставки відповідно до підписаної видаткової накладної. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі на підставі видаткової накладної протягом 5 банківських днів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Критерії прийнятності
Технічні специфікації
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО ПРОМ СФЕРА"
Пропозиція:
288 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.04.2025 15:50
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Коновальчук
Електронна пошта
Телефон
+380969247509
Сайт:
http://bkbnau.com
Замовник
ЄДРПОУ
36822526
Повна назва
Відокремлений структурний підрозділ "Бобринецький аграрний фаховий коледж ім. В.Порика Білоцерківського національного аграрного університету"
Поштовий індекс
27200
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
м. Бобринець
Адреса
пров. В.Порика, 4
Кваліфікація
Лот № 1 Сівалки, саджалки та машини для пересаджування
Період вимог/скарг з 21.04.2025 13:10 по 27.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.04.2025 00:00 по 25.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.04.2025 13:10
Довідка НАЗК
21.04.2025 13:10
Повідомлення про рішення
17.04.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 15:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 15:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АГРО ПРОМ СФЕРА» невідповідностей 1. перелік виявлених невідповідностей : - не подання фінансової звітності за 2024 рік ; 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: -додаток № 2 Тендерної документації.; 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: -подання фінансової звітності за 2024 рік. 4. перелік виявлених невідповідностей : - не подання Скан-копії довідки щодо локалізації складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, що є предметом закупівлі, або пояснення у разі відсутності товару в переліку відповідно до підпункту 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону; 5. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: -додаток № 4 Тендерної документації.; 6. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: -. подання Скан-копії довідки щодо локалізації складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, що є предметом закупівлі, або пояснення у разі відсутності товару в переліку відповідно до підпункту 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону; 7. перелік виявлених невідповідностей : - інформація про субпідрядника / співвиконавця ; 8. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пункт 11додаток № 1 Тендерної документації.; 9. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: -подання інформації у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника / співвиконавця. 10. перелік виявлених невідповідностей : -у разі ненадання учасником довідки в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора або, у випадку якщо учасник зареєстрований на тимчасово окупованій території та не надав у складі тендерної пропозиції підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом, замовник відхиляє тендерну пропозицію на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей; 11. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пункт 15додаток № 1 Тендерної документації.; 12. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надання учасником довідки в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора або, у випадку якщо учасник зареєстрований на тимчасово окупованій території та надати у складі тендерної пропозиції підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. 13. перелік виявлених невідповідностей : - за результатами перевірки електронного підпису, накладеного на тендерну пропозицію «АГРО ПРОМ СФЕРА», на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) сервісом створення та проведення перевірки надано результат, відповідно до якого «тип носія особистого ключа: незахищений», «тип підпису: удосконалений».Такий електроний підпис не може вважатися кваліфікованим. 14. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пункт 15 додаток № 1 Тендерної документації.; 15. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції з типом підпису «кваліфікований», тобто КЕП.
Створено
18.04.2025 09:07
Надати до
19.04.2025 09:07
Договір
UA-2025-04-09-011577-a-b1
Підписаний і діє
Номер
566
288 000 грн.
288 000 грн.
З ПДВ
Підписано
28.04.2025
Строк дії договору з
28.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Сівалки, саджалки та машини для пересаджування» (сівалка пневматична СПМ-8 з системою контролю висіву)
Номенклатура
Сівалки, саджалки та машини для пересаджування» (сівалка пневматична СПМ-8 з системою контролю висіву)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
240 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відокремлений структурний підрозділ "Бобринецький аграрний фаховий коледж ім. В.Порика Білоцерківського національного аграрного університету"
Повна назва
Відокремлений структурний підрозділ "Бобринецький аграрний фаховий коледж ім. В.Порика Білоцерківського національного аграрного університету"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36822526

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО ПРОМ СФЕРА"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО ПРОМ СФЕРА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41292002

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.04.2025 10:55
-
29.04.2025 10:53
Підписаний договір
29.04.2025 10:53
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-12-000090
Дата створення проекту
12.05.2025 17:38
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
12.05.2025 17:47
Дата публікації висновку про результати
23.05.2025 14:57
Дата завершення усунення порушень
07.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
03.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс держаудит служби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 082-87-50
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127387
Назва
Східний офіс держаудит служби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Кропивницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.05.2025 № 52-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 12.05.2025 № 52-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-04-09-011577-a 09.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
12.05.2025 00:00
Документи рішення
12.05.2025 17:47
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 23 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відокремленого структурного підрозділу «Бобринецький аграрний фаховий коледж ім. В.Порика Білоцерківського національного аграрного університету» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 07.04.2025 № 40, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АГРО ПРОМ СФЕРА» (далі – ТОВ «АГРО ПРОМ СФЕРА»), вимога про усунення невідповідностей до 19.04.2025, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 21.04.2025 № 45, повідомлення про намір укласти договір від 21.04.2025, договір про закупівлю від 28.04.2025 № 566 на суму 288 000,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «АГРО ПРОМ СФЕРА» (далі – Договір), додаткова угода від 15.05.2025 № 1 до Договору, пояснення надані Замовником 16.05.2025, 19.05.2025 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АГРО ПРОМ СФЕРА» установлено наступне. Так, згідно із пунктом 1 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» Додатка 2 «Кваліфікаційні критерії» (далі – Додаток 2) до тендерної документації учасник закупівлі на підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційному критерію наявність фінансової спроможності, повинен надати фінансову звітність за 2024 рік. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АГРО ПРОМ СФЕРА» відсутні вищевказані документи, чим не дотримано вимоги пункту 1 Додатка 2 до тендерної документації. Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник, виявивши невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, оприлюднив вимогу про усунення невідповідностей, в якій учаснику ТОВ «АГРО ПРОМ СФЕРА» запропонував усунути невідповідності та надати, зокрема фінансову звітність за 2024 рік. На виправлення вказаних невідповідностей учасник ТОВ «АГРО ПРОМ СФЕРА» на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявність фінансової спроможності надав фінансову звітність малого підприємства, проте файл із вказаним документом визначив як конфіденційною інформацією. Відповідно до вимог пункту 40 Особливостей, конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей. Внаслідок вищевказаного, Замовник, на порушення вимог абзацу 7 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, не відхилив учасника процедури закупівлі ТОВ «АГРО ПРОМ СФЕРА» як такого, що визначив конфіденційною інформацією, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 Особливостей, натомість, згідно із протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 21.04.2025 № 45, визнав його переможцем торгів та уклав з ним договір про закупівлю. На запит Держаудитслужби Замовником через електронну систему закупівель надано відповідь, яка не спростовує суті виявленого порушення. Відповідно до підпункту 1 пункту 51 Особливостей відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями. В ході моніторингу Замовник оприлюднив додаткову угоду від 15.05.2025 № 1 до Договору, звіт про виконання договору про закупівлю, згідно яких дію Договору припинено. Також на запит Держаудитслужби Замовник оприлюднив пояснення від 19.05.2025, в якому зазначив, що оплата за Договором не проводилась.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АГРО ПРОМ СФЕРА» установлено порушення вимог абзацу 7 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
23.05.2025 00:00
Дата публікації
23.05.2025 14:57
Документи висновку
23.05.2025 14:57
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та Правил внутрішнього розпорядку ВСП «Бобринецький аграрний фаховий коледж ім. В.Порика БНАУ», застосувати покарання до Тетяни Коновальчук, провідного фахівця з публічних закупівель. Цей засіб має на меті привести працівника до належного виконання своїх обов’язків та під час виконання посадових обов’язків керуватися публічними інтересами, суворо дотримуватися і забезпечувати дотримання Конституції, законів України та інших нормативно-правових актів. Керівництво ВСП « Бобринецький аграрний фаховий коледж ім. В.Порика БНАУ» зобов’язується провести з працівником профілактичні заходи щодо запобігання вчиненню ним проступків,які порушують Правила внутрішнього розпорядку коледжу, а також виявляти та своєчасно припиняти їх вчинення. Також зобов’язати пройти підвищення кваліфікації уповноважених осіб у вигляді онлайн-практикума, яке відбудеться 30.07.2025- 01.08.2025 року на платформі TNDR.
Дата публікації
28.05.2025 08:47
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Сівалки, саджалки та машини для пересаджування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-09-011577-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
13.05.2025 10:40
Орган перевірки
17.05.2025 00:00
Документи повідомлення
13.05.2025 10:54
-
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Сівалки, саджалки та машини для пересаджування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-09-011577-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань. 1. Згідно із пунктом 12 Додатка 1 «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» (далі – Додаток 1) до тендерної документації, учасник закупівлі повинен надати, зокрема скан-копію довідки щодо локалізації складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, що є предметом закупівлі, або пояснення у разі відсутності товару в переліку відповідно до підпункту 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АГРО ПРОМ СФЕРА» не надано вищевказаних документів. Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник, виявивши невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, оприлюднив вимогу про усунення невідповідностей, в якій учаснику ТОВ «АГРО ПРОМ СФЕРА» запропонував усунути невідповідності та надати, зокрема скан-копію довідки щодо локалізації складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, що є предметом закупівлі, або пояснення у разі відсутності товару в переліку відповідно до підпункту 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. В якому файлі тендерної пропозиції учасник ТОВ «АГРО ПРОМ СФЕРА» надав скан-копію довідки щодо локалізації складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, що є предметом закупівлі, або пояснення у разі відсутності товару в переліку відповідно до підпункту 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, виправивши невідповідність в інформації та/або документах ? 2. Згідно із пунктом 1 Додатка 2 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації учасник закупівлі повинен надати фінансову звітність за 2024 рік. Пунктом 15 Додатка 1 до тендерної документації передбачено, що під час подання тендерної пропозиції учасник не може визначити конфіденційною інформацію, зокрема про документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Для забезпечення виконання цих вимог, учасники, при поданні інформації та документів тендерної пропозиції, не визначають їх як конфіденційні. Проте, учасник закупівлі ТОВ «АГРО ПРОМ СФЕРА» при поданні тендерної пропозиції документи на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявність фінансової спроможності (фінансова звітність) визначив як конфіденційною інформацією. Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «АГРО ПРОМ СФЕРА» на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей як такого, що визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 Особливостей ? 3. Прошу повідомити про стан виконання та/або невиконання та/або часткового виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами проведених торгів. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
13.05.2025 10:53
Орган перевірки
17.05.2025 00:00
Документи повідомлення
13.05.2025 10:56
-
Відповідь
Відповідь ВСП " Бобринецький аграрний фаховий коледж ім. В.Порика БНАУ"
Відокремлений структурний підрозділ «Бобринецький аграрний фаховий коледж ім. В.Порика Білоцерківського національного аграрного університету» ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик товару сівалка, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія : Відокремлений структурний підрозділ «Бобринецький аграрний фаховий коледж ім. В.Порика Білоцерківського національного аграрного університету». Україна, Кіровоградська область, М.Бобринець, 27200, провулок В.Порика 4 . Код ЄДРПОУ 36822526. Категорія - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником ( у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) ( за наявності): Код ДК 021:2015 – 16130000-5 «Сівалки, саджалки та машини для пересаджування». Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: відкриті торги з особливостями через електронну систему закупівель UA- 2025-04-09-011577-а Очікувана вартість та обґрунтування вартості предмета закупівлі: На підставі затвердженої Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275 (зі змінами). На цьому етапі використана загальнодоступна інформація щодо цін та асортименту товару, яка міститься у відкритих джерелах та на майданчику Zakupivli.pro. А також замовником були проведені ринкові консультації та зустрічі з менеджерами сільськогосподарських виробників-продавців. Визначити очікувану ціну за одиницю по формулі : Цод=(Ц1+Ц2+Ц3)/К Код ДК 021:2015 – 16130000-5 «Сівалки , саджалки та машини для пересаджування», сівалка пневматична СПМ-8 з системою контролю висіву: 303000грн.(інформація-agricoles.tech)+300072грн.(інформація-favorit.ltd)+299000грн.(інформація demetra)=902072грн./3=300000 грн. Визначити очікувану вартість, як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару, що розраховується за формулою: ОВМРЦ=ЦОД*V Код ДК 021:2015 – 16130000-5 «Сівалки , саджалки та машини для пересаджування», сівалка пневматична СПМ-8 з системою контролю висіву:(1 штука)*300000,00 грн =300000,00 грн з ПДВ. Обгрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначений Законом України «Про Державний бюджет України на 2025 рік» за програмою (КПКВК 2201420 « Підготовка кадрів закладами фахової перед вищої освіти») відповідно до бюджетного запиту на 2025 рік». Скан.копія кошторису додається. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: • Службової записка ( скан.копія додається) • ISO 9001-система управління якістю, сертифікація за якою гарантує, що підприємство може випускати продукцію на стабільному рівні якості. ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT). • Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: № з/п Найменування показників Од. виміру Відповідні параметри СПМ-8,0 1 Потужність трактору, з яким агрегатується, мін. к.с. 80 2 Продуктивність за 1 годину основного часу га/г 1,5-5,0 3 Робоча швидкість руху на основних операціях км/г 2,5-9 4 Робоча ширина захоплення м 5,6 5 Кількість бункерів шт 8 - для зерна - для туків 4 6 Об’єм бункерів, в одному/разом дм3 28/224 - для зерна - для туків 48/192 7 Ширина міжрядь мм 450-900 8 Глибина закладення насінь та добрив (мін-максим) мм 40..120 9 Норма висіву насіння шт/м.п. 1,7-58 10 Межі норм висіву мінеральних добрив кг/га 25-385 11 Тип подачі насіння/добрив вентилятор 12 Обороти ВОМ трактора, не більше об/хв 540 13 Вага сівалки +/-1% кг 1250 14 Габаритні розміри сівалки (без урахування маркерів) в робочому положенні, не більше м 6,15 довжина ширина 3,7 висота 1,7 15 Габаритні розміри сівалки в транспортному положенні, не більше м 6,8 довжина ширина 2,3 висота 3,0 16 Транспортна швидкість, не більше км/г 15 17 Дорожній просвіт, не менше мм 300 18 В тукових ящиках шнек металевий 19 Дно та козирьок виготовленні з нержавіючої сталі 20 На верхньому валу вентилятора встановлений термостійкий необслуговємий підшипник. 21 Розміщення коліс міжсекційне 2. Також надаємо посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://bkbnau.com/wp-admin/post.php?post=136&action=edit.
Рішеня
16.05.2025 08:18
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Відповідь ВСП " Бобринецький аграрний фаховий коледж ім. В.Порика БНАУ"
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Сівалки, саджалки та машини для пересаджування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-09-011577-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, Наказу № 52-з від 12.05.2025 року Державної Аудиторської Служби України Східного офісу Держаудитслужби Управління Східного офісу в Кіровоградській області надаємо пояснення (інформації та документів) з наступних питань: 1. Згідно із пунктом 12 Додатка 1 «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» (далі – Додаток 1) до тендерної документації, учасник закупівлі повинен надати, зокрема скан-копію довідки щодо локалізації складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, що є предметом закупівлі, або пояснення у разі відсутності товару в переліку відповідно до підпункту 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» визначено вичерпний перелік товарів, особливості яких визначаються наведеним пунктом. Предмет закупівлі, сівалка, не підпадає під перелік товарів, щодо яких застосовується ступінь локалізація. Ступінь локалізації виробництва — це показник місцевої складової у питомій вазі вартості сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектуючих виробів, робіт, послуг та інших складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, що є предметом закупівлі. Під локалізацією в публічних закупівлях мається на увазі, що деякі види товарів, які купують замовники, повинні мати українську складову. Тому після оприлюднення інформації в електронній системі закупівель, про невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, учасник ТОВ «АГРО ПРОМ СФЕРА» усунув невідповідності та надав, зокрема скан-копію довідки щодо локалізації складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, що є предметом закупівлі, у файлі Spm-8 від 18.04.2025 року, 14:03 години. Скан.копія довідки додається. Тому невідповідність в назві довідок має суто формальний характер, та не пов’язано із порушення Постанови КМУ від 2 серпня 2022 р. № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва». 2. Згідно із пунктом 1 Додатка 2 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації учасник закупівлі повинен надати фінансову звітність за 2024 рік. Пунктом 15 Додатка 1 до тендерної документації передбачено, що під час подання тендерної пропозиції учасник не може визначити конфіденційною інформацію, зокрема про документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Для забезпечення виконання цих вимог, учасники, при поданні інформації та документів тендерної пропозиції, не визначають їх як конфіденційні. Учасник закупівлі ТОВ «АГРО ПРОМ СФЕРА» при поданні тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявність фінансової спроможності (фінансова звітність) подав фінансову звітність в статусі публічний в файлі SO110014 1-м, 2-м -22.04.2025 о 14:24 год, але як переможець. Скан.копію документа додаємо. Вважаємо вашу вимогу про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АГРО ПРОМ СФЕРА» на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей правомірною та визнаємо свою помилку. Зобов`язуємося здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору. Додаємо скан.копію додаткової угоди на розірвання Договору. Дякуємо за розуміння. 3. Договір № 566 від 28 квітня 2025 року зареєстровано в управлінні Державної казначейської служби Бобринецькому районі. Оплата не проводилась.
Рішеня
16.05.2025 08:22
Замовник
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Сівалки, саджалки та машини для пересаджування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-09-011577-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання. Замовник через електронну систему закупівель в ході моніторингу оприлюднив додаткову угода до договору про закупівлю, згідно якої сторони домовились припинити дію договору та звіт про виконання договору про закупівлю, де зазначив, що сума оплати за договором становить 288 000,00 гривень. Прошу надати пояснення стосовно оплати та/або не оплати за договором, укладеним за результатами проведених торгів. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
19.05.2025 12:20
Орган перевірки
23.05.2025 00:00
Документи повідомлення
19.05.2025 12:22
-
Відповідь
Відповідь ВСП " Бобринецький аграрний фаховий коледж ім.В.Порика БНАУ"
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Сівалки, саджалки та машини для пересаджування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-09-011577-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, надаємо пояснення: 1. При завантаженні на майданчику Zakupivli.prom, у вкладці «Розірвання Договору» автоматично підтягується сума Договору. Тому ми, технічно не зрозуміли, чи маємо право змінювати суму вручну. 2. Договір № 566 від 28 квітня 2025 року зареєстровано в управлінні Державної казначейської служби Бобринецькому районі. Оплата не проводилась. Сума фактичної оплати за Договором - 00 грн.00 коп. Дякую.
Рішеня
19.05.2025 13:23
Замовник
Документи повідомлення
19.05.2025 13:28
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.04.2025 00:00
Замовник:
Відокремлений структурний підрозділ "Бобринецький аграрний фаховий коледж ім. В.Порика Білоцерківського національного аграрного університету"
Контактний телефон:
+380969247509
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.04.2025 00:00
Замовник:
Відокремлений структурний підрозділ "Бобринецький аграрний фаховий коледж ім. В.Порика Білоцерківського національного аграрного університету"
Контактний телефон:
+380969247509
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності