Показати схожі тендери

Закупівля "Капітальний ремонт Борзнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. Христини Алчевської з енергоефективними заходами та створення нового освітнього простору по вул. Б. Хмельницького, 3 м. Борзна, Чернігівської області"" (коригування 3) від ВІДДІЛ ОСВІТИ БОРЗНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-09-006363-a
Id Tender 05493661c00740678b606e12a63d1291
План UA-P-2025-04-09-003144-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.04.2025 12:34
Остання зміна 10.06.2025 10:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
63 904 604.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
319 523.02 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.04.2025 12:32 до 30.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.04.2025 12:32
до 27.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.04.2025 12:32
до 27.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.04.2025 13:21
до 21.05.2025 16:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.05.2025 16:32
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.05.2025 16:32
до 10.06.2025 10:52
Період уточнень
з 09.04.2025 12:32 до 27.04.2025 00:00
Період оскарження
з 09.04.2025 12:32 до 27.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.04.2025 13:21 до 21.05.2025 16:32
Період кваліфікації
з 30.04.2025 13:21 до 21.05.2025 16:32
Основні параметри
"Капітальний ремонт Борзнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. Христини Алчевської з енергоефективними заходами та створення нового освітнього простору по вул. Б. Хмельницького, 3 м. Борзна, Чернігівської області'' (коригування 3)
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону (інформація в окремих електронних полях цього оголошення про проведення відкритих торгів зазначена в скороченому вигляді з урахуванням обмеження програмних засобів авторизованого електронного майданчику на максимальну кількість символів у відповідному полі в 2000 одиниць). Очікувана вартість закупівлі визначена згідно кошторисної частини проектної документації, щодо якої здійснено експертизу, відповідно до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Вид закупівлі – процедура закупівлі (відкриті торги, з урахуванням особливостей, передбачених постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178, а так само додаткових обов'язкових умов, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель). Обсяг закупівлі (номенклатура та кількість) робіт та витрат визначено у відповідності до додатку 3 до тендерної документації. Згідно ст. 23 та ст. 48 Бюджетного кодексу України бюджетне зобов’язання за договором підряду за рахунок коштів місцевого бюджету встановлюється в межах бюджетних асигнувань Замовника, визначених кошторисом Замовника на 2025 рік, що взятий на облік органом Казначейства, відповідно обсяги робіт, що підлягають виконанню та оплаті за рахунок зазначеного джерела фінансування за договором підряду, визначаються згідно додатків до договору підряду. Закупівля здійснюється згідно річного плану закупівель UA-P-2025-04-09-003144-a (зі змінами від 25.04.2025р. згідно позиції річного плану №UA-P-2025-04-25-011898-a)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
63 904 604.2 грн.
"Капітальний ремонт Борзнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. Христини Алчевської з енергоефективними заходами та створення нового освітнього простору по вул. Б. Хмельницького, 3 м. Борзна, Чернігівської області'' (коригування 3)
Назва предмета закупівлі
"Капітальний ремонт Борзнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. Христини Алчевської з енергоефективними заходами та створення нового освітнього простору по вул. Б. Хмельницького, 3 м. Борзна, Чернігівської області'' (коригування 3)
Очікувана вартість
63 904 604.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
319523,02
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
300 000
Аукціон
Cтарт аукціону
30.04.2025 12:58
Закінчення аукціону
30.04.2025 13:21
Позиція
Опис предмета закупівлі
"Капітальний ремонт Борзнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. Христини Алчевської з енергоефективними заходами та створення нового освітнього простору по вул. Б. Хмельницького, 3 м. Борзна, Чернігівської області'' (коригування 3)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
16400, Україна, Чернігівська область, Борзнянський район, місто Борзна, вул. Б. Хмельницького, 3
Дата постачання по
31.07.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 95,0 %
Опис:
Оплата за виконані роботи здійснюється шляхом попередньої оплати (авансу) (за потреби та згідно з п.12.2 Договору) і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Строки оплати рахунку – 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати випуску рахунку, за умови відповідності складу супровідних і платіжних документів та строків їх подання на погодження, визначених Угодою про передачу коштів позики від 06 жовтня 2023 року № 13110-05/152. Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанов КМУ від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» та від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. Інші умови оплати - згідно розділу 12 додатку 2 до тендерної документації.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5(п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45(сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації; інша інформація щодо закупівлі: категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції-українська мова, за винятком випадків, що передбачені згідно тендерної документації; застосовані критерії оцінки-ціна(питома вага критерію - 100%)
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ"
Пропозиція:
61 250 072.1 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АРАКСБУД"
Пропозиція:
62 821 200.09 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.04.2025 12:58
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.04.2025 16:09
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Троїцька
Електронна пошта
Телефон
+380989303461
Замовник
ЄДРПОУ
43440981
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ БОРЗНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
16400
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Борзнянський район місто Борзна
Адреса
ВУЛИЦЯ ПАНТЕЛЕЙМОНА КУЛІША будинок 107
Кваліфікація
Лот № 1 "Капітальний ремонт Борзнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. Христини Алчевської з енергоефективними заходами та створення нового освітнього простору по вул. Б. Хмельницького, 3 м. Борзна, Чернігівської області'' (коригування 3)
Період вимог/скарг з 21.05.2025 16:32 по 27.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.04.2025 13:21 по 29.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.05.2025 16:32
Довідка НАЗК
21.05.2025 16:32
Повідомлення про рішення
06.05.2025 15:47
Електроний протокол про продовження строку
30.04.2025 13:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 12:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 12:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
З урахуванням необхідності встановлення відповідності поданих учасником розрахунків договірної ціни (в частині обсягів робіт та в тому числі розрахованих до використання матеріальних ресурсів, їх технічних та якісних характеристик) вимогам замовника щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі (в тому числі в частині отримання необхідних консультацій в дорадчому порядку із зазначеного питання), що визначені тендерною документацією, вирішено продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника - ТОВ "СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ" (ЄДРПОУ 43480144), що була подана на участь у процедурі відкритих торгів "Капітальний ремонт Борзнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. Христини Алчевської з енергоефективними заходами та створення нового освітнього простору по вул. Б. Хмельницького, 3 м. Борзна, Чернігівської області'' (коригування 3) ДК 021:2015 «45453000-7»: Капітальний ремонт і реставрація, та автоматично визначена електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідна.
Дата продовження строку розгляду
06.05.2025 15:47
Дата кінця розгляду
29.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції учасником надано пояснювальну записку (кошторисний розрахунок), що не заповнена належним чином, зокрема не містить зазначення області розташування будівництва. 1.2. У складі тендерної пропозиції учасником надано всі передбачені тендерною документацією документи про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, які встановлені в ч. 6 Розділу ІІІ та Додатку 3 до тендерної документації, в тому числі: - договірна ціна; - зведений кошторисний розрахунок; - пояснювальна записка; -локальні кошториси; - підсумкова відомість ресурсів, при цьому всі зазначені розрахунки не засвідчені належним чином учасником, зокрема засвідчені підписом уповноваженої особи учасника закупівлі без зазначення прізвища, ініціалів та посади такої особи. 1.3. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано копію установчого документу учасника (статуту), що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) особи, що підписала документи тендерної пропозиції, та в той же час згідно наявної в електронній системі закупівель інформації з’ясовано, що учасник має статут. 1.4. У складі тендерної пропозиції учасником надано складену учасником форму «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 1 до тендерної документації, що частково не заповнена належним чином в частині ціни тендерної пропозиції учасника згідно п. 1 такої форми, зокрема інформація про ціну тендерної пропозиції мала бути вказана у спосіб (для прикладу): «Розглянувши тендерну документацію на виконання зазначеного замовлення, ми згодні виконати роботи за ціною: _____(зазначається повна вартість пропозиції з ПДВ)_____ (з ПДВ), ____(зазначається вартість тендерної пропозиції без ПДВ)_____ (без ПДВ), в тому числі ПДВ ____(зазначається сума ПДВ)___ грн.». 1.5. У складі тендерної пропозиції учасником надано підписаний уповноваженим представником учасника Пакт про згоду щодо професійної чесності українською та англійською мовами (Додаток 7 до тендерної документації), що частково не заповнені належним чином, а саме в передостанньому абзаці Пакту (як українською так і англійською мовами) не заповнено найменування ініціатора проекту замовника цієї процедури закупівлі. 1.5. У складі тендерної пропозиції учасником надано підписаний уповноваженим представником учасника Пакт щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів українською та англійською мовами (Додаток 8 до тендерної документації), що частково не заповнені належним чином, а саме в абзаці Пакту (як українською так і англійською мовами) «Захист навколишнього середовища» не заповнено поле [зазначити назву відповідного документ5], наприклад пропонувалось зазначення наступного документу: «ОВНСС (Оцінка впливу на навколишнє та соціальне середовище) та ПЕСМ (Плани екологічного та соціального менеджменту)», українською мовою, та «For instance: ESIA (Environmental and Social Impact Assessment) and ESMP (Environmental and Social Management Plans)» англійською мовою відповідно. 1.6. У складі тендерної пропозиції учасником надано документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, що частково не відповідає вимогам тендерної документації, в тому числі наступне: - учасником не надано документів, що підтверджують клас наслідків (відповідальності) об’єкту, згідно якого виконувались роботи за аналогічним договором (не нижче СС2) – розрахунку проектувальника, що міститься у складі проектної документації на будівництво (пояснювальна записка до проекту, тощо), або експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво (або кошторисної частини проектної документації); - у змісті наданої учасником довідки за формою додатку 6 до тендерної документації (довідка про наявність в Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів) учасником не зазначено посаду контактної особи замовника, а також по-батькові вказаної особи; - у складі тендерної пропозиції учасником не надано підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва щодо виконаних аналогічних договорів, або так само письмових обґрунтованих пояснень відсутності таких документів, якщо чинним законодавством не передбачено введення в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів для відповідної категорії об’єктів, щодо яких учасником було виконано роботи (наприклад згідно постанови Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406 «Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію»); - надані учаснику листи відгуки №39 від 31.03.2025р. та №01-20/44 від 15.04.2025р. щодо виконання аналогічних договорів не адресовані замовнику даної закупівлі; - скановані копії довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в за листопад 2024 р. згідно виконаного аналогічного договору №1 від 03.10.2023р. виконані згідно зазначених документів, що не заповнені належним чином, а саме не містять дати їх складення сторонами аналогічного договору. 1.7. Згідно наданих учасником документів та інформації у складі тендерної пропозиції учасником не підтверджено наявність наступних працівників: головний енергетик, начальник дільниці, майстер будівельних та монтажних робіт, електрозварник ручного зварювання, електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, укладальник підлогових покриттів, слюсар будівельний, монтажник санітарно-технічних систем і устаткування, монтажник систем утеплення будівель. 1.8. У складі тендерної пропозиції учасником не надано копію чинної ліцензії (або відповідну інформацію про залучення наявного в учасника субпідрядника, що має вказану ліцензію - Toвapиcтвo з oбмeжeнoю вiдпoвiдaльнicтю "МЛ ГРУПА ПЛЮС"), отриманої учасником або субпідрядником учасника щодо виду господарської діяльності, передбаченого згідно п. 13 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», у відповідності до видів робіт/послуг протипожежного призначення, що входять до складу предмету цієї закупівлі, та виконання яких потребує наявності у їх виконавця вказаної ліцензії (в частині вогнезахисту, зокрема тендерною документацією передбачається виконання робіт: «Вогнезахист дерев'яних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по фермах»). 1.9. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано лист у довільній формі в якому зазначено, що субпідрядні організації до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю залучатися не будуть. 1.10. Учаснику пропонується належним чином засвідчити копії фінансових звітів шляхом подання їх у вигляді електронних документів (з накладеним КЕП уповноваженої посадової особи учасника), або шляхом засвідчення таких документів підписом уповноваженої особи учасника закупівлі. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно п. 4 розділу 1 додатку 9 до тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та скановані документи про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, які встановлені в ч. 6 Розділу ІІІ та Додатку 3 до тендерної документації, в тому числі пояснювальну записку. 2.2. Згідно розділу 2 додатку 9 до тендерної документації документи тендерної пропозиції, що складаються безпосередньо учасником (довідки, листи, кошторисні розрахунки, тощо), та які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні бути засвідчені підписом уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи). 2.3. Згідно п. 1 розділу 1 додатку 9 до тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) відповідної посадової особи (у випадку, якщо учасник діє на підставі модельного статуту, у складі тендерної пропозиції замість копії установчого документу надається копія рішення учасників товариства про провадження діяльності на підставі модельного статуту). 2.4. Згідно п. 3 розділу 1 додатку 9 до тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції заповнену форму «Тендерна пропозиція», оформлену згідно з Додатком 1 до тендерної документації. При цьому, Учасник, заповнюючи форму документу «Тендерна пропозиція (цінова)» згідно Додатку 1 до тендерної документації, має зазначити, зокрема, розмір ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ. 2.5. Згідно п. п. 5-6 розділу 1 додатку 9 до тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: підписаний уповноваженим представником учасника Пакт про згоду щодо професійної чесності українською та англійською мовами (Додаток 7 до тендерної документації); підписаний уповноваженим представником учасника Пакт щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів українською та англійською мовами (Додаток 8 до тендерної документації). 2.6. Згідно п. 10.2 розділу 1 додатку 9 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію учасник надає у складі тендерної пропозиції заповнену та засвідчену належним чином довідку за формою додатку 6 до тендерної документації, а також інші підтвердні документи, в тому числі копії наступних документів: - аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та підтвердження виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, а у разі міжнародних контрактів - інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість). - листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва. - документів, що підтверджують клас наслідків (відповідальності) об’єкту, згідно якого виконувались роботи за аналогічним договором (не нижче СС2) – розрахунку проектувальника, що міститься у складі проектної документації на будівництво (пояснювальна записка до проекту, тощо), або експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво (або кошторисної частини проектної документації). 2.7. Згідно ч. 1 розділу 3 тендерної документації всі визначені тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій рекомендовано виготовлених у форматі PDF (Portable Document Format), а за неможливості – у вигляді файлів у форматі з розширенням «.jpeg.», «.doc.», або у вигляді електронних документів, засвідчених у встановленому тендерною документацією порядку. Інформація, що міститься у сканованих копіях будь-якого документу, наданих у складі тендерної пропозиції, повинна бути розбірливою, придатною для читання, а також зміст та вигляд таких копій повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються скан-копії. 2.8. Згідно п. 10.1. розділу 1 додатку 9 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям в тому числі наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме з урахуванням характеру і обсягів робіт згідно даного предмету закупівлі учасник повинен підтвердити наявність щонайменше наступних працівників: Головний інженер Головний енергетик Інженер з проєктно-кошторисної роботи Начальник дільниці Майстер будівельних та монтажних робіт Електрогазозварник/електрозварник ручного зварювання Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування Виконавець робіт Укладальник підлогових покриттів Слюсар будівельний Монтажник санітарно-технічних систем і устаткування Покрівельник будівельний Монтажник систем утеплення будівель. 2.9. Згідно п. 8 розділу 1 додатку 9 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копії ліцензій, та/або дозволів (декларацій) на виконання робіт, виданих (зареєстрованих) уповноваженими державними органами, необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством* (дозвільні документи повинні бути чинними). 2.10. Згідно абз. 3 п. 9 додатку 9 до тендерної документації якщо учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядні організації в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист у довільній формі в якому потрібно зазначити, що субпідрядні організації до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю залучатися не будуть. 3) Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати передбачені цією вимогою документи та інформацію. Документи на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом окремого надання додаткових документів до раніше наданих / їх окремих частин, тощо. У будь-якому разі подані учасником на виконання цієї вимоги документи повинні в повній мірі за змістом, обсягом та способом оформлення в усіх відношеннях відповідати вимогам тендерної документації. У випадку, якщо подання на виконання цієї вимоги документів та інформації призводить до необхідності внесення змін (доповнення, тощо) до інших документів чи інформації, що містяться у складі тендерної пропозиції, такі документи та інформація мають бути також надані у новій редакції. На виконання цієї вимоги учасник має право надати документальне підтвердження виконання іншого аналогічного договору, наявності інших працівників ніж ті, інформацію про яких було надано у складі тендерної пропозиції на момент її подання, тощо.
Створено
20.05.2025 12:45
Надати до
21.05.2025 12:45
Договір
UA-2025-04-09-006363-a-b1
Підписаний і діє
Номер
CH05A_03_W
61 250 072.1 грн.
51 041 726.75 грн.
З ПДВ
Підписано
05.06.2025
Строк дії договору з
05.06.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
"Капітальний ремонт Борзнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. Христини Алчевської з енергоефективними заходами та створення нового освітнього простору по вул. Б. Хмельницького, 3 м. Борзна, Чернігівської області'' (коригування 3)
Номенклатура
"Капітальний ремонт Борзнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. Христини Алчевської з енергоефективними заходами та створення нового освітнього простору по вул. Б. Хмельницького, 3 м. Борзна, Чернігівської області'' (коригування 3)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 липня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ БОРЗНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ БОРЗНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43440981

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ"
Повна назва
ТОВ "СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43480144

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.06.2025 10:43
-
10.06.2025 10:44
-
10.06.2025 10:52
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
63 904 604.2 грн.
Період подання пропозицій
до 30.04.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ БОРЗНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380989303461
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
63 904 604.2 грн.
Період подання пропозицій
до 30.04.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ БОРЗНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380989303461
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності