Закупівля Матеріали для благоустрою населених пунктів: відсів гранітний фракції 0-5мм від КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради.
Матеріали для благоустрою населених пунктів: відсів гранітний фракції 0-5мм
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII у редакції № 114-IX від 19.09.2019 з урахуванням особливестей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Джерело фінансування - кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади та власні кошти підприємства. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП на пропозицію в електронній системі закупівель). Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про матеріально технічну базу Учасника (наявність власних або орендованих площ (складів) для зберігання товару; інформацію про наявність власного або орендованого автотранспорту та інших транспортних засобів, що будуть використовуватись Учасником для навантажувально-розвантажувальних робіт)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 12:13
Вимога
Копії документів, що засвідчують наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених у довідці (договір купівлі-продажу або свідоцтво про право власності, або договір оренди, тощо), які мають бути дійсними протягом строку дії договору або з можливістю пролонгації на строк його дії (про що прямо зазначено в документі)
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 12:13
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 12:13
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 12:13
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 12:13
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 12:13
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про матеріально технічну базу Учасника (наявність власних або орендованих площ (складів) для зберігання товару; інформацію про наявність власного або орендованого автотранспорту та інших транспортних засобів, що будуть використовуватись Учасником для навантажувально-розвантажувальних робіт)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 12:13
Вимога
Копії документів, що засвідчують наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених у довідці (договір купівлі-продажу або свідоцтво про право власності, або договір оренди, тощо), які мають бути дійсними протягом строку дії договору або з можливістю пролонгації на строк його дії (про що прямо зазначено в документі)
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 12:13
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 12:13
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 12:13
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 12:13
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 12:13
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 12:13
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 12:13
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 12:13
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 12:13
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 12:13
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про матеріально технічну базу Учасника (наявність власних або орендованих площ (складів) для зберігання товару; інформацію про наявність власного або орендованого автотранспорту та інших транспортних засобів, що будуть використовуватись Учасником для навантажувально-розвантажувальних робіт)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 12:13
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Копії документів, що засвідчують наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених у довідці (договір купівлі-продажу або свідоцтво про право власності, або договір оренди, тощо), які мають бути дійсними протягом строку дії договору або з можливістю пролонгації на строк його дії (про що прямо зазначено в документі)
Тендерна документація, що затверджена рішенням уповноваженої особи №261 від 09.04.2025 р. містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
06.03.2025 року, Комунальним підприємством по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради (далі – Замовник) оприлюднено Оголошення про закупівлю: UA-2025-04-09-005964-a, процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями, предметом закупівлі є: «Матеріали для благоустрою населених пунктів: відсів гранітний фракції 0-5мм», код ДК 021:2015:14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (номенклатурна позиція: 14212120-7 - Гравій).
Строк подання тендерних пропозицій встановлено до 17 квітня 2025 16:00.
Маю намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з умовами тендерної документації, я, фізична особа-підприємець Смалюхівська Інна Миколаївна (далі – Скаржник, ФОП Смалюхівська І.М.), виявила в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та не дають нам можливості прийняти участь у відповідній закупівлі.
Фактичні обставини
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Однак, тендерна документація, що затверджена рішенням уповноваженої особи №261 від 09.04.2025 р. містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Вважаю, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
В обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи зазначаю наступне.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Уважно вивчивши Тендерну документацію, скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку з наступним.
1. Відповідно до п. 1 Додатку 2 до тендерної документації «Наявність обладнання, матеріально - технічної бази та технологій», Замовником встановлена наступна вимога:
" Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про матеріально технічну базу Учасника (наявність власних або орендованих площ (складів) для зберігання товару; інформацію про наявність власного або орендованого автотранспорту та інших транспортних засобів, що будуть використовуватись Учасником для навантажувально-розвантажувальних робіт).
До довідки додаються копії документів, що засвідчують наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених у довідці (договір купівлі-продажу або свідоцтво про право власності, або договір оренди, тощо), які мають бути дійсними протягом строку дії договору або з можливістю пролонгації на строк його дії (про що прямо зазначено в документі).
До уваги учасників: Відсутність вищевказаного обладнання, техніки та матеріально-технічної бази вважається таким, що не відповідає кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази»."
Також відповідно п. 3.1. розділу 3 Додатку 4 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ на закупівлю: «Матеріали для благоустрою населених пунктів: відсів гранітний фракції 0-5мм», код ДК 021:2015:14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (номенклатурна позиція: 14212120-7 - Гравій)», Замовником встановлена наступна вимога:
«Замовник самостійно за власний рахунок забезпечує вивезення Товару з місця відвантаження Постачальником у м. Хмельницький.
Постачальник у складі пропозиції має надати гарантійний лист про відстань до місця відвантаження товару не більше 70 км.»
Враховуючи сукупність вимог, встановлених п. 1 Додатку 2 до тендерної документації та п. 3.1. розділу 3 Додатку 4 до тендерної документації, учасники мають документально підтвердити наявність власних або орендованих площ (складів) для зберігання товару, при чому дані площі (склади) для зберігання товару мають знаходитися на відстані не більше 70 км. до міста Хмельницький.
Вказана умова тендерної документаціі? є дискримінаційною по відношенню до Скаржника та інших потенційних учасників, у яких наявні власні або орендовані площі (склади) для зберігання товару, які знаходяться на відстані далі ніж 70 км. до міста Хмельницький.
ФОП Смалюхівська І.М. є реальним учасником ринку з постачання товарів що відносяться до коду ДК 021:2015:14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, має відкритий відповідний КВЕД (як доказ додається Витяг з реєстру платників єдиного податку з інформацією про перелік видів господарської діяльності), має договір про співпрацю (поставки) із виробником закуповуваного товару (додається як доказ), має виконані аналогічні договора на постачання аналогічного товару (додається як доказ). Однак площа для зберігання товару знаходиться на відстані далі ніж 70 км. до міста Хмельницький (як доказ додається свідоцтво на право власності земельною ділянкою та витяг з державного земельного кадастру про земельну ділянку із зміненим цільовим призначенням), що обмежує нас в участі по даній закупівлі та дискримінує як учасника. Зазначаємо що згідно цільового призначення земельної ділянки Скаржнику дозволено розміщення зокрема і площ для зберігання щебеневої продукції (щебінь, відсів гранітний, пісок, гравій). Вищезазначена земельна ділянка облаштована площею для зберігання товару який є предметом закупівлі та знаходиться за адресою Хмельницька область, Старосинявський район, с. Нова Синявка, кадастровий номер 6824484000:02:012:0166. Згідно інформації сервісу «Google maps» за посиланням https://www.google.com/maps/dir/%D0%A5%D0%BC%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9,+%D0%A5%D0%BC%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0+%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%8C,+29000/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B0+%D0%A1%D0%B8%D0%BD%D1%8F%D0%B2%D0%BA%D0%B0,+%D0%A5%D0%BC%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0+%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%8C,+31433/@49.4906754,26.7037173,9z/data=!3m1!4b1!4m14!4m13!1m5!1m1!1s0x4732064344bb178b:0xd9f30b3b24d9c964!2m2!1d26.9871331!2d49.422983!1m5!1m1!1s0x472d974c9209ed91:0xd2394f446d0ae8a6!2m2!1d27.7404241!2d49.5502219!3e0?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDQwOC4wIKXMDSoJLDEwMjExNDUzSAFQAw%3D%3D, відстань до м. Хмельницький від с. Нова Синявка складає 77.3 км (доказ - файл «Скрін 1»). Також згідно інформації сервісу «Google maps» за посиланням https://www.google.com.ua/maps/dir/%D0%A5%D0%BC%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%BA%D0%B8%D0%B9,+%D0%A5%D0%BC%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%BA%D0%B0%D1%8F+%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%8C,+29000/49.5307837,27.7871061/@49.4906754,26.7266074,206319m/data=!3m2!1e3!4b1!4m9!4m8!1m5!1m1!1s0x4732064344bb178b:0xd9f30b3b24d9c964!2m2!1d26.9871331!2d49.422983!1m1!4e1?hl=ru&entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDQwOC4wIKXMDSoJLDEwMjExNDUzSAFQAw%3D%3D відстань до м. Хмельницький від власне самої земельної ділянки складає 81-85 км (доказ - файл «Скрін 2»). Отже, умова що відстань від м. Хмельницький до місця відвантаження товару має бути не більше 70 км. не дає мені можливості взяти участь у даній закупівлі.
Жодним нормативно-правовим документом не встановлено територіальних обмежень на місце знаходження площ (складів) для зберігання товару.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, у яких наявні власні або орендовані площі (склади) для зберігання товару, які знаходяться на відстані не далі ніж 70 км. до міста Хмельницький, що є дискримінаціи?ним по відношенню до інших учасників, у тому числі, Скаржника.
Зазначені вимоги порушують право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників, адже участь в даній закупівлі зможе взяти обмежене коло учасників, а можливо і один конкретно визначений.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здіи?снюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаціи?них вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостеи? тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостеи?.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінаціі? учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформаціі? про відповідність вимогам тендерноі? документаціі?, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом Украі?ни "Про доступ до публічноі? інформаціі?" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Діі? Замовника в частині встановлення у Документаціі? наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертоі? статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з и?ого участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Вищевказані умови тендерної документаціі? є дискримінаціи?ними і порушують права і законні інтереси Скаржника, як потенціи?ного учасника та обмежується право останнього прии?няти участь у процедурі закупівлі.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені у скарзі та привести вимоги тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
На виконання рішення комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №6505-р/пк-пз від 23.04.2025 року, замовником було внесено зміни до тендерної документації
Матеріали для благоустрою населених пунктів: відсів гранітний фракції 0-5мм
Звернення:
За тендером : Матеріали для благоустрою населених пунктів: відсів гранітний фракції 0-5мм
Тема:
Щодо технічного завдання
Зміст:
Шановний Замовнику, вами встановлена дискримінаційна вимога у додатку 4 до тендерної документації. Вами встановлено наступну умову: "Замовник самостійно за власний рахунок забезпечує вивезення Товару з місця відвантаження Постачальником у м. Хмельницький. Постачальник у складі пропозиції має надати гарантійний лист про відстань до місця відвантаження товару не більше 70 км." Слід зазначити що будь-яке обмеження у відстані, зокрема 70 км до місця відвантаження товару, згідно діючої практики Комісії АМКУ є дискримінацією. Вимагаємо вилучити дану антиконкуренту вимогу, в іншому випадку ми будемо звертатися з оскарженням до Комісії АМКУ. Окрім того, Вами встановлено взаємовиключні умови, а саме: вивезення Товару з місця відвантаження Постачальником у м. Хмельницький та відстань до місця відвантаження товару не більше 70 км. Аналізуючи карту доріг/вулиць не складно проаналізувати, що місце відвантаження товару (не більше 70 км) може знаходитися поза межами м. Хмельницький (хіба потрібно прокладати маршрут по колу та їздити містом). Тобто, потенційний учасник надаючи документи про місце відвантаження товару, яке знаходиться поза межеми міста, але в межах 70 км від нього, відповідатиме вимогам ТД. Однак, Вами ж встанволена інша умова, що Замовник самостійно за власний рахунок забезпечує вивезення Товару з місця відвантаження Постачальником виключно у м. Хмельницький. Оскільки умовами договору передбачено самовивіз товару, просимо привести тендерну документацію у відповідність.
Дата оприлюднення звернення:
11.04.2025 10:13
Добрий день, шановний потенційний учасник, на Ваше запитання повідомляємо, що поставка товару буде здійснюватись транспортними засобами замовника, що становить не більше 70 км від місця навантаження товару до м. Хмельницький. Дана вимога жодними чином не дискримінує потенційних учасників та не обмежує їх участі у закупівлі. А тому Ваша вимога не задоволена.
Дата оприлюднення відповіді:
11.04.2025 11:46
Звернення:
За тендером : Матеріали для благоустрою населених пунктів: відсів гранітний фракції 0-5мм
Тема:
щодо відстані
Зміст:
Просимо чітко вказати (та внести відповідні зміни) від якого місця/точки має має відраховуватися відстань до місця відвантаження товару. Оскільки тендерною документацією не визначено міце/точка, відстань від якого/якої має складати не більше 70 км.
Дата оприлюднення звернення:
11.04.2025 13:18
Шановний потенційний учасник, на ваше запитання повідомляємо, що відстань обраховується від межі міста Хмельницького, так як замовник планує доставляти товар безпосередньо на об'єкти, які робить по місту Хмельницькому
Дата оприлюднення відповіді:
11.04.2025 13:56
Звернення:
За тендером : Матеріали для благоустрою населених пунктів: відсів гранітний фракції 0-5мм
Тема:
Уточнення
Зміст:
Добрий день, шановний Замовник в Технічній стецифікації в 3-ій колонці ( Підтвердження вимог учасником) , що потрібно вказувати?
Дата оприлюднення звернення:
28.04.2025 16:46
Добрий день, шановний потенційний учасник, на ваше запитання повідомляємо, що в Додатку 4 в колонці під назвою "Підтвердження вимог учасником" учасник підтверджує відповідність/невідповідність вимогам, які визначив замовник
Дата оприлюднення відповіді:
29.04.2025 08:26
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
100 000
грн.
Період подання пропозицій
до
03.05.2025 16:00
Замовник:
КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради