Показати схожі тендери

Закупівля Встановлення телекомунікаційного обладнання (автоматизована система моніторингу і контролю параметрів). від ЛМКП "Львівтеплоенерго".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-09-004956-a
Id Tender b870ab51adc84a44b797d52055404019
План UA-P-2025-04-09-005716-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.04.2025 11:37
Остання зміна 07.05.2025 10:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
290 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 900 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.04.2025 11:37 до 24.04.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 09.04.2025 11:37
до 21.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.04.2025 11:37
до 21.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.04.2025 08:00
до 29.04.2025 13:04
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.04.2025 13:04
до 05.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.04.2025 13:04
до 07.05.2025 10:23
Період уточнень
з 09.04.2025 11:37 до 21.04.2025 00:00
Період оскарження
з 09.04.2025 11:37 до 21.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.04.2025 08:00 до 29.04.2025 13:04
Період кваліфікації
з 24.04.2025 08:00 до 29.04.2025 13:04
Основні параметри
Встановлення телекомунікаційного обладнання (автоматизована система моніторингу і контролю параметрів).
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
290 000 грн.
Встановлення телекомунікаційного обладнання (автоматизована система моніторингу і контролю параметрів).
Назва предмета закупівлі
Встановлення телекомунікаційного обладнання (автоматизована система моніторингу і контролю параметрів).
Очікувана вартість
290 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2900,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Встановлення телекомунікаційного обладнання» (автоматизована система моніторингу і контролю параметрів).
Код ДК 021:2015
45314000-1 - Встановлення телекомунікаційного обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 5 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Підрядник розпочне виконувати роботи після наданого авансу Замовником у розмірі 30% від суми договору протягом 5 днів згідно виставленого рахунку. Наступні розрахунки проводяться тільки за фактично виконані Роботи проміжними платежами в міру виконання робіт протягом 30 календарних днів після підписання Замовником наданих Виконавцем належно оформлених Актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) (далі – Акт КБ-2в)
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЛЬОНГЕР ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ"
Пропозиція:
276 074.98 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.04.2025 11:37
Оголошення про проведення закупівлі
09.04.2025 11:37
Критерії прийнятності
09.04.2025 11:37
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
09.04.2025 11:37
Проект договору
09.04.2025 11:37
Критерії прийнятності
09.04.2025 11:37
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дмитро Гнідець
Електронна пошта
Телефон
+380322293117
Сайт:
https://www.lte.lviv.ua
Замовник
ЄДРПОУ
05506460
Повна назва
ЛМКП "Львівтеплоенерго"
Поштовий індекс
79040
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул.Данила Апостола 1
Кваліфікація
Лот № 1 Встановлення телекомунікаційного обладнання (автоматизована система моніторингу і контролю параметрів).
Період вимог/скарг з 29.04.2025 13:04 по 05.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.04.2025 08:00 по 02.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.04.2025 13:04
Довідка НАЗК
29.04.2025 13:04
Повідомлення про рішення
24.04.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-09-004956-a-b1
Підписаний і діє
Номер
05-25-291
276 074.98 грн.
276 074.98 грн.
Без ПДВ
Підписано
06.05.2025
Строк дії договору з
06.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
«Встановлення телекомунікаційного обладнання» (автоматизована система моніторингу і контролю параметрів).
Номенклатура
«Встановлення телекомунікаційного обладнання» (автоматизована система моніторингу і контролю параметрів).
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЛМКП "Львівтеплоенерго"
Повна назва
ЛМКП "Львівтеплоенерго"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05506460

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ЛЬОНГЕР ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ЛЬОНГЕР ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2883903052

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
07.05.2025 10:23
-
07.05.2025 10:22
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-10-000033
Дата створення проекту
10.06.2025 14:07
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
10.06.2025 15:30
Дата завершення моніторингу
02.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.06.2025 №167 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3 Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 10.06.2025 №167. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-04-09-004956-a, 09.04.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.06.2025 00:00
Документи рішення
10.06.2025 15:30
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення Замовнику – Львівському комунальному підприємству «Львівтеплоенерго»
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-04-09-004956-a, яка проводилась Львівським комунальним підприємством «Львівтеплоенерго» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178. Згідно з пунктом 47 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. При цьому, відповідно до норм пункту 47 Особливостей №1178 замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Аналогічна вимога міститься у частині І Додатку №4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації Замовника, у якому також наведено спосіб (перелік документів та інформації) підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, визначених у відповідних підпунктах пункту 47 Особливостей №1178. Під час моніторингу встановлено, що ФОП Льонгером В.М., як переможцем тендеру, якому Замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель жодних документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. Чи враховано Замовником не оприлюднення в електронній системі закупівель переможцем торгів ФОП Льонгером В.М. документів на виконання вимог пункту 47 Особливостей №1178 та частини І Додатку №4 до тендерної документації Замовника та пояснити причини не застосування норм підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
12.06.2025 16:50
Орган перевірки
18.06.2025 00:00
Документи повідомлення
12.06.2025 16:51
-
Відповідь
Відповідь на запит моніторингу
На Ваш запит повідомляємо наступне: 1.Очікувана вартість закупівлі визначалася на підставі отриманих 3-х комерційних пропозицій. 2. Технічні та якісні характеристики визначалися, з підстави, щоб була можливість підключення до існуючої системи диспетчеризації. 3. Мною була допущена механічна помилка, щодо перевірки Переможця відповідно до ном пункту 47 Особливостей та Додатку 4 до Тендерної документації, оскільки дані документи Учасником були завантажені на етапі подання пропозиції.
Рішеня
17.06.2025 09:32
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
290 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.04.2025 08:00
Замовник:
ЛМКП "Львівтеплоенерго"
Контактний телефон:
+380322293117
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
290 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.04.2025 08:00
Замовник:
ЛМКП "Львівтеплоенерго"
Контактний телефон:
+380322293117
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності