Показати схожі тендери

Закупівля Агрегат універсальний дисковий (ДК 021:2015 - 16110000-9 Плуги чи дискові борони) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОПРОМИСЛОВЕ" ОЛІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-09-003043-a
Id Tender 897b88d179c041f7a5676b0d793900a8
План UA-P-2025-04-08-017926-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.04.2025 11:09
Остання зміна 06.05.2025 12:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
652 300 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 523 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.04.2025 11:08 до 17.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.04.2025 11:08
до 14.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.04.2025 11:08
до 14.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.04.2025 15:37
до 24.04.2025 22:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.04.2025 22:05
до 30.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.04.2025 22:05
до 06.05.2025 12:55
Період уточнень
з 09.04.2025 11:08 до 14.04.2025 00:00
Період оскарження
з 09.04.2025 11:08 до 14.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.04.2025 15:37 до 24.04.2025 22:05
Період кваліфікації
з 17.04.2025 15:37 до 24.04.2025 22:05
Основні параметри
Агрегат універсальний дисковий (ДК 021:2015 - 16110000-9 Плуги чи дискові борони)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
652 300 грн.
Агрегат універсальний дисковий (ДК 021:2015 - 16110000-9 Плуги чи дискові борони)
Назва предмета закупівлі
Агрегат універсальний дисковий (ДК 021:2015 - 16110000-9 Плуги чи дискові борони)
Очікувана вартість
652 300 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6523,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.04.2025 15:14
Закінчення аукціону
17.04.2025 15:37
Позиція
Опис предмета закупівлі
Агрегат універсальний дисковий
Код ДК 021:2015
16110000-9 - Плуги чи дискові борони
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
12402, Україна, Житомирська область, с. Оліївка, вул.Ступницького Леоніда, буд. 68
Дата постачання по
10.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за Товар проводиться Покупцем протягом 30 ( тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акту приймання-передачі Товару на підставі виставленої Постачальником видаткової накладної з врахуванням вимог ст. 23 та ст. 48 Бюджетного кодексу України.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОНОМНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Пропозиція:
619 017 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Техноторг"
Пропозиція:
619 685 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.04.2025 15:14
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Бабуєва
Електронна пошта
Телефон
+380683349169
Замовник
ЄДРПОУ
45280577
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОПРОМИСЛОВЕ" ОЛІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
12402
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомирський р-н, село Оліївка
Адреса
вул.Ступницького Леоніда, будинок 68
Кваліфікація
Лот № 1 Агрегат універсальний дисковий (ДК 021:2015 - 16110000-9 Плуги чи дискові борони)
Період вимог/скарг з 24.04.2025 22:05 по 30.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.04.2025 15:37 по 16.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.04.2025 22:05
Довідка НАЗК
24.04.2025 22:05
Повідомлення про рішення
23.04.2025 21:00
Електроний протокол про продовження строку
17.04.2025 15:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 10:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 10:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв'язку зі значним обсягом документів та необхідністю детального розгляду документів, поданих Учасником у тендерній пропозиції, Замовник вирішив продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОНОМНІ ТЕХНОЛОГІЇ" у відкритих торгах з особливостями за предметом Агрегат універсальний дисковий (ДК 021:2015 - 16110000-9 Плуги чи дискові борони)до 20 робочих днів згідно пункту 36 Особливостей.
Дата продовження строку розгляду
23.04.2025 21:00
Дата кінця розгляду
16.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОНОМНІ ТЕХНОЛОГІЇ": 1) перелік виявлених невідповідностей : - Учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОНОМНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не надав у складі тендерної пропозиції технічне завдання щодо предмету закупівлі (із технічною специфікацією відповідно до додатку 2 тендерної документації), чим не дотримано вимоги пункту 6.1. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. Подані учасником Технічні вимоги до предмета закупівлі не місять всієї інформації що зазначена у Додатку 2 до тендерної документації. - Учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОНОМНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не надав у складі тендерної пропозиції довідку про те, що під час виконання договору про закупівлю учасник зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля, чим не дотримано вимоги пункту 6.5. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. - Учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОНОМНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не надав у складі пропозиції підписаний Порядок змін умов договору що міститься у Додатку 1 цієї документації, чим не дотримано вимоги пункту 3.2. Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю тендерної документації. - Учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОНОМНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не надав у складі пропозиції гарантійний лист про гарантійне сервісне обслуговування на запропонований товар, яке має складати не менше 12 місяців. В листі має бути зазначена інформація про можливість учасника на здійснення післягарантійного обслуговування запропонованого товару, а також зазначені адреси сервісних центрів обслуговування техніки, що не задовільняє вимог Додатку 2 до Тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - пункти 6.1., 6.5. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, пункт 3.2. Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю тендерної документації, Додаток 2 до Тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати: - технічне завдання щодо предмету закупівлі (із технічною специфікацією відповідно до додатку 2 тендерної документації); - Під час виконання договору про закупівлю учасник зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля. На підтвердження цього надає довідку в довільній формі в своїй тендерній пропозиції; - Порядок змін умов договору про закупівлю визначено згідно додатку 1 до цієї документації. (учасник у складі пропозиції надає підписаний порядок змін умов договору); - Учасник надає гарантійний лист про гарантійне сервісне обслуговування на запропонований товар, яке має складати не менше 12 місяців. В листі має бути зазначена інформація про можливість учасника на здійснення післягарантійного обслуговування запропонованого товару, а також зазначені адреси сервісних центрів обслуговування техніки. Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом надання додаткових документів, тощо. Якщо надання учасником будь-якого документу та/або інформації на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції згідно цього повідомлення призводить до зміни інформації та/або документів, що були вже надані у тендерній пропозиції, або надання яких зумовлює необхідність подання додаткових документів та/або інформації, такі документи та/або інформація надаються разом з відповідними інформацією та/або документами, до яких мають бути внесені зміни та в їх новій редакції.
Створено
23.04.2025 21:48
Надати до
24.04.2025 21:48
Договір
UA-2025-04-09-003043-a-c1
Підписаний і діє
Номер
50
619 017 грн.
515 847.5 грн.
З ПДВ
Підписано
05.05.2025
Строк дії договору з
05.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Агрегат універсальний дисковий
Номенклатура
Агрегат універсальний дисковий
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 10 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОПРОМИСЛОВЕ" ОЛІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОПРОМИСЛОВЕ" ОЛІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45280577

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОНОМНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОНОМНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38009853

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.05.2025 12:55
-
06.05.2025 12:53
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
652 300 грн.
Період подання пропозицій
до 17.04.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОПРОМИСЛОВЕ" ОЛІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380683349169
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
652 300 грн.
Період подання пропозицій
до 17.04.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОПРОМИСЛОВЕ" ОЛІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380683349169
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності