Показати схожі тендери

Закупівля Сівалка просапна точного висіву (ДК 021:2015 - 16130000-5 Сівалки, саджалки та машини для пересаджування) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОПРОМИСЛОВЕ" ОЛІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-09-002891-a
Id Tender 531ed54c31e54492b53b178aa22438cf
План UA-P-2025-04-08-017842-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.04.2025 11:08
Остання зміна 08.05.2025 12:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 597 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
15 970 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.04.2025 11:07 до 17.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.04.2025 11:07
до 14.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.04.2025 11:07
до 14.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.04.2025 00:00
до 22.04.2025 16:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.04.2025 16:54
до 28.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.04.2025 16:54
до 08.05.2025 12:18
Період уточнень
з 09.04.2025 11:07 до 14.04.2025 00:00
Період оскарження
з 09.04.2025 11:07 до 14.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.04.2025 00:00 до 22.04.2025 16:54
Період кваліфікації
з 17.04.2025 00:00 до 22.04.2025 16:54
Основні параметри
Сівалка просапна точного висіву (ДК 021:2015 - 16130000-5 Сівалки, саджалки та машини для пересаджування)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 597 000 грн.
Сівалка просапна точного висіву (ДК 021:2015 - 16130000-5 Сівалки, саджалки та машини для пересаджування)
Назва предмета закупівлі
Сівалка просапна точного висіву (ДК 021:2015 - 16130000-5 Сівалки, саджалки та машини для пересаджування)
Очікувана вартість
1 597 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
15970,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Сівалка просапна точного висіву
Код ДК 021:2015
16130000-5 - Сівалки, саджалки та машини для пересаджування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
12402, Україна, Житомирська область, с. Оліївка, вул.Ступницького Леоніда, буд. 68
Дата постачання по
10.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за Товар проводиться Покупцем протягом 30 ( тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акту приймання-передачі Товару на підставі виставленої Постачальником видаткової накладної з врахуванням вимог ст. 23 та ст. 48 Бюджетного кодексу України.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Техноторг"
Пропозиція:
1 597 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Бабуєва
Електронна пошта
Телефон
+380683349169
Замовник
ЄДРПОУ
45280577
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОПРОМИСЛОВЕ" ОЛІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
12402
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомирський р-н, село Оліївка
Адреса
вул.Ступницького Леоніда, будинок 68
Кваліфікація
Лот № 1 Сівалка просапна точного висіву (ДК 021:2015 - 16130000-5 Сівалки, саджалки та машини для пересаджування)
Період вимог/скарг з 22.04.2025 16:54 по 28.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.04.2025 00:00 по 25.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.04.2025 16:54
Довідка НАЗК
22.04.2025 16:54
Повідомлення про рішення
17.04.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-09-002891-a-a1
Підписаний і діє
Номер
41/85 305
1 597 000 грн.
1 330 833.33 грн.
З ПДВ
Підписано
05.05.2025
Строк дії договору з
05.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Сівалка просапна точного висіву
Номенклатура
Сівалка просапна точного висіву
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 10 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОПРОМИСЛОВЕ" ОЛІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОПРОМИСЛОВЕ" ОЛІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45280577

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Техноторг"
Повна назва
ТОВ "Техноторг"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30976452

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.05.2025 12:18
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-28-000025
Дата створення проекту
28.04.2025 12:37
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
28.04.2025 15:35
Дата публікації висновку про результати
14.05.2025 15:56
Дата завершення усунення порушень
29.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
20.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.04.2025 № 53-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28.04.2025 № 53-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2025-04-09-002891-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.04.2025 00:00
Документи рішення
28.04.2025 15:35
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «АГРОПРОМИСЛОВЕ» Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 09.04.2025, тендерна пропозиція ТОВ «Техноторг», протокол щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 22.04.2025, повідомлення про намір укласти договір від 22.04.2025, договір про закупівлю від 05.05.2025 № 41/85 305, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 02.05.2025. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що в підпункті 9 пункту 11.7 розділу 10 проєкту договору (Додаток № 1 до тендерної документації) встановлено умову, що істотні умови цього договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, а саме: «зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку». В той же час предметом закупівлі є товари, що підтверджується інформацією, зазначеною Замовником у тендерній документації та оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями. При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується замовниками у разі, якщо предметом закупівель є роботи з будівництва об’єктів нерухомого майна, про що свідчить підпункт 9 пункту 19 Особливостей. З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації такої зміни істотних умов суперечить абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Техноторг» встановлено наступне. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації визначено, що «При умові не застосування ступеня локалізації виробництва Учасник надає сертифікат про походження товару із зазначенням країни походження товару». На підтвердження зазначеної вимоги учасником ТОВ «Техноторг» у складі тендерної пропозиції надано лист роз’яснення, в якому зазначено, що товар не підлягає локалізації та надано сертифікат відповідності польською мовою. При тому, що підпунктом 7.2 пункту 7 розділу І тендерної документації передбачено, що «Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою» наданий учасником сертифікат не містить перекладу на українську мову, чим не дотримано вимоги Додатку № 2 до тендерної документації та підпункту 7.2 пункту 7 розділу І тендерної документації. При цьому, відповідно до вимог пункту 41 Особливостей встановлено імперативну умову, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Пунктом 43 Особливостей зазначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, у тому числі, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення вимог статті 29 Закону, пунктів 41 та 43 Особливостей, не виявив та не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «Техноторг» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення норм абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Техноторг» установлено порушення вимог статті 29 Закону, пунктів 41 та 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягненням до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм абзацу 1 частини 3 статті 22, статті 29 Закону, абзацу 1 пункту 28, пунктів 41 та 43 Особливостей, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
13.05.2025 00:00
Дата публікації
14.05.2025 15:56
Документи висновку
14.05.2025 15:56
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2025-04-09-002891-a від 14.05.2025 року по предмету закупівлі Сівалка просапна точного висіву (ДК 021:2015 - 16130000-5 Сівалки, саджалки та машини для пересаджування) повідомляємо наступне. Щодо встановленого Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області порушення, повідомляємо що з Уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення в їх в подальшому. Уповноважена особа Замовника пройде додаткове навчання щодо питань здійснення публічних закупівель. Також відповідно до Наказу №10 від 20.05.2025 року, Уповноваженій особі оголошено догану (копія наказу додається).
Дата публікації
21.05.2025 17:06
Документи інформації про усунення порушення
21.05.2025 17:06
-
21.05.2025 17:11
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто шляхом оголошення догани та зняття доплати у розмірі 10% від посадового окладу за травень 2025 р.
Результат
Усунуто
Дата публікації
21.05.2025 17:29
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
21.05.2025 17:29
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "АГРОПРОМИСЛОВЕ" ОЛІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) по предмету «Сівалка просапна точного висіву» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-09-002891-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та копій документів). 1. Надати інформацію та відповідні документи (посилання на сайти, на яких здійснювалися попередні моніторинги цін на товари, що є предметом даної закупівлі, комерційні пропозиції від потенційних учасників тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог законодавства, а саме, в порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства (у проекті договору передбачено зміну істотних умов договору про закупівлю, що стосується закупівлі робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна, при тому, що предметом закупівлі є товари (підпункт 9. п.11.7 р.10 Додаток 1 до тендерної документації). Враховуючи викладене вище, поясніть чому Замовником при складанні та затвердженні тендерної документації порушено норми абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, абзацу 1 п. 28 Особливостей? Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. 3.Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ "Техноторг" відповідно до вимог Додатку № 2 до тендерної документації надано сертифікат відповідності польською мовою без перекладу на українську мову, чим не дотримано вимоги Додатку № 2 до тендерної документації та в порушення вимог визначених п.43 Особливостей, Замовником не виявлено невідповідності у складі тендерної пропозиції ТОВ "Техноторг"та не надано вимогу щодо усунення вказаних невідповідностей. Враховуючи викладене вище, поясніть чому, в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "Техноторг"? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Рішеня
29.04.2025 15:23
Орган перевірки
03.05.2025 00:00
Документи повідомлення
29.04.2025 15:24
-
Відповідь
Відповідь на запит
1) На Ваш запит повідомляємо, що Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість згідно інформації на сайтах постачальників та виробників аналогічних сівалок: ТОВ "Астарта Т" - https://astartat.com.ua/ua/SPM801 ТОВ Техноторг - https://www.technotorg.com/katalog-uk/silgosptekhnika/sivalki/sivalka-prosapna-tochnogo-visivu-spm-8-veles-agro/ ТОВ «Агротехсвіт» - https://agrotechsvit.com.ua/ua/p2511698566-seyalka-tochnogo-vyseva.html?source=merchant_center&gad_source=1&gad_campaignid=15479229729&gbraid=0AAAAAoTHupZanoCkTzEiWCseKUer0TNLK&gclid=Cj0KCQjw2tHABhCiARIsANZzDWoynGwVPz7OybOo5W_MIk36ZxmpSH1oSzB-AcorHZOXK45TYCFqJTsaAkPXEALw_wcB ТОВ ТД “Агроліга” - https://agro-liga.com/catalog-produkcii/planter-8-01-supn-8-01-s-ezh-sis-moj-na-shestigran/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=IW/Pmax/_%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%B0_/_max.con_07.04&gad_source=1&gad_campaignid=22425163363&gbraid=0AAAAADsp2y-MktEKLc7BJAY-9z122ndzr&gclid=Cj0KCQjw2tHABhCiARIsANZzDWq9-1fkMnENPDsdXH4u3thgaAyIGFxp6LADf9pNz-0xg0xNd52QmdUaAlvJEALw_wcB ТОВ Agronetto - https://agronetto.com.ua/-/civalki-tochnogo-visivu-pnevmatichni/veles-agro/spm-8--c242tm4521m15514?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=ua-agronetto-DSA-Druhaia_selkhoztekhnyka&utm_content=%7Bcampaign_id%7D-730995530816&utm_term=&gad_source=1&gad_campaignid=19607213010&gbraid=0AAAAABNB76UsPnEeLTw54vjIWJnRplLO7&gclid=Cj0KCQjw2tHABhCiARIsANZzDWq-rfJFaTcgpnBEbvCcYqX0_iL91685wlfwWzZXgkboOQ--OBWBtegaAswVEALw_wcB ТОВ HARVEST - https://harvest.ua/product/sivalky-prosapni/filter/shirina_zahvata_ru-is-5%2C6/apply/ 2) На Ваш запит повідомляємо, що відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Згідно з статтею 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Згідно з пунктом 19 Особливостей, істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених цим пунктом. Пункт 19 містить вичерпний перелік таких змін. Виходячи з того що норма статті 22 Закону є обов'язковою, а отже повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, що визначені в підпунктах 1-9 пункту 19 Особливостей. Таким чином, Замовник в проекті договору про закупівлю повинен зазначати, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених у підпунктах 1-9 пункту 19 Особливостей. При цьому зміна істотних умов договору про закупівлю може здійснюватися у випадках та порядку, що були передбачені проектом договору та договором про закупівлю з урахуванням Особливостей. Враховуючи, що положення статті 22 Закону та пункту 19 Особливостей є імперативною нормою, Замовник зобов’язаний включати всі випадки визначені пунктом 19 Особливостей до порядку змін умов договору. До компетенції Замовника не належить визначення які саме підстави у пункті 19 Особливостей включати до Проекту договору та порядку змін його умов, а які не включати. Також це не означає що Замовник застосує під час дії договору всі підстави, або хоча б одну, і не зобов’язує Замовника це робити. 3) На Ваш запит повідомляємо, що відповідно до пп.32 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Пунктом 1.1. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації згідно предмету закупівлі: Сівалка просапна точного висіву (ДК 021:2015 - 16130000-5 Сівалки, саджалки та машини для пересаджування) передбачено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів: - інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; - інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей, шляхом самостійного декларування учасником відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції; - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідною технічною специфікацією відповідно до додатку 2 цієї тендерної документації; - документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; - листом - згодою на обробку персональних даних відповідно до Додатку 3 тендерної документації особи що підписала тендерну пропозицію; - інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації. Додатком 4 до Тендерної документації згідно предмету закупівлі: Сівалка просапна точного висіву (ДК 021:2015 - 16130000-5 Сівалки, саджалки та машини для пересаджування) визначено Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Відповідно до п.7.2. Розділу І. Загальні положення Тендерної документації, під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Звертаємо Вашу увагу, що Тендерною документацією Замовник не вимагав подання Сертифікатів ISO, які надав Учасник, зокрема і не вимагав сертифікат Nr EC/015/2020 EC CERTIFICATE OF CONFORMITY (сертифікат відповідності ЄС) що наданий польською мовою. Тому вимагати переклад документів на українську мову, які згідно пп.32 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно умов Тендерної документації не є частиною тендерної пропозиції Учасника – Замовник не має права. У законодавстві немає прямої заборони надавати учасниками інші документи, крім тих, що вимагав замовник. Однак у межах процедури відкритих торгів з особливостями замовник зобов’язаний розглядати лише ті документи, які прямо вимагав у тендерній документації (ТД; п. 36 Особливостей). Документи, які учасник подав добровільно, але які в Тендерній документації замовник не вимагав: 1) не підлягають обов’язковому аналізу; 2) не можуть бути підставою відхилити тендерну пропозицію. АМКУ має сталу практику, яка підкріплює цю позицію. До прикладу — рішення: від 26.02.2020 № 3708-р/пк-пз у закупівлі № UA-2020-01-06-000004-b; від 04.04.2019 № 4020-р/пк-пз у закупівлі № UA-2019-02-15-000245-c. Обов?язок розмістити повідомлення з вимогою про усунення учасником невідповідностей в інформації та/або документах, які подав учасник процедури закупівлі у тендерній пропозиції, передбачає пункт 43 Особливостей. Такими невідповідностями вважають відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких прямо передбачає Тендерна документація. Виняток — відсутність забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагав замовник, та/або відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонує учасник в його тендерній пропозиції. Отже, коли учасник самостійно додав при поданні тендерної пропозиції ще документ, який не вимагала Тендерна документація, навіть якщо в ньому є помилки, замовник не має законних підстав: вимагати їх виправлення; відхиляти таку пропозицію.
Рішеня
02.05.2025 17:50
Замовник
Документи повідомлення
02.05.2025 17:51
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 597 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.04.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОПРОМИСЛОВЕ" ОЛІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380683349169
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 597 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.04.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОПРОМИСЛОВЕ" ОЛІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380683349169
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності