Показати схожі тендери

Закупівля Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території ЗЗСО І-ІІІ ст. №9 по просп. Перемоги, 9г, м. Подільськ, Подільського р-ну, Одеської області (корегування) від Департамент житлово-комунального господарства, архітектури та земельних відносин Подільської міської ради Подільського району Одеської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-09-000923-a
Id Tender 96ffbe94d51f466c9821c3336dac7ce4
План UA-P-2025-04-09-000314-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.04.2025 09:26
Остання зміна 21.05.2025 16:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
81 169 202.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
405 846.01 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.04.2025 09:20 до 24.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.04.2025 09:20
до 21.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.04.2025 09:20
до 21.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.04.2025 12:13
до 07.05.2025 10:53
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.04.2025 16:54
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.05.2025 10:53
до 21.05.2025 16:29
Період уточнень
з 09.04.2025 09:20 до 21.04.2025 00:00
Період оскарження
з 09.04.2025 09:20 до 21.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.04.2025 12:13 до 07.05.2025 10:53
Період кваліфікації
з 24.04.2025 12:13 до 07.05.2025 10:53
Основні параметри
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території ЗЗСО І-ІІІ ст. №9 по просп. Перемоги, 9г, м. Подільськ, Подільського р-ну, Одеської області (корегування)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
81 169 202.2 грн.
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території ЗЗСО І-ІІІ ст. №9 по просп. Перемоги, 9г, м. Подільськ, Подільського р-ну, Одеської області (корегування)
Назва предмета закупівлі
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території ЗЗСО І-ІІІ ст. №9 по просп. Перемоги, 9г, м. Подільськ, Подільського р-ну, Одеської області (корегування)
Очікувана вартість
81 169 202.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
405846,01
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
405 846
Аукціон
Cтарт аукціону
24.04.2025 11:50
Закінчення аукціону
24.04.2025 12:13
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території ЗЗСО І-ІІІ ст. №9 по просп. Перемоги, 9г, м. Подільськ, Подільського р-ну, Одеської області (корегування)
Код ДК 021:2015
45210000-2 - Будівництво будівель
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
66300, Україна, Одеська область, м.Подільськ, просп.Перемоги,9г
Дата постачання по
23.12.2025 09:25
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно промiжними платежами в мiру виконання робiт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт протягом 15 календарних днів.У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи згідно Актів здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Березівкаагрошляхбуд
Пропозиція:
78 062 202 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "УКРСЕРВІСГРУП"
Пропозиція:
73 207 494.07 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.04.2025 11:50
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.04.2025 09:25
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ковальова Олександра Юріївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380486223596
Замовник
ЄДРПОУ
43944456
Повна назва
Департамент житлово-комунального господарства, архітектури та земельних відносин Подільської міської ради Подільського району Одеської області
Поштовий індекс
66300
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
місто Подільськ
Адреса
пр. Шевченка, будинок 7-А
Кваліфікація
Лот № 1 Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території ЗЗСО І-ІІІ ст. №9 по просп. Перемоги, 9г, м. Подільськ, Подільського р-ну, Одеської області (корегування)
Період вимог/скарг з 30.04.2025 16:54 по 06.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.04.2025 12:13 по 02.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Учасником подано тендерну пропозицію, в якій міститься файл imd, наданий на вимогу додатку 4 тендерної документації та містить інформацію, що стосується технічної специфікації, усунення недоліків в якій не передбачено законодавством, а саме: ЛК №02-01-01 П. 23 склад робіт передбачає «Подавання бетонної суміші безпосередньо на місце укладання», а п. 24 «Улаштування фундаментних плит залізобетонних плоских /бетон важкий В30 (М400), крупність заповнювача 10-20мм/». Учасником при виконанні робіт з улаштування фундаментної плити об’ємом 6,6969 100м3 в ресурсах додано матеріал «Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В30 F100 W6» об’ємом 679,73535 м3 та «Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В15 [М200], крупність заповнювача більше 40мм» об’ємом 679,73535 м3, що призводить до подвоєння матеріалу та збільшення вартості кошторису. Відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації та проведеної експертизи, п. 23 передбачає подачу бетону за допомогою бетононасосів без урахування матеріалу бетон, тоді як п. 24 включає в себе матеріал бетон для виконання робіт. П. 29 склад робіт передбачає «подавання бетонної суміші безпосередньо на місце укладання», а п. 30 «улаштування залізобетонних колон у дерев’яні опалубки висотою до 4 м, периметром до 2 м /бетон важкий В 30 (М400), крупність заповнювача 10-20 мм/». Учасником при виконанні робіт з улаштування залізобетонних колон об’ємом 30,0 100м3 в ресурсах додано матеріал «Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В30 F50 W6» об’ємом 101,5 м3 та «Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В15 [М200], крупність заповнювача більше 40мм» об’ємом 101, 5 м3, що призводить до подвоєння матеріалу та збільшення вартості кошторису. Відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації та проведеної експертизи, п. 29 передбачає подачу бетону за допомогою бетононасосів без урахування матеріалу бетон, тоді як п. 30 включає в себе матеріал бетон для виконання робіт. ЛК №02-01-04 П. 158 «Прокладання повітроводів з оцинкованої сталі класу П [щільні] товщиною 0,6 мм, периметром 800, 1600 мм» - 0,03618 100 м2. Позиція включає в себе матеріал «Повітроводи класу П з тонколистової оцинкованої з неперервних ліній сталі товщиною 0,5 мм, прямокутного перерізу», в назві роботи зазначено, що товщина сталі повинна буди – 0,6 мм, отже матеріал в середині позиції не відповідає технічному завданню. Відомість цін ресурсів будови Відрізняються ціни на один і той самий матеріал «Склострічка липка ізоляційна на полікасиновому компаунді, марка ЛСЭПЛ, ширина 20-30 мм, товщина від 0,14 до 0,19 мм» - 673,56 за 1 кг та 596,18 за 1 кг. Відрізняються ціни на один і той самий матеріал «Хомут із шурупом діам. 40 мм» - 90,05 за 1 шт та 131,05 за 1 шт.
Документи кваліфікації
30.04.2025 16:54
Повідомлення про рішення
30.04.2025 16:53
Пропозиція, що перемогла
24.04.2025 12:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 09:21
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 09:21
Період вимог/скарг з 07.05.2025 10:53 по 13.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.04.2025 16:54 по 08.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.05.2025 10:53
Довідка НАЗК
07.05.2025 10:53
Повідомлення про рішення
07.05.2025 10:51
Пропозиція, що перемогла
30.04.2025 16:54
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-09-000923-a-c1
Підписаний і діє
Номер
69
78 062 202 грн.
65 051 835 грн.
З ПДВ
Підписано
20.05.2025
Строк дії договору з
20.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території ЗЗСО І-ІІІ ст. №9 по просп. Перемоги, 9г, м. Подільськ, Подільського р-ну, Одеської області (корегування)
Номенклатура
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території ЗЗСО І-ІІІ ст. №9 по просп. Перемоги, 9г, м. Подільськ, Подільського р-ну, Одеської області (корегування)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
78 062 202
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 23 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент житлово-комунального господарства, архітектури та земельних відносин Подільської міської ради Подільського району Одеської області
Повна назва
Департамент житлово-комунального господарства, архітектури та земельних відносин Подільської міської ради Подільського району Одеської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43944456

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ Березівкаагрошляхбуд
Повна назва
ТОВ Березівкаагрошляхбуд
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03579041

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.05.2025 16:29
Повідомлення про договір
21.05.2025 14:34
-
21.05.2025 14:34
-
21.05.2025 14:31
-
21.05.2025 14:31
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-07-000055
Дата створення проекту
07.05.2025 11:01
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
07.05.2025 11:49
Дата публікації висновку про результати
29.05.2025 15:59
Дата завершення усунення порушень
13.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
29.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 06.05.2025 № 134 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 19 UA-2025-04-09-000923-a 09.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.05.2025 00:00
Документи рішення
07.05.2025 11:49
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального господарства, архітектури та земельних відносин Подільської міської ради Подільського району Одеської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи згідно з протоколом від 09.04.2025 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКРСЕРВІСГРУП» (далі – ТОВ «УКРСЕРВІСГРУП») та товариства з обмеженою відповідальністю «Березівкаагрошляхбуд» (далі – ТОВ «Березівкаагрошляхбуд»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.04.2025 року № 71 та від 07.05.2025 № 76, повідомлення про намір укласти договір від 07.05.2025 року; укладений договір № 69 від 20.05.2025 на загальну суму 78 060 202,00 грн з ПДВ (далі – Договір); пояснення та документи Замовника, надані на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі установлено. 1) З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План). Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 №1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» (далі – Постанова КМУ № 1318) Державну аудиторську службу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Також, відповідно до пункту 20 Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого Постановою КМУ № 1318, Держаудитслужба здійснює державний фінансовий контроль видатків, передбачених на виконання кроків Плану України, зокрема для виконання яких необхідно здійснити публічні закупівлі, виплату компенсацій та кредитів у межах виконання Плану України, шляхом проведення державного фінансового аудиту, інспектування (ревізії), перевірки закупівель та моніторингу закупівель в установленому законодавством порядку. Моніторингом встановлено, що закупівля за номером UA-2025-04-09-000923-a здійснюється за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою, у 2025 році затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28.04.2023 № 419 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2024 року № 1547), які розподілені та доведені до Замовника розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.04.2025 № 357-р. Відповідно до інформації Міністерства освіти і науки України у 2025 році за кошти Європейського Союзу в межах Рамкової угоди між України та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility профінансовано зокрема бюджетну програму 2211810 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою» до якої включено КПКВК 0611261 (місцевий бюджет) та КПКВК 0611262 (державний бюджет). Фінансування зазначеної закупівлі здійснюється за бюджетними програмами КПКВК 1211261 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою» та КПКВК 1211262 «Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам». Розподіл коштів зазначених субвенцій здійснено на виконання індикатору Плану України «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту» Міністерством освіти і науки України, відповідальним за впровадження вказаної інвестиції. Враховуючи зазначене, на закупівлю UA-2025-04-09-000923-a поширюються умови Рамкової угоди. Статтею 3 Рамкової угоди встановлені обмежувальні заходи Європейського Союзу щодо: - ненадання коштів або економічних ресурсів прямо або опосередковано Особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів, або на її користь (пункт 1 статті 3 Рамкової угоди) шляхом встановлення зобов’язання для всіх реципієнтів коштів, виплачених для здійснення заходів із реалізації реформ та інвестиційних проектів, включених до Плану, або для всіх інших фізичних осіб чи суб’єктів, залучених до їх реалізації. (пункт 11 статті 9 Рамкової Угоди); - участі Осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що підпадають під дію обмежувальних заходів, шляхом відстеження збігів із даними в санкційному списку ЄС, перш ніж укласти відповідні угоди або здійснити згідно з ними платежі, стосовно кожного виконавця, щоб жодна фізична або юридична особа, суб’єкт або орган, що опосередковано отримає фінансування, не були Особами, що підпадають під дію обмежувальних заходів (стаття 3 Рамкової угоди). Статтею 5 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання: - участі у закупівлі міжнародних і регіональних організації, фізичних осіб, які є громадянами, і юридичних осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що фактично зареєстровані у прийнятних країнах (частина перша статті 5 Рамкової угоди); - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиції яких не відповідають умовам, що усі поставки та матеріали повинні походити із прийнятних країн, зазначених у підпунктах (a) та (b) пункту 1 статті 5 Рамкової угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн (пункт третій статті 5 Рамкової угоди); - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі з неприйнятних країн (країни, які не визначені пунктом 1 статті 5) не у випадках, передбачених пунктом 8 статті 5 Рамкової Угоди. Статтею 7 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами: - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації про найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди). Статтею 16 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо публічності: - зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility», зокрема, допущення до участі учасника та укладення договору про закупівлю без аналогічних умов щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» (пункт 1 статті 16 Рамкової Угоди). Статтею 17 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо зберігання документів: - Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів (пункт 1 статті 17 Рамкової Угоди). Разом з тим, Замовником в тендерній документації, проєкті договору про закупівлю (додаток 5 до тендерної документації) та Договорі не враховані визначені вимоги, встановлені статтями 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди. 2) Абзацом першим пункту 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Крім того, відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси - протягом трьох робочих днів з дня: внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. До такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону). Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю, на які розповсюджуються вимоги пункту 10 та 11 частини першої статті 10 Закону, віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Разом з тим, вимогами пункту 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835) визначено, що машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. Однак, за результатами моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель опубліковано Договір у форматі DOCX (файл «Договір підряду ЗЗСО_9.docx») не у повному обсязі, а саме відсутні пункт 19.3 розділу 19, розділи 20, 21 та 22. Таким чином, на порушення пункту 10 та 11 частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Договір у машинозчитувальному форматі не в повному обсязі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди виявлено, що Замовник не встановив вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, вимог щодо прозорості, визнання походження, забезпечення публічності та зберігання документів, передбачених статтями 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 10 та 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРСЕРВІСГРУП» та ТОВ «Березівкаагрошляхбуд», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на усунення виявлених порушень, шляхом: - приведення у відповідність до вимог статей 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди умов Договору, та оприлюднити інформацію щодо не поширення на переможця закупівлі обмежувальних заходів ЄС, та дотримання правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання в рамках виконання договору про закупівлю, недопущення у подальшому не дотримання вимог Рамкової Угоди; - розміщення в електронній системі закупівель Договору у машинозчитувальному форматі в повному обсязі, не допускати виявлені порушення у подальшому. Інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень та вжиті заходи оприлюднити через електронну систему закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку.
Дата висновку
28.05.2025 00:00
Дата публікації
29.05.2025 15:59
Документи висновку
29.05.2025 15:59
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Інформація про врахування висновку від 29.05.2025 року за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2025-04-09-000923-a Департамент житлово-комунального господарства, архітектури та земельних відносин Подільської міської ради Подільського району Одеської області ( далі-Департамент) за результатами опрацювання отриманого висновку Державної аудиторської служби України від 29.05.2025 року за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2025-04-09-000923-a та виконання зобов’язання, яке стосується приведення у відповідність до вимог статей 3, 5, 7, 16,17 Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 6 червня 2024 № 3786-IX (далі – Рамкова угода), умов договору про закупівлю "Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території ЗЗСО І-ІІІ ст. №9 по просп. Перемоги, 9г, м. Подільськ, Подільського р-ну, Одеської області (корегування)" оприлюднення інформації щодо не поширення на переможця закупівлі обмежувальних заходів ЄС, дотримання правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання в рамках виконання договору про закупівлю та недопущення у подальшому не дотримання вимог Рамкової Угоди, повідомляє наступне: Між Департаментом та ТОВ "березівкаагрошляхбуд" було підписано Додаткову угоду щодо внесення змін до Договору № 69 від 20.05.2025 року в частині встановлення вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, вимог щодо прозорості, визнання походження та забезпечення публічності, передбачених статтями 3, 5, 7, 16 Рамкової угоди, а також у зміні №1 довантажено Договір у повному обсязі у машинозчитувальному форматі.
Дата публікації
02.06.2025 17:03
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі роботи «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території ЗЗСО І-ІІІ ст. №9 по просп. Перемоги, 9г, м. Подільськ, Подільського р-ну, Одеської області (корегування)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-09-000923-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень: 1. Інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо). 2. Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі ( із зазначенням відповідного КПКВК). 3. Інформації, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
08.05.2025 16:07
Орган перевірки
14.05.2025 00:00
Документи повідомлення
08.05.2025 16:08
-
Відповідь
Пояснення
07.05.2025 року, в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-09-000923-a, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-09-000923-a в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання інформації від 07.05.2025 року наступного змісту: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі роботи «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території ЗЗСО І-ІІІ ст. №9 по просп. Перемоги, 9г, м. Подільськ, Подільського р-ну, Одеської області (корегування)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-09-000923-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень: 1. Інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо). 2. Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі ( із зазначенням відповідного КПКВК). 3. Інформації, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.». На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа Департамент житлово-комунального господарства, архітектури та земельних відносин Подільської міської ради Подільського району Одеської області надає наступні пояснення. Щодо запитання № 1 Розмір бюджетного призначення, визначений з урахуванням очікуваного обсягу Нового будівництва захисної споруди цивільного захисту на території ЗЗСО І-ІІІ ст. №9 по просп. Перемоги, 9г, м. Подільськ, Подільського р-ну, Одеської області (корегування), розрахунку до кошторису на 2025 рік та згідно проектно-кошторисної документації з проведенням експертизи на об’єкт: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території ЗЗСО І-ІІІ ст. №9 по просп. Перемоги, 9г, м. Подільськ, Подільського р-ну, Одеської області (корегування)», експертний звіт ТОВ «Центр комплексних експертиз проектів» від 13.09.2024 року. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проектно-кошторисної документації з проведенням експертизи на об’єкт: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території ЗЗСО І-ІІІ ст. №9 по просп. Перемоги, 9г, м. Подільськ, Подільського р-ну, Одеської області (корегування)», відповідно до потреб замовника та з урахуванням «Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи, ДБН А.2.2- 3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», та умовам чинного законодавства, нормативно-технічним актам з дотриманням вимог санітарних норм та охорони навколишнього середовища. Щодо запитання № 2. Розмір бюджетного призначення визначено згідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України 18.04.2025 №357-р «Про розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою, у 2025 році» та Рішення сесії Подільської міської ради Подільського району Одеської області від 02.05.2025 №1148-І «Про внесення змін до рішення Подільської міської ради Подільського району Одеської області від 20.12.2024 року № 1027-І «Про бюджет Подільської міської територіальної громади на 2025 рік». Видатки затверджені за КПКВ 1211261 на 2025 рік у сумі 6 452 974 грн. та за КПКВ 1211262 на 2025 рік у сумі 76 148 873 грн. Щодо запитання № 3. На виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility фінансування не здійснювалось.
Рішеня
12.05.2025 13:54
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі нового будівництва захисної споруди цивільного захисту на території ЗЗСО І-ІІІ ст. №9 по просп. Перемоги, 9г, м. Подільськ, Подільського р-ну, Одеської області (корегування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-09-000923-a) встановлено. Відповідно до вимог додатку № 4 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасники повинні надати договірну ціну за формою, яка наведена в Настанові з визначення вартості будівництва з пояснювальною запискою до неї. Також в договірній ціні необхідно передбачити, зокрема: кошти на зведення та розбирання тимчасових будiвель i споруд виробничого та допомiжного призначення, передбачених проектом (робочим проектом) відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 та кошти на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281. Учасник ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» в складі тендерної пропозиції надав договірну ціну (файл «договірна ціна.pdf»), в якій включені кошти на зведення (пристосування) та розбирання титульних тимчасових будівель і споруд вартість яких становить 0 грн. Кошти на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва в договірній ціні учасника ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» відсутні. Враховуючи зазначене та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отримані пояснень, а саме яким чином Замовником визначено що надана договірна ціна учасника ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» відповідає вимогам встановлених Замовником в частині включення коштів на зведення та розбирання тимчасових будiвель i споруд виробничого та допомiжного призначення, передбачених проектом (робочим проектом) та на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
15.05.2025 15:50
Орган перевірки
21.05.2025 00:00
Документи повідомлення
15.05.2025 15:50
-
Відповідь
Пояснення
15.05.2025 року, в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-09-000923-a, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-09-000923-a в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання інформації від 15.05.2025 року наступного змісту: «У межах проведення моніторингу закупівлі нового будівництва захисної споруди цивільного захисту на території ЗЗСО І-ІІІ ст. №9 по просп. Перемоги, 9г, м. Подільськ, Подільського р-ну, Одеської області (корегування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-09-000923-a) встановлено. Відповідно до вимог додатку № 4 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасники повинні надати договірну ціну за формою, яка наведена в Настанові з визначення вартості будівництва з пояснювальною запискою до неї. Також в договірній ціні необхідно передбачити, зокрема: кошти на зведення та розбирання тимчасових будiвель i споруд виробничого та допомiжного призначення, передбачених проектом (робочим проектом) відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 та кошти на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281. Учасник ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» в складі тендерної пропозиції надав договірну ціну (файл «договірна ціна.pdf»), в якій включені кошти на зведення (пристосування) та розбирання титульних тимчасових будівель і споруд вартість яких становить 0 грн. Кошти на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва в договірній ціні учасника ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» відсутні. Враховуючи зазначене та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отримані пояснень, а саме яким чином Замовником визначено що надана договірна ціна учасника ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» відповідає вимогам встановлених Замовником в частині включення коштів на зведення та розбирання тимчасових будiвель i споруд виробничого та допомiжного призначення, передбачених проектом (робочим проектом) та на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.». На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа Департамент житлово-комунального господарства, архітектури та земельних відносин Подільської міської ради Подільського району Одеської області надає наступні пояснення. У відповідь на запит щодо надання пояснень в межах здійснення моніторингу публічної закупівлі "Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території ЗЗСО І-ІІІ ст. №9 по просп. Перемоги, 9г, м. Подільськ, Подільського району, Одеської області (корегування)", повідомляємо наступне: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку № 4. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати інформацію та документи, які визначені у Додатку № 4 до тендерної документації та підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Додаток 4 Документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Основні вимоги до предмета закупівлі, які необхідно врахувати при складанні цінової пропозиції: "Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території ЗЗСО І-ІІІ ст. №9 по просп. Перемоги, 9г, м. Подільськ, Подільського р-ну, Одеської області" (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45210000-2 - "Будівництво будівель"). Договірна ціна з будівництва (ціна пропозиції електронних торгів): тверда - повинна визначатися з урахуванням Кошторисних норм України і відповідати умовам чинного законодавства; В договірній ціні необхідно передбачити, зокрема: - Кошти на зведення та розбирання тимчасових будівель і споруд виробничого та допоміжного призначення, передбачених проектом (робочим проектом) відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281; - Кошти на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281; - Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281. Технічні вимоги: Учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, в тому числі наступні документи: 1) . - договірну ціну за формою, яка наведена в Настанові з визначення вартості будівництва з пояснювальною запискою до неї; - локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання); - відомості ресурсів до локальних кошторисів; - відомість обсягів робіт; - календарний графік виконання робіт. Примітка: Всі вищезазначені документи повинні бути складені інженером-проектувальником в частині кошторисної документації, який відповідає вимогам зазначеним у Додатку 2 до тендерної документації, підписані та скріплені печаткою Учасника та додатково повинні містити підпис та печатку вищезазначеного сертифікованого інженера-проектувальника. Ціни на матеріальні ресурси, які застосовуються при розрахунку договірної ціни, приймаються на підставі проведеного учасником (підрядником) аналізу цін на ринку будівельних матеріалів в регіоні. При складанні договірної ціни необхідно врахувати наступне. Договірна ціна визначається відповідно до вимог кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва", затв. Наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021р. "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" та інших вимог чинного законодавства. Розрахунок договірної ціни має бути виконаний у програмному комплексі АВК-5 або іншому рекомендованому Мінрегіонбуд програмному комплексі (з обов’язковим прикріпленням електронного файлу з програмним розширенням" imd" (або еквівалент) з можливістю його розкриття в програмному комплексі АВК-5, та який придатний для зчитування та обробки з використанням будівельного програмного комплексу (при цьому зміст такого файлу повинен відповідати наданим у складі тендерної пропозиції розрахункам). Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженою наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 передбачено, зокрема: 5.2. Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови. Відповідно до пункту 5.26 Настанови кошти на покриття інших витрат визначаються за обґрунтованими розрахунками на підставі положень чинного законодавства, даних проектної документації, вихідних даних замовника щодо здійснення будівництва, умов виконання будівельних робіт, розташування майданчика будівництва стосовно місця дислокації будівельної організації тощо. До таких коштів відносяться кошти на, зокрема: 2) відрядження працівників будівельної організації на об’єкт будівництва. Тобто кошти на відрядження працівників відображаються у договірній ціна у розрахунку № 8: Інші супутні витрати. У складі Пропозиції Переможця містяться: - договірна ціна на будівництво "Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території ЗЗСО І-ІІІ ст. №9 по просп. Перемоги, 9г, м. Подільськ, Подільського р-ну, Одеської області", що здійснюється в 2025 році. Вид договірної ціни: тверда. Розрахунок N5: Кошти на зведення (пристосування) та розбирання титульних тимчасових будівель i споруд: "0". Розрахунок N8: Інші СУПУТНІ витрати: "0". Відповідно до запиту замовника №619 від 16.05.2025 року, щодо надання роз’яснень стосовно питання щодо передбачення коштів на зведення та розбирання тимчасових будiвель i споруд виробничого та допомiжного призначення, передбачених проектом (робочим проектом) відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 та коштів на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, було отримано лист відповідь № 298 від 16.05.2025 року де зазначено, що при виконанні робіт по предмету закупівлі зведення, розбирання тимчасових будівель і споруд виробничого та допоміжного призначення проводитись не буде, оскільки будуть застосовуватись пересувні санітарно-побутові приміщення, які відносяться до нетитульних тимчасових споруд, витрати на переміщення та амортизацію яких враховані у загальновиробничих витратах згідно п.4.1.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-5:2013. Зважаючи на надане пояснення, в договірній ціні Переможця у рядку ч. ч. № 3, розрахунок №5 "Кошти на зведення (пристосування) та розбирання титульних тимчасових будівель і споруд" відповідно до вимог Технічної специфікації повинно бути передбачено: "0", що і зазначено у договірній ціні Переможця. Також у складі Пропозиції Переможця надано договірну ціну у форматі "imd" (файл "32.imd"), документ "Договірна ціна" (файл "договірна ціна. рdf'), де у рядку ч. ч. № 6, розрахунок №8 "Інші супутні витрати" зазначено "0" , тобто кошти на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва (як це передбачено п.52 Настанови) включено до розрахунку договірної ціни. Отже, якщо в договірній ціні передбачені кошти у розмірі 0 (нуль) грн., то можна дійти висновку, що договірна ціна переможця відповідає вимогам технічного завдання.
Рішеня
19.05.2025 17:07
Замовник
Документи повідомлення
19.05.2025 17:10
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
15.05.2025 року, в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-09-000923-a, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-09-000923-a в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання інформації від 15.05.2025 року наступного змісту: «У межах проведення моніторингу закупівлі нового будівництва захисної споруди цивільного захисту на території ЗЗСО І-ІІІ ст. №9 по просп. Перемоги, 9г, м. Подільськ, Подільського р-ну, Одеської області (корегування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-09-000923-a) встановлено. Відповідно до вимог додатку № 4 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасники повинні надати договірну ціну за формою, яка наведена в Настанові з визначення вартості будівництва з пояснювальною запискою до неї. Також в договірній ціні необхідно передбачити, зокрема: кошти на зведення та розбирання тимчасових будiвель i споруд виробничого та допомiжного призначення, передбачених проектом (робочим проектом) відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 та кошти на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281. Учасник ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» в складі тендерної пропозиції надав договірну ціну (файл «договірна ціна.pdf»), в якій включені кошти на зведення (пристосування) та розбирання титульних тимчасових будівель і споруд вартість яких становить 0 грн. Кошти на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва в договірній ціні учасника ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» відсутні. Враховуючи зазначене та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отримані пояснень, а саме яким чином Замовником визначено що надана договірна ціна учасника ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» відповідає вимогам встановлених Замовником в частині включення коштів на зведення та розбирання тимчасових будiвель i споруд виробничого та допомiжного призначення, передбачених проектом (робочим проектом) та на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.». На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа Департамент житлово-комунального господарства, архітектури та земельних відносин Подільської міської ради Подільського району Одеської області надає наступні пояснення. У відповідь на запит щодо надання пояснень в межах здійснення моніторингу публічної закупівлі "Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території ЗЗСО І-ІІІ ст. №9 по просп. Перемоги, 9г, м. Подільськ, Подільського району, Одеської області (корегування)", повідомляємо наступне: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку № 4. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати інформацію та документи, які визначені у Додатку № 4 до тендерної документації та підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Додаток 4 Документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Основні вимоги до предмета закупівлі, які необхідно врахувати при складанні цінової пропозиції: "Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території ЗЗСО І-ІІІ ст. №9 по просп. Перемоги, 9г, м. Подільськ, Подільського р-ну, Одеської області" (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45210000-2 - "Будівництво будівель"). Договірна ціна з будівництва (ціна пропозиції електронних торгів): тверда - повинна визначатися з урахуванням Кошторисних норм України і відповідати умовам чинного законодавства; В договірній ціні необхідно передбачити, зокрема: - Кошти на зведення та розбирання тимчасових будівель і споруд виробничого та допоміжного призначення, передбачених проектом (робочим проектом) відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281; - Кошти на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281; - Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281. Технічні вимоги: Учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, в тому числі наступні документи: 1) . - договірну ціну за формою, яка наведена в Настанові з визначення вартості будівництва з пояснювальною запискою до неї; - локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання); - відомості ресурсів до локальних кошторисів; - відомість обсягів робіт; - календарний графік виконання робіт. Примітка: Всі вищезазначені документи повинні бути складені інженером-проектувальником в частині кошторисної документації, який відповідає вимогам зазначеним у Додатку 2 до тендерної документації, підписані та скріплені печаткою Учасника та додатково повинні містити підпис та печатку вищезазначеного сертифікованого інженера-проектувальника. Ціни на матеріальні ресурси, які застосовуються при розрахунку договірної ціни, приймаються на підставі проведеного учасником (підрядником) аналізу цін на ринку будівельних матеріалів в регіоні. При складанні договірної ціни необхідно врахувати наступне. Договірна ціна визначається відповідно до вимог кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва", затв. Наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021р. "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" та інших вимог чинного законодавства. Розрахунок договірної ціни має бути виконаний у програмному комплексі АВК-5 або іншому рекомендованому Мінрегіонбуд програмному комплексі (з обов’язковим прикріпленням електронного файлу з програмним розширенням" imd" (або еквівалент) з можливістю його розкриття в програмному комплексі АВК-5, та який придатний для зчитування та обробки з використанням будівельного програмного комплексу (при цьому зміст такого файлу повинен відповідати наданим у складі тендерної пропозиції розрахункам). Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженою наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 передбачено, зокрема: 5.2. Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови. Відповідно до пункту 5.26 Настанови кошти на покриття інших витрат визначаються за обґрунтованими розрахунками на підставі положень чинного законодавства, даних проектної документації, вихідних даних замовника щодо здійснення будівництва, умов виконання будівельних робіт, розташування майданчика будівництва стосовно місця дислокації будівельної організації тощо. До таких коштів відносяться кошти на, зокрема: 2) відрядження працівників будівельної організації на об’єкт будівництва. Тобто кошти на відрядження працівників відображаються у договірній ціна у розрахунку № 8: Інші супутні витрати. У складі Пропозиції Переможця містяться: - договірна ціна на будівництво "Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території ЗЗСО І-ІІІ ст. №9 по просп. Перемоги, 9г, м. Подільськ, Подільського р-ну, Одеської області", що здійснюється в 2025 році. Вид договірної ціни: тверда. Розрахунок N5: Кошти на зведення (пристосування) та розбирання титульних тимчасових будівель i споруд: "0". Розрахунок N8: Інші СУПУТНІ витрати: "0". Відповідно до запиту замовника №619 від 16.05.2025 року, щодо надання роз’яснень стосовно питання щодо передбачення коштів на зведення та розбирання тимчасових будiвель i споруд виробничого та допомiжного призначення, передбачених проектом (робочим проектом) відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 та коштів на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, було отримано лист відповідь № 298 від 16.05.2025 року де зазначено, що при виконанні робіт по предмету закупівлі зведення, розбирання тимчасових будівель і споруд виробничого та допоміжного призначення проводитись не буде, оскільки будуть застосовуватись пересувні санітарно-побутові приміщення, які відносяться до нетитульних тимчасових споруд, витрати на переміщення та амортизацію яких враховані у загальновиробничих витратах згідно п. 2.5. додатку №10 до Настанови. Зважаючи на надане пояснення, в договірній ціні Переможця у рядку ч. ч. № 3, розрахунок №5 "Кошти на зведення (пристосування) та розбирання титульних тимчасових будівель і споруд" відповідно до вимог Технічної специфікації повинно бути передбачено: "0", що і зазначено у договірній ціні Переможця. Також у складі Пропозиції Переможця надано договірну ціну у форматі "imd" (файл "32.imd"), документ "Договірна ціна" (файл "договірна ціна. рdf'), де у рядку ч. ч. № 6, розрахунок №8 "Інші супутні витрати" зазначено "0" , тобто кошти на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва включено до розрахунку договірної ціни. Отже, якщо в договірній ціні передбачені кошти у розмірі 0 (нуль) грн., то можна дійти висновку, що договірна ціна переможця відповідає вимогам технічного завдання.
Рішеня
20.05.2025 10:51
Замовник
Документи повідомлення
20.05.2025 10:51
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
81 169 202.2 грн.
Період подання пропозицій
до 24.04.2025 00:00
Замовник:
Департамент житлово-комунального господарства, архітектури та земельних відносин Подільської міської ради Подільського району Одеської області
Контактний телефон:
+380486223596
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
81 169 202.2 грн.
Період подання пропозицій
до 24.04.2025 00:00
Замовник:
Департамент житлово-комунального господарства, архітектури та земельних відносин Подільської міської ради Подільського району Одеської області
Контактний телефон:
+380486223596
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності