При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 09:22
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 09:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 09:22
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 09:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 09:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 09:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 09:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 09:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 09:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 09:22
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 09:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 09:22
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 09:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 09:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 09:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 09:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 09:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 09:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 09:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 09:22
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 09:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 09:22
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 09:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 09:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 09:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 09:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 09:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 09:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.05.2025 № 208
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2025-04-09-000262-a 09.04.2025
дані автоматичних індикаторів ризиків
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 09 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.04.2025 року № 20 (далі - ТД), тендерну пропозицію ФОП Шматко Юлії Олександрівни (далі – Переможець, Учасник), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів від 01.05.2025 № 26 та повідомлення про намір укласти договір від 01.05.2025, договір про здійснення послуг з перевезень пасажирів автомобільним транспортом від 07.05.2025 № 0105/25, пояснення та документи надані Замовником від 23.05.2025 на запит Північного офісу Держаудитслужби.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника торгів - ФОП Шматко Юлія Олександрівна з ціновою пропозицією – 584 000,00 гривень без ПДВ.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Моніторингом процедури закупівлі, установлено невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам ТД, з огляду на наступне.
Згідно з вимогами Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до ТД Замовником установлено надання наступних документів:
- на вимогу підпункту 1 пункту 1, зокрема: «…Зазначити, яка матеріально-технічна база є в наявності в тому числі власна чи орендована з додаванням копій документів, що підтверджують право власності або оренди»;
- на вимогу підпункту 2 пункту 1, зокрема: «…надання листа у довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до надання послуги. Копії водійських посвідчень водіїв, які будуть залучені до надання послуг. Копії медичних довідок (щодо придатності до керування транспортним засобом) водіїв, які будуть залучені до надання послуг (дійсної на момент подання тендерної пропозиції»;
- на вимогу підпункту 3 пункту 1, зокрема: «надання листа в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та Завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації (аналогічним вважається договір на надання послуг відповідно до предмету закупівлі), з підтверджуючими документами (копією договору із усіма додатками до нього та актами виконаних послуг)»;
- на вимогу підпункту 5 пункту 4, зокрема: «надання довідки з інформацією про право підписання договору про закупівлю».
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні вищезазначені документи, чим недотримано вимоги підпунктів 1, 2 та 3 пункту 1 та підпункту 5 пункту 4 Додатку 1 до ТД.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби 20.05.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, інформації щодо вищезазначеного.
У відповідь на запит, Замовником від 23.05.2025 надано наступні пояснення, зокрема:
- щодо підпункту 1 пункту 1, зокрема: «…Тільки перевізник Шматко Юлія Олександрівна погодилась на роботу. Тимчасовий реєстраційний талон сенія ХХР №085239 від 29.05.2024..»;
- щодо підпункту 2 пункту 1, зокрема: «…Посвідчення водія на Шматко Дмитро Олександровича (файл додається)»;
- щодо підпункту 3 пункту 1, зокрема: «…Договір 0105/1 укладено 07 травня 2025р. Актів виконаних робіт нема.»;
- щодо підпункту 5 пункту 4, зокрема: «ВИПИСКА з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 22.05.2024…)».
Однак, зазначені пояснення не спростовують встановленого порушення в частині відсутності у складі тендерної пропозиції Учасника документів щодо підтвердження вимог установлених Замовником у підпунктах 1, 2 та 3 пункту 1 та підпункті 5 пункту 4 Додатку 1 до ТД.
Разом з тим, відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Однак, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей № 1178 не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а відтак не надав можливість Учаснику, усунути такі невідповідності.
Поруч з тим, згідно Додатку 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до ТД, установлено вимоги до предмета закупiвлi, зокрема: «…Для надання автотранспортних послуг учасник повинен мати автотранспорт: - пасажирський автобус (автобуси), зареєстрований на території України, з кількістю місць для сидіння не менше 23 (без місця сидіння водія)…», окрім того пунктом 2.3 розділу 2 «Умови надання послуг з перевезення» проєкту Договору (Додаток 3 до ТД) визначено «потрібна кількість посадочних місць: 23 ( двадцять три )».
Моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції Учасника надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу з датою реєстрації від 25.05.2019 № СХН 382010 де в графі S.1 зазначено «кількість сидячих місць з місцем водія - 23» (електронні файли: «тех.пас.1.jpg» та «тех.пас.2.jpg») та тимчасовий реєстраційний талон від 29.05.2024 серії ХХР № 085239 де в графі S.1 зазначено «кількість сидячих місць з місцем водія - 23» (електронний файл: «талон.pdf»).
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби 20.05.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, інформації щодо вищезазначеного.
У відповідь на запит, Замовником від 23.05.2025 надано наступні пояснення: «Тільки перевізник Шматко Юлія Олександрівна погодилась на роботу...».
Тим самим, зазначене пояснення Замовника не спростовує наявність порушення в частині невідповідності запропонованого у тендерній пропозиції автотранспорту технічним вимогам Замовника передбачених Додатком 2 до ТД, чим відповідно, Учасником недотримано вимоги Додатку 2 до ТД.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, установлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Разом з тим, згідно з вимогами пункту 47 Особливостей № 1178, установлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Так, відповідно до пункту 3.1 Розділу 3 Додатку 1 ТД, Замовником установлено спосіб документального підтвердження вимог пункту 47 Особливостей переможцем торгів (фізичною особою).
Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що Замовником 01.05.2025 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП Шматко Юлія Олександрівна.
Разом з тим, ФОП Шматко Юлія Олександрівна, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178.
На запит Північного офісу Держаудитслужби Замовником від 23.05.2025 надано пояснення, зокрема: «…Тільки перевізник Шматко Юлія Олександрівна погодилась на роботу» та зазначене пояснення не спростовує суті установлених порушень.
Таким чином, на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП Шматко Юлія Олександрівна як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пунктом 47 Особливостей, та уклав з ним договори про закупівлю.
Разом з тим, Замовником на порушення підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, не відхилено тендерну пропозицію ФОП Шматко Юлія Олександрівна, а укладено договір про здійснення послуг з перевезень пасажирів автомобільним транспортом від 07.05.2025 № 0105/25 на суму 584 000,00 гривень без ПДВ.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Шматко Юлія Олександрівна, установлено порушення вимог пункту 43 та підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднені інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Вишгородська міська дитячо-юнацька спортивна школа з водних видів спорту (далі Замовник),як замовник по закупівлі: UA-2025-04-09-000262-a, за адресою: 07301, Київська обл.,м. Вишгород, вул. Спортивна, буд. 1 на виконання висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі №UA-M-2025-05-19-000086 від 19 травня 2025 року (далі – моніторинг) у порядку частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, повідомляє наступне:
Замовник опрацював випадок недоліків, визначених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-M-2025-05-19-000086 від 19 травня 2025 року, про результати аналізу питання відповідності вимог тендерної документації Закону та Особливостям, а також про результати аналізу питання відповідності тендерної пропозиції вимогам документації закупівлі та Закону, виявивши порушення пунктів 43 та 44 Особливостей.
На підставі цього Замовник, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», здійснив заходи, спрямовані на недопущення виявленого порушення у майбутньому шляхом проведення заходів із покращення і оновлення роботи з нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель. Додатково здійснено перевірку наявних документів, що стосуються процесу проведення публічних закупівель, на відповідність вимогам постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Для виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вжив заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором № 0105/25 від 07 травня 2025 року. Також Замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку через електронну систему закупівель завантажив інформацію та документи, що свідчать про виконання заходів відповідно до висновку про моніторинг закупівлі.
На підставі зазначеного вище просимо здійснити дії відповідно до частини дев’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – відобразити в електронній системі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення Замовником порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. У разі виконання цього, службова (посадова) особа Замовника та/або уповноважена особа Замовника не притягується до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель, оскільки порушення були усунуті відповідно до висновку.
Додатки:
1. Скріншот інформації про розірвання договору із електронного майданчику.
2. Додаткова угода №1 від 16 червня 2025 року про розірвання договору №0105/25 від 07 травня 2025 рок
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є закупівля послуг з Перевезення пасажирів автомобільним транспортом за ДК 021:2015: 60140000-1 — Нерегулярні пасажирські перевезення (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-09-000262-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Відповідно до пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178) установлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178.
Прошу надати пояснення щодо причин та підстав не відхилення тендерної пропозиції ФОП Шматко Юлія Олександрівна (далі - Учасник), з огляду на ненадання переможцем, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документів, протягом чотирьох дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей № 1178.
4. Прошу надати пояснення щодо причин та підстав не дотримання Замовником вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку № 1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається КВАЛІФІКОВАНИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДПИС посадової особи.
5. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам підпункту 1.1 пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації (далі – ТД), щодо надання листа у довільній формі про наявність транспортних засобів та матеріально-технічної бази для якісного надання послуг. З обов’язковим зазначенням кількості транспортних засобів в тому числі власних та орендованих, з додаванням копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на транспортні засоби, що будуть задіяні для надання послуг. У випадку наявності орендованих транспортних засобів додати копії договорів оренди. Зазначити, яка матеріально-технічна база є в наявності в тому числі власна чи орендована з додаванням копій документів, що підтверджують право власності або оренди?
6. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам підпункту 1 пункту 1 Додатка 1 до ТД, з огляду на інформацію зазначену у тимчасовому реєстраційному талоні від 29.05.2024 серії ХХР № 085239 де в графі С.4 зазначено «не є власником» (файл: «талон.pdf»)?
7. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам підпункту 2 пункту 1 Додатка 1 до ТД, щодо надання листа у довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до надання послуги. Копії водійських посвідчень водіїв, які будуть залучені до надання послуг. Копії медичних довідок (щодо придатності до керування транспортним засобом) водіїв, які будуть залучені до надання послуг (дійсної на момент подання тендерної пропозиції)?
8. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам підпункту 3 пункту 1 Додатка 1 до ТД, щодо надання листа в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та Завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації (аналогічним вважається договір на надання послуг відповідно до предмету закупівлі), з підтверджуючими документами (копією договору із усіма додатками до нього та актами виконаних послуг)?
9. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам підпункту 2 пункту 4 Додатка 1 до ТД, щодо надання довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності?
10. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам підпункту 5 пункту 4 Додатка 1 до ТД, щодо надання довідки з інформацією про право підписання договору про закупівлю?
11. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам Додатка 2 до ТД, зокрема, в частині вимог по визначенню Учасником ціни на послуги, які він пропонує надати за Договором про закупівлю виходячи З ВАРТОСТІ ПРОБІГУ 1 КМ ШЛЯХУ?
12. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам Додатка 2 до ТД, зокрема, в частині вимоги щодо кількісті місць для сидіння НЕ МЕНШЕ 23 (БЕЗ МІСЦЯ СИДІННЯ ВОДІЯ) у пасажирському автобусі (автобуси), з огляду на інформацію зазначену у тимчасовому реєстраційному талоні від 29.05.2024 серії ХХР № 085239 де в графі S.1 зазначено «кількість сидячих місць з місцем водія - 23» (файл: «талон.pdf»)?
13. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам Додатка 2 до ТД, зокрема, щодо наявності у тендерній пропозиції ФОП Шматко Юлія Олександрівна - протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу (засобів), оформлений відповідно до Закону України «Про дорожній рух»?
14. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам Додатка 4 до ТД, зокрема, в частині вимоги визначення ціна за одиницю?
15. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, з огляду на розбіжності в інформації документ «Розрахунок надання послуг з перевезень спортсменів ВМ ДЮСШ з водних видів спорту» ( файл: «Розрахунок надання послг.pdf») щодо вартості послуг за вересень місяць?
16. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, з огляду на розбіжності в інформації документ «Розрахунок надання послуг з перевезень спортсменів ВМ ДЮСШ з водних видів спорту» ( файл: «Розрахунок надання послг.pdf») щодо фактичної суми при складанні по місяцям - 583 025,00 гривень, поряд з тим сума при складанні по розділах 584 025,00 гривень та сума зазначена Учасником при поданні тендерної пропозиції в електронному полі ціну 584 000,00 гривень?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь на запит від 20 травня 2025 р по закупівлі UA-2025-04-09-000262-a
ВМ ДЮСШ з водних видів спорту позбавлена можливості проводити тренування на воді з літнього сезону 2024 року. Вишгородська міська рада (ВМР) надала територію під будівництво кортів для великого тенісу, На території Навчально-спортивної бази (НСБ) проводяться/ не проводяться будівельні роботи, відсутні: бон для виходу на воду, територія для проведення тренувань, роздягальня, бомбосховище. Тому для безперервної і якісної роботи ДЮСШ було домовлено проводити тренування на спортивних базах в місті Києві, які знаходяться на Трухановому острові. АЛЕ туди потрібно добиратись спортсменам та тренерам-викладачам. Тому виникла необхідність в перевізнику. 02 травня 2024 р. ДЮСШ просили додаткові кошти на перевезення спортсменів та тренерів-викладачів із Вишгорода на Труханів острів. Єдиний перевізник, хто бажає працювати з бюджетною організацією- це Шматко Юлія Олександрівна. Інших бажаючих не було. ДЮСШ опинилась в безвихідному становищі, бо сезон тренувань та змагань вже розпочався, а одним із основних завдань ДЮСШ є участь в змаганнях, що без тренувань неможливо
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є закупівля послуг з Перевезення пасажирів автомобільним транспортом за ДК 021:2015: 60140000-1 — Нерегулярні пасажирські перевезення (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-09-000262-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
https://kabanchik.ua/ua/user/2288225
https://www.olx.ua/d/uk/obyavlenie/pasazhirsk-perevezennya-po-mstu-kiv-oblast-ta-ukran-IDLeIBx.html (оголошення Шматко)
https://www.olx.ua/d/uk/obyavlenie/pasazhirsk-perevezennya-IDWwKTJ.html
https://www.olx.ua/d/uk/obyavlenie/passazhirskie-perevozki-IDFcH4A.html
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відсутній сайт 3. Відповідно до пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178) установлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178. Прошу надати пояснення щодо причин та підстав не відхилення тендерної пропозиції ФОП Шматко Юлія Олександрівна (далі - Учасник), з огляду на ненадання переможцем, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документів, протягом чотирьох дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей № 1178. П. 3. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом-Виконано Замовником П. 5. Забороняється придбання замовниками товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 цих особливостей). -Виконано Замовником П. 6. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями-Виконано Замовником П. 12. У разі коли закупівля товару, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, з використанням електронного каталогу не відбулася, замовник здійснює закупівлю шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, або шляхом запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407), з урахуванням цих особливостей-Виконано Замовником
Тільки перевізник Шматко Юлія Олександрівна погодилась на роботу.
4. Прошу надати пояснення щодо причин та підстав не дотримання Замовником вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку № 1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається КВАЛІФІКОВАНИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДПИС посадової особи.
Порушень не було.
5. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам підпункту 1.1 пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації (далі – ТД), щодо надання листа у довільній формі про наявність транспортних засобів та матеріально-технічної бази для якісного надання послуг. З обов’язковим зазначенням кількості транспортних засобів в тому числі власних та орендованих, з додаванням копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на транспортні засоби, що будуть задіяні для надання послуг. У випадку наявності орендованих транспортних засобів додати копії договорів оренди. Зазначити, яка матеріально-технічна база є в наявності в тому числі власна чи орендована з додаванням копій документів, що підтверджують право власності або оренди? 1.Довідка щодо наявністі матеріально- технічної бази та транспортних засобів ( файл додається)
2 .Свідоцтво на реєстрацію транспортного засобу серії СХН №382010 ( 2 файла додаються)
3. Договір №01/01 оренди пасажирського мікроавтобусу від 02 січня 2025 р. ( 3 файла додаються)
4. Акт здачі-приймання автомобіля від 02 січня 2025 р. ( файл додається)
5. Протокол перевірки технічного стану транспортного засобу №01297-00342-25 від 11.04.2025 ( файл додається)
6. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам підпункту 1 пункту 1 Додатка 1 до ТД, з огляду на інформацію зазначену у тимчасовому реєстраційному талоні від 29.05.2024 серії ХХР № 085239 де в графі С.4 зазначено «не є власником» (файл: «талон.pdf»)?
Тільки перевізник Шматко Юлія Олександрівна погодилась на роботу.
1. Тимчасовий реєстраційний талон сенія ХХР №085239 від 29.05.2024 ( 2 файла додаються)
7. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам підпункту 2 пункту 1 Додатка 1 до ТД, щодо надання листа у довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до надання послуги. Копії водійських посвідчень водіїв, які будуть залучені до надання послуг. Копії медичних довідок (щодо придатності до керування транспортним засобом) водіїв, які будуть залучені до надання послуг (дійсної на момент подання тендерної пропозиції)?
1. Посвідчення водія на Шматко Дмитро Олександровича ( файл додається)
8. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам підпункту 3 пункту 1 Додатка 1 до ТД, щодо надання листа в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та Завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації (аналогічним вважається договір на надання послуг відповідно до предмету закупівлі), з підтверджуючими документами (копією договору із усіма додатками до нього та актами виконаних послуг)?
Договір 0105/1 укладено 07 травня 2025р. Актів виконаних робіт нема.
9. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам підпункту 2 пункту 4 Додатка 1 до ТД, щодо надання довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності?
1. ВИПИСКА з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 22.05.2024( файл додається)
2. Витяг ДСУ з безпеки на транспорті №418 від 11.06.2024( файл додається)
10. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам підпункту 5 пункту 4 Додатка 1 до ТД, щодо надання довідки з інформацією про право підписання договору про закупівлю?
1. ВИПИСКА з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 22.05.2024 ( файл додається)
11. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам Додатка 2 до ТД, зокрема, в частині вимог по визначенню Учасником ціни на послуги, які він пропонує надати за Договором про закупівлю виходячи З ВАРТОСТІ ПРОБІГУ 1 КМ ШЛЯХУ? Тільки перевізник Шматко Юлія Олександрівна погодилась на роботу.
12. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам Додатка 2 до ТД, зокрема, в частині вимоги щодо кількісті місць для сидіння НЕ МЕНШЕ 23 (БЕЗ МІСЦЯ СИДІННЯ ВОДІЯ) у пасажирському автобусі (автобуси), з огляду на інформацію зазначену у тимчасовому реєстраційному талоні від 29.05.2024 серії ХХР № 085239 де в графі S.1 зазначено «кількість сидячих місць з місцем водія - 23» (файл: «талон.pdf»)?
Тільки перевізник Шматко Юлія Олександрівна погодилась на роботу
13. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам Додатка 2 до ТД, зокрема, щодо наявності у тендерній пропозиції ФОП Шматко Юлія Олександрівна - протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу (засобів), оформлений відповідно до Закону України «Про дорожній рух»?
1. Витяг ДСУ з безпеки на транспорті №418 від 11.06.2024( файл додається)
2. Протокол перевірки технічного стану транспортного засобу №01297-00342-25 від 11.04.2025 ( файл додається)
14. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам Додатка 4 до ТД, зокрема, в частині вимоги визначення ціна за одиницю?
1 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ( файл додається)
15. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, з огляду на розбіжності в інформації документ «Розрахунок надання послуг з перевезень спортсменів ВМ ДЮСШ з водних видів спорту» ( файл: «Розрахунок надання послг.pdf») щодо вартості послуг за вересень місяць?
Арифметична помилка не 61 895, а 62 895. Загалом сума договору складає 584 000 грн
16. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, з огляду на розбіжності в інформації документ «Розрахунок надання послуг з перевезень спортсменів ВМ ДЮСШ з водних видів спорту» ( файл: «Розрахунок надання послг.pdf») щодо фактичної суми при складанні по місяцям - 583 025,00 гривень, поряд з тим сума при складанні по розділах 584 025,00 гривень та сума зазначена Учасником при поданні тендерної пропозиції в електронному полі ціну 584 000,00 гривень?
В укладеному договорі розбіжності відсутні
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.