Показати схожі тендери

Закупівля Перевезення пасажирів автомобільним транспортом від ВИШГОРОДСЬКА МІСЬКА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА З ВОДНИХ ВИДІВ СПОРТУ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-09-000262-a
Id Tender eb2810854d5b48589f27eba7b05d4331
План UA-P-2025-04-09-000091-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.04.2025 09:27
Остання зміна 07.05.2025 09:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
585 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 925 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.04.2025 09:22 до 18.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.04.2025 09:22
до 15.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.04.2025 09:22
до 15.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.04.2025 00:00
до 01.05.2025 11:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.05.2025 11:58
до 07.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.05.2025 11:58
до 07.05.2025 09:47
Період уточнень
з 09.04.2025 09:22 до 15.04.2025 00:00
Період оскарження
з 09.04.2025 09:22 до 15.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.04.2025 00:00 до 01.05.2025 11:58
Період кваліфікації
з 18.04.2025 00:00 до 01.05.2025 11:58
Основні параметри
Перевезення пасажирів автомобільним транспортом
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
585 000 грн.
Перевезення пасажирів автомобільним транспортом
Назва предмета закупівлі
Перевезення пасажирів автомобільним транспортом
Очікувана вартість
585 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2925,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нерегулярні автомобільні перевезення
Код ДК 021:2015
60140000-1 - Нерегулярні пасажирські перевезення
Кількість
195
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, м. Київ, Труханів острів
Дата постачання з
01.05.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Шматко Юлія Олександрівна
Пропозиція:
584 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.04.2025 09:26
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Фурдило Лілія
Електронна пошта
Телефон
380635302191
Замовник
ЄДРПОУ
22202661
Назва (англійською мовою)
VIShGORODSKA MISKA DITYaChO-YuNATsKA SPORTIVNA ShKOLA Z VODNIH VIDIV SPORTU
Повна назва
ВИШГОРОДСЬКА МІСЬКА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА З ВОДНИХ ВИДІВ СПОРТУ
Повна назва (англійською мовою)
VIShGORODSKA MISKA DITYaChO-YuNATsKA SPORTIVNA ShKOLA Z VODNIH VIDIV SPORTU
Поштовий індекс
07301
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Вишгород
Адреса
місто Вишгород, ВУЛИЦЯ СПОРТИВНА, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Перевезення пасажирів автомобільним транспортом
Період вимог/скарг з 01.05.2025 11:58 по 07.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.04.2025 00:00 по 26.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.05.2025 11:58
Довідка НАЗК
01.05.2025 11:58
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
18.04.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-09-000262-a-b1
Підписаний і діє
Номер
0105/25
584 000 грн.
584 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
07.05.2025
Строк дії договору з
07.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
195 (послуга)
Нерегулярні автомобільні перевезення
Номенклатура
Нерегулярні автомобільні перевезення
Кількість
195
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
2 994
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВИШГОРОДСЬКА МІСЬКА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА З ВОДНИХ ВИДІВ СПОРТУ
Повна назва
ВИШГОРОДСЬКА МІСЬКА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА З ВОДНИХ ВИДІВ СПОРТУ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22202661

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Шматко Юлія Олександрівна
Повна назва
ФОП Шматко Юлія Олександрівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3676500323

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
07.05.2025 09:46
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-19-000086
Дата створення проекту
19.05.2025 16:53
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
19.05.2025 18:11
Дата публікації висновку про результати
09.06.2025 18:29
Дата завершення усунення порушень
24.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
10.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 218-10-00
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.05.2025 № 208 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-04-09-000262-a 09.04.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.05.2025 00:00
Документи рішення
19.05.2025 18:11
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 09 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.04.2025 року № 20 (далі - ТД), тендерну пропозицію ФОП Шматко Юлії Олександрівни (далі – Переможець, Учасник), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів від 01.05.2025 № 26 та повідомлення про намір укласти договір від 01.05.2025, договір про здійснення послуг з перевезень пасажирів автомобільним транспортом від 07.05.2025 № 0105/25, пояснення та документи надані Замовником від 23.05.2025 на запит Північного офісу Держаудитслужби. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника торгів - ФОП Шматко Юлія Олександрівна з ціновою пропозицією – 584 000,00 гривень без ПДВ. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Моніторингом процедури закупівлі, установлено невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам ТД, з огляду на наступне. Згідно з вимогами Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до ТД Замовником установлено надання наступних документів: - на вимогу підпункту 1 пункту 1, зокрема: «…Зазначити, яка матеріально-технічна база є в наявності в тому числі власна чи орендована з додаванням копій документів, що підтверджують право власності або оренди»; - на вимогу підпункту 2 пункту 1, зокрема: «…надання листа у довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до надання послуги. Копії водійських посвідчень водіїв, які будуть залучені до надання послуг. Копії медичних довідок (щодо придатності до керування транспортним засобом) водіїв, які будуть залучені до надання послуг (дійсної на момент подання тендерної пропозиції»; - на вимогу підпункту 3 пункту 1, зокрема: «надання листа в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та Завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації (аналогічним вважається договір на надання послуг відповідно до предмету закупівлі), з підтверджуючими документами (копією договору із усіма додатками до нього та актами виконаних послуг)»; - на вимогу підпункту 5 пункту 4, зокрема: «надання довідки з інформацією про право підписання договору про закупівлю». Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні вищезазначені документи, чим недотримано вимоги підпунктів 1, 2 та 3 пункту 1 та підпункту 5 пункту 4 Додатку 1 до ТД. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби 20.05.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, інформації щодо вищезазначеного. У відповідь на запит, Замовником від 23.05.2025 надано наступні пояснення, зокрема: - щодо підпункту 1 пункту 1, зокрема: «…Тільки перевізник Шматко Юлія Олександрівна погодилась на роботу. Тимчасовий реєстраційний талон сенія ХХР №085239 від 29.05.2024..»; - щодо підпункту 2 пункту 1, зокрема: «…Посвідчення водія на Шматко Дмитро Олександровича (файл додається)»; - щодо підпункту 3 пункту 1, зокрема: «…Договір 0105/1 укладено 07 травня 2025р. Актів виконаних робіт нема.»; - щодо підпункту 5 пункту 4, зокрема: «ВИПИСКА з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 22.05.2024…)». Однак, зазначені пояснення не спростовують встановленого порушення в частині відсутності у складі тендерної пропозиції Учасника документів щодо підтвердження вимог установлених Замовником у підпунктах 1, 2 та 3 пункту 1 та підпункті 5 пункту 4 Додатку 1 до ТД. Разом з тим, відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей № 1178 не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а відтак не надав можливість Учаснику, усунути такі невідповідності. Поруч з тим, згідно Додатку 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до ТД, установлено вимоги до предмета закупiвлi, зокрема: «…Для надання автотранспортних послуг учасник повинен мати автотранспорт: - пасажирський автобус (автобуси), зареєстрований на території України, з кількістю місць для сидіння не менше 23 (без місця сидіння водія)…», окрім того пунктом 2.3 розділу 2 «Умови надання послуг з перевезення» проєкту Договору (Додаток 3 до ТД) визначено «потрібна кількість посадочних місць: 23 ( двадцять три )». Моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції Учасника надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу з датою реєстрації від 25.05.2019 № СХН 382010 де в графі S.1 зазначено «кількість сидячих місць з місцем водія - 23» (електронні файли: «тех.пас.1.jpg» та «тех.пас.2.jpg») та тимчасовий реєстраційний талон від 29.05.2024 серії ХХР № 085239 де в графі S.1 зазначено «кількість сидячих місць з місцем водія - 23» (електронний файл: «талон.pdf»). З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби 20.05.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, інформації щодо вищезазначеного. У відповідь на запит, Замовником від 23.05.2025 надано наступні пояснення: «Тільки перевізник Шматко Юлія Олександрівна погодилась на роботу...». Тим самим, зазначене пояснення Замовника не спростовує наявність порушення в частині невідповідності запропонованого у тендерній пропозиції автотранспорту технічним вимогам Замовника передбачених Додатком 2 до ТД, чим відповідно, Учасником недотримано вимоги Додатку 2 до ТД. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, установлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з тим, згідно з вимогами пункту 47 Особливостей № 1178, установлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Так, відповідно до пункту 3.1 Розділу 3 Додатку 1 ТД, Замовником установлено спосіб документального підтвердження вимог пункту 47 Особливостей переможцем торгів (фізичною особою). Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що Замовником 01.05.2025 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП Шматко Юлія Олександрівна. Разом з тим, ФОП Шматко Юлія Олександрівна, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178. На запит Північного офісу Держаудитслужби Замовником від 23.05.2025 надано пояснення, зокрема: «…Тільки перевізник Шматко Юлія Олександрівна погодилась на роботу» та зазначене пояснення не спростовує суті установлених порушень. Таким чином, на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП Шматко Юлія Олександрівна як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пунктом 47 Особливостей, та уклав з ним договори про закупівлю. Разом з тим, Замовником на порушення підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, не відхилено тендерну пропозицію ФОП Шматко Юлія Олександрівна, а укладено договір про здійснення послуг з перевезень пасажирів автомобільним транспортом від 07.05.2025 № 0105/25 на суму 584 000,00 гривень без ПДВ.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Шматко Юлія Олександрівна, установлено порушення вимог пункту 43 та підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднені інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
09.06.2025 00:00
Дата публікації
09.06.2025 18:29
Документи висновку
09.06.2025 18:29
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Вишгородська міська дитячо-юнацька спортивна школа з водних видів спорту (далі Замовник),як замовник по закупівлі: UA-2025-04-09-000262-a, за адресою: 07301, Київська обл.,м. Вишгород, вул. Спортивна, буд. 1 на виконання висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі №UA-M-2025-05-19-000086 від 19 травня 2025 року (далі – моніторинг) у порядку частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, повідомляє наступне: Замовник опрацював випадок недоліків, визначених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-M-2025-05-19-000086 від 19 травня 2025 року, про результати аналізу питання відповідності вимог тендерної документації Закону та Особливостям, а також про результати аналізу питання відповідності тендерної пропозиції вимогам документації закупівлі та Закону, виявивши порушення пунктів 43 та 44 Особливостей. На підставі цього Замовник, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», здійснив заходи, спрямовані на недопущення виявленого порушення у майбутньому шляхом проведення заходів із покращення і оновлення роботи з нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель. Додатково здійснено перевірку наявних документів, що стосуються процесу проведення публічних закупівель, на відповідність вимогам постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Для виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вжив заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором № 0105/25 від 07 травня 2025 року. Також Замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку через електронну систему закупівель завантажив інформацію та документи, що свідчать про виконання заходів відповідно до висновку про моніторинг закупівлі. На підставі зазначеного вище просимо здійснити дії відповідно до частини дев’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – відобразити в електронній системі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення Замовником порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. У разі виконання цього, службова (посадова) особа Замовника та/або уповноважена особа Замовника не притягується до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель, оскільки порушення були усунуті відповідно до висновку. Додатки: 1. Скріншот інформації про розірвання договору із електронного майданчику. 2. Додаткова угода №1 від 16 червня 2025 року про розірвання договору №0105/25 від 07 травня 2025 рок
Дата публікації
16.06.2025 16:31
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є закупівля послуг з Перевезення пасажирів автомобільним транспортом за ДК 021:2015: 60140000-1 — Нерегулярні пасажирські перевезення (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-09-000262-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Відповідно до пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178) установлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178. Прошу надати пояснення щодо причин та підстав не відхилення тендерної пропозиції ФОП Шматко Юлія Олександрівна (далі - Учасник), з огляду на ненадання переможцем, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документів, протягом чотирьох дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей № 1178. 4. Прошу надати пояснення щодо причин та підстав не дотримання Замовником вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку № 1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається КВАЛІФІКОВАНИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДПИС посадової особи. 5. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам підпункту 1.1 пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації (далі – ТД), щодо надання листа у довільній формі про наявність транспортних засобів та матеріально-технічної бази для якісного надання послуг. З обов’язковим зазначенням кількості транспортних засобів в тому числі власних та орендованих, з додаванням копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на транспортні засоби, що будуть задіяні для надання послуг. У випадку наявності орендованих транспортних засобів додати копії договорів оренди. Зазначити, яка матеріально-технічна база є в наявності в тому числі власна чи орендована з додаванням копій документів, що підтверджують право власності або оренди? 6. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам підпункту 1 пункту 1 Додатка 1 до ТД, з огляду на інформацію зазначену у тимчасовому реєстраційному талоні від 29.05.2024 серії ХХР № 085239 де в графі С.4 зазначено «не є власником» (файл: «талон.pdf»)? 7. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам підпункту 2 пункту 1 Додатка 1 до ТД, щодо надання листа у довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до надання послуги. Копії водійських посвідчень водіїв, які будуть залучені до надання послуг. Копії медичних довідок (щодо придатності до керування транспортним засобом) водіїв, які будуть залучені до надання послуг (дійсної на момент подання тендерної пропозиції)? 8. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам підпункту 3 пункту 1 Додатка 1 до ТД, щодо надання листа в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та Завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації (аналогічним вважається договір на надання послуг відповідно до предмету закупівлі), з підтверджуючими документами (копією договору із усіма додатками до нього та актами виконаних послуг)? 9. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам підпункту 2 пункту 4 Додатка 1 до ТД, щодо надання довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності? 10. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам підпункту 5 пункту 4 Додатка 1 до ТД, щодо надання довідки з інформацією про право підписання договору про закупівлю? 11. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам Додатка 2 до ТД, зокрема, в частині вимог по визначенню Учасником ціни на послуги, які він пропонує надати за Договором про закупівлю виходячи З ВАРТОСТІ ПРОБІГУ 1 КМ ШЛЯХУ? 12. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам Додатка 2 до ТД, зокрема, в частині вимоги щодо кількісті місць для сидіння НЕ МЕНШЕ 23 (БЕЗ МІСЦЯ СИДІННЯ ВОДІЯ) у пасажирському автобусі (автобуси), з огляду на інформацію зазначену у тимчасовому реєстраційному талоні від 29.05.2024 серії ХХР № 085239 де в графі S.1 зазначено «кількість сидячих місць з місцем водія - 23» (файл: «талон.pdf»)? 13. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам Додатка 2 до ТД, зокрема, щодо наявності у тендерній пропозиції ФОП Шматко Юлія Олександрівна - протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу (засобів), оформлений відповідно до Закону України «Про дорожній рух»? 14. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам Додатка 4 до ТД, зокрема, в частині вимоги визначення ціна за одиницю? 15. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, з огляду на розбіжності в інформації документ «Розрахунок надання послуг з перевезень спортсменів ВМ ДЮСШ з водних видів спорту» ( файл: «Розрахунок надання послг.pdf») щодо вартості послуг за вересень місяць? 16. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, з огляду на розбіжності в інформації документ «Розрахунок надання послуг з перевезень спортсменів ВМ ДЮСШ з водних видів спорту» ( файл: «Розрахунок надання послг.pdf») щодо фактичної суми при складанні по місяцям - 583 025,00 гривень, поряд з тим сума при складанні по розділах 584 025,00 гривень та сума зазначена Учасником при поданні тендерної пропозиції в електронному полі ціну 584 000,00 гривень? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
20.05.2025 14:45
Орган перевірки
24.05.2025 00:00
Документи повідомлення
20.05.2025 14:46
-
Відповідь
Пояснення на запит ДАСУ від 20 травня 2025 р.
Рішеня
23.05.2025 14:02
Замовник
Документи повідомлення
-
23.05.2025 15:26
-
Відповідь
Відповідь на запит від 20 травня 2025 р по закупівлі UA-2025-04-09-000262-a
ВМ ДЮСШ з водних видів спорту позбавлена можливості проводити тренування на воді з літнього сезону 2024 року. Вишгородська міська рада (ВМР) надала територію під будівництво кортів для великого тенісу, На території Навчально-спортивної бази (НСБ) проводяться/ не проводяться будівельні роботи, відсутні: бон для виходу на воду, територія для проведення тренувань, роздягальня, бомбосховище. Тому для безперервної і якісної роботи ДЮСШ було домовлено проводити тренування на спортивних базах в місті Києві, які знаходяться на Трухановому острові. АЛЕ туди потрібно добиратись спортсменам та тренерам-викладачам. Тому виникла необхідність в перевізнику. 02 травня 2024 р. ДЮСШ просили додаткові кошти на перевезення спортсменів та тренерів-викладачів із Вишгорода на Труханів острів. Єдиний перевізник, хто бажає працювати з бюджетною організацією- це Шматко Юлія Олександрівна. Інших бажаючих не було. ДЮСШ опинилась в безвихідному становищі, бо сезон тренувань та змагань вже розпочався, а одним із основних завдань ДЮСШ є участь в змаганнях, що без тренувань неможливо У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є закупівля послуг з Перевезення пасажирів автомобільним транспортом за ДК 021:2015: 60140000-1 — Нерегулярні пасажирські перевезення (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-09-000262-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. https://kabanchik.ua/ua/user/2288225 https://www.olx.ua/d/uk/obyavlenie/pasazhirsk-perevezennya-po-mstu-kiv-oblast-ta-ukran-IDLeIBx.html (оголошення Шматко) https://www.olx.ua/d/uk/obyavlenie/pasazhirsk-perevezennya-IDWwKTJ.html https://www.olx.ua/d/uk/obyavlenie/passazhirskie-perevozki-IDFcH4A.html 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відсутній сайт 3. Відповідно до пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178) установлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178. Прошу надати пояснення щодо причин та підстав не відхилення тендерної пропозиції ФОП Шматко Юлія Олександрівна (далі - Учасник), з огляду на ненадання переможцем, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документів, протягом чотирьох дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей № 1178. П. 3. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом-Виконано Замовником П. 5. Забороняється придбання замовниками товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 цих особливостей). -Виконано Замовником П. 6. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями-Виконано Замовником П. 12. У разі коли закупівля товару, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, з використанням електронного каталогу не відбулася, замовник здійснює закупівлю шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, або шляхом запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407), з урахуванням цих особливостей-Виконано Замовником Тільки перевізник Шматко Юлія Олександрівна погодилась на роботу. 4. Прошу надати пояснення щодо причин та підстав не дотримання Замовником вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку № 1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається КВАЛІФІКОВАНИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДПИС посадової особи. Порушень не було. 5. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам підпункту 1.1 пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації (далі – ТД), щодо надання листа у довільній формі про наявність транспортних засобів та матеріально-технічної бази для якісного надання послуг. З обов’язковим зазначенням кількості транспортних засобів в тому числі власних та орендованих, з додаванням копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на транспортні засоби, що будуть задіяні для надання послуг. У випадку наявності орендованих транспортних засобів додати копії договорів оренди. Зазначити, яка матеріально-технічна база є в наявності в тому числі власна чи орендована з додаванням копій документів, що підтверджують право власності або оренди? 1.Довідка щодо наявністі матеріально- технічної бази та транспортних засобів ( файл додається) 2 .Свідоцтво на реєстрацію транспортного засобу серії СХН №382010 ( 2 файла додаються) 3. Договір №01/01 оренди пасажирського мікроавтобусу від 02 січня 2025 р. ( 3 файла додаються) 4. Акт здачі-приймання автомобіля від 02 січня 2025 р. ( файл додається) 5. Протокол перевірки технічного стану транспортного засобу №01297-00342-25 від 11.04.2025 ( файл додається) 6. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам підпункту 1 пункту 1 Додатка 1 до ТД, з огляду на інформацію зазначену у тимчасовому реєстраційному талоні від 29.05.2024 серії ХХР № 085239 де в графі С.4 зазначено «не є власником» (файл: «талон.pdf»)? Тільки перевізник Шматко Юлія Олександрівна погодилась на роботу. 1. Тимчасовий реєстраційний талон сенія ХХР №085239 від 29.05.2024 ( 2 файла додаються) 7. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам підпункту 2 пункту 1 Додатка 1 до ТД, щодо надання листа у довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до надання послуги. Копії водійських посвідчень водіїв, які будуть залучені до надання послуг. Копії медичних довідок (щодо придатності до керування транспортним засобом) водіїв, які будуть залучені до надання послуг (дійсної на момент подання тендерної пропозиції)? 1. Посвідчення водія на Шматко Дмитро Олександровича ( файл додається) 8. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам підпункту 3 пункту 1 Додатка 1 до ТД, щодо надання листа в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та Завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації (аналогічним вважається договір на надання послуг відповідно до предмету закупівлі), з підтверджуючими документами (копією договору із усіма додатками до нього та актами виконаних послуг)? Договір 0105/1 укладено 07 травня 2025р. Актів виконаних робіт нема. 9. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам підпункту 2 пункту 4 Додатка 1 до ТД, щодо надання довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності? 1. ВИПИСКА з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 22.05.2024( файл додається) 2. Витяг ДСУ з безпеки на транспорті №418 від 11.06.2024( файл додається) 10. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам підпункту 5 пункту 4 Додатка 1 до ТД, щодо надання довідки з інформацією про право підписання договору про закупівлю? 1. ВИПИСКА з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 22.05.2024 ( файл додається) 11. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам Додатка 2 до ТД, зокрема, в частині вимог по визначенню Учасником ціни на послуги, які він пропонує надати за Договором про закупівлю виходячи З ВАРТОСТІ ПРОБІГУ 1 КМ ШЛЯХУ? Тільки перевізник Шматко Юлія Олександрівна погодилась на роботу. 12. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам Додатка 2 до ТД, зокрема, в частині вимоги щодо кількісті місць для сидіння НЕ МЕНШЕ 23 (БЕЗ МІСЦЯ СИДІННЯ ВОДІЯ) у пасажирському автобусі (автобуси), з огляду на інформацію зазначену у тимчасовому реєстраційному талоні від 29.05.2024 серії ХХР № 085239 де в графі S.1 зазначено «кількість сидячих місць з місцем водія - 23» (файл: «талон.pdf»)? Тільки перевізник Шматко Юлія Олександрівна погодилась на роботу 13. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам Додатка 2 до ТД, зокрема, щодо наявності у тендерній пропозиції ФОП Шматко Юлія Олександрівна - протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу (засобів), оформлений відповідно до Закону України «Про дорожній рух»? 1. Витяг ДСУ з безпеки на транспорті №418 від 11.06.2024( файл додається) 2. Протокол перевірки технічного стану транспортного засобу №01297-00342-25 від 11.04.2025 ( файл додається) 14. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам Додатка 4 до ТД, зокрема, в частині вимоги визначення ціна за одиницю? 1 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ( файл додається) 15. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, з огляду на розбіжності в інформації документ «Розрахунок надання послуг з перевезень спортсменів ВМ ДЮСШ з водних видів спорту» ( файл: «Розрахунок надання послг.pdf») щодо вартості послуг за вересень місяць? Арифметична помилка не 61 895, а 62 895. Загалом сума договору складає 584 000 грн 16. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, з огляду на розбіжності в інформації документ «Розрахунок надання послуг з перевезень спортсменів ВМ ДЮСШ з водних видів спорту» ( файл: «Розрахунок надання послг.pdf») щодо фактичної суми при складанні по місяцям - 583 025,00 гривень, поряд з тим сума при складанні по розділах 584 025,00 гривень та сума зазначена Учасником при поданні тендерної пропозиції в електронному полі ціну 584 000,00 гривень? В укладеному договорі розбіжності відсутні Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
23.05.2025 16:05
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
585 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.04.2025 00:00
Замовник:
ВИШГОРОДСЬКА МІСЬКА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА З ВОДНИХ ВИДІВ СПОРТУ
Контактний телефон:
380635302191
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
585 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.04.2025 00:00
Замовник:
ВИШГОРОДСЬКА МІСЬКА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА З ВОДНИХ ВИДІВ СПОРТУ
Контактний телефон:
380635302191
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності