Показати схожі тендери
Закупівля Послуги з демаркування та нанесення дорожньої розмітки (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ДАРНИЦЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-08-014079-a
Id Tender f17146c04bc94ae6b70c6b95acad2f76
План UA-P-2025-04-08-017052-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.04.2025 17:37
Остання зміна 13.05.2025 09:35
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 409 572 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 047.86 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.04.2025 17:37 до 16.04.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 08.04.2025 17:37
до 13.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.04.2025 17:37
до 13.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.04.2025 12:57
до 28.04.2025 11:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.04.2025 13:10
до 04.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.04.2025 11:23
до 13.05.2025 09:35
Період уточнень
з 08.04.2025 17:37 до 13.04.2025 00:00
Період оскарження
з 08.04.2025 17:37 до 13.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.04.2025 12:57 до 28.04.2025 11:23
Період кваліфікації
з 17.04.2025 12:57 до 28.04.2025 11:23
Основні параметри
Послуги з демаркування та нанесення дорожньої розмітки (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 409 572 грн.
Послуги з демаркування та нанесення дорожньої розмітки (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Назва предмета закупівлі
Послуги з демаркування та нанесення дорожньої розмітки (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
1 409 572 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7047,86
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
40 000
Аукціон
Cтарт аукціону
17.04.2025 12:34
Закінчення аукціону
17.04.2025 12:57
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 3.42 (кілометри)
Послуги з демаркування дорожньої розмітки
Опис предмета закупівлі
Послуги з демаркування дорожньої розмітки
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
3.42
Одиниця виміру
кілометри
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.09.2025 00:00
Позиція : №2 34.58 (кілометри)
Послуги з нанесення горизонтально повздовжньої дорожньої розмітки
Опис предмета закупівлі
Послуги з нанесення горизонтально повздовжньої дорожньої розмітки
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
34.58
Одиниця виміру
кілометри
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.09.2025 00:00
Позиція : №3 4 384.34 (метри квадратні)
Послуги з нанесення горизонтально поперечної дорожньої розмітки
Опис предмета закупівлі
Послуги з нанесення горизонтально поперечної дорожньої розмітки
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
4 384.34
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІ-А"
Пропозиція:
1 380 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп"
Пропозиція:
1 231 000.69 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.04.2025 12:34
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.04.2025 17:37
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
08.04.2025 17:37
Тендерна документація
08.04.2025 17:37
Тендерна документація
Проект договору
08.04.2025 17:37
Тендерна документація
08.04.2025 17:37
Тендерна документація
08.04.2025 17:37
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Євтушенко Тетяна Іванівна
Електронна пошта
Телефон
380633129254
Замовник
ЄДРПОУ
31722818
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ДАРНИЦЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з демаркування та нанесення дорожньої розмітки (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Період вимог/скарг з 21.04.2025 13:10 по 27.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.04.2025 12:57 по 25.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Документи кваліфікації
21.04.2025 13:09
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
17.04.2025 12:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.04.2025 17:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.04.2025 17:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розділ 1 Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу ТД: 1.1. У складі пропозиції відсутня виписка розшифровка основних засобів у вигляді виписок за рахунками обліку основних засобів з програми бухгалтерського обліку (1С: Бухгалтерія чи інше) за підписом керівника (або уповноваженої особи) та головного бухгалтера (дата формування – не раніше 10 днів до оголошення процедури закупівлі) для документального підтвердження власної техніки (транспортних засобів, машин, механізмів тощо), яка зазначена в довідці відповідно до вимог п.1.1 додатку 1 тендерної документації, що не відповідає вимогам підпункту 1.1.1. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. 1.2. У складі пропозиції відсутнє документальне підтвердження права користування зазначеним учасником в довідці складським приміщенням, а саме відсутній договір, що підтверджує право користування нерухомим майном або його частиною (з додержанням, у разі необхідності, вимоги про його нотаріальне посвідчення) з наданням акта приймання-передачі, підписаного сторонами договору, що не відповідає вимогам підпункту 1.4.2 частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. 1.3. У складі пропозиції відсутні свідоцтва про присвоєння кваліфікації «машиніст маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг» для документального підтвердження наявності машиністів маркувальної машини (не менше 2-х осіб), що не відповідає вимогам підпункту 2.2. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. 1.4. Листи (відгуки) від контрагента щодо виконання аналогічних договорів, які надано Учасником у складі тендерної пропозиції, не містять накладення КЕП/УЕП уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП/УЕП на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/, що не відповідає вимогам підпункту 3.1.3. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації Розділ 2 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Надати виписку розшифровку основних засобів у вигляді виписок за рахунками обліку основних засобів з програми бухгалтерського обліку (1С: Бухгалтерія чи інше) за підписом керівника (або уповноваженої особи) та головного бухгалтера (дата формування – не раніше 10 днів до оголошення процедури закупівлі) для документального підтвердження власної техніки (транспортних засобів, машин, механізмів тощо), яка зазначена в довідці відповідно до вимог п.1.1 додатку 1 тендерної документації або надати інформацію (документи) відповідно до вимог п.1.1. частини 1 до Тендерної документації. 2.2. Надати документальне підтвердження права користування зазначеним учасником в довідці складським приміщенням, а саме договір, що підтверджує право користування нерухомим майном або його частиною (з додержанням, у разі необхідності, вимоги про його нотаріальне посвідчення) з наданням акта приймання-передачі, підписаного сторонами договору, або надати інформацію (документи) відповідно до вимог п.1.3-1.4. частини 1 до Тендерної документації. 2.3. Надати свідоцтва про присвоєння кваліфікації «машиніст маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг» для документального підтвердження наявності машиністів маркувальної машини (не менше 2-х осіб) або надати інформацію (документи) відповідно до вимог п.2 частини 1 до Тендерної документації. 2.4. Надати Листи (відгуки) від контрагента щодо виконання аналогічних договорів, які надано Учасником у складі тендерної пропозиції з накладенням КЕП/УЕП уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП/УЕП на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/, або надати інформацію (документи) відповідно до вимог п. 3.1. частини 1 до Тендерної документації.
Створено
18.04.2025 18:14
Надати до
19.04.2025 18:14
Період вимог/скарг з 28.04.2025 11:23 по 04.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.04.2025 13:10 по 29.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
За результатами розгляду пропозиції ТОВ «СІТІ-А» можна дійти висновку, що дана пропозиція відповідає всім вимогам тендерної документації та вимогам замовника.
Документи кваліфікації
28.04.2025 11:24
Довідка НАЗК
28.04.2025 11:23
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
21.04.2025 13:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.04.2025 17:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.04.2025 17:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розділ 1 Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу ТД: 1.1. Довідка про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та транспортних засобів не містить інформації щодо наявності машини для нанесення дорожньої розмітки в кількості не менше 2-х, що не відповідає вимогам підпункту 1.1. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. Розділ 2 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Усунути недоліки у Довідці про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та транспортних засобів та/або надати інформацію (документи) відповідно до вимог підпунктів 1.1-1.2 частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації.
Створено
24.04.2025 18:47
Надати до
25.04.2025 18:47
Договір
UA-2025-04-08-014079-a-a1
Підписаний і діє
Номер
128
1 380 000 грн.
1 150 000 грн.
З ПДВ
Підписано
09.05.2025
Строк дії договору з
09.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
3.42 (кілометри)
Послуги з демаркування дорожньої розмітки
Номенклатура
Послуги з демаркування дорожньої розмітки
Кількість
3.42
Одиниця виміру
кілометри
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 вересня 2025 р.
Номенклатура
34.58 (кілометри)
Послуги з нанесення горизонтально повздовжньої дорожньої розмітки
Номенклатура
Послуги з нанесення горизонтально повздовжньої дорожньої розмітки
Кількість
34.58
Одиниця виміру
кілометри
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 вересня 2025 р.
Номенклатура
4 384.34 (метри квадратні)
Послуги з нанесення горизонтально поперечної дорожньої розмітки
Номенклатура
Послуги з нанесення горизонтально поперечної дорожньої розмітки
Кількість
4 384.34
Одиниця виміру
метри квадратні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ДАРНИЦЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ДАРНИЦЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31722818

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІ-А"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІ-А"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38766275

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.05.2025 09:35
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-14-000008
Дата створення проекту
14.05.2025 10:40
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
14.05.2025 12:26
Дата публікації висновку про результати
28.05.2025 12:25
Дата завершення усунення порушень
03.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
05.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс держаудит служби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 082-87-50
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127387
Назва
Східний офіс держаудит служби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Кропивницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 13.05.2025 № 53-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 13.05.2025 № 53-з Витяг з Переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-04-08-014079-a 08.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.05.2025 00:00
Документи рішення
14.05.2025 12:26
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дарницького району» м. Києва (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 08.04.2025 № 37-1, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Трафік Менеджмент Груп» (далі – ТОВ «Трафік Менеджмент Груп»), товариства з обмеженою відповідальністю «СІТІ-А» (далі – ТОВ «СІТІ-А»), вимоги про усунення невідповідностей до 19.04.2025, до 25.04.2025, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.04.2025 № 37-3, від 28.04.2025 № 37-5, повідомлення про намір укласти договір від 28.04.2025, договір про надання послуг з демаркування та нанесення дорожньої розмітки від 09.05.2025 № 128 на суму 1 150 000,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «СІТІ-А» (далі – Договір), пояснення надане Замовником 20.05.2025 через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
28.05.2025 00:00
Дата публікації
28.05.2025 12:25
Документи висновку
28.05.2025 12:25
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з демаркування та нанесення дорожньої розмітки (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-04-08-014079-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
15.05.2025 14:50
Орган перевірки
21.05.2025 00:00
Документи повідомлення
15.05.2025 14:53
-
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з демаркування та нанесення дорожньої розмітки (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-04-08-014079-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань. 1. В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «СІТІ-А» надано договір найму (оренди) транспортних засобів та рухомого майна від 27.04.2023 на підтвердження залученої машини для нанесення горизонтальної дорожньої розмітки апарат для фарбування «Меркур 24:1» на базі автомобіля RENAULT L/2FL1/2FL102 державний номер № КА0147ІТ, зазначеної учасником у довідці про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та транспортних засобів від 25.04.2025 № 1 МТБ, згідно вимог пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації ? 2. В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «СІТІ-А» надано лист (відгук) від контрагента щодо виконання наданого у складі тендерної пропозиції аналогічного договору від 12.06.2024 № 113, згідно вимог пункту 3 Додатка 1 до тендерної документації ? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
15.05.2025 14:51
Орган перевірки
21.05.2025 00:00
Документи повідомлення
15.05.2025 14:54
-
Відповідь
Пояснення
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дарницького району» м. Києва (далі – ШЕУ Дарницького району/Підприємство) за результатами опрацювання запиту про надання пояснень, оприлюдненого 15.05.2025 в електронній системі закупівель, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за пердметом: Послуги з демаркування та нанесення дорожньої розмітки (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-08-014079-a повідомляє наступне. 1) Щодо обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості: Очікувана вартість закупівлі Послуги з демаркування та нанесення дорожньої розмітки (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275. З метою визначення очікуваної вартості Підприємством застосовано метод порівняння ринкових цін. При визначені очікуваної вартості предмету закупівлі було проаналізовано інформацію з отриманих цінових пропозицій. Цінові пропозиції, отримані Підприємством, з інформацією про ціну послуг на момент вивчення ринку додаються. 2) Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Необхідність нанесення або відновлення дорожньої розмітки визначено Порядком проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 №154, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 12 лютого 2004 р. за № 189/8788. Нанесення або відновлення дорожньої розмітки регламентується ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови» та ДСТУ 3587 – 2022 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану». Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені плановою потребою (є складовою частиною тендерної документації). Вимоги до основних матеріалів встановлені з урахуванням СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування». Додатки: на 7 арк.
Рішеня
20.05.2025 10:49
Замовник
Документи повідомлення
20.05.2025 10:49
-
20.05.2025 10:49
-
20.05.2025 10:49
-
Відповідь
Пояснення
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дарницького району» м. Києва (далі – ШЕУ Дарницького району/Підприємство) за результатами опрацювання запиту про надання пояснень, оприлюдненого 15.05.2025 в електронній системі закупівель, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за пердметом: Послуги з демаркування та нанесення дорожньої розмітки (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-08-014079-a повідомляє наступне. 1) Щодо файлу (документу) тендерної пропозиції учасника ТОВ «СІТІ-А», в якому надано договір найму (оренди) транспортних засобів та рухомого майна від 27.04.2023 на підтвердження залученої машини для нанесення горизонтальної дорожньої розмітки апарат для фарбування «Меркур 24:1» на базі автомобіля RENAULT L/2FL1/2FL102 державний номер № КА0147ІТ, зазначеної учасником у довідці про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та транспортних засобів від 25.04.2025 № 1 МТБ, згідно вимог пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації : На підтвердження залученої машини для нанесення горизонтальної дорожньої розмітки апарат для фарбування «Меркур 24:1» на базі автомобіля RENAULT L/2FL1/2FL102 державний номер № КА0147ІТ, зазначеної учасником у довідці про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та транспортних засобів від 25.04.2025 № 1 МТБ, Учасником надано договір найму (оренди) транспортних засобів та рухомого майна від 27.04.2023 (далі – Договір оренди), який знаходиться в архівній папці під назвою «Документи МТБ.zip» назва файлу «Договір оренди МЕРКУР на базі RENAULT L_2FL1_2FL102, КА0147ІТ». Розділом 1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ та Актом прийому-передачі Договору оренди передбачена передача в оренду, зокрема, апарату для фарбування Меркур 24:1 на базі транспортного засобу марки RENAULT модель L/2FL1/2FL102, який має реєстраційний номер КА0147ІТ. 2) Щодо файлу (документу) тендерної пропозиції учасника ТОВ «СІТІ-А», в якому надано лист (відгук) від контрагента щодо виконання наданого у складі тендерної пропозиції аналогічного договору від 12.06.2024 № 113, згідно вимог пункту 3 Додатка 1 до тендерної документації : Відповідно до підпункту 3.1.3 Додатку 1 до тендерної документації учасником надаються Листи (відгуки) від контрагента щодо виконання аналогічних договорів, наданих згідно вимог пп.3.1.1, які містять інформацію щодо якості виконаних робіт (наданих послуг), дотримання умов договору Учасником в частині належного виконання ним умов цього договору, за підписом уповноваженої особи відповідного контрагента. Листи надаються з накладенням КЕП/УЕП уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП/УЕП на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/. На виконання вимог пункту 3 Додатка 1 до тендерної документації, учасником надано Лист (відгук) від контрагента, щодо виконання наданого у складі тендерної пропозиції аналогічного договору від 12.06.2024 № 113, у форматі електронного документу (що відповідає вимогам пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації), який знаходиться в архівній папці під назвою «Аналогічний досвід.zip» (папка «Аналогічний досвід») назва файлу «Лист_відгук_Гатненська_сільська_рада!.docx». Даний формат дає можливість перевірити КЕП/УЕП на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/. Під час перевірки КЕП/УЕП на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/ завантажується вся необхідна інформація про даний документ, а саме файл листа-відгука з усією необхідною інформацією у форматі Word, електронний протокол створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису та електронний підпис. Відповідні завантажені файли з ресурсу через посилання https://czo.gov.ua/ додаються. Додатки: - Завантажений з ресурсу через посилання https://czo.gov.ua/ архівний файл, який містить лист-відгук з усією необхідною інформацією у форматі Word, електронний протокол створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису та електронний підпис.
Рішеня
20.05.2025 10:52
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з демаркування та нанесення дорожньої розмітки (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-04-08-014079-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних») ? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
26.05.2025 15:58
Орган перевірки
30.05.2025 00:00
Документи повідомлення
26.05.2025 15:59
-
Відповідь
Пояснення
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дарницького району» м. Києва (далі – ШЕУ Дарницького району/Підприємство) за результатами опрацювання запиту про надання пояснень, оприлюдненого 26.05.2025 в електронній системі закупівель, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за пердметом: Послуги з демаркування та нанесення дорожньої розмітки (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-08-014079-a повідомляє наступне. 1) Щодо виконання вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних») : Відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) Замовник оприлюднює договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. При цьому, абзацом другим частини першої статті 41 Закону чітко визначено, що невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Закупівля послуг з демаркування та нанесення дорожньої розмітки здійснюється Замовником в межах виконання робіт з утримання об'єктів благоустрою населених пунктів відповідно до номенклатури робіт по утриманню об'єктів благоустрою, передбаченої додатком 5 до пункту 1.8 Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 №154 (підпункт 1.16 Нанесення та відновлення дорожньої розмітки). Відповідно, предметом даної закупівлі не є послуги з поточного ремонту, роботи з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єктів будівництва. Щодо зазначення коду Єдиного закупівельного словника повідомляємо, що замовник керувався нормами пункту 3 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 року № 708 та враховуючи, що послуг нанесення дорожньої розмітки відноситься по четвертому знаку Єдиного закупівельного словника до коду 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (45233221-4 «Нанесення дорожньої розмітки») Замовником був обраний саме такий код. Інший код, який відповідав би предмету закупівлі, у Єдиниму закупівельниму словнику відсутній. Як висновок, вважаємо, що у Замовника відсутній обов’язок оприлюднювати такі додатки до договору, які містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, у тому числі у машинозчитувальному форматі, відповідно до вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. Разом з тим повідомляємо, що Договір №128 від 09.05.2025 року оприлюднено з дотриманням вимог статті 10 Закону та містить всю необхідну інформацію, в тому числі інформацію про ціни на матеріальні ресурси, яка міститься у Підсумковій відомості ресурсів. У разі необхідності, Замовником додатково буде оприлюднено інформацію в машинозчитувальному форматі.
Рішеня
27.05.2025 16:15
Замовник
Документи повідомлення
27.05.2025 16:16
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 409 572 грн.
Період подання пропозицій
до 16.04.2025 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ДАРНИЦЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА
Контактний телефон:
380633129254
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 409 572 грн.
Період подання пропозицій
до 16.04.2025 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ДАРНИЦЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА
Контактний телефон:
380633129254
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності