Показати схожі тендери

Закупівля Технічне обслуговування, ремонт приладів охоронної та пожежної сигналізації – 2 Лоти від Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-08-012917-a
Id Tender cc077887946b4bdb9eef5a863113d164
План UA-P-2025-04-08-015813-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.04.2025 16:34
Остання зміна 19.05.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
81 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
66 грн. (0,08 %)
Вартість подання пропозиції:
428.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.04.2025 16:34 до 16.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.04.2025 16:34
до 13.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.04.2025 16:34
до 13.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.04.2025 00:00
до 13.05.2025 15:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.04.2025 11:59
до 19.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.05.2025 15:31
до 19.05.2025 00:00
Період уточнень
з 08.04.2025 16:34 до 13.04.2025 00:00
Період оскарження
з 08.04.2025 16:34 до 13.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.04.2025 00:00 до 13.05.2025 15:31
Період кваліфікації
з 16.04.2025 00:00 до 13.05.2025 15:31
Основні параметри
Технічне обслуговування, ремонт приладів охоронної та пожежної сигналізації – 2 Лоти
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
11 000 грн.
Лот 1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування пожежної сигналізації.
Назва предмета закупівлі
Лот 1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування пожежної сигналізації.
Очікувана вартість
11 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
66,0
0,6 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту і технічного обслуговування пожежної сигналізації.
Код ДК 021:2015
50413200-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Кількість
9
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
29001, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вулиця Водопровідна, 8
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
-
Технічні специфікації
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Пропозиція:
11 000 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
70 000 грн.
Лот 2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охоронної сигналізації.
Назва предмета закупівлі
Лот 2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охоронної сигналізації.
Очікувана вартість
70 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
420,0
0,6 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту і технічного обслуговування охоронної сигналізації.
Код ДК 021:2015
50413000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування контрольних приладів
Кількість
9
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Пирогова, будинок 56
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
-
Технічні специфікації
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
Управління поліції охорони у Вінницькій області
Пропозиція:
70 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.04.2025 10:05
Оголошення про проведення закупівлі
08.04.2025 16:27
Тендерна документація
08.04.2025 16:27
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Прохоров Олег Дмитрович
Електронна пошта
Телефон
380432660044
Замовник
ЄДРПОУ
02010669
Назва (англійською мовою)
National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya
Повна назва
Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова
Повна назва (англійською мовою)
National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya
Поштовий індекс
21018
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Вінниця
Адреса
вулиця Пирогова, будинок 56
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування пожежної сигналізації.
Період вимог/скарг з 13.05.2025 15:31 по 19.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.04.2025 00:00 по 15.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
07.05.2025 в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Однак, Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі його тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме не надав: - позитивний відгук про виконання договору про обслуговування пожежної сигналізації, встановленої на об’єкті від 29.02.2024 № 1242/30; - скан-копії посвідчень НПАОП 0.00-1.71-13. Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями.
Документи кваліфікації
13.05.2025 15:30
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
Скарги та рішення
22.04.2025 12:23
Електроний протокол про продовження строку
16.04.2025 04:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.04.2025 16:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.04.2025 16:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку зі значним обсягом документів, наданих у складі пропозиції, з метою належного та неупередженого розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність вимогам тендерної документації, у Замовника виникла необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
22.04.2025 12:22
Дата кінця розгляду
15.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника – Управління поліції охорони в Хмельницькій області, виявлені невідповідності в інформації та документах, подання яких вимагалось тендерною документацією, саме: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відсутні копії наказів про прийняття на роботу працівників, зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме на Романюк О.С. та Солярник Д.М.. 1.2. Відсутній позитивний відгук про виконання зазначеного у довідці договору (договір від 29.02.2024 № 1242/30). 1.3. Відсутній підписаний додаток 1/1 до тендерної пропозиції. 1.4. Відсутні скан-копії чинних посвідчень: НПАОП 0.00-1.15-07. Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті; НПАОП 0.00-1.71-13. Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями. 1.5. Лист-згода щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до проведення процедури закупівлі, виключно для здійснення Замовником своїх повноважень надана не на ім’я Замовника (ВНМУ ім. М. І. Пирогова). 1.6. Скан-копії чинних посвідчень: НПАОП 40.1-1.21-98. Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС до 1000 В не нижче III групи) не засвідчені власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та написом «Згідно з оригіналом». 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпунктом 5.1.1.2. пункту 5.1. частини 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що для підтвердження наявності трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії трудових договорів (у випадках, передбачених ст. 24 КЗпПУ, коли додержання письмової форми є обов’язковим) або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників). 2.2. Підпунктом 5.1.1.4. пункту 5.1. частини 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати позитивний відгук (відгуки) про виконання зазначених у довідці договору/договорів. 2.3. Пунктом 6.3. частини 6 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що у складі тендерної пропозиції Учасник надає підписаний зі своєї сторони Додаток 1/1 до тендерної документації, тим самим погоджуючись з можливістю виконання технічних вимог до предмета закупівлі. 2.4. Додатком № 1/1 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження можливості виконання вимог Учасник повинен надати у складі пропозиції скан-копії чинних посвідчень: НПАОП 0.00-1.15-07. Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті; НПАОП 0.00-1.71-13. Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями. 2.5. Пунктом 3.1. частини 3 розділу V тендерної документації передбачено, що Учасник процедури закупівлі повинен в складі тендерної пропозиції додатково надати лист-згоду на ім’я володільця персональних даних – Замовника (ВНМУ ім. М. І. Пирогова) у довільній формі від імені уповноваженої службової (посадової) особи учасника, що представляє його інтереси під час проведення процедури закупівлі - щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до проведення процедури закупівлі, виключно для здійснення Замовником своїх повноважень. 2.6. Пункт 1.3. частини 1 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» містить наступну вимогу: «Скан-копії документів (кольорові або чорно-білі), надання яких вимагається згідно цієї документації, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, засвідчуються власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та написом «Згідно з оригіналом»». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник: 3.1. Надати копії наказів про прийняття на роботу працівників, зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме на Романюк О.С. та Солярник Д.М.. 3.2. Надати позитивний відгук про виконання зазначеного у довідці договору (договір від 29.02.2024 № 1242/30. 3.3. Надати підписаний додаток 1/1 до тендерної пропозиції. 3.4. Надати скан-копії чинних посвідчень: НПАОП 0.00-1.15-07. Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті; НПАОП 0.00-1.71-13. Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями. 3.5. Надати лист-згоду на ім’я володільця персональних даних – Замовника (ВНМУ ім. М. І. Пирогова) у довільній формі від імені уповноваженої службової (посадової) особи учасника, що представляє його інтереси під час проведення процедури закупівлі - щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до проведення процедури закупівлі, виключно для здійснення Замовником своїх повноважень. (не підписант надав, не на ім’я Замовника). 3.6. Надати скан-копії чинних посвідчень: НПАОП 40.1-1.21-98. Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС до 1000 В не нижче III групи), оформлені (засвідчені) за правилом, передбаченим пунктом 1.3. частини 1 Розділу III Тендерної документації.
Створено
07.05.2025 12:31
Надати до
08.05.2025 12:31
Лот № 2 Лот 2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охоронної сигналізації.
Період вимог/скарг з 21.04.2025 11:59 по 27.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.04.2025 00:00 по 24.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.04.2025 11:59
Довідка НАЗК
21.04.2025 11:56
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
Скарги та рішення
16.04.2025 04:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.04.2025 16:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.04.2025 16:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника – Управління поліції охорони у Вінницькій області, виявлені невідповідності в інформації та документах, подання яких вимагалось тендерною документацією, саме: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відсутні копії трудових договорів (у випадках, передбачених ст. 24 КЗпПУ, коли додержання письмової форми є обов’язковим) або копії наказів про прийняття на роботу працівників, зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпунктом 5.1.1.2. пункту 5.1. частини 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що для підтвердження наявності трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії трудових договорів (у випадках, передбачених ст. 24 КЗпПУ, коли додержання письмової форми є обов’язковим) або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник: 3.1. Надати копії трудових договорів (у випадках, передбачених ст. 24 КЗпПУ, коли додержання письмової форми є обов’язковим) або копії наказів про прийняття на роботу працівників, зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Створено
18.04.2025 13:24
Надати до
19.04.2025 13:24
Договір
UA-2025-04-08-012917-a-b1
Підписаний і діє
Номер
28/04/25-1
70 000 грн.
58 333.33 грн.
З ПДВ
Підписано
28.04.2025
Строк дії договору з
28.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
9 (послуга)
Послуги з ремонту і технічного обслуговування охоронної сигналізації.
Номенклатура
Послуги з ремонту і технічного обслуговування охоронної сигналізації.
Кількість
9
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова
Повна назва
Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02010669

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління поліції охорони у Вінницькій області
Повна назва
Управління поліції охорони у Вінницькій області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40109131

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.04.2025 15:57
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
81 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.04.2025 00:00
Замовник:
Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова
Контактний телефон:
380432660044
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
81 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.04.2025 00:00
Замовник:
Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова
Контактний телефон:
380432660044
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності