Показати схожі тендери

Закупівля Пристрої для рентгенологічного контролю - 38582000-8 від Національний Банк України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-08-010908-a
Id Tender ce806ac262f046ea8db40663d3c93901
План UA-P-2025-01-03-005953-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.04.2025 15:40
Остання зміна 23.05.2025 12:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 975 360 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
35 000 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.04.2025 15:39 до 28.04.2025 11:00
Завершено
Період уточнень
з 08.04.2025 15:39
до 25.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.04.2025 15:39
до 25.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.05.2025 16:05
до 15.05.2025 11:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.05.2025 11:49
до 21.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.05.2025 11:49
до 23.05.2025 12:25
Період уточнень
з 08.04.2025 15:39 до 25.04.2025 00:00
Період оскарження
з 08.04.2025 15:39 до 25.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.05.2025 16:05 до 15.05.2025 11:49
Період кваліфікації
з 05.05.2025 16:05 до 15.05.2025 11:49
Основні параметри
Пристрої для рентгенологічного контролю - 38582000-8
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: З технічних питань: Дубровський Андрій Миколайович, старший фахівець відділу організації матеріально-технічного забезпечення охоронної діяльності управління організації охорони Департаменту безпеки, тел. (095) 278-36-12; електронна адреса: [email protected]; Чернишов Сергій Миколайович, головний фахівець відділу супроводження та впровадження інженерних систем безпеки управління організації охорони Департаменту безпеки, тел. (067) 772-69-07; електронна адреса: [email protected]; З організаційних питань: Лис Ніна Іванівна, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель; тел. 067 652- 69- 76; електронна адреса: [email protected]. Джерело фінансування закупівлі: Кошти Національного банку України. Математична формула для розрахунку приведеної ціни не застосовується. Єдиний критерій оцінки – ціна. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. У разі надання учасником документів, що вимагаються цією тендерною документацією, складених учасником іноземною мовою в минулих періодах, та/або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та/або сканкопії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Учасники-нерезиденти України, які беруть участь у процедурі закупівлі, можуть додатково подати свою тендерну пропозицію, викладену англійською мовою. Переклад повинен бути засвідчений підписом учасника (якщо учасником є фізична особа – підписами перекладача та учасника-фізичної особи). Визначальним є текст, викладений українською мовою.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
6 975 360 грн.
Пристрої для рентгенологічного контролю - 38582000-8
Назва предмета закупівлі
Пристрої для рентгенологічного контролю - 38582000-8
Примітки
Кількість товару: Рентгено-телевізійний інтроскоп – 4 шт., Роликовий стіл до рентгено-телевізійного інтроскопу – 4 шт. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в додатку 2 “Технічна специфікація”. Місце постачання товару, монтаж, пусконалагоджування товару та проведення інструктажу здійснюється Контрагентом за адресами: м. Київ, вул. Інститутська, 9; м. Київ, вул. Інститутська, 11-Б; м. Київ, вул. Пухівська, 7, КПП № 1 та КПП № 2. Строк поставки товарів: Контрагент зобов’язаний здійснити поставку, монтаж, пусконалагоджування товару в повному обсязі, комплектності та згідно з характеристиками, визначеними в додатку 1 до договору та проведення інструктажу в строк не більше 90 (дев’яносто) календарних днів від дати підписання договору уповноваженими особами сторін.
Очікувана вартість
6 975 360 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
35000,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
100 000
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 4 (штуки)
Рентгено-телевізійний інтроскоп
Опис предмета закупівлі
Рентгено-телевізійний інтроскоп
Код ДК 021:2015
38582000-8 - Пристрої для рентгенологічного контролю
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
10.08.2025 00:00
Позиція : №2 4 (штуки)
Роликовий стіл до рентгено-телевізійного інтроскопу
Опис предмета закупівлі
Роликовий стіл до рентгено-телевізійного інтроскопу
Код ДК 021:2015
38582000-8 - Пристрої для рентгенологічного контролю
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
10.08.2025 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Національний банк протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання цього Договору уповноваженими особами обох Сторін здійснює попередню оплату (аванс) у сумі ___ грн (цифрами та словами), у тому числі ПДВ (__%) – ___ грн (цифрами)/без ПДВ, що становить 70 % від загальної вартості товару за Договором, визначеної пунктом 3.1 Договору;
Порядковий номер: 1
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Національний банк здійснює остаточну оплату за товар з монтажем, пусконалагоджуванням товару та проведенням інструктажу в повному обсязі з урахуванням сплаченої попередньої оплати (авансу) протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими особами обох Сторін Акта.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ «СКАН СИСТЕМС»
Пропозиція:
5 349 984 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.04.2025 09:00
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Леся Колесан
Електронна пошта
Телефон
+380442540108, +380952813837
Сайт:
http://bank.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
00032106
Повна назва
Національний Банк України
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Інститутська, 9
Кваліфікація
Лот № 1 Пристрої для рентгенологічного контролю - 38582000-8
Період вимог/скарг з 15.05.2025 11:49 по 21.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.05.2025 16:05 по 03.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.05.2025 11:49
Довідка НАЗК
15.05.2025 11:49
Повідомлення про рішення
12.05.2025 15:55
Електроний протокол про продовження строку
05.05.2025 16:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.04.2025 15:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.04.2025 15:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей У тендерній пропозиції учасника ТОВ “СКАН СИСТЕМС”, код за ЄДРПОУ 34980750, на закупівлю “Пристрої для рентгенологічного контролю - 38582000-8”, код ДК 021:2015: 38580000-4 — “Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення”, оголошення № UA-2025-04-08-010908-a в електронній системі закупівель (www.prozorro.gov.ua) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй пропозиції, а саме: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником надано Довідку про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за останні роки (не раніше 2021 року) (файл “ Аналогічний договір”) з інформацією про досвід виконання договору № 86/2024-ЦН від 21.10.2024, укладеного з АТ “Українська залізниця” та копію зазначеного договору, проте не надано лист-відгук від АТ “Українська залізниця” про виконання цього договору, що не відповідає вимогам підпункту 2 пункту 2 “Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям” додатку 1 до тендерної документації “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції”. 2. Учасником надано лист від 25.04.2025 № СС/79 за підписом в. о. директора ТОВ “СКАН СИСТЕМС” (файл “Авторизаційний лист 79”), яким учасник підтверджує, що ТОВ “СКАН СИСТЕМС” є сертифікованим сервісним центром виробника (підтвердженням також є Лист – підтвердження від 04.09.2024 року виробника – компанії Astrophysics Inc (файл “Підтвердження Astrophysics”), а не офіційним представником виробника на території України; також у листі не зазначено Замовника та/або номера оприлюдненого оголошення про проведення Закупівлі (“Замовник” – Національний банк України відповідно до вимог пункту 2 розділу “І. Загальні положення” тендерної документації), що не відповідає вимогам підпункту 2 пункту 6) “Інша інформація та документи, що встановлені відповідно до законодавства” додатку 1 до тендерної документації “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції”. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Підпункт 2 пункту 2 “Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям” додатку 1 до тендерної документації “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції”: 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Довідка учасника, завірена підписом уповноваженої особи, про підтвердження досвіду виконання аналогічного(-их) договору(-ів) за останні роки (не раніше 2021 року), яка має містити інформацію про виконання учасником аналогічного(-их) договору(-ів) за товаром закупівлі або кодом ДК, що співпадає з предметом закупівлі по четвертому знаку (згідно коду класифікатору ДК 021:015), із зазначенням, в тому числі найменування товару, що постачався, назви, адреси, телефону замовника(-ів). Скановану(-і) копію(-ї) аналогічного(-их) договору(-ів), зазначеного(-их) в довідці. Лист(-и)-відгук(-и) замовника(-ів) (організацій) по аналогічному(-их) договору(-ах), зазначеного(-их) в довідці. 2. Підпункту 2 пункту 6) “Інша інформація та документи, що встановлені відповідно до законодавства”: 2. Копія листа, виданого виробником обладнання або офіційним представником виробника на території України із зазначенням Замовника та/або номера оприлюдненого оголошення про проведення Закупівлі, щодо надання права учаснику продажу на території України інтроскопів, їх монтажу та налагоджування. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Лист(-и)-відгук(-и) замовника(-ів) (організацій) по аналогічному(-их) договору(-ах), зазначеного(-их) в довідці. 2. Копія листа, виданого виробником обладнання або офіційним представником виробника на території України із зазначенням Замовника та/або номера оприлюдненого оголошення про проведення Закупівлі, щодо надання права учаснику продажу на території України інтроскопів, їх монтажу та налагоджування.
Створено
08.05.2025 17:14
Надати до
09.05.2025 17:14
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції 1. Найменування замовника: Національний банк України. 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 00032106. 4. Вид предмета закупівлі: товари. 5. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-04-08-010908-a. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): “Пристрої для рентгенологічного контролю - 38582000-8”, код ДК 021:2015: 38580000-4 — “Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення”, оголошення № UA-2025-04-08- 010908-a. 7. Тендерна пропозиція. 7.1. Учасник: ТОВ “СКАН СИСТЕМС”, код за ЄДРПОУ 34980750. 7.2.. Ціна пропозиції: 5 349 984,00 грн (п’ять мільйонів триста сорок дев’ять тисяч дев’ятсот вісімдесят чотири грн 00 коп.), з ПДВ. 8. Строк продовження розгляду тендерної пропозиції: до 20 робочих днів. 9. Дата прийняття рішення: 12.05.2025 року. 10. Підстава: для більш детального аналізу додатково завантажених до тендерної пропозиції документів (частина 10 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі”, пункт 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (із змінами)).
Дата продовження строку розгляду
12.05.2025 15:55
Дата кінця розгляду
03.06.2025 00:00
Договір
UA-2025-04-08-010908-a-b1
Підписаний і діє
Номер
109127
5 349 984 грн.
4 458 320 грн.
З ПДВ
Підписано
23.05.2025
Строк дії договору з
23.05.2025
по
30.09.2025
Номенклатура
4 (штуки)
Рентгено-телевізійний інтроскоп
Номенклатура
Рентгено-телевізійний інтроскоп
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 10 серпня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Роликовий стіл до рентгено-телевізійного інтроскопу
Номенклатура
Роликовий стіл до рентгено-телевізійного інтроскопу
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 10 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Національний Банк України
Повна назва
Національний Банк України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00032106

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ «СКАН СИСТЕМС»
Повна назва
ТОВ «СКАН СИСТЕМС»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34980750

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
23.05.2025 12:25
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 975 360 грн.
Період подання пропозицій
до 28.04.2025 11:00
Замовник:
Національний Банк України
Контактний телефон:
+380442540108, +380952813837
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 975 360 грн.
Період подання пропозицій
до 28.04.2025 11:00
Замовник:
Національний Банк України
Контактний телефон:
+380442540108, +380952813837
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності