Показати схожі тендери

Закупівля Квадрат 35 г/к. ст.3 від КПТМ "Криворіжтепломережа".

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-04-08-010832-a
Id Tender 9a1cfd0dd43648d1b081be6fe75eb2d3
План UA-P-2025-04-08-009756-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 08.04.2025 15:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
186 735.74 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Основні параметри
Квадрат 35 г/к. ст.3
Підстава для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей – підпункту 6 пункту 13 Особливостей.
товари
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
ОБҐРУНТУВАННЯ застосування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 (далі — Особливості) 1. Найменування замовника: Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 03342184. 3. Місцезнаходження замовника: 50000, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, провулок Квітки Цісик , 9. 4. Вид предмета закупівлі: поставка товарів. 5. Конкретна назва предмета закупівлі: Квадрат 35 г/к. ст.3. 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 14620000-3— Сплави. 7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2886 кг. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Дніпропетровська область, Центральний склад, провулок Цісик Квітки, 9 . 9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2025р. 10. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата товару здійснюється при 100% передоплаті згідно рахунку. 11. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «АМБАР» 12. Код згідно з ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: 43376879 . 13. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: 08500 Київська область , м. Фастів, вул. Шевченка буд.33 кв.20 14. Ціна договору: 186735,74 грн. (сто вісімдесят шість тисяч сімсот тридцять п’ять гривень 74 копійки), в тому числі ПДВ 32352,00 грн. (тридцять дві тисячі триста п’ятдесят дві гривні 00 копійок). 15. Підстава для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей – підпункту 6 пункту 13 Особливостей, а саме: «відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації;». 16. Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей: На виконання службової записки начальника начальник РМЦ від 27.11.2024 за № 8971 потрібно здійснити закупівлю квадрат 35 г/к. ст.3. 11 березня 2025 року замовником було прийнято рішення про проведення відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями для закупівлі квадрат 35 г/к. ст.3.( 14620000-3— Сплави ) № UA-2025-03-11-010582-a на суму 195000,00 грн. (сто дев’яносто п’ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. Проте автоматично процедуру відмінено у зв’язку з відсутністю тендерних пропозицій. У замовника залишається подальша потреба у здійсненні закупівлі перетворювача частоти з додатковим обладнанням на підприємстві. Згідно п. 6 ч. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. З урахуванням викладеного, уповноваженою особою було прийнято рішення згідно з положеннями підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснити закупівлю квадрат 35 г/к. ст.3. (14620000-3— Сплави ) шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Квадрат 35 г/к. ст.3
Код ДК 021:2015
14620000-3 - Сплави
Кількість
2 886
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Дніпропетровська область, Центральний склад, провулок Цісик Квітки, 9
Дата постачання з
08.04.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Документи закупівлі
Тендерна документація
08.04.2025 15:20
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
КПТМ "Криворіжтепломережа"
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Municipal enterprise of thermal networks "Kryvorizhteplomerezh"
Електронна пошта
Телефон
+380502278896, +380564095491
Замовник
ЄДРПОУ
03342184
Назва (англійською мовою)
KPTM "Kryvorizhteplomerezha"
Повна назва
КПТМ "Криворіжтепломережа"
Повна назва (англійською мовою)
KPTM "Kryvorizhteplomerezha"
Поштовий індекс
50000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м.Кривий Ріг
Адреса
провулок Цісик Квітки, 9
Кваліфікація
Договір
UA-2025-04-08-010832-a-b1
Підписаний і діє
Номер
№ 169-25
186 735.74 грн.
155 613.12 грн.
З ПДВ
Підписано
08.04.2025
Строк дії договору з
08.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 886 (кілограми)
Квадрат 35 г/к. ст.3
Номенклатура
Квадрат 35 г/к. ст.3
Кількість
2 886
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КПТМ "Криворіжтепломережа"
Повна назва
КПТМ "Криворіжтепломережа"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03342184

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АМБАР"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АМБАР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43376879

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.04.2025 15:53
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
186 735.74 грн.
Замовник:
КПТМ "Криворіжтепломережа"
Контактний телефон:
+380502278896, +380564095491
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
186 735.74 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
КПТМ "Криворіжтепломережа"
Контактний телефон:
+380502278896, +380564095491
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності