Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт приміщень КМП "Вікторія" в Подільському районі м.Києва за адресою: вулиця Межова,15 від Подільський районний в м. Києві Центр клубів за місцем проживання "Поділ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-08-009593-a
Id Tender 97c60ae18b6b4bc98d68149f64188dab
План UA-P-2025-04-08-006231-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.04.2025 16:14
Остання зміна 21.05.2025 12:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 435 204.66 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
17 176.02 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.04.2025 16:14 до 22.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.04.2025 16:14
до 19.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.04.2025 16:14
до 19.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.04.2025 16:00
до 14.05.2025 14:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.04.2025 14:29
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.05.2025 14:14
до 21.05.2025 12:21
Період уточнень
з 08.04.2025 16:14 до 19.04.2025 00:00
Період оскарження
з 08.04.2025 16:14 до 19.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.04.2025 16:00 до 14.05.2025 14:14
Період кваліфікації
з 22.04.2025 16:00 до 14.05.2025 14:14
Основні параметри
Капітальний ремонт приміщень КМП "Вікторія" в Подільському районі м.Києва за адресою: вулиця Межова,15
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 435 204.66 грн.
Капітальний ремонт приміщень КМП "Вікторія" в Подільському районі м.Києва за адресою: вулиця Межова,15
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщень КМП "Вікторія" в Подільському районі м.Києва за адресою: вулиця Межова,15
Очікувана вартість
3 435 204.66 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17176,02
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.04.2025 15:37
Закінчення аукціону
22.04.2025 16:00
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщень КМП "Вікторія" в Подільському районі м.Києва за адресою: вулиця Межова,15
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
04123, Україна, м. Київ, вулиця Межова,15
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"
Пропозиція:
3 434 642.38 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС"
Пропозиція:
3 074 589.6 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.04.2025 15:37
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.04.2025 15:24
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Артеменко Оксана Іванівна
Електронна пошта
Телефон
380444630853
Замовник
ЄДРПОУ
38930242
Повна назва
Подільський районний в м. Києві Центр клубів за місцем проживання "Поділ"
Поштовий індекс
04208
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Світлицького,35-б
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт приміщень КМП "Вікторія" в Подільському районі м.Києва за адресою: вулиця Межова,15
Період вимог/скарг з 30.04.2025 14:29 по 06.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.04.2025 16:00 по 21.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: Договірна ціна містить витрати на проходження експертизи в розмірі 7,12 тис. грн (Розрахунки до договірної ціни. Розрахунок №8. Інші супутні витрати.) Проходження експертизи не покладено на Учасника (та не передбачено проектом договору). В тендерній документації Додаток № 2 п.7. зазначено «Учасник визначає ціни (із змінами та доповненнями), з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані. Ціна пропозиції повинна включати всі витрати Учасника, зокрема сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, вартість експертизи проектно-кошторисної документації (у разі необхідності), інші витрати.» Необхідності враховувати ці витрати не було передбачено умовами тендерної документації. «Ціна тендерної пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту замовлення та поточних цін на них.» (Розділ ІІІ п.6 ТД). Витрати труда та кількість машиногодин будівельних машин і механізмів в розрахунках учасника (відомість ресурсів) не відповідають кількості, зазначеній в технічному завданні Замовника. Позиції 34, 35, 42, 44, 63, 93, 95, 103, 107, 110, 111, 118, 119, 161, 165 Відомості ресурсів – відсутні в розрахунках Учасника. Пункт 71 Відомості ресурсів «Фарба інтер'єрна для стін та стелі Alpina, колір виробник Україна - 173,0944 кг» – в Відомості ресурсів Учасника пункт 40 - 142,072кг. ЛК2-1-1 Учасника: пункт 117 Улаштування стяжок самовирівнювальних з суміші Cerezit CN69, товщиною 5 мм, пункт 118 Додавати або виключати на кожний 1 мм товщини стяжок самовирівнювальних з суміші Cerezit (до 10 мм) - 30,6м2 (відповідно п.81,82 ТЗ). П.118 Додавати або виключати на кожний 1 мм товщини стяжок самовирівнювальних з суміші Cerezit (до 10 мм) не враховано коефіцієнт до всіх витрат для додавання товщини до 10 мм (враховано 1, необхідно 5) пункт 169 На кожні 10 мм діаметру отворів понад 20 мм додавати – 46 шт ( відповідно п.105 технічного завдання Замовника) враховано коефіцієнт до всіх витрат 2, що не передбачено технічним завданням Замовника. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
30.04.2025 14:20
Повідомлення про рішення
28.04.2025 11:30
Електроний протокол про продовження строку
22.04.2025 16:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.04.2025 16:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.04.2025 16:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв'язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
28.04.2025 11:30
Дата кінця розгляду
21.05.2025 00:00
Період вимог/скарг з 14.05.2025 14:14 по 20.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.04.2025 14:29 по 29.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.05.2025 14:14
Довідка НАЗК
14.05.2025 14:14
Повідомлення про рішення
06.05.2025 14:01
Електроний протокол про продовження строку
30.04.2025 14:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.04.2025 16:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.04.2025 16:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв'язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
06.05.2025 14:01
Дата кінця розгляду
29.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасником не надано Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) видані управлінням статистики в поточному році. 2) Учасником не надано копію діючого сертифікату системи менеджменту протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) на виконання робіт (надання послуг) відповідно до технічних характеристик предмету закупівлі, виданий на ім’я Учасника органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ) та не надано звіту по сертифікату за результатами останнього аудиту. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) пп.1.13 таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації: Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) видані управлінням статистики в поточному році (види економічної діяльності учасника мають відповідати технічним, якісним та іншим характеристикам предмету закупівлі). 2) пп.1.14 таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації: Копії діючих сертифікатів учасника закупівлі на систему управління якістю ДСТУ EN ІSO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги», на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), на «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT)) та системи менеджменту протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) на виконання робіт (надання послуг) відповідно до технічних характеристик предмету закупівлі. видані на ім’я Учасника органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ). Надати звіти по кожному із сертифікатів за результатами останнього аудиту. 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: 1) Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) видані управлінням статистики в поточному році (види економічної діяльності учасника мають відповідати технічним, якісним та іншим характеристикам предмету закупівлі). 2) копію діючого сертифікату системи менеджменту протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) на виконання робіт (надання послуг) відповідно до технічних характеристик предмету закупівлі, виданий на ім’я Учасника органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ) та не надано звіту по сертифікату за результатами останнього аудиту.
Створено
13.05.2025 11:00
Надати до
14.05.2025 11:00
Договір
UA-2025-04-08-009593-a-b1
Підписаний і діє
Номер
35
3 434 642.38 грн.
2 862 201.98 грн.
З ПДВ
Підписано
21.05.2025
Строк дії договору з
21.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт приміщень КМП "Вікторія" в Подільському районі м.Києва за адресою: вулиця Межова,15
Номенклатура
Капітальний ремонт приміщень КМП "Вікторія" в Подільському районі м.Києва за адресою: вулиця Межова,15
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Подільський районний в м. Києві Центр клубів за місцем проживання "Поділ"
Повна назва
Подільський районний в м. Києві Центр клубів за місцем проживання "Поділ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38930242

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40239718

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.05.2025 12:21
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 435 204.66 грн.
Період подання пропозицій
до 22.04.2025 00:00
Замовник:
Подільський районний в м. Києві Центр клубів за місцем проживання "Поділ"
Контактний телефон:
380444630853
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 435 204.66 грн.
Період подання пропозицій
до 22.04.2025 00:00
Замовник:
Подільський районний в м. Києві Центр клубів за місцем проживання "Поділ"
Контактний телефон:
380444630853
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності