Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з обстеження свердловин у Богодухівському районі Харківської області від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БОГОДУХІВВОДА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-08-008963-a
Id Tender 43f95b5a27fb4c348538f93d60012b06
План UA-P-2025-04-08-010773-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.04.2025 14:21
Остання зміна 23.05.2025 16:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
200 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.04.2025 14:21 до 16.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.04.2025 14:21
до 13.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.04.2025 14:21
до 13.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.04.2025 13:57
до 15.05.2025 17:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.04.2025 10:24
до 21.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.05.2025 17:12
до 23.05.2025 16:10
Період уточнень
з 08.04.2025 14:21 до 13.04.2025 00:00
Період оскарження
з 08.04.2025 14:21 до 13.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.04.2025 13:57 до 15.05.2025 17:12
Період кваліфікації
з 16.04.2025 13:57 до 15.05.2025 17:12
Основні параметри
Послуги з обстеження свердловин у Богодухівському районі Харківської області
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
200 000 грн.
Послуги з обстеження свердловин у Богодухівському районі Харківської області
Назва предмета закупівлі
Послуги з обстеження свердловин у Богодухівському районі Харківської області
Очікувана вартість
200 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.04.2025 13:34
Закінчення аукціону
16.04.2025 13:57
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з обстеження свердловин у Богодухівському районі Харківської області
Код ДК 021:2015
76532000-1 - Послуги з проведення внутрішньосвердловинних насосних робіт
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
62103, Україна, Харківська область, Богодухів, ВУЛ. ЗАВОДСЬКА, будинок 57, водозабірні свердловини Богодухівського району Харківської області
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за надані Послуги здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Актів наданих Послуг на обсяг наданих Послуг з наданням Виконавцем висновку та матеріалів кольорової відеозйомки на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ІК Енергозберігаючі технології 2010
Пропозиція:
199 996.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "МАЗУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Пропозиція:
172 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.04.2025 13:34
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.04.2025 14:21
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
08.04.2025 14:21
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Косенко Наталія Василівна
Електронна пошта
Телефон
380682696100
Замовник
ЄДРПОУ
33258999
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БОГОДУХІВВОДА"
Поштовий індекс
62103
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Богодухів
Адреса
ВУЛ. ЗАВОДСЬКА, будинок 57
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з обстеження свердловин у Богодухівському районі Харківської області
Період вимог/скарг з 22.04.2025 10:24 по 28.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.04.2025 13:57 по 24.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
протокол
Документи кваліфікації
22.04.2025 10:24
Повідомлення про рішення
22.04.2025 10:23
Пропозиція, що перемогла
16.04.2025 13:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.04.2025 14:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.04.2025 14:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону, а також, пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в Учасника ФОП "МАЗУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" поданих у складі тендерної пропозиції наступного змісту: 1. Відповідно до пункту 1 наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку 4 до тендерної документації зазначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: 1.1. Довідка у вигляді таблиці 1.1 відповідно до наведеної форми, що містить інформацію про наявність обладнання (власного або орендованого) та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, в тому числі: а) телеінспекційної системи (системи відеообстеження). «Шапка» таблиці 1.1. має наступні назви стовпчиків: № з/п; Найменування обладнання, будівельних машин і механізмів; Стан (в робочому стані, потребує ремонту, інш.), кількість наявних одиниць (шт.); Власне чи орендоване. 1.2. Для документального підтвердження наявності власних чи взятих в оренду обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен надати документи, що підтверджують право власності/користування відповідним обладнанням, технікою чи механізмами (скан-копії договору (-ів) оренди або балансова довідка, або накладна тощо). Для підтвердження права власності чи користування обладнанням додатково надаються Учасником скан-копії паспорту (-ів) (або інструкції, або керівництва з експлуатації) від заводу-виробника з технічними характеристиками та опис технологічного процесу. У разі використання орендованої техніки, механізмів та обладнання, транспортного (-их) засобу (-ів) учаснику необхідно надати: - скан-копії договору (-ів) оренди з зазначенням переліку орендованої техніки, обладнання; - гарантійний лист від власника техніки про те, що вона буде надана учаснику на період виконання договору. Учасник ФОП "МАЗУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" в складі тендерної пропозиції надав: 1) Довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій файл під назвою «техніка акт повірки камери_ЦСМ.pdf» сторінка 1, в якій зазначає інформацію про: 1. Система відеодіагностикі з двома камерами(фронтальна та аксіальна з кутом обертання 360?С) FULL HD 1080 для діагностіки свердловин 300 метрів кабель BBCN виробник Кітай Модель HM 7330 2. Система відеодіагностикі з двома камерами(фронтальна та аксіальна з кутом обертання 360?С) FULL HD 1080 для діагностіки свердловин 800 метрів кабель BBCN виробник Кітай Модель HM 7380 Також Учасник надав довідку за формою яка відрізняється від форми наведеної таблиці 1.1. 2. Свідоцтво про перевірку метрологічних характеристик засобу вимірювальної техніки №12-М/3103 від 10.07.2024р. на Рулетка електронная (що заглиблюється) Model: НМ7330 файл під назвою «техніка акт повірки камери_ЦСМ.pdf» сторінка 2 3. накладну на блок керування файл під назвою «техніка акт повірки камери_ЦСМ.pdf» сторінка 3-4 З огляду на зазначене Учасник не підтвердив в нього наявність телеінспекційної системи (системи відеообстеження) Також в складі пропозиції відсутні копії паспорту (-ів) (або інструкції, або керівництва з експлуатації) від заводу-виробника з технічними характеристиками та опис технологічного процесу. 2. Відповідно до пункту 2 наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 4 до тендерної документації зазначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: 2.1. Довідка за формою Таблиці 1.2 про наявність в учасника, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. «Шапка» Таблиці 1.2. має наступні назви стовпчиків: ПІБ; Кваліфікація/ Посада; Загальний стаж роботи; Працівник учасника/ працівник субпідрядника/співвиконавця; **Назва субпідрядника/ співвиконавця 2.2. Кваліфікація повинна бути підтверджена: - наявністю у всіх працівників, зазначених у довідці, посвідчення перевірки знань з загального курсу ОП, НПАОП 0.00-1.71-13 «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; НПАОП 0.00-1.62-12 Правила охорони праці на автомобільному транспорті, НПАОП 41.0-1.01-79 «Правило техніки безпеки при експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених місць», надати копії протоколів або витяги з протоколів та скан-копії посвідчень; Учасник ФОП "МАЗУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" в складі тендерної пропозиції надав довідку щодо наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для для проведення робіт файл під назвою «Кваліфікований персонал_протоколи_посвідчення.pdf», яка за формою яка відрізняється від форми наведеної таблиці 1.2. Окрім цього, в складі тендерної пропозиції Учасника відсутні копії протоколів або витяги з протоколів та скан-копії посвідчень про перевірку знань з загального курсу ОП на працівників, зазначених у довідці. 3. Відповідно до пункту 3 наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Додатку 4 до тендерної документації зазначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: Довідку про виконання аналогічних договорів, складена учасником за формою згідно таблиці 1.3. «Шапка» Таблиці 1.3. має наступні назви стовпчиків: №; Замовник, адреса, телефон, ПІБ керівника; № договору, дата договору, предмет договору, строк дії договору; Сума договору/ вартість виконаних послуг, грн.; Характеристика послуг, що надавались*. *Необхідно вказати види послуг, що надавались. Учасник ФОП "МАЗУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" в складі тендерної пропозиції надав довідку про досвід виконання аналогічного договору з відеообстеження свердловин ДК 021:2015765300007 Внутрішньосвердловинні роботи файл під назвою «аналогічні договори.pdf» сторінка 1 яка за формою яка відрізняється від форми наведеної таблиці 1.3. Також в довідці відсутня інформація про: Сума договору/ вартість виконаних послуг, грн.; Характеристика послуг, що надавались*. 4. Відповідно до пункту 7 Інформація про субпідрядника /співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації зазначено, що: Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження, щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію про те що Учасник не планує залучати субпідрядників для виконання договору за предметом закупівлі, та всі роботи/послуги будуть виконані їм особисто. Учасник ФОП "МАЗУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" в складі тендерної пропозиції надав довідку файл під назвою «Довідка щодо незалучення субпідрядника.pdf» в якій повідомив: «ФОП Мазур О.В. повідомляє, що для проведення робіт по закупівлі UА-2025-04-08-008963-a Послуги з обстеження свердловин у Богодухівському районі Харківської області Код ДК 021:2015: Код ДК 021:2015: 76530000-7 Послуги з проведення внутрішньосвердловинних робіт». З огляду на тест лист учасник не зазначив інформації про повне найменування та місцезнаходження, щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію про те що Учасник не планує залучати субпідрядників для виконання договору за предметом закупівлі, та всі роботи/послуги будуть виконані їм особисто. 5. Відповідно до пукнту 7 Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції Розділу 1. Загальні положення тендерної документації зазначено, що: Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. Учасник ФОП "МАЗУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" в складі тендерної пропозиції надав накладну на блок керування файл під назвою «техніка акт повірки камери_ЦСМ.pdf» сторінка 3-4, яка міє НЕ автентичний переклад на українську мову. Для усунення виявлених порушень Учасник ФОП "МАЗУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" повинен надати: 1. Виправлені документи у відповідності до пункту 1 наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку 4 до тендерної документації; 2. Виправлені документи у відповідності до пункту 2 наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 4 до тендерної документації; 3. Виправлені документи у відповідності до пункту 3 наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Додатку 4 до тендерної документації; 4. Інформацію/документи відповідно до пункту 7 Інформація про субпідрядника /співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. 5. Інформацію/документи відповідно до пункту 7 Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції Розділу 1. Загальні положення тендерної документації. Керуючись п. 43 Особливостей вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених документів на веб-портал Уповноваженого органу за оголошенням № UA-2025-04-08-008963-a на закупівлю код ДК 021:2015 76530000-7: Послуги з проведення внутрішньосвердловинних робіт (Послуги з обстеження свердловин у Богодухівському районі Харківської області). В разі не виправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин, тендерна пропозиція буде відхилена у відповідності до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Створено
18.04.2025 16:20
Надати до
19.04.2025 16:20
Період вимог/скарг з 29.04.2025 16:43 по 05.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.04.2025 10:24 по 30.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
протокол
Документи кваліфікації
29.04.2025 16:43
Повідомлення про рішення
29.04.2025 16:43
Пропозиція, що перемогла
22.04.2025 10:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.04.2025 14:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.04.2025 14:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону, а також, пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в Учасника ТОВ ІК Енергозберігаючі технології 2010 поданих у складі тендерної пропозиції наступного змісту: 1. Відповідно до підпункту 1.2. наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку 4 до тендерної документації зазначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: Для підтвердження права власності чи користування обладнанням додатково надаються Учасником скан-копії паспорту (-ів) (або інструкції, або керівництва з експлуатації) від заводу-виробника з технічними характеристиками та опис технологічного процесу. Учасник ТОВ ІК Енергозберігаючі технології 2010 в складі тендерної пропозиції НЕ надав опис технологічного процесу від заводу-виробника 2. Відповідно до пункту 7 Інформація про субпідрядника /співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації зазначено, що: Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження, щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію про те що Учасник не планує залучати субпідрядників для виконання договору за предметом закупівлі, та всі роботи/послуги будуть виконані їм особисто. Учасник ТОВ ІК Енергозберігаючі технології 2010 в складі тендерної пропозиції надав довідку вих.№207 від 10.04.2025 файл під назвою «довідка субпідрядні.pdf» в якій зазначив про те, що не будуть залучатись субпідрядні організації, але відсутня інформація про те, що всі роботи/послуги будуть виконані їм особисто. Для усунення виявлених порушень Учасник ТОВ ІК Енергозберігаючі технології 2010 повинен надати: 1. Опис технологічного процесу від заводу-виробника; 2. Виправлену інформацію про те що Учасник не планує залучати субпідрядників для виконання договору за предметом закупівлі, та всі роботи/послуги будуть виконані їм особисто; Керуючись п. 43 Особливостей вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених документів на веб-портал Уповноваженого органу за оголошенням № UA-2025-04-08-008963-a на закупівлю код ДК 021:2015 76530000-7: Послуги з проведення внутрішньосвердловинних робіт (Послуги з обстеження свердловин у Богодухівському районі Харківської області). В разі не виправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин, тендерна пропозиція буде відхилена у відповідності до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Створено
25.04.2025 15:26
Надати до
26.04.2025 15:26
Період вимог/скарг з 15.05.2025 17:12 по 21.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.05.2025 11:14 по 23.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Замовником здійснено розгляд та оцінку тендерної пропозиції відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються), урахуванням положень пункту 43 Особливостей, та Наказу Мінекономрозвитку №710 від 15.04.2020 року. За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках визначених пунктом 47 Особливостей. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції, та тендерна пропозиція Учасника відповідає усім вимогам та строкам тендерної документації. Враховуючи інформацію щодо розгляду тендерної пропозиції Учасника, на підставі статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей, приймаю рішення визначити тендерну пропозицію Учасника таку, яка не має підстав для відхилення, та визначити Учасника переможцем процедури закупівлі. Приймаю рішення про намір укласти договір з Учасником ТОВ ІК Енергозберігаючі технології 2010 протягом строку дії його пропозиції, та відповідно до вимог тендерної документації. Більш детально зазначено в протоколі розгляду тендерної пропозиції №40 від 15.05.2025р.
Документи кваліфікації
15.05.2025 17:12
Довідка НАЗК
15.05.2025 17:12
Повідомлення про рішення
15.05.2025 17:12
Пропозиція, що перемогла
15.05.2025 11:14
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-08-008963-a-c1
Підписаний і діє
Номер
29
199 996.8 грн.
166 664 грн.
З ПДВ
Підписано
22.05.2025
Строк дії договору з
22.05.2025
по
25.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з обстеження свердловин у Богодухівському районі Харківської області
Номенклатура
Послуги з обстеження свердловин у Богодухівському районі Харківської області
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БОГОДУХІВВОДА"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БОГОДУХІВВОДА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33258999

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ІК Енергозберігаючі технології 2010
Повна назва
ІК Енергозберігаючі технології 2010
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39640167

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
23.05.2025 16:10
-
23.05.2025 16:09
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.04.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БОГОДУХІВВОДА"
Контактний телефон:
380682696100
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.04.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БОГОДУХІВВОДА"
Контактний телефон:
380682696100
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності