Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт подвір"я Стрийського ліцею імені Івана Франка Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області по вул.50-річчя УПА, 2 в м. Стрий (код ДК 021:2015- 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) від Стрийський ліцей імені Івана Франка Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-08-006009-a
Id Tender 70637ec2c9c349539aacb910f31a35ad
План UA-P-2025-04-08-007186-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.04.2025 12:17
Остання зміна 06.06.2025 13:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
825 146 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 125.73 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.04.2025 12:13 до 17.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.04.2025 12:13
до 14.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.04.2025 12:13
до 14.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.04.2025 13:52
до 21.05.2025 13:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.04.2025 11:16
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.05.2025 13:40
до 06.06.2025 13:20
Період уточнень
з 08.04.2025 12:13 до 14.04.2025 00:00
Період оскарження
з 08.04.2025 12:13 до 14.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.04.2025 13:52 до 21.05.2025 13:40
Період кваліфікації
з 17.04.2025 13:52 до 21.05.2025 13:40
Основні параметри
Поточний ремонт подвір'я Стрийського ліцею імені Івана Франка Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області по вул.50-річчя УПА, 2 в м. Стрий (код ДК 021:2015- 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
відповідно до нових кошторисних призначень на 2025 рік
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
825 146 грн.
Поточний ремонт подвір'я Стрийського ліцею імені Івана Франка Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області по вул.50-річчя УПА, 2 в м. Стрий (код ДК 021:2015- 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт подвір'я Стрийського ліцею імені Івана Франка Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області по вул.50-річчя УПА, 2 в м. Стрий (код ДК 021:2015- 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Примітки
відповідно до нових кошторисних призначень на 2025 рік
Очікувана вартість
825 146 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4125,73
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.04.2025 13:29
Закінчення аукціону
17.04.2025 13:52
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт подвір'я Стрийського ліцею імені Івана Франка Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області по вул.50-річчя УПА, 2 в м. Стрий (код ДК 021:2015- 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
82400, Україна, Львівська область, м. Стрий, вул. 50-річчя УПА, 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до умов договору
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Корніцький Віталій Володимирович
Пропозиція:
719 761.69 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Кооператив "Будівельник"
Пропозиція:
803 499 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.04.2025 13:29
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.04.2025 21:00
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
11.04.2025 20:58
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Капало
Електронна пошта
Телефон
+380978399113
Замовник
ЄДРПОУ
22414274
Повна назва
Стрийський ліцей імені Івана Франка Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області
Поштовий індекс
82400
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
м. Стрий
Адреса
вул. 50-річчя УПА, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт подвір'я Стрийського ліцею імені Івана Франка Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області по вул.50-річчя УПА, 2 в м. Стрий (код ДК 021:2015- 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Період вимог/скарг з 24.04.2025 11:16 по 30.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.04.2025 13:52 по 25.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.04.2025 11:17
Довідка НАЗК
24.04.2025 11:16
Повідомлення про рішення
17.04.2025 13:52
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 21.05.2025 13:40 по 27.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.05.2025 12:21 по 28.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.05.2025 13:40
Довідка НАЗК
21.05.2025 13:40
Повідомлення про рішення
20.05.2025 12:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.04.2025 12:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.04.2025 12:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В додатку 1 до ТД замовник вимагав надати протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань,що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці.ФОП Корніцький Віталій Володимирович не надав даний документ. ФОП Корніцький Віталій Володимирович повинен надати протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань,що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці.
Створено
20.05.2025 13:13
Надати до
21.05.2025 13:13
Угоди
UA-2025-04-08-006009-a-b2
Підписаний і діє
Номер
54
719 761.69 грн.
719 761.69 грн.
Без ПДВ
Підписано
04.06.2025
Строк дії договору з
04.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт подвір'я Стрийського ліцею імені Івана Франка Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області по вул.50-річчя УПА, 2 в м. Стрий (код ДК 021:2015- 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Номенклатура
Поточний ремонт подвір'я Стрийського ліцею імені Івана Франка Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області по вул.50-річчя УПА, 2 в м. Стрий (код ДК 021:2015- 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Стрийський ліцей імені Івана Франка Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області
Повна назва
Стрийський ліцей імені Івана Франка Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22414274

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Корніцький Віталій Володимирович
Повна назва
ФОП Корніцький Віталій Володимирович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2891218890

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.06.2025 13:20
-
06.06.2025 13:18
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
06.06.2025 13:18
Підписаний договір
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-27-000026
Дата створення проекту
27.05.2025 11:32
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
27.05.2025 14:40
Дата публікації висновку про результати
11.06.2025 17:08
Дата завершення усунення порушень
26.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
18.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.05.2025 №153 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3 Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 27.05.2025 №153. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-04-08-006009-a, 08.04.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
27.05.2025 00:00
Документи рішення
27.05.2025 14:40
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; виконання замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Стрийського ліцею імені Івана Франка Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-04-08-007186-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 24.04.2025 №21 та від 21.05.2025 №25; тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Корніцького Віталія Володимировича (далі – ФОП Корніцький В.В.); опубліковану в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження рішення Замовника про визначення ФОП Корніцького В.В. переможцем тендеру (скарга UA-2025-04-08-006009-a.с1) та прийняття Органом оскарження рішення за результатами розгляду такої скарги (рішення №7543-р/пк-пз від 12.05.2025); оприлюднену Замовником інформацію щодо виконання рішення Органу оскарження; оприлюднене повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ФОП Корніцького В.В. та наданий учасником документ стосовно усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір; оприлюднені ФОП Корніцький В.В. як переможцем тендеру документи та інформацію; договір від 04.06.2025 №54 з додатками; надані під час моніторингу Замовником пояснення на запит органу державного фінансового контролю. З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги UA-2025-04-08-006009-a.с1 та прийняття рішення за результатами такого розгляду (рішення від 05.09.2023 №14115-р/пк-пз), моніторинг щодо питань та порушень, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. У пункті 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання коштів» (далі – Постанова КМУ №710) постановлено головним розпорядникам бюджетних коштів та розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; та оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Одночасно, у пункті 5 Постанови КМУ №710 зобов’язано Державну аудиторську службу забезпечити проведення перевірок дотримання вимог цієї постанови під час здійснення заходів державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому, за нормами частини п’ятої статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. На запит Західного офісу Держаудитслужби щодо питання, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість Замовником у наданій під час моніторингу інформації зазначено, що очікувана вартість послуг з поточного ремонту визначена на основі кошторисних норми України у будівництві (наказ Мінрегіону від 01.11.2021 №281), складеного під час обстеження подвір’я дефектного акту, при визначенні очікуваної вартості використовувався зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» та глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» на основі проектно-кошторисної документації, в проектній документації міститься детальний опис послуг, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих послуг. Також, в інформації Замовника зазначено, що для обґрунтування розміру бюджетного призначення враховувалися затверджені в установленому порядку Засновником бюджетні призначень по КЕКВ 2240 на закупівлю. Однак, документального підтвердженні щодо зазначеної вище інформації (зокрема, дефектного акту, проектно-кошторисної документації, розпорядчих документів щодо затвердження кошторисних призначень тощо) до моніторингу Замовником не надано, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. У підпункті 1 пункту 2 розділу І Додатку №1 до тендерної документації Замовника щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» встановлено вимогу, за якою кваліфікація спеціаліст(а)ів, що відповідатиме(уть) за охорону праці підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань спеціалістів із загального курсу з охорони праці. ФОП Корніцьким В.В. надано копію наказу від 03.03.2025 №03 про покладення виконання обов’язків відповідального за охорону праці на ФОП Корніцького В.В., копію посвідчення з охорони праці №ЗОП-9-2025 та копію витягу з протоколу №81-ЗОП-2025 до зазначеного посвідчення. Водночас, моніторингом встановлено, що ФОП Корніцьким В.В. надано копію посвідчення з охорони праці №ЗОП-9-2025, яке видане Корніцькому В.В. за посадою інженера з якості за місцем роботи ДП «ЕКРАНБУД» ТОВ «ЕКРАН». Проте, відповідно до статті 13 Закону України від 14.10.1992 №2694-XII «Про охорону праці» (далі – Закон №2694-XII) роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. За нормами пункту 1.6 НПАОП 0.00-4.35-04 «Типове положення про службу охорони праці» передбачено, що навчання та перевірка знань з питань охорони праці працівників служби охорони праці проводиться в установленому законодавством порядку під час прийняття на роботу та періодично один раз на три роки. Такі ж вимоги по проведенню навчання та перевірки знань з питань охорони праці встановлюють пп. 3.1, 3.11, 5.1, п. 5 Додатка 3 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 №15 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 за №231/10511, далі – Типове положення №15). Згідно з пунктом 3.16 Типового положення №15, не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці. Також, у пункті 5.6 Типового положення №15 позачергове навчання і перевірка знань посадових осіб, а також фахівців з питань охорони праці проводяться при переведенні працівника на іншу роботу або призначенні його на іншу посаду, що потребує додаткових знань з питань охорони праці. Слід зазначити, що у наданому у складі тендерної пропозиції листі-поясненні від 10.04.2025 ФОП Корніцький В.В. повідомив, що не планує залучати субпідрядників. Таким чином, подані учасником ФОП Корніцьким В.В. документи не підтверджують проходження перевірки знань з охорони праці Корніцьким В.В. як фізичною особою – підприємцем чи як працівником (виконроб) учасника. У наданому під час моніторингу поясненні Замовником зазначено, що ним було здійснено перевірку діяльності ДП «ЕКРАНБУД» ТОВ «ЕКРАН» у відкритих реєстрах, та встановлено що основним видом діяльності товариства є КВЕД 42.11 Будівництво доріг і автострад, а також що оскільки посвідчення з охорони праці №ЗОП-9-2025 видане на ім’я Корніцького В.В., де зазначено що комісія перевірила та підтвердила знання ним Закону України «Про охорону праці», Кодекс законів з охорони праці, Кодекс Цивільного захисту України, Правила пожежної безпеки, Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності», НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 0.00-4.12-05, НПАОП 0.00-4.15-98), НПАОП 0.00-1.15-07, та що ФОП Корніцьким В.В. надано наказ №03 від 03.03.2025, де вказано що відповідальним за охорону праці є ФОП Корніцький В.В., можна дійти висновку що додаткових знань з питань охорони праці для виконання робіт зазначених в технічній частині тендерної документації ФОП Корніцькому В.В. не потрібно. Однак, за нормами статті 13 Закону №2694-XII саме роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці, а відповідно до 3.16 Типового положення №15 не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці. Окрім того, як зазначено вище, за вимогами пункту 5.6 Типового положення №15 позачергове навчання і перевірка знань посадових осіб, а також фахівців з питань охорони праці проводяться при переведенні працівника на іншу роботу або призначенні його на іншу посаду, що потребує додаткових знань з питань охорони праці. З врахуванням вищенаведеного у поданих учасником ФОП Корніцьким В.В. документах тендерної пропозиції наявні невідповідності, які підлягали виправленню в порядку пункту 43 Особливостей №1178. Проте, на порушення норм пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником при оприлюдненні повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ФОП Корніцького В.В. не зазначено про вищеописану невідповідність та не встановлено вимоги щодо її усунення, чим не надано учаснику можливості усунути таку невідповідність у визначений законодавством строк.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Корніцького В.В. встановлено порушення вимог пунктів 3 та 43 Особливостей №1178. Крім того, під час моніторингу Замовником допущено порушення норм частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок не надання документів, у випадках, передбачених законом. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства про публічні закупівлі щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; виконання Замовником рішення Органу оскарження; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому встановлених моніторингом порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
11.06.2025 00:00
Дата публікації
11.06.2025 17:08
Документи висновку
11.06.2025 17:08
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
на виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-08-006009-a повідомляємо про вжиття заходів, а саме: проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, забезпечення можливості професійного розвитку, щодо недопущення в подальшому встановлених моніторингом порушень.
Дата публікації
13.06.2025 14:03
Документи інформації про усунення порушення
13.06.2025 14:03
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Дата: 03.06.2025 Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-04-08-006009-a, яка проводиться Стрийським ліцеєм імені Івана Франка Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області (далі – Замовник). Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Під час моніторингу встановлено, що згідно з Додатком 1 до тендерної документації учасник процедури закупівлі для підтвердження інформації про наявність працівників повинен надати чинні документи з перевірки знань спеціалістів із загального курсу з охорони праці, які підтверджуються документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій. Учасник ФОП Корніцький Віталій Володимирович (далі – ФОП Корніцький В.В.) надав посвідчення з охорони праці №ЗОП-9-2025, видане Навчально-виробничим центром «Професійна безпека», у якому зазначено (посада інженер з якості, місце роботи ДП «ЕКРАНБУД», ТОВ «ЕКРАН») (файл.посвідчення ОП.pdf) та на вимогу Замовника про усунення невідповідностей надано витяг з протоколу №81-ЗОП-2025 до вищезгаданого посвідчення (файл.витяг.pdf). Водночас, відповідно до статті 13 Закону України від 14.10.1992 №2694-XII «Про охорону праці» (далі – Закон №2694-XII) роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. За нормами пункту 1.6 НПАОП 0.00-4.35-04 «Типове положення про службу охорони праці» передбачено, що навчання та перевірка знань з питань охорони праці працівників служби охорони праці проводиться в установленому законодавством порядку під час прийняття на роботу та періодично один раз на три роки. Такі ж вимоги по проведенню навчання та перевірки знань з питань охорони праці встановлюють пп. 3.1, 3.11, 5.1, п. 5 Додатка 3 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 №15 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 за №231/10511, далі – Типове положення №15). Згідно з пунктом 3.16 Типового положення №15, не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці. Також, у пункті 5.6 Типового положення №15 позачергове навчання і перевірка знань посадових осіб, а також фахівців з питань охорони праці проводяться при переведенні працівника на іншу роботу або призначенні його на іншу посаду, що потребує додаткових знань з питань охорони праці. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. Надати пояснення з документальним підтвердженням, яким чином учасником ФОП Корніцький В.В. підтверджено вимогу встановлену Додатком 1 тендерної документації щодо надання копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань з охорони праці виданого на ФОП Корніцький В.В Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
03.06.2025 12:20
Орган перевірки
07.06.2025 00:00
Документи повідомлення
03.06.2025 12:27
-
Відповідь
відповідь
відповідь міститься в прикріпленому файлі
Рішеня
06.06.2025 14:32
Замовник
Документи повідомлення
06.06.2025 14:32
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
825 146 грн.
Період подання пропозицій
до 17.04.2025 00:00
Замовник:
Стрийський ліцей імені Івана Франка Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області
Контактний телефон:
+380978399113
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
825 146 грн.
Період подання пропозицій
до 17.04.2025 00:00
Замовник:
Стрийський ліцей імені Івана Франка Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області
Контактний телефон:
+380978399113
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності