Показати схожі тендери

Закупівля «Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: Херсонська область, Бериславський район, с. Давидів Брід, вулиця Центральна, №17 (коригування)» (ДК 021:2015: 45210000-2 – Будівництво будівель) від Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-08-003856-a
Id Tender f71431bba1ab4b6181e76c77cfee0a02
План UA-P-2025-04-08-002700-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 08.04.2025 11:09
Остання зміна 13.05.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
15 309 303.9 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
76 546.52 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.04.2025 11:05 до 23.04.2025 10:10
Завершено
Період уточнень
з 08.04.2025 11:05
до 20.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.04.2025 11:05
до 20.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.04.2025 14:39
до 07.05.2025 14:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.04.2025 15:34
до 13.05.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 07.05.2025 14:49
-
Період уточнень
з 08.04.2025 11:05 до 20.04.2025 00:00
Період оскарження
з 08.04.2025 11:05 до 20.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.04.2025 14:39 до 07.05.2025 14:49
Період кваліфікації
з 24.04.2025 14:39 до 07.05.2025 14:49
Основні параметри
«Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: Херсонська область, Бериславський район, с. Давидів Брід, вулиця Центральна, №17 (коригування)» (ДК 021:2015: 45210000-2 – Будівництво будівель)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
15 309 303.9 грн.
«Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: Херсонська область, Бериславський район, с. Давидів Брід, вулиця Центральна, №17 (коригування)» (ДК 021:2015: 45210000-2 – Будівництво будівель)
Назва предмета закупівлі
«Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: Херсонська область, Бериславський район, с. Давидів Брід, вулиця Центральна, №17 (коригування)» (ДК 021:2015: 45210000-2 – Будівництво будівель)
Очікувана вартість
15 309 303.9 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
76546,52
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
76 546.52
Аукціон
Cтарт аукціону
24.04.2025 14:16
Закінчення аукціону
24.04.2025 14:39
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: Херсонська область, Бериславський район, с. Давидів Брід, вулиця Центральна, №17 (коригування)»
Код ДК 021:2015
45210000-2 - Будівництво будівель
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
74120, Україна, Херсонська область, с. Давидів Брід, Вул. Центральна, 17
Дата постачання по
25.12.2026 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Підрядник протягом трьох місяців з моменту надходження коштів зобов’язаний використати отримані кошти для виконання робіт по Договору. Підтвердженням цільового використання отриманих коштів є підписаний Сторонами Акт виконаних робіт форми КБ-2в, який у вказаний вище термін складається Підрядником і надається на підпис Замовнику. У випадку, якщо протягом трьох місяців з моменту надходження коштів, Підрядник не підтвердить цільове використання отриманих коштів, отримана Підрядником сума попередньої оплати підлягає поверненню Замовнику протягом 3 (трьох) банківських днів після спливу вказаного строку.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату виконаних робіт за Договором після підписання Акту та Довідки, отримання від Підрядника документу про введення в експлуатацію Об’єкта при наявності бюджетного фінансування. Обов’язок Замовника щодо сплати (розрахунків) за цим Договором виникає тільки за умови наявності відповідного бюджетного призначення (згідно з частиною 1 статті 23 Бюджетного кодексу України) та наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Зелена Столиця"
Пропозиція:
15 306 511.34 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДІНФРАСТРУКТУРА""
Пропозиція:
15 145 681.08 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.04.2025 14:16
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.04.2025 11:09
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександра Мазепіна
Електронна пошта
Телефон
+380955865341
Замовник
ЄДРПОУ
33824934
Повна назва
Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації
Поштовий індекс
73000
Країна
Україна
Область або регіон
Херсонська область
Населений пункт
місто Херсон
Адреса
проспект Ушакова, будинок 47
Кваліфікація
Лот № 1 «Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: Херсонська область, Бериславський район, с. Давидів Брід, вулиця Центральна, №17 (коригування)» (ДК 021:2015: 45210000-2 – Будівництво будівель)
Період вимог/скарг з 30.04.2025 15:34 по 05.05.2025 12:06
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.04.2025 14:39 по 02.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.04.2025 15:35
Довідка НАЗК
30.04.2025 15:34
Повідомлення про рішення
24.04.2025 14:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.04.2025 11:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.04.2025 11:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У тендерній пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДІНФРАСТРУКТУРА» (ЄДРПОУ 42300993) на закупівлю робіт «Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: Херсонська область, Бериславський район, с. Давидів Брід, вулиця Центральна, №17 (коригування)» (ДК 021:2015: 45210000-2 – Будівництво будівель), UA-2025-04-08-003856-a (відкриті торги з особливостями) виявлено невідповідності у документах тендерної пропозиції вимогам тендерної документації відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - у наданих учасником згідно Додатку № 6 до Тендерної документації "Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції" у документі про забезпечення тендерної пропозиції - банківській гарантії (файл «Гарантія 76546,52» - Банківська гарантія №ZAPG344103735 від 16 квітня 2025 року) пропущене слово із назви підприємства - принципала. На підставі вищевикладеного, керуючись ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 43 Особливостей, вимагаємо виправити невідповідність в інформації та документах, що подані у складі тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель банківської гарантії із повною назвою учасника закупівлі (принципала).
Створено
29.04.2025 15:11
Надати до
30.04.2025 15:11
Період вимог/скарг з 05.05.2025 12:14 по 11.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.05.2025 12:06 по 13.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Документи кваліфікації
05.05.2025 12:13
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.04.2025 11:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.04.2025 11:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 07.05.2025 14:49 по 13.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.05.2025 12:14 по 13.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Зміст
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Документи кваліфікації
07.05.2025 14:49
Повідомлення про рішення
05.05.2025 12:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.04.2025 11:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.04.2025 11:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Торги не відбулися
Очікувана вартість
15 309 303.9 грн.
Період подання пропозицій
до 23.04.2025 10:10
Замовник:
Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380955865341
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
15 309 303.9 грн.
Період подання пропозицій
до 23.04.2025 10:10
Замовник:
Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380955865341
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності