Показати схожі тендери

Закупівля Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Костянтинівської гімназії за адресою: Рівненська область, Сарненський район, с. Костянтинівка, вул. Шкільна, 13 від ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-08-003396-a
Id Tender a5c4b09c79704fc6b6a6c8c392173ce7
План UA-P-2025-04-08-003790-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.04.2025 10:55
Остання зміна 23.05.2025 14:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
31 335 235.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
156 676.18 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.04.2025 10:51 до 23.04.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 08.04.2025 10:51
до 20.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.04.2025 10:51
до 20.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.04.2025 10:00
до 09.05.2025 14:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.05.2025 14:30
до 15.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.05.2025 14:30
до 23.05.2025 14:34
Період уточнень
з 08.04.2025 10:51 до 20.04.2025 00:00
Період оскарження
з 08.04.2025 10:51 до 20.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.04.2025 10:00 до 09.05.2025 14:30
Період кваліфікації
з 23.04.2025 10:00 до 09.05.2025 14:30
Основні параметри
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Костянтинівської гімназії за адресою: Рівненська область, Сарненський район, с. Костянтинівка, вул. Шкільна, 13
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
31 335 235.2 грн.
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Костянтинівської гімназії за адресою: Рівненська область, Сарненський район, с. Костянтинівка, вул. Шкільна, 13
Назва предмета закупівлі
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Костянтинівської гімназії за адресою: Рівненська область, Сарненський район, с. Костянтинівка, вул. Шкільна, 13
Очікувана вартість
31 335 235.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
156676,18
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Костянтинівської гімназії за адресою: Рівненська область, Сарненський район, с. Костянтинівка, вул. Шкільна, 13
Код ДК 021:2015
45222000-9 - Зведення інженерних споруд, окрім мостів, тунелів, шахт і метрополітенів
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
34509, Україна, Рівненська область, Сарненський р-н, с. Костянтинівка, вул. Шкільна, 13
Дата постачання по
26.12.2026 10:56
Умови оплати
Подання заявки
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше трьох місяців в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом трьох місяців суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 65,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною
Порядковий номер: 2
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію
Порядковий номер: 3
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДА­ЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ “ЮКЕСОН ГРУП”
Пропозиція:
31 277 166.74 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.04.2025 10:55
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії оцінки
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Жилка Олександр Володимирович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Zhylka Alexander
Електронна пошта
Телефон
+380362266863
Замовник
ЄДРПОУ
36565276
Назва (англійською мовою)
Department of Construction and Architecture of Rivne Regional State Administration
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва (англійською мовою)
Department of Construction and Architecture of Rivne Regional State Administration
Поштовий індекс
33028
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Рівне
Адреса
майдан Просвіти, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Костянтинівської гімназії за адресою: Рівненська область, Сарненський район, с. Костянтинівка, вул. Шкільна, 13
Період вимог/скарг з 09.05.2025 14:30 по 15.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.04.2025 10:00 по 22.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.05.2025 14:32
Довідка НАЗК
09.05.2025 14:30
Повідомлення про рішення
09.05.2025 14:28
Пропозиція, що перемогла
30.04.2025 09:37
Електроний протокол про продовження строку
23.04.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.04.2025 10:51
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.04.2025 10:51
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із наданням замовнику можливості для об’єктивного розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДА­ЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ “ЮКЕСОН ГРУП” подану на закупівлю робіт – згідно предмету закупівлі Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Костянтинівської гімназії за адресою: Рівненська область, Сарненський район, с. Костянтинівка, вул. Шкільна, 13 (Код ДК 021:2015: 45222000-9 - Зведення інженерних споруд, окрім мостів, тунелів, шахт і метрополітенів) ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-08-003396-a, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів – тобто до 21 травня 2025 року включно
Дата продовження строку розгляду
30.04.2025 09:36
Дата кінця розгляду
22.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Виявлені невідповідності: Невідповідність інформації в підтверджуючих документах щодо наявності обладнання (автотранспорт, будівельні машини і механізми, устаткування) та наявності матеріально-технічної бази (офісні приміщення тощо). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В пп. 1.2.та пп. 1.3 п. 1. таблиці 1 додатку № 1 до тендерної документації Учасник має надати: 1.2. Інформація про обладнання підтверджується документально, а саме: - у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції та діяти протягом строку виконання робіт по даній закупівлі. А також, учасники в складі тендерної пропозиції надають оригінал гарантійного листа від орендодавця (надавача послуг, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. - у разі, якщо техніка власна, на підтвердження надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів або копії технічних паспортів на автомобільну техніку та довідка про знаходження на балансі підприємства таких механізмів, обладнання, тощо, або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування. 1.3. Інформація про наявність матеріально-технічної бази, що зазначена у довідці, підтверджується документально, а саме: - у разі, якщо матеріально-технічна база є власною надаються Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно-сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі, якщо матеріально-технічна база використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, надання послуг, тощо) – надаються відповідні скан-копії з оригіналів договорів у повному обсязі. Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції та діяти протягом строку виконання робіт по даній закупівлі. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати підтверджуючі документи щодо наявності обладнання(автотранспорт, будівельні машини і механізми, устаткування) та наявності матеріально-технічної бази (офісні приміщення тощо). 2. Виявлені невідповідності: Невідповідність інформації щодо довідки з інформацією щодо працівників робітничих спеціальностей. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В пп. 3 п. 2. таблиці 1 додатку № 1 до тендерної документації Учасник має надати: довідку з інформацією щодо наявності працівників робітничих спеціальностей за формою 2. Замовник не визначає вимог до конкретних кваліфікаційних розрядів та не вимагає конкретної кількості працівників за кожною окремою професією, а лише загальну кількість за всіма зазначеними професіями, але не менше 10 осіб. Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Форма 2 Довідка з інформацією щодо працівників робітничих спеціальностей * Працівники робітничих спеціальностей можуть працювати за будь-якою формою залучення працівників (штатний / трудовий договір, за сумісництвом/суміщенням посад тощо). Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку з інформацією щодо працівників робітничих спеціальностей
Створено
07.05.2025 16:42
Надати до
08.05.2025 16:42
Договір
UA-2025-04-08-003396-a-a1
Підписаний і діє
Номер
19
31 113 185.42 грн.
25 927 654.52 грн.
З ПДВ
Підписано
23.05.2025
Строк дії договору з
23.05.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Костянтинівської гімназії за адресою: Рівненська область, Сарненський район, с. Костянтинівка, вул. Шкільна, 13
Номенклатура
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Костянтинівської гімназії за адресою: Рівненська область, Сарненський район, с. Костянтинівка, вул. Шкільна, 13
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
31 113 185.42
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 26 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36565276

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДА­ЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ “ЮКЕСОН ГРУП”
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДА­ЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ “ЮКЕСОН ГРУП”
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45074093

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
23.05.2025 14:34
Повідомлення про договір
23.05.2025 14:33
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-12-000059
Дата створення проекту
12.05.2025 16:26
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
12.05.2025 17:09
Дата публікації висновку про результати
30.05.2025 16:47
Дата завершення усунення порушень
14.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
03.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 117-57-11
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 930-19-69
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.05.2025 № 32-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 12.05.2025 № 32-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2025-04-08-003396-a 08.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
12.05.2025 00:00
Документи рішення
12.05.2025 17:09
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 30 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю (змін до нього) та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова угода). Під час моніторингу проаналізовано: річний план Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) UA-P-2025-04-08-003790-a на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 08.04.2025) та додатками до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЮКЕСОН ГРУП»; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи від 09.05.2025 про визначення переможця та про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір від 09.05.2025; Договір підряду від 23.5.2025 №19 (далі - Договір); пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 15.05.2025, 28.05.2025, 29.05.2025. За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. За нормою частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (зі змінами та доповненнями), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова № 668). Відповідно до пункту 17 Постанови № 668, строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід’ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, у якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Під час моніторингу встановлено, що Замовник уклав договір підряду на закупівлю робіт по об’єкту : «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Костянтинівської гімназії за адресою: Рівненська область, Сарненський район, с. Костянтинівка, вул. Шкільна, 13» від 23.05.2025 № 19. Відповідно до пункту 4.2 та 4.3 Розділу 4 Договору передбачено, що Строки виконання всіх видів робіт визначаються календарним графіком виконання робіт, який є невід'ємною частиною Договору (Додаток № 2). Сторони погодилися, що строк закінчення виконання Робіт затверджено календарним графіком виконання робіт (Додаток №2). Аналізом інформації, установлено, що Замовником у додатку № 2 «Календарний графік» до Договору не зазначено дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених під час виконання Договору, чим недотримано вимоги норм пункту 17 Постанови № 668, а також частини першої статті 41 Закону. Керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, 23.05.2025 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання відповідних пояснень, а саме: «чому в електронній системі додаток № 2 «Календарний графік» до Договору не містить переліку дат початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором». 28.05.2025, через електронну систему закупівель Замовником надано пояснення: «… Порядок фінансування проекту в сумі 28738623 грн. передбачено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14.03.2025 №221-р «Про розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою, у 2025 році»…При цьому, Постановою не встановлено чіткої форми Календарного графіку виконання робіт, а також механізму відображення відповідних етапів таких робіт. Відтак, вважаємо, що проведення процедури закупівлі робіт по об’єкту «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Костянтинівської гімназії за адресою: Рівненська область, Сарненський район, с. Костянтинівка, вул. Шкільна, 13» та укладення договору про закупівлю проведено чітко з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Цивільного кодексу України…». Вищезазначене пояснення не спростовує факт порушення норм, встановлених пунктом 17 Постанови № 668, в частині не зазначення у Додатку № 2 до договору найменування всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду, з визначенням дати початку та закінчення за об’єктом будівництва. Отже Замовником укладено Договір з порушенням норм, встановлених пунктом 17 Постанови № 668, чим не дотримано вимоги пункту 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди встановлено наступне. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р схвалено План України (далі – План). Згідно з Постановою Кабінету України від 15.11.2024 № 1318, Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Згідно пункту 3 статті 5 Рамкової угоди усі поставки та матеріали, які фінансуються та закуповуються Україною або суб’єктами під її контролем для реалізації заходів Плану, повинні походити із прийнятних країн, зазначених у пункті 1(a) та (b) цієї Статті, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн. Крім того, застосовуються правила щодо обмежень у пункті 7 цієї Статті. Слід зазначити, що у Додатку 4 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до Договору, згідно якої в переліку є матеріали, країною походження зазначено Швейцарію та США, що не узгоджується із вимогами Статті 5 Рамкової угоди щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, який оприлюднений через електронну систему закупівель, 29.05.2025 Замовником надано пояснення, що не спростовує виявлені невідповідності та не узгоджується із вимогами пункту 3 статті 5 Рамкової угоди щодо поставок і матеріалів, які фінансуються та закуповуються для виконання Плану України, які мають походити з прийнятних країн.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 17 Постанови № 668, а також частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю умовам Рамкової угоди встановлено порушення вимог пункту 3 Статті 5 Рамкової угоди щодо прийнятності матеріалів для постачання. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень, зокрема шляхом приведення календарного графіку виконання робіт (Додаток № 2 до Договору) у відповідності до вимог пункту 17 Постанови № 668, Додатку 4 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до Договору до вимог пункту 3 статті 5 Рамкової угоди, недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
30.05.2025 00:00
Дата публікації
30.05.2025 16:47
Документи висновку
30.05.2025 16:47
-
Оскарження в суді
Замовником було вжито заходи щодо усунення виявлених порушень в частині приведення у відповідность календарного графіку виконання робіт (Додаток № 2 до Договору) до вимог пункту 17 Постанови № 668 шляхом оприлюднення додаткової угоди № 2 від 11.06.2025, а також було досягнуто згоди з Підрядником щодо приведення Додатку №4 "Інформація про ціни на матеріальні ресурси" до Договору до вимог пункту 3 статті 5 Рамкової угоди.
Дата публікації
12.06.2025 16:58
Документи оскарження в суді
12.06.2025 17:00
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Ознайомившись з висновком про наявність або відсутність порушень законодавства за результатами моніторингу, повідомляємо, що висновок буде оскаржено до суду. Додатково докази звернення до суду будуть надані у строк визначений Законом України "Про публічні закупівлі".
Дата публікації
06.06.2025 15:34
Документи інформації про усунення порушення
06.06.2025 15:37
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Костянтинівської гімназії за адресою: Рівненська область, Сарненський район, с. Костянтинівка, вул. Шкільна, 13» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-08-003396-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі; 2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Рішеня
12.05.2025 17:46
Орган перевірки
16.05.2025 00:00
Документи повідомлення
12.05.2025 17:47
-
Відповідь
Інформація на запит
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Нового будівництва захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Костянтинівської гімназії за адресою: Рівненська область, Сарненський район, с. Костянтинівка, вул. Шкільна, 13 (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-08-003396-a) повідомляємо наступне. Очікувана вартість закупівлі визначалася відповідно до будівельних норм. Визначення очікуваної вартості проєктних та проєктно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, відповідно до Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу (експертний звіт (позитивний) № 94-ЕК-24 від 29.04.2024р. проведено ТОВ "ЕКСПЕРТНА КОМПАНІЯ "ОСНОВА", реєстраційний номер ЕХ01:9712-9588-4948-4704 (копія додається)) на підставі яких Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації здійснено обґрунтування витрат та визначено його очікувану вартість та передбачаються видатки для будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів будівництва. Відтак очікувану вартість предмету закупівлі визначено проектною організацією у спосіб визначений законодавством. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» - http://www.arhioda.gov.ua.
Рішеня
15.05.2025 16:34
Замовник
Документи повідомлення
15.05.2025 16:34
-
15.05.2025 16:35
-
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Костянтинівської гімназії за адресою: Рівненська область, Сарненський район, с. Костянтинівка, вул. Шкільна, 13» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-08-003396-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. Пунктом 17 Постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» передбачено, що строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором. Просимо надати пояснення, чому в електронній системі додаток № 2 «Календарний графік» до договору підряду від 23.05.2025 № 19 не містить переліку дат початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Рішеня
23.05.2025 15:47
Орган перевірки
29.05.2025 00:00
Документи повідомлення
23.05.2025 15:47
-
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Костянтинівської гімназії за адресою: Рівненська область, Сарненський район, с. Костянтинівка, вул. Шкільна, 13» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-08-003396-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. Стосовно дотримання вимог пункту 3 статті 5 Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова Угода) в частині прийнятності поставок та матеріалів із прийнятних країн, враховуючи інформацію про ціни матеріальних ресурсів Додатку №4 до договору підряду №19 від 23.05.2025, згідно якої в переліку є матеріали, країною походження зазначено Швейцарію та США. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Рішеня
26.05.2025 17:49
Орган перевірки
30.05.2025 00:00
Документи повідомлення
26.05.2025 17:50
-
Відповідь
Інформація на запит
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Нового будівництва захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Костянтинівської гімназії за адресою: Рівненська область, Сарненський район, с. Костянтинівка, вул. Шкільна, 13 (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-08-003396-a) повідомляємо наступне. У запиті органу державного фінансового контролю запитується пояснення причин відсутності в Календарному графіку виконання робіт найменування всіх видів (етапів комплексів) робіт, визначення джерел та напрямів фінансування (видами витрат) за об’єктом будівництва. При укладенні договору підряду департаментом забезпечено дотримання норм постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі - Постанова). Так, пунктом 17 Постанови передбачено «Строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду». Разом з цим, п. 3 ч. 1 ст. 3 Цивільного кодексу України одним із принципів цивільного законодавства визначено «свободу договору», яка полягає саме у вільному виборі сторонами правочину моделі поведінки при врегулюванні договірних відносин. Аналогічна норма конкретизована в ст. 627 Цивільного кодексу України, якою встановлено свободу сторін при укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Порядок фінансування проекту в сумі 28738623 грн. передбачено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14.03.2025 №221-р «Про розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою, у 2025 році». Звертаємо увагу, що ст. 19 Конституції України встановлено обов’язок органу державної влади діяти у спосіб визначений чинним законодавством. При цьому, Постановою не встановлено чіткої форми Календарного графіку виконання робіт, а також механізму відображення відповідних етапів таких робіт. Відтак, вважаємо, що проведення процедури закупівлі робіт по об’єкту «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Костянтинівської гімназії за адресою: Рівненська область, Сарненський район, с. Костянтинівка, вул. Шкільна, 13» та укладення договору про закупівлю проведено чітко з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Цивільного кодексу України. Окрему увагу звертаємо, на аналогічний підхід до укладення договорів на виконання робіт з будівництва Державною аудиторською службою України та її територіальними підрозділами, а також Антимонопольним комітетом України за закупівлями UA-2021-06-17-009967-b, UA-2023-10-15-000198-a, UA-2025-03-12-002054-a та інші.
Рішеня
28.05.2025 17:02
Замовник
Документи повідомлення
28.05.2025 17:03
-
Відповідь
Інформація на запит
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Нового будівництва захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Костянтинівської гімназії за адресою: Рівненська область, Сарненський район, с. Костянтинівка, вул. Шкільна, 13 (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-08-003396-a) повідомляємо наступне. У запиті органу державного фінансового контролю запитується пояснення причин стосовно дотримання вимог пункту 3 статті 5 Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова Угода) в частині прийнятності поставок та матеріалів із прийнятних країн, враховуючи інформацію про ціни матеріальних ресурсів Додатку №4 до договору підряду №19 від 23.05.2025, згідно якої в переліку є матеріали, країною походження зазначено Швейцарію та США. При укладенні договору підряду департаментом забезпечено дотримання норм пункту 3 статті 5 Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова Угода) де визначено, що усі поставки та матеріали, які фінансуються та закуповуються Україною або суб’єктами під її контролем для реалізації заходів Плану, повинні походити із прийнятних країн, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн. Крім того, застосовуються правила щодо обмежень у пункті 7 цієї Статті. Детальна інформація щодо всіх санкцій ЄС розміщена на санкційній карті ЄС за посиланням: https://www.sanctionsmap.eu/#/main. Листом МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ № 3323-04/19127-07 від 28.02.2025 визначено, що Замовник самостійно та на підставі наявного переліку прийнятних країн визначає прийнятність учасника закупівлі, походження матеріалів, що пропонуються до постачання, а також наявність підстав не застосовувати вимоги щодо прийнятності. Додатково повідомляємо, що відповідно до статті 5 Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова Угода) визначено, що поставки та матеріали, які фінансуються та закуповуються Україною або суб’єктами під її контролем для реалізації заходів Плану України згідно з інструментом Ukraine Facility з метою реалізації якісних і кількісних заходів можливе для країн, які надають Україні рівень підтримки, порівнянний з рівнем, що надається Союзом, з урахуванням розміру їхньої економіки і для яких Комісією встановлений взаємний доступ до зовнішньої допомоги в Україні. А відтак країни Швейцарія та США надають Україні рівень підтримки, порівнянний з рівнем, що надається Союзом, з урахуванням розміру їхньої економіки і для яких Комісією встановлений взаємний доступ до зовнішньої допомоги в Україні.
Рішеня
29.05.2025 13:50
Замовник
Документи повідомлення
29.05.2025 13:52
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
31 335 235.2 грн.
Період подання пропозицій
до 23.04.2025 10:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380362266863
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
31 335 235.2 грн.
Період подання пропозицій
до 23.04.2025 10:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380362266863
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності