Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 - 63520000-0 Послуги транспортних агентств (Комплекс послуг зберігання, транспортування та митно-брокерського супроводу лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них) від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-07-014194-a
Id Tender 2d191e23dce24d2e9ccf24b21ad2ead0
План UA-P-2025-04-07-016148-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.04.2025 21:47
Остання зміна 06.05.2025 10:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
43 500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
217 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.04.2025 21:46 до 15.04.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 07.04.2025 21:46
до 12.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.04.2025 21:46
до 12.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.04.2025 15:50
до 28.04.2025 14:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.04.2025 14:40
до 04.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.04.2025 14:40
до 06.05.2025 10:47
Період уточнень
з 07.04.2025 21:46 до 12.04.2025 00:00
Період оскарження
з 07.04.2025 21:46 до 12.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.04.2025 15:50 до 28.04.2025 14:40
Період кваліфікації
з 16.04.2025 15:50 до 28.04.2025 14:40
Основні параметри
ДК 021:2015 - 63520000-0 Послуги транспортних агентств (Комплекс послуг зберігання, транспортування та митно-брокерського супроводу лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
43 500 000 грн.
ДК 021:2015 - 63520000-0 Послуги транспортних агентств (Комплекс послуг зберігання, транспортування та митно-брокерського супроводу лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 - 63520000-0 Послуги транспортних агентств (Комплекс послуг зберігання, транспортування та митно-брокерського супроводу лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них)
Очікувана вартість
43 500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
217500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.04.2025 15:27
Закінчення аукціону
16.04.2025 15:50
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплекс послуг зберігання, транспортування та митно-брокерського супроводу лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них
Код ДК 021:2015
63521000-7 - Послуги агентств вантажних перевезень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Київ та/або Київська область
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата наданих Послуг здійснюється Замовником протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами Акта приймання-передачі наданих Послуг. Замовником може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бізнес Центр Фармація"
Пропозиція:
41 890 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ФАРМАСОФТ"
Пропозиція:
43 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.04.2025 15:27
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сергій Омелянчук
Електронна пошта
Телефон
+380671344281
Сайт:
https://medzakupivli.com/uk/
Замовник
ЄДРПОУ
42574629
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Грушевського, буд. 7
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 - 63520000-0 Послуги транспортних агентств (Комплекс послуг зберігання, транспортування та митно-брокерського супроводу лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них)
Період вимог/скарг з 28.04.2025 14:40 по 04.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.04.2025 15:50 по 15.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.04.2025 14:40
Довідка НАЗК
28.04.2025 14:40
Повідомлення про рішення
23.04.2025 18:05
Електроний протокол про продовження строку
16.04.2025 15:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 21:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 21:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
у зв’язку з потребою додаткового часу розглянути документи, надані у складі тендерної пропозиції, виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів з метою дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
Дата продовження строку розгляду
23.04.2025 18:04
Дата кінця розгляду
15.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником не підтверджено наявність спеціально обладнаного валідованого автотранспорту, оснащеного рефрижераторними установками, та пристроями для постійного моніторингу температури, в кількості не менше 8 валідованих авто, для розвезення товару, який потребує температурного зберігання 2-8°С та 15-25°С, оскільки тендерна пропозиція учасника містить підтвердження наявності лише 7 одиниць такого автотранспорту. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: пп.7.9 пункту 7 розділу І Додатка 2 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати документальне підтвердження наявності спеціально обладнаного спеціалізованого валідованого автотранспорту, оснащеного рефрижераторними установками, та пристроями для постійного моніторингу температури, в кількості не менше 8 валідованих авто, для розвезення товару, який потребує температурного зберігання 2-8°С та 15-25°С, із зазначенням кількостей, типів та видів такого автотранспорту, інформації про право власності на нього та/або право користування/оренди, а також звіти та/або протоколи з валідації та кваліфікації автотранспорту).
Створено
25.04.2025 16:19
Надати до
26.04.2025 16:19
Договір
UA-2025-04-07-014194-a-a1
Підписаний і діє
Номер
09/21-05/2025
41 890 000 грн.
34 908 333.33 грн.
З ПДВ
Підписано
05.05.2025
Строк дії договору з
05.05.2025
по
31.03.2026
Номенклатура
1 (послуга)
Комплекс послуг зберігання, транспортування та митно-брокерського супроводу лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них
Номенклатура
Комплекс послуг зберігання, транспортування та митно-брокерського супроводу лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42574629

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бізнес Центр Фармація"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бізнес Центр Фармація"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30177378

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
43 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.04.2025 10:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380671344281
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
43 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.04.2025 10:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380671344281
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності