Показати схожі тендери

Закупівля Надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення по Золотоніському району Черкаської області від Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-07-013924-a
Id Tender 343526c21c954802a392846e7c39ead0
План UA-P-2025-04-07-017118-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.04.2025 19:24
Остання зміна 06.05.2025 20:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 596 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
37 980 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.04.2025 19:22 до 22.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.04.2025 19:22
до 19.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.04.2025 19:22
до 19.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.04.2025 00:00
до 23.04.2025 18:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.04.2025 18:18
до 29.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.04.2025 18:18
до 06.05.2025 20:23
Період уточнень
з 07.04.2025 19:22 до 19.04.2025 00:00
Період оскарження
з 07.04.2025 19:22 до 19.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.04.2025 00:00 до 23.04.2025 18:18
Період кваліфікації
з 22.04.2025 00:00 до 23.04.2025 18:18
Основні параметри
Надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення по Золотоніському району Черкаської області
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
7 596 000 грн.
Надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення по Золотоніському району Черкаської області
Назва предмета закупівлі
Надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення по Золотоніському району Черкаської області
Очікувана вартість
7 596 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
37980,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
227 880
Позиція
Опис предмета закупівлі
Надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення по Золотоніському району Черкаської області
Код ДК 021:2015
63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 19:27
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 5 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
За письмовим зверненням Виконавця останньому може бути здійснена попередня оплата для надання послуг за Договором. Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше 1 (одного) місяця від дати виставлення рахунку, в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30% від річної вартості наданих послуг по Договору, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року № 1070 „Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти“ (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 „Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2“ (зі змінами). Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг по ф. № КБ-2в, підписаних уповноваженими представниками сторін. По закінченні терміну, на який було видано попередню оплату, невикористані суми авансу повертаються Замовнику на реєстраційні рахунки протягом одного банківського дня, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Попередня оплата здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) календарних днів від дати виставлення рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем виключно з таких рахунків для цілей, визначених Договором.
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Замовник здійснює розрахунки з Виконавцем за надані послуги на підставі форм № КБ-2в (УПВ) – Акта приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг за укрупненими показниками вартості та № КБ – 3 довідки про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат (далі – форм № КБ-2в та № КБ-3) протягом 10 робочих днів з моменту підписання Сторонами форм № КБ-2в № КБ-3 за рахунок джерел фінансування Замовника.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Приватне підприємство "БОР"
Пропозиція:
7 525 279.34 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.04.2025 20:18
Оголошення про проведення закупівлі
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Аладін Євгеній Ігорович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380732122708
Замовник
ЄДРПОУ
40422357
Назва (англійською мовою)
Department of Constructing Cherkasy Region Government Administration
Повна назва
Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Department of Constructing Cherkasy Region Government Administration
Поштовий індекс
18000
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
вул. Хрещатик, 223
Кваліфікація
Лот № 1 Надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення по Золотоніському району Черкаської області
Період вимог/скарг з 23.04.2025 18:18 по 29.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.04.2025 00:00 по 30.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.04.2025 18:18
Довідка НАЗК
23.04.2025 18:18
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
22.04.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-07-013924-a-c1
Підписаний і діє
Номер
4
7 525 279.34 грн.
6 271 066.12 грн.
З ПДВ
Підписано
06.05.2025
Строк дії договору з
06.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення по Золотоніському району Черкаської області
Номенклатура
Надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення по Золотоніському району Черкаської області
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
7 525 279.34
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Повна назва
Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40422357

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Приватне підприємство "БОР"
Повна назва
Приватне підприємство "БОР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32577466

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.05.2025 20:23
Повідомлення про договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-12-000020
Дата створення проекту
12.05.2025 10:53
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
12.05.2025 14:28
Дата публікації висновку про результати
03.06.2025 12:19
Дата завершення усунення порушень
18.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
03.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 47) 263-16-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Черкаси
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.05.2025 № 61-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель /закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 07 травня 2025 р. № 003100-18/5618-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-04-07-013924-a, 07.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
12.05.2025 00:00
Документи рішення
12.05.2025 14:28
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 30 травня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства у сфері закупівель під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту будівництва Черкаської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.04.2025 № 4; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.04.2025 № 4/1; перелік змін до тендерної документації від 14.04.2025; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.04.2025 № 4/2; перелік змін до тендерної документації від 16.04.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію приватного підприємства «БОР» (далі – ПП «БОР»); протокольне рішення уповноваженої особи від 23.04.2025 № 4/3; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; документи, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ПП «БОР», що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей; договір від 06.05.2025 № 4; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; додаткову угоду № 1 від 06.05.2025; звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення Замовника, отримане 20.05.2025 в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «БОР» Замовник не виявив невідповідності в інформації та документах, подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до Додатку 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації встановлено, що учасник разом з електронною страховою гарантією повинен надати підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (копію платіжної інструкції). Проте, ПП «БОР» не надано в складі тендерної пропозиції підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (копію платіжної інструкції). На запит Управління від 15.05.2024 Замовником в електронній системі закупівель надано відповідь: «… сам факт надання Страхової Гарантії В№ 470953 від 17.04.2025 виданої у відповідності до Договору страхування відповідальності учасника процедури закупівлі / спрощеної закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції) В№ 470953 від 08.04.2025 року, Додаткова угода №1 від 17.04.2025 року є підтвердженням отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію в повному обсязі…». Отже, пояснення Замовника не спростовують факт невиконання ПП «БОР» вимоги тендерної документації, зокрема щодо надання підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (копію платіжної інструкції). Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи вищевикладене, на порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей в інформації та/або документах, подання яких вимагалося тендерною документацією, чим не надав можливість ПП «БОР» усунути невідповідності.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «БОР» та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо недопущення таких порушень надалі та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
30.05.2025 00:00
Дата публікації
03.06.2025 12:19
Документи висновку
03.06.2025 12:19
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відповідно до абзацу другого ч. 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»: Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. На підставі вищезазначеного Замовник надає інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, а саме не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, подання яких вимагалося тендерною документацією, оскільки процедура закупівлі була завершена на момент публікації Висновку, та була відсутня технічна можливість розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, подання яких вимагалося тендерною документацією. Повідомляємо, що нами вжити заходи щодо недопущення таких порушень надалі.
Дата публікації
10.06.2025 16:49
Документи інформації про усунення порушення
10.06.2025 16:51
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-07-013924-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі: 1) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі? 2) чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація; 3) чи були виявлені під час розгляду тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями приватного підприємства «БОР» невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією? Зокрема, згідно з пунктом 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» та Додатку 5 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (копію платіжної інструкції). У складі тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями приватного підприємства «БОР» відсутнє підтвердження отримання страховою компанією ПрАТ «СК «АСКО ДС» (Код ЄДРПОУ 13494943) оплати за страхову гарантію (копія платіжної інструкції). 4) чи були виявлені під час розгляду тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями приватного підприємства «БОР» невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією? Зокрема, згідно з пунктом 9 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації Учасник повинен надати кошторисну документацію, що повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5/ іншого сумісного з ним ПК з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил (ДБН) України, у формі PDF, завірену учасником, яка має складатися з договірної ціни. У складі тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями приватного підприємства «БОР» надано договірну ціну, яка не відповідає Додатку 29 до Методики (пункту 6.6) визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України 07 жовтня 2022 року № 753 (зі змінами), а саме не зазначена інформація: «Визначено згідно з__». Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
15.05.2025 14:32
Орган перевірки
21.05.2025 00:00
Документи повідомлення
15.05.2025 14:32
-
Відповідь
Відповідь на запит
У відповідь на ваш запит повідомляємо наступне: 1. Обґрунтування розміру витрат та очікувана вартість визначено відповідно до зведеного кошторисного розрахунку, який визначає повну кошторисну вартість послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення. 2. Забезпечено, https://ck-oda.gov.ua/obgruntuvannya-texnichnix-ta-yakisnix-xarakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli/ 3. У складі тендерної пропозиції приватного підприємства «БОР» надано Загальні умови страхового продукту «Страхування відповідальності перед третіми особами», що затверджені Наказом Голови Правління S № 82 від 25.10.2024 року, відповідно до пп. 2.4.2 яких: Договір набуває чинності відповідно до вимог, встановлених тендерною документацією, але не раніше дня надходження страхової премії в повному обсязі на поточний рахунок Страховика. Враховуючи вищевикладене, сам факт надання Страхової Гарантії В№ 470953 від 17.04.2025 виданої у відповідності до Договору страхування відповідальності учасника процедури закупівлі / спрощеної закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції) В№ 470953 від 08.04.2025 року, Додаткова угода №1 від 17.04.2025 року є підтвердженням отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію в повному обсязі. Відповідно до Переліку формальних помилок, затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710, формальною помилкою є невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. Враховуючи надання у складі тендерної пропозиції приватного підприємства «БОР» підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію, тендерна пропозиція приватного підприємства «БОР» відповідає вимогам тендерної документації. 4. Згідно з пунктом 9 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації Учасник повинен надати кошторисну документацію, що повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5/ іншого сумісного з ним ПК з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил (ДБН) України, у формі PDF, завірену учасником, яка має складатися з договірної ціни. Учасником, у складі пропозиції, надано кошторисну документацію, що розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5 з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил (ДБН) України, у формі PDF, завірена учасником, яка складається з договірної ціни. Тендерна документація не містила інших вимог щодо оформлення кошторисної документації, та її відповідності Додатку 29 до Методики. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція приватного підприємства «БОР» відповідає вимогам тендерної документації.
Рішеня
20.05.2025 17:33
Замовник
Документи повідомлення
20.05.2025 17:34
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 596 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.04.2025 00:00
Замовник:
Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380732122708
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 596 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.04.2025 00:00
Замовник:
Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380732122708
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності