Показати схожі тендери

Закупівля Надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення по Черкаському району Черкаської області від Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-07-013887-a
Id Tender 09d21073848b47f291d6bd38904a9294
План UA-P-2025-04-07-017078-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.04.2025 19:10
Остання зміна 28.05.2025 12:11
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
12 115 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
60 575 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.04.2025 19:08 до 22.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.04.2025 19:08
до 19.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.04.2025 19:08
до 19.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.04.2025 12:54
до 14.05.2025 15:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.04.2025 18:34
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.05.2025 15:16
до 28.05.2025 12:11
Період уточнень
з 07.04.2025 19:08 до 19.04.2025 00:00
Період оскарження
з 07.04.2025 19:08 до 19.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.04.2025 12:54 до 14.05.2025 15:16
Період кваліфікації
з 22.04.2025 12:54 до 14.05.2025 15:16
Основні параметри
Надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення по Черкаському району Черкаської області
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
12 115 000 грн.
Надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення по Черкаському району Черкаської області
Назва предмета закупівлі
Надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення по Черкаському району Черкаської області
Очікувана вартість
12 115 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
60575,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
363 450
Аукціон
Cтарт аукціону
22.04.2025 12:31
Закінчення аукціону
22.04.2025 12:54
Позиція
Опис предмета закупівлі
Надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення по Черкаському району Черкаської області
Код ДК 021:2015
63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 19:13
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 5 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
За письмовим зверненням Виконавця останньому може бути здійснена попередня оплата для надання послуг за Договором. Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше 1 (одного) місяця від дати виставлення рахунку, в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30% від річної вартості наданих послуг по Договору, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року № 1070 „Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти“ (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 „Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2“ (зі змінами). Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг по ф. № КБ-2в, підписаних уповноваженими представниками сторін. По закінченні терміну, на який було видано попередню оплату, невикористані суми авансу повертаються Замовнику на реєстраційні рахунки протягом одного банківського дня, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Попередня оплата здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) календарних днів від дати виставлення рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем виключно з таких рахунків для цілей, визначених Договором.
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Замовник здійснює розрахунки з Виконавцем за надані послуги на підставі форм № КБ-2в (УПВ) – Акта приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг за укрупненими показниками вартості та № КБ – 3 довідки про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат (далі – форм № КБ-2в та № КБ-3) протягом 10 робочих днів з моменту підписання Сторонами форм № КБ-2в № КБ-3 за рахунок джерел фінансування Замовника.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
Пропозиція:
11 993 712.11 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82"
Пропозиція:
11 700 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.04.2025 12:31
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.04.2025 20:23
Оголошення про проведення закупівлі
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Аладін Євгеній Ігорович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380732122708
Замовник
ЄДРПОУ
40422357
Назва (англійською мовою)
Department of Constructing Cherkasy Region Government Administration
Повна назва
Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Department of Constructing Cherkasy Region Government Administration
Поштовий індекс
18000
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
вул. Хрещатик, 223
Кваліфікація
Лот № 1 Надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення по Черкаському району Черкаської області
Період вимог/скарг з 28.04.2025 18:34 по 04.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.04.2025 12:54 по 30.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості): Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 27.04.2025р. Замовником у відповідності до вищезгаданої норми було розміщене повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. У встановлений Законом та Особливостями термін Учасник ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82" не виправило встановлені невідповідності. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до пункту 44 Особливостей, а саме на підставі абзацу 4 пп.1 пункту 44 Особливостей: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
28.04.2025 18:34
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
22.04.2025 12:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 19:08
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 19:08
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п. 2 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: Забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» та Закону України «Про страхування». Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи, через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерної пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством, з посиланням на відповідні законодавчі норми. Гарантія повинна бути видана страховою організацією (гарантом), яка має перелічені нижче документи, скановані копії яких надаються Учасником разом з електронною страховою гарантією: Програма страхування відповідальності Учасника процедури закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції), в якій передбачені страхові ризики (страхові випадки), у відповідності до частини 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей, тощо, щодо відшкодування суми забезпечення тендерної пропозиції внаслідок невиконання або неналежного виконання вимог тендерної документації . Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Про публічні закупівлі», Постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії у повному обсязі. Надання договору страхування відповідальності учасника процедури закупівлі у складі пропозиції не є обов’язковим, але, у разі його ненадання з боку учасника, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору - умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимог тендерної документації Замовника. Учасником надано страхову гарантію, що не відповідає даним вимогам. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 2 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати страхову гарантію, що оформлена у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» та Закону України «Про страхування». Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи, через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерної пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством, з посиланням на відповідні законодавчі норми. Гарантія повинна бути видана страховою організацією (гарантом), яка має перелічені нижче документи, скановані копії яких надаються Учасником разом з електронною страховою гарантією: Програма страхування відповідальності Учасника процедури закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції), в якій передбачені страхові ризики (страхові випадки), у відповідності до частини 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей, тощо, щодо відшкодування суми забезпечення тендерної пропозиції внаслідок невиконання або неналежного виконання вимог тендерної документації . Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Про публічні закупівлі», Постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії у повному обсязі. Надання договору страхування відповідальності учасника процедури закупівлі у складі пропозиції не є обов’язковим, але, у разі його ненадання з боку учасника, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору - умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимог тендерної документації Замовника. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п. 6 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: З метою підтвердження стандартів щодо захисту довкілля під час виконання робіт, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат Учасника процедури закупівлі на систему екологічного управління (СЕУ) вимогам ДСТУ ISO 14001:2015, який підтверджує, що система екологічного управління Учасника стосовно будівництва доріг та/або надання послуг з ремонту автомобільних доріг, відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ). У складі пропозиції надається Атестат про акредитацію відповідного органі з сертифікації та сфера акредитації органу сертифікації, завірена НААУ, яка має містити будівництво. У складі пропозиції надається звіт (складений органом з сертифікації) за результатами наглядового аудиту за 2025 рік, який підтверджує що система управління учасника продовжує відповідати ДСТУ ISO 14001:2015 (якщо наглядовий аудит не проводився у 2025 році, надати лист-підтвердження від органу з сертифікації). Учасником не надано вищезазначені у повному обсязі . Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 6 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: З метою підтвердження стандартів щодо захисту довкілля під час виконання робіт, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат Учасника процедури закупівлі на систему екологічного управління (СЕУ) вимогам ДСТУ ISO 14001:2015, який підтверджує, що система екологічного управління Учасника стосовно будівництва доріг та/або надання послуг з ремонту автомобільних доріг, відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ). У складі пропозиції надається Атестат про акредитацію відповідного органі з сертифікації та сфера акредитації органу сертифікації, завірена НААУ, яка має містити будівництво. У складі пропозиції надається звіт (складений органом з сертифікації) за результатами наглядового аудиту за 2025 рік, який підтверджує що система управління учасника продовжує відповідати ДСТУ ISO 14001:2015 (якщо наглядовий аудит не проводився у 2025 році, надати лист-підтвердження від органу з сертифікації). Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації: В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник, у разі залучення власної техніки, надає: - свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів; Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування) додатково подаються: - посвідчений власником документ, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - договори дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг/виконання робіт; - листи згоди від власника техніки із зазначенням предмету цієї закупівлі. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг/виконання робіт; - акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). У випадку подання Учасником договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». На техніку зазначену в довідці додатково надається лист (інший документ) виданий підрозділом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі (Управліннями Держспоживслужби) з інформацією з Єдиного реєстру машин, який містить актуальну інформацію про машини та механізми (назву компанії та кож ЄДРПОУ, за якою зареєстрована техніка; марку; номер свідоцтва). У разі залучення Субпідрядної організації відповідно до п. 8 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, Учасник у складі тендерної пропозиції надає: - свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів Субпідрядника, якщо такі транспортні засоби, будівельних (дорожні) машини та механізми підлягають обов’язковій реєстрації; Якщо техніка не є власністю Субпідрядника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчений власником документ, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - договори дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання субпідрядного договору: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг/виконання робіт; - акт(и) приймання-передачі Субпідряднику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Субпідрядником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Субпідрядником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Субпідряднику договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - посвідчений власником документ, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг/виконання робіт; - акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). У випадку подання Субпідрядником договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». У разі, якщо договір оренди/послуг/перевезення техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), передбачає користування технікою з операторами (водіями, машиністами (їх помічниками), тощо), Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію згідно пункту 2 Додатку №2 ТД. Учасник нерезидент надає документи, що підтверджують реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів в уповноважених органах його держави, або держави, в якій розташоване постійне представництво або філія. Якщо будівельна машина, або механізм не підлягає реєстрації в уповноважених органах його держави, або держави, в якій розташоване постійне представництво або філія, Учасник нерезидент надає інші документи, що підтверджують право його власності, на всі інші позиції, вказані у довідці. Учасником не надано відповідних документів на зазначену в довідці техніку у повному обсязі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 Додатку № 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати: у разі залучення власної техніки, надає: - свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів; Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування) додатково подаються: - посвідчений власником документ, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - договори дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг/виконання робіт; - листи згоди від власника техніки із зазначенням предмету цієї закупівлі. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг/виконання робіт; - акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). У випадку подання Учасником договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». На техніку зазначену в довідці додатково надається лист (інший документ) виданий підрозділом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі (Управліннями Держспоживслужби) з інформацією з Єдиного реєстру машин, який містить актуальну інформацію про машини та механізми (назву компанії та кож ЄДРПОУ, за якою зареєстрована техніка; марку; номер свідоцтва). У разі залучення Субпідрядної організації відповідно до п. 8 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, Учасник у складі тендерної пропозиції надає: - свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів Субпідрядника, якщо такі транспортні засоби, будівельних (дорожні) машини та механізми підлягають обов’язковій реєстрації; Якщо техніка не є власністю Субпідрядника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчений власником документ, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - договори дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання субпідрядного договору: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг/виконання робіт; - акт(и) приймання-передачі Субпідряднику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Субпідрядником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Субпідрядником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Субпідряднику договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - посвідчений власником документ, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг/виконання робіт; - акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). У випадку подання Субпідрядником договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». У разі, якщо договір оренди/послуг/перевезення техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), передбачає користування технікою з операторами (водіями, машиністами (їх помічниками), тощо), Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію згідно пункту 2 Додатку №2 ТД. Учасник нерезидент надає документи, що підтверджують реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів в уповноважених органах його держави, або держави, в якій розташоване постійне представництво або філія. Якщо будівельна машина, або механізм не підлягає реєстрації в уповноважених органах його держави, або держави, в якій розташоване постійне представництво або філія, Учасник нерезидент надає інші документи, що підтверджують право його власності, на всі інші позиції, вказані у довідці. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п. 1.2 Додатку № 1 до тендерної документації: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо), в т.ч. у Черкаській області. Учасником надано довідку, що не містить інформацію про наявність офісних приміщень. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.2 Додатку № 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо), в т.ч. у Черкаській області. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації: На підтвердження відповідності учасника останній має надати у складі пропозиції наступні документи: 1.Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Подається у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність інженерно-технічних працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, освіти, досвіду роботи за фахом. 2. Документи, які підтверджують відносини учасника з працівниками, зазначеними у довідці (накази на прийняття на роботу та/або трудові книжки/витяги з трудових книжок та/або цивільно-правові угоди). Керівний персонал учасника (директор (або особа яка виконує керівні повноваження під час виконання робіт) та головний інженер) повинні мати знання з охорони праці, пожежної безпеки, гігєни праці та надання першої допомоги потерпілим, на підтвердження чого надаються їх посвідчення, видані уповноваженими органами (підприємствами). Учасник має підтвердити: наявність головного інженера та виконроба з вищою освітою у будівництві (на підтвердження надати диплом). Учасником у складі пропозиції не надано вищезазначені документи у повному обсязі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2 Додатку № 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати 1.Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Подається у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність інженерно-технічних працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, освіти, досвіду роботи за фахом. 2. Документи, які підтверджують відносини учасника з працівниками, зазначеними у довідці (накази на прийняття на роботу та/або трудові книжки/витяги з трудових книжок та/або цивільно-правові угоди). Керівний персонал учасника (директор (або особа яка виконує керівні повноваження під час виконання робіт) та головний інженер) повинні мати знання з охорони праці, пожежної безпеки, гігєни праці та надання першої допомоги потерпілим, на підтвердження чого надаються їх посвідчення, видані уповноваженими органами (підприємствами). Учасник має підтвердити: наявність головного інженера та виконроба з вищою освітою у будівництві (на підтвердження надати диплом). Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п. 3 Додатку № 1 до тендерної документації: На підтвердження відповідності учасника останній має надати у складі пропозиції наступні документи: 1.Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних (не менше двох) договорів, з інформацією про виконання аналогічних договорів. Довідка має містити інформацію із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - аналогічний договір з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акти приймання виконаних будівельних робіт або наданих послуг. Креслення, специфікації, заповнені відомості обсягів робіт для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (-них) договору(-рів) надавати не обов’язково. Вищевказані документи підтверджують фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в документації. *Аналогічним буде вважатись договір генерального підряду на виконання робіт (надання послуг) з експлуатаційного утримання вулиць та/або доріг загального користування (ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), у тому числі у межах населених пунктів, який укладено із замовником у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" та повністю виконано протягом останніх двох років (2024-2025). Вартість аналогічного договору має бути не менше 25% від очікуваної вартості цієї закупівлі. Учасником у складі пропозиції не надано вищезазначені документи у повному обсязі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3 Додатку № 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати 1.Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних (не менше двох) договорів, з інформацією про виконання аналогічних договорів. Довідка має містити інформацію із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - аналогічний договір з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акти приймання виконаних будівельних робіт або наданих послуг. Креслення, специфікації, заповнені відомості обсягів робіт для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (-них) договору(-рів) надавати не обов’язково. Вищевказані документи підтверджують фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в документації. *Аналогічним буде вважатись договір генерального підряду на виконання робіт (надання послуг) з експлуатаційного утримання вулиць та/або доріг загального користування (ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), у тому числі у межах населених пунктів, який укладено із замовником у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" та повністю виконано протягом останніх двох років (2024-2025). Вартість аналогічного договору має бути не менше 25% від очікуваної вартості цієї закупівлі. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до вимог Додатку № 3 до тендерної документації: Учасник має підтвердити відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки (зокрема, але не виключно: роботи в шурфах, траншеях; земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2м або в зоні розташування підземних комунікацій) шляхом надання Дозволу та/або декларації відповідності, відповідно до чинного законодавства. Учасником у складі пропозиції не надано відповідні документи у повному обсязі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток № 3 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має підтвердити відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки (зокрема, але не виключно: роботи в шурфах, траншеях; земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2м або в зоні розташування підземних комунікацій) шляхом надання Дозволу та/або декларації відповідності, відповідно до чинного законодавства. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до вимог Додатку № 3 до тендерної документації: Учасник має надати 3. Чинний сертифікат Учасника на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці Учасника ДСТУ ISO 45001:2019, який підтверджує, що система управління охороною здоров’я та безпекою праці Учасника щодо будівництва доріг та/або надання послуг з ремонту автомобільних доріг відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ). У складі пропозиції надається Атестат про акредитацію відповідного органі з сертифікації та сфера акредитації органу сертифікації, завірена НААУ). У складі пропозиції надається звіт (складений органом з сертифікації) за результатами наглядового аудиту за 2025 рік, який підтверджує що система управління учасника продовжує відповідати ДСТУ ISO 45001:2019 (якщо наглядовий аудит не проводився у 2025 році, надати лист-підтвердження від органу з сертифікації). Учасником у складі пропозиції не надано відповідні документи у повному обсязі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток № 3 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3. Чинний сертифікат Учасника на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці Учасника ДСТУ ISO 45001:2019, який підтверджує, що система управління охороною здоров’я та безпекою праці Учасника щодо будівництва доріг та/або надання послуг з ремонту автомобільних доріг відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ). У складі пропозиції надається Атестат про акредитацію відповідного органі з сертифікації та сфера акредитації органу сертифікації, завірена НААУ). У складі пропозиції надається звіт (складений органом з сертифікації) за результатами наглядового аудиту за 2025 рік, який підтверджує що система управління учасника продовжує відповідати ДСТУ ISO 45001:2019 (якщо наглядовий аудит не проводився у 2025 році, надати лист-підтвердження від органу з сертифікації).
Створено
27.04.2025 07:38
Надати до
28.04.2025 07:38
Період вимог/скарг з 14.05.2025 15:16 по 20.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.04.2025 18:34 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.05.2025 15:16
Довідка НАЗК
14.05.2025 15:16
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
02.05.2025 18:14
Електроний протокол про продовження строку
28.04.2025 18:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 19:08
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 19:08
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з значним обсягом закупівлі, з метою проведення аналізу та надання належної оцінки тендерної пропозиції, у відповідності до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
02.05.2025 18:12
Дата кінця розгляду
27.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п. 1.2 Додатку № 1 до тендерної документації: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо), в т.ч. у Черкаській області. Учасником надано довідку, що не містить інформацію про наявність матеріально - технічної бази в т.ч. у Черкаській області. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.2 Додатку № 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо), в т.ч. у Черкаській області. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації: На підтвердження відповідності учасника останній має надати у складі пропозиції наступні документи: Керівний персонал учасника (директор (або особа яка виконує керівні повноваження під час виконання робіт) та головний інженер) повинні мати знання з охорони праці, пожежної безпеки, гігєни праці та надання першої допомоги потерпілим, на підтвердження чого надаються їх посвідчення, видані уповноваженими органами (підприємствами). Учасником у складі пропозиції не надано вищезазначені документи у повному обсязі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2 Додатку № 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Підтвердити, що керівний персонал учасника (директор (або особа яка виконує керівні повноваження під час виконання робіт) та головний інженер) повинні мати знання з охорони праці, пожежної безпеки, гігєни праці та надання першої допомоги потерпілим, на підтвердження чого надаються їх посвідчення, видані уповноваженими органами (підприємствами). Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації: На підтвердження відповідності учасника останній має надати у складі пропозиції наступні документи: наявність водіїв та машиністів дорожно-будівельних машин у кількості, достатній для надання послуг, що є предметом закупівлі (не менше 25 працівників, у складі пропозиції надаються посвідчення водія та/або посвідчення тракториста-машиніста). Учасником у складі пропозиції не надано вищезазначені документи у повному обсязі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2 Додатку № 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Підтвердити наявність водіїв та машиністів дорожно-будівельних машин у кількості, достатній для надання послуг, що є предметом закупівлі (не менше 25 працівників, у складі пропозиції надаються посвідчення водія та/або посвідчення тракториста-машиніста). Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації: Учасник має підтвердити (шляхом надання свідоцтв про присвоєння робітничої кваліфікації з додатком) наявність кваліфікованих працівників: 1. Машиністи дорожньо-будівельних машин не нижче 6 розряду – не менше 2 працівників; 2. Дорожні робітники не нижче 4 розряду – не менше 2 працівників. Учасником у складі пропозиції не надано вищезазначені документи у повному обсязі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2 Додатку № 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Підтвердити (шляхом надання свідоцтв про присвоєння робітничої кваліфікації з додатком) наявність кваліфікованих працівників: 1. Машиністи дорожньо-будівельних машин не нижче 6 розряду – не менше 2 працівників; 2. Дорожні робітники не нижче 4 розряду – не менше 2 працівників.
Створено
12.05.2025 22:05
Надати до
13.05.2025 22:05
Договір
UA-2025-04-07-013887-a-c1
Підписаний і діє
Номер
6
11 993 712.11 грн.
9 994 760.09 грн.
З ПДВ
Підписано
28.05.2025
Строк дії договору з
28.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення по Черкаському району Черкаської області
Номенклатура
Надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення по Черкаському району Черкаської області
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
11 993 712.11
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Повна назва
Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40422357

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33658865

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.05.2025 12:11
Повідомлення про договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-14-000001
Дата створення проекту
14.05.2025 09:29
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
14.05.2025 10:23
Дата публікації висновку про результати
03.06.2025 12:20
Дата завершення усунення порушень
18.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
05.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 47) 263-16-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Черкаси
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.05.2025 № 62-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель /закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 07 травня 2025 р. № 003100-18/5618-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-04-07-013887-a, 07.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.05.2025 00:00
Документи рішення
14.05.2025 10:23
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 30 травня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту будівництва Черкаської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.04.2025 № 2; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.04.2025 № 2/1; перелік змін до тендерної документації від 14.04.2025; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.04.2025 № 2/2; перелік змін до тендерної документації від 16.04.2025; роз’яснення щодо тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 82» (далі – ПРАТ «ШРБУ № 82»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ПРАТ «ШРБУ № 82»; протокольне рішення уповноваженої особи від 28.04.2025 № 2/3 про відхилення тендерної пропозиції ПРАТ «ШРБУ № 82»; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» (далі – ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» у тендерній пропозиції; документи, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» протягом 24 годин для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах; протокольне рішення уповноваженої особи від 14.05.2025 № 2/4; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; документи, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей; договір від 28.05.2025 № 6; пояснення Замовника, отримане 21.05.2025 в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» Замовник не виявив невідповідності в інформації та документах, подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до Додатку 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації встановлено, що учасник разом з електронною страховою гарантією повинен надати підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (копію платіжної інструкції). Проте, ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» не надано в складі тендерної пропозиції підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (копію платіжної інструкції). На запит Управління від 16.05.2024 Замовником в електронній системі закупівель надано відповідь: «… сам факт надання Страхової Гарантії В№ 470838 від 17.04.2025 виданої у відповідності до Договору страхування відповідальності учасника процедури закупівлі / спрощеної закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції) В№ 470838 від 08.04.2025 року, Додаткова угода №1 від 17.04.2025 року є підтвердженням отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію в повному обсязі.…». Отже, пояснення Замовника не спростовують факт невиконання ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» вимоги тендерної документації, зокрема щодо надання підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (копію платіжної інструкції). Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи вищевикладене, на порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей в інформації та/або документах, подання яких вимагалося тендерною документацією, чим не надав можливість ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» усунути невідповідності.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання роз’яснень щодо тендерної документації; внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції ПРАТ «ШРБУ № 82»; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо недопущення таких порушень надалі та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
30.05.2025 00:00
Дата публікації
03.06.2025 12:20
Документи висновку
03.06.2025 12:20
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відповідно до абзацу другого ч. 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»: Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. На підставі вищезазначеного Замовник надає інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, а саме не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, подання яких вимагалося тендерною документацією, оскільки процедура закупівлі була завершена на момент публікації Висновку, та була відсутня технічна можливість розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, подання яких вимагалося тендерною документацією. Повідомляємо, що нами вжити заходи щодо недопущення таких порушень надалі.
Дата публікації
10.06.2025 16:52
Документи інформації про усунення порушення
10.06.2025 16:54
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-07-013887-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі: 1) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі? 2) чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація; 3) чи були виявлені під час розгляду тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією? Зокрема, згідно з пунктом 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропопозиції» та Додатку 5 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (копію платіжної інструкції). У складі тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» відсутнє підтвердження отримання страховою компанією ПрАТ «СК «АСКО ДС» (Код ЄДРПОУ 13494943) оплати за страхову гарантію (копія платіжної інструкції). Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
16.05.2025 15:33
Орган перевірки
22.05.2025 00:00
Документи повідомлення
16.05.2025 15:33
-
Відповідь
Відповідь на запит
У відповідь на ваш запит повідомляємо наступне: 1. Обґрунтування розміру витрат та очікувана вартість визначено відповідно до зведеного кошторисного розрахунку, який визначає повну кошторисну вартість послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення. 2. Забезпечено, https://ck-oda.gov.ua/obgruntuvannya-texnichnix-ta-yakisnix-xarakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli/ 3. У складі тендерної пропозиції ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» надано Загальні умови страхового продукту «Страхування відповідальності перед третіми особами», що затверджені Наказом Голови Правління S № 82 від 25.10.2024 року, відповідно до пп. 2.4.2 яких: Договір набуває чинності відповідно до вимог, встановлених тендерною документацією, але не раніше дня надходження страхової премії в повному обсязі на поточний рахунок Страховика. Враховуючи вищевикладене, сам факт надання Страхової Гарантії В№ 470838 від 17.04.2025 виданої у відповідності до Договору страхування відповідальності учасника процедури закупівлі / спрощеної закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції) В№ 470838 від 08.04.2025 року, Додаткова угода №1 від 17.04.2025 року є підтвердженням отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію в повному обсязі. В той же час, ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» 13.05.2025 о 15.04 завантажено файл «забезпечення.rar» що містить Платіжна інструкція кредитового переказу коштів OCI25968 від 10.04.2025, що підтверджує отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію. Враховуючи надання у складі тендерної пропозиції ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію, тендерна пропозиція ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» відповідає вимогам тендерної документації, та станом на дату оцінки тендерної пропозиції та прийняття рішення про визначення переможця у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ».
Рішеня
21.05.2025 18:10
Замовник
Документи повідомлення
21.05.2025 18:18
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
12 115 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.04.2025 00:00
Замовник:
Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380732122708
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
12 115 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.04.2025 00:00
Замовник:
Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380732122708
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності