Показати схожі тендери

Закупівля Частини та механізми очисного комбайна 1ГШ-68 від Державне підприємство "Львіввугілля".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-07-013563-a
Id Tender c0183f71cffc48e48d5ad03d8b5f0363
План UA-P-2025-04-07-016657-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 07.04.2025 17:53
Остання зміна 31.07.2025 13:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 822 666.67 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 113.33 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.04.2025 17:52 до 17.04.2025 11:00
Завершено
Період уточнень
з 07.04.2025 17:52
до 14.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.04.2025 17:52
до 14.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.04.2025 15:42
до 30.07.2025 17:13
Залишилось 4 днів 6 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.04.2025 13:01
до 05.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 30.07.2025 17:13
-
Період уточнень
з 07.04.2025 17:52 до 14.04.2025 00:00
Період оскарження
з 07.04.2025 17:52 до 14.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.04.2025 15:42 до 30.07.2025 17:13
Період кваліфікації
з 18.04.2025 15:42 до 30.07.2025 17:13
Основні параметри
Частини та механізми очисного комбайна 1ГШ-68
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою. * Примітка У разі надання учасником у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою, виданих органами державної влади, підприємствами/установами/ організаціями, такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом і печаткою (у разі її використання) учасника, або бюро перекладів/перекладачем, або нотаріусом. (відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник). Проектна, технічна документація, особисті документи (водійські посвідчення, паспорти, трудові книжки) які викладені в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою та інші друковані джерела літературної інформації: буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 822 666.67 грн.
Частини та механізми очисного комбайна 1ГШ-68
Назва предмета закупівлі
Частини та механізми очисного комбайна 1ГШ-68
Примітки
Для створення рівного конкурентного середовища в оголошенні про проведення процедури закупівлі очікувана вартість зазначається без ПДВ, учасник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Включення чи не включення ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим податковим законодавством.
Очікувана вартість
1 822 666.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9113,33
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.04.2025 15:07
Закінчення аукціону
18.04.2025 15:42
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 1 (штуки)
Шнек ШН106К.00.000
Опис предмета закупівлі
Шнек ШН106К.00.000
Код ДК 021:2015
43613100-4 - Частини врубових машин для добування вугілля
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
80051, Україна, Львівська область, с. Острів, ВП «Управління «Західвуглепостач» ДП «Львіввугілля»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Шнек ШН106К.00.000-01
Опис предмета закупівлі
Шнек ШН106К.00.000-01
Код ДК 021:2015
43613100-4 - Частини врубових машин для добування вугілля
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
80051, Україна, Львівська область, с. Острів, ВП «Управління «Західвуглепостач» ДП «Львіввугілля»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 6 (штуки)
Ступиця 1ГШ-68.98.00.011.30Z
Опис предмета закупівлі
Ступиця 1ГШ-68.98.00.011.30Z
Код ДК 021:2015
43613100-4 - Частини врубових машин для добування вугілля
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
80051, Україна, Львівська область, с. Острів, ВП «Управління «Західвуглепостач» ДП «Львіввугілля»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Електрогідроблок 1ГШ-68 27.00.030
Опис предмета закупівлі
Електрогідроблок 1ГШ-68 27.00.030
Код ДК 021:2015
43613100-4 - Частини врубових машин для добування вугілля
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
80051, Україна, Львівська область, с. Острів, ВП «Управління «Західвуглепостач» ДП «Львіввугілля»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Частини та механізми очисного комбайна 1ГШ-68. Умови оплати – Оплата за отриманий Товар проводиться Покупцем шляхом перерахування коштів протягом 30 робочих днів з моменту отримання узгодженої партії Товару. Оплату за Товар може здійснювати, як Покупець так і Вантажоодержувач. Джерело фінансування - кошти підприємства.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІРНИЧО-ПРОМИСЛОВИЙ ЗАВОД"
Пропозиція:
1 788 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "БК"БУДРЕМ ПЛЮС"
Пропозиція:
1 560 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТРІ-ЛЕНД"
Пропозиція:
1 790 886.67 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ЛІДЕР ПРОМСНАБ"
Пропозиція:
1 785 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.04.2025 15:07
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій МОДЕНКО
Електронна пошта
Телефон
380672150077
Замовник
ЄДРПОУ
32323256
Назва (англійською мовою)
State enterprise Lvivvughiliya
Повна назва
Державне підприємство "Львіввугілля"
Повна назва (англійською мовою)
State enterprise Lvivvughiliya
Поштовий індекс
80000
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Сокаль
Адреса
вул.Б.Хмельницького,26
Кваліфікація
Лот № 1 Частини та механізми очисного комбайна 1ГШ-68
Період вимог/скарг з 25.04.2025 13:01 по 01.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.04.2025 15:42 по 26.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
18.04.2025р. в електронній системі закупівель відбувся електронний аукціон із закупівлі товару, а саме: Частини та механізми очисного комбайна 1ГШ-68 за кодом ДК 021:2015, 43610000-2 Частини бурильних машин, (43613100-4 Частини врубових машин для добування вугілля). За результатами аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію ПП "БК"БУДРЕМ ПЛЮС" (ЄДРПОУ 39192441). Під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено, що у складі тендерної пропозиції надано зразки Сертифікатів якості які передбачений пп. 10.5. п.10 (Перелік документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі) Додатку 1, а саме: 10.5. зразки документів (сертифікат/паспорт якості), що будуть надаватись з продукцією та підтверджуватимуть її приналежність і якість, документ повинен містити відмітку ВТК виробника товару, у випадку якщо виробником є виробник - нерезидент, учасник закупівлі повинен надати документи які підтверджують якість товару відповідно до вимог законодавства країни виробника – нерезидента, проте наданий документ не відповідає умовам тендерної документації по причині відсутності в ньому відмітку ВТК виробника товару. Довідково (Відмітка (штамп або печатка) ВТК це спеціальний штамп, всередині якого найчастіше розміщуються реквізити підприємства та абревіатура ВТК, яка розшифровується як відділ технічного контролю. Відмітка (штамп або печатка) ВТК виготовляється, а в подальшому і використовується для того, що б можна було підтвердити якість виготовленої продукції. Застосовують такий штамп у відділі технічного контролю, після перевірки готової продукції.). Відповідно до пункту 43 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції), так як відмітка (штамп або печатка) ВТК використовується для того, що б можна було підтвердити якість виготовленої продукції та застосовують у відділі технічного контролю, після перевірки готової продукції, відносяться до документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі замовник в даному випадку не застосовує вимогу пункту 43 Особливостей.
Документи кваліфікації
25.04.2025 12:58
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
Скарги та рішення
18.04.2025 15:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 17:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 17:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 30.04.2025 16:35 по 05.05.2025 15:56
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.04.2025 13:01 по 03.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.04.2025 16:35
Довідка НАЗК
30.04.2025 16:35
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
25.04.2025 13:01
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 05.05.2025 15:59 по 11.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.05.2025 15:56 по 13.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Зміст
18.04.2025р. в електронній системі закупівель відбувся електронний аукціон із закупівлі товару, а саме: Частини та механізми очисного комбайна 1ГШ-68 за кодом ДК 021:2015, 43610000-2 Частини бурильних машин, (43613100-4 Частини врубових машин для добування вугілля). За результатами аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію ПП "БК"БУДРЕМ ПЛЮС" (ЄДРПОУ 39192441). Під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено невідповідність тендерної пропозиції вимогам пп. 10.5 п.10 Додатку 1 та було прийняте рішення відхилити тендерну пропозицію Учасника ПП "БК"БУДРЕМ ПЛЮС" відповідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію учасника ТОВ "ЛІДЕР ПРОМСНАБ" (ЄДРПОУ 37434048) та було прийняте рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до п. 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12, проте переможцем закупівлі не виконано вимоги п. 47 Особливостей, у встановлений термін.
Документи кваліфікації
05.05.2025 15:58
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
05.05.2025 15:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 17:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 17:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 02.06.2025 15:52 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.05.2025 15:59 по 03.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
18.04.2025р. в електронній системі закупівель відбувся електронний аукціон із закупівлі товару, а саме: Частини та механізми очисного комбайна 1ГШ-68 за кодом ДК 021:2015, 43610000-2 Частини бурильних машин, (43613100-4 Частини врубових машин для добування вугілля). За результатами аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію ПП "БК"БУДРЕМ ПЛЮС" (ЄДРПОУ 39192441). Під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено невідповідність тендерної пропозиції вимогам пп. 10.5 п.10 Додатку 1 та було прийняте рішення відхилити тендерну пропозицію Учасника ПП "БК"БУДРЕМ ПЛЮС" відповідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію учасника ТОВ "ЛІДЕР ПРОМСНАБ" (ЄДРПОУ 37434048) та було прийняте рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей проте переможцем закупівлі не виконано вимоги п. 47 Особливостей, у встановлений термін. Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію ТОВ "ГІРНИЧО-ПРОМИСЛОВИЙ ЗАВОД". Під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено, що згідно п.10.4. тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано копію ТУ У 28.9-44174670-002:2025, однак при детальному розгляді документу встановлено, що ці технічні умови поширюються на комбайни які застосовуються в гірничій промисловості, на підземних роботах при видобутку корисних копалин, в шахтах БЕЗПЕЧНИХ по газу та пилу, проте згідно Наказу ЗАХІДНОГО МІЖРЕГІОНАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ З ПИТАНЬ ПРАЦІ від 20.01.25р. № 24/77/ЗХ шахтам Замовника встановлені наступні категорії: - Небезпечність за пилом: небезпечна; - Категорія за метаном на 2025р.: надкатегорійні; Виходячи з вищенаведеного застосування обладнання яке виготовлене згідно ТУ У 28.9-44174670-002:2025 на вугільних шахтах Замовника – не можливо, крім того у наданих Учасником витягів з ТУ відсутня інформація про технічні характеристики товару який є предметом закупівлі. Відповідно до пункту 43 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції), так як ТУ це документи згідно яких виготовляється товар, відносяться до документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі замовник в даному випадку не застосовує вимогу пункту 43 Особливостей.
Документи кваліфікації
02.06.2025 15:51
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
12.05.2025 21:32
Електроний протокол про продовження строку
Скарги та рішення
05.05.2025 15:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 17:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 17:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
18.04.2025р. в електронній системі закупівель відбувся електронний аукціон із закупівлі товару, а саме: Частини та механізми очисного комбайна 1ГШ-68 за кодом ДК 021:2015, 43610000-2 Частини бурильних машин, (43613100-4 Частини врубових машин для добування вугілля). За результатами аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію ПП "БК"БУДРЕМ ПЛЮС" (ЄДРПОУ 39192441). Під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено невідповідність тендерної пропозиції вимогам пп. 10.5 п.10 Додатку 1 та було прийняте рішення відхилити тендерну пропозицію Учасника ПП "БК"БУДРЕМ ПЛЮС" відповідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією визначено ТОВ "ЛІДЕР ПРОМСНАБ", проте пропозиція учасника була відхилена відповідно до абз. 3 пп. 3 пункту 44 Особливостей Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією визначено ТОВ "ГІРНИЧО-ПРОМИСЛОВИЙ ЗАВОД". Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно положень частини 10 статті 29 Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великим об’ємом інформації а також з повітряними тривогами які виникають внаслідок загроз ворожих обстрілів території України, що в свою чергу унеможливлює повноцінно провести розгляд тендерної пропозиції учасника, зокрема ретельного вивчення технічної частини тендерної пропозиції протягом п’яти робочих днів, у замовника виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ГІРНИЧО-ПРОМИСЛОВИЙ ЗАВОД" до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
12.05.2025 21:31
Дата кінця розгляду
03.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 15:52 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.06.2025 15:52
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 30.07.2025 17:13 по 05.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.07.2025 16:09 по 20.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.07.2025 17:13
Довідка НАЗК
30.07.2025 17:13
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
29.07.2025 16:09
Електроний протокол про продовження строку
Скарги та рішення
22.07.2025 16:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 17:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 17:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
18.04.2025р. в електронній системі закупівель відбувся електронний аукціон із закупівлі товару, а саме: Частини та механізми очисного комбайна 1ГШ-68 за кодом ДК 021:2015, 43610000-2 Частини бурильних машин, (43613100-4 Частини врубових машин для добування вугілля). За результатами аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію ПП "БК"БУДРЕМ ПЛЮС" (ЄДРПОУ 39192441). Під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено невідповідність тендерної пропозиції вимогам пп. 10.5 п.10 Додатку 1 та було прийняте рішення відхилити тендерну пропозицію Учасника ПП "БК"БУДРЕМ ПЛЮС" відповідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією визначено ТОВ "ЛІДЕР ПРОМСНАБ", проте пропозиція учасника була відхилена відповідно до абз. 3 пп. 3 пункту 44 Особливостей Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією визначено ТОВ "ГІРНИЧО-ПРОМИСЛОВИЙ ЗАВОД". Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно положень частини 10 статті 29 Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. З метою всебічного розгляду тендерної пропозиції учасника, а також у зв’язку з великим об’ємом інформації, що в свою чергу унеможливлює повноцінно провести розгляд тендерної пропозиції, зокрема ретельного вивчення технічної частини тендерної пропозиції протягом п’яти робочих днів, у замовника виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ГІРНИЧО-ПРОМИСЛОВИЙ ЗАВОД" до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
29.07.2025 16:08
Дата кінця розгляду
20.08.2025 00:00
Угоди
UA-2025-04-07-013563-a-c2
Очікує підписання
1 788 000 грн.
1 788 000 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
1 (штуки)
Шнек ШН106К.00.000
Номенклатура
Шнек ШН106К.00.000
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Шнек ШН106К.00.000-01
Номенклатура
Шнек ШН106К.00.000-01
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
6 (штуки)
Ступиця 1ГШ-68.98.00.011.30Z
Номенклатура
Ступиця 1ГШ-68.98.00.011.30Z
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Електрогідроблок 1ГШ-68 27.00.030
Номенклатура
Електрогідроблок 1ГШ-68 27.00.030
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державне підприємство "Львіввугілля"
Повна назва
Державне підприємство "Львіввугілля"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32323256

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІРНИЧО-ПРОМИСЛОВИЙ ЗАВОД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІРНИЧО-ПРОМИСЛОВИЙ ЗАВОД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44174670

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 822 666.67 грн.
Період подання пропозицій
до 17.04.2025 11:00
Замовник:
Державне підприємство "Львіввугілля"
Контактний телефон:
380672150077
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 822 666.67 грн.
Період подання пропозицій
до 17.04.2025 11:00
Замовник:
Державне підприємство "Львіввугілля"
Контактний телефон:
380672150077
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності