Показати схожі тендери

Закупівля Відеопередавачі Skyzone TX2501 CNC 4.9G-6.2G 2.5W VTX (або еквівалент) для потреб Сил оборони України від Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-07-010523-a
Id Tender 9a32912fa86a424e8ad87bd0b3e3692e
План UA-P-2025-04-07-012274-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.04.2025 15:37
Остання зміна 17.06.2025 08:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
23 200 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
232 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.04.2025 15:36 до 15.04.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 07.04.2025 15:36
до 12.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.04.2025 15:36
до 12.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.04.2025 15:09
до 04.06.2025 23:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.04.2025 17:55
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.06.2025 23:51
до 17.06.2025 08:31
Період уточнень
з 07.04.2025 15:36 до 12.04.2025 00:00
Період оскарження
з 07.04.2025 15:36 до 12.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.04.2025 15:09 до 04.06.2025 23:51
Період кваліфікації
з 16.04.2025 15:09 до 04.06.2025 23:51
Основні параметри
Відеопередавачі Skyzone TX2501 CNC 4.9G-6.2G 2.5W VTX (або еквівалент) для потреб Сил оборони України
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
23 200 000 грн.
Відеопередавачі Skyzone TX2501 CNC 4.9G-6.2G 2.5W VTX (або еквівалент) для потреб Сил оборони України
Назва предмета закупівлі
Відеопередавачі Skyzone TX2501 CNC 4.9G-6.2G 2.5W VTX (або еквівалент) для потреб Сил оборони України
Очікувана вартість
23 200 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
232000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.04.2025 14:34
Закінчення аукціону
16.04.2025 15:09
Позиція
Опис предмета закупівлі
Відеопередавач Skyzone TX2501 CNC 4.9G-6.2G 2.5W VTX (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
34740000-6 - Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі
Кількість
8 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69107, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
протягом 30 (тридцяти) календарних днів
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АГЕНТСТВО ПРОДАЖУ АКТИВІВ"
Пропозиція:
19 920 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКОПТЕРС"
Пропозиція:
19 910 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛТОРС"
Пропозиція:
16 399 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Оболонь Групп"
Пропозиція:
16 400 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.04.2025 14:34
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.04.2025 15:37
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Каріна Керімова
Електронна пошта
Телефон
+380684506823
Замовник
ЄДРПОУ
45021701
Повна назва
Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації
Поштовий індекс
69107
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
місто Запоріжжя
Адреса
пр.Соборний, будинок 164
Кваліфікація
Лот № 1 Відеопередавачі Skyzone TX2501 CNC 4.9G-6.2G 2.5W VTX (або еквівалент) для потреб Сил оборони України
Період вимог/скарг з 18.04.2025 17:55 по 24.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.04.2025 15:09 по 24.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Документи кваліфікації
18.04.2025 17:55
Повідомлення про рішення
16.04.2025 15:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 15:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 15:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 18.04.2025 17:58 по 24.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.04.2025 17:55 по 26.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Документи кваліфікації
18.04.2025 17:58
Повідомлення про рішення
18.04.2025 17:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 15:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 15:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 06.05.2025 19:48 по 12.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.04.2025 17:58 по 17.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;
Зміст
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей
Документи кваліфікації
06.05.2025 19:48
Повідомлення про рішення
25.04.2025 17:48
Електроний протокол про продовження строку
18.04.2025 17:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 15:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 15:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, відповідно до пункту 37 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. За результатами оцінки тендерних пропозицій електронна система закупівель визнала найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію учасника ТОВ "АКОПТЕРС". У зв’язку з великим обсягом оголошених процедур закупівель Замовником в електронній системі закупівель та необхідністю додаткового часу на детальний розгляд та перевірку документів тендерної пропозиції Учасника у Замовника виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів, а саме до 16.05.2025 року включно. За протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 25.04.2025 року № 281 прийнято рішення: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника - ТОВ "АКОПТЕРС" на 20 робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, а саме до 16.05.2025 року включно. 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника - ТОВ "АКОПТЕРС" відповідно до частини 10 статті 29 Закону.
Дата продовження строку розгляду
25.04.2025 17:47
Дата кінця розгляду
17.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено: «Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП або КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями)». Надані Учасником документи у складі тендерної пропозиції не містять електронного підпису уповноваженої особи учасника (без УЕП або КЕП на документі), а тому надані не у формі електронного документа. При розгляді тендерної пропозиції виявилося, що всі підготовлені Учасником документи, що надані у складі тендерної пропозиції не місять власноручного підпису уповноваженої особи учасника на наданих документах. Накладений підпис та печатка на всіх підготовлених учасником тендерної пропозиції документах є тотожними (ідентичними/однаковими), що свідчить про накладення факсимільного підпису та/або електронно створеного підпису та печатки з використання комп’ютерних програм. Відсутність власноручного підпису уповноваженої особи учасника закупівлі та відтиску печатки є порушенням вимог тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документи визначені додатком 3 до Тендерної документації оформлені (засвідчені) належним чином відповідно до вимог тендерної документації (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Створено
25.04.2025 17:51
Надати до
26.04.2025 17:51
Період вимог/скарг з 04.06.2025 23:51 по 10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.05.2025 19:48 по 04.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.06.2025 23:52
Довідка НАЗК
04.06.2025 23:51
Повідомлення про рішення
13.05.2025 20:28
Електроний протокол про продовження строку
06.05.2025 19:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 15:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 15:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, відповідно до пункту 37 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. За результатами оцінки тендерних пропозицій електронна система закупівель визнала найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію учасника ТОВ «АГЕНТСТВО ПРОДАЖУ АКТИВІВ». У зв’язку з великим обсягом оголошених процедур закупівель Замовником в електронній системі закупівель та необхідністю додаткового часу на детальний розгляд та перевірку документів тендерної пропозиції Учасника у Замовника виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів, а саме до 03.06.2025 року включно. За протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 13.05.2025 року № 306 прийнято рішення: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АГЕНТСТВО ПРОДАЖУ АКТИВІВ» на 20 робочих днів, а саме до 03.06.2025 року включно. 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АГЕНТСТВО ПРОДАЖУ АКТИВІВ» відповідно до частини 10 статті 29 Закону.
Дата продовження строку розгляду
13.05.2025 20:28
Дата кінця розгляду
04.06.2025 00:00
Договір
UA-2025-04-07-010523-a-c1
Підписаний і діє
Номер
295/ОБ
19 920 000 грн.
16 600 000 грн.
З ПДВ
Підписано
16.06.2025
Строк дії договору з
16.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
8 000 (штуки)
Відеопередавач Skyzone TX2501 CNC 4.9G-6.2G 2.5W VTX (або еквівалент)
Номенклатура
Відеопередавач Skyzone TX2501 CNC 4.9G-6.2G 2.5W VTX (або еквівалент)
Кількість
8 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 1 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації
Повна назва
Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45021701

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АГЕНТСТВО ПРОДАЖУ АКТИВІВ"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "АГЕНТСТВО ПРОДАЖУ АКТИВІВ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43950035

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.06.2025 08:31
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-07-000057
Дата створення проекту
07.05.2025 11:03
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
07.05.2025 11:46
Дата публікації висновку про результати
29.05.2025 16:00
Дата завершення усунення порушень
13.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
29.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 06.05.2025 № 134 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 20 UA-2025-04-07-010523-a 07.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.05.2025 00:00
Документи рішення
07.05.2025 11:46
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.04.2025 № 240 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Велторс» (далі – ТОВ «Велторс»), товариства з обмеженою відповідальністю «Оболонь Групп» (далі – ТОВ «Оболонь групп»), товариства з обмеженою відповідальністю «Акоптерс» (далі – ТОВ «Акоптерс»), повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей ТОВ «Акоптерс» до 17.51 – 26.04.2025, протоколи уповноваженої особи Замовника від 18.04.2025 № 269, від 18.04.2025 № 270, від 25.04.2025, від 06.05.2025 № 298, пояснення Замовника, надані 13.05.2025 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. 1) Керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону Держаудитслужба 08.05.2025 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень з підтвердними документами щодо надання інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Замовник 13.05.2025 через електронну систему закупівель надав пояснення та додатки до нього: запит Міністерства оборони України від 19.03.2025, інформацію про моніторинг цін від 07.04.2025 б/н (далі – інформація про моніторинг цін), запит на комерційну пропозицію від 21.03.2025 № 105, скріншоти оприлюднення запитів на комерційну пропозицію, комерційну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Розетка.уа» (далі – ТОВ «Розетка.уа») від 24.03.2025 № 240525 (вх. від 28.03.2025 № 1081), комерційну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Агенство продажу активів» (далі – ТОВ «Агенство продажу активів») від 24.03.2025 № 24/03-1 (вх. від 24.03.2025 № 0990), комерційну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Інкас юа» (далі – ТОВ «Інкас юа») (вх. від 24.03.2025 № 0994). Аналізом наданої інформації про моніторинг цін установлено, що розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі визначено на підставі таких комерційних пропозицій (ціна за одиницю товару): ТОВ «Розетка.уа» на суму 3330,00 грн, ТОВ «Агентство продажу активів» на суму 2 877,00 грн, ТОВ «Інкас юа» на суму 2 340,00 грн, магазина «Flymod» на суму 3 150,00 гривні. При цьому, в інформацію про моніторинг цін включено пропозицію ТОВ «Розетка.уа» на постачання відеопередавача Skyzone TX2501 CNC 4.9-6.2G 2.5 W VTX на суму 3 330,00 гривень (за одиницю товару). Водночас аналізом комерційної пропозиції ТОВ «Розетка.уа» установлено, що запропоновано товар, інформація про який розміщена за посиланням https://rozetka.com.ua/ua/452718536/p452718536/, за яким розміщена інформація про інший ніж той, що зазначено в інформації про моніторинг цін, відеопередавач Skyzone ATOMRC TX2500 2.5W 5.8G X-band, характеристики роботи якого обмежені в частотному діапазоні виключно на частоті 5.8G, що не відповідає вимогам до характеристик предмету закупівлі, якими визначено можливість роботи відеопередавача в частотному діапазоні 4.9G-6.2G. Отже, Замовником комерційна пропозиція ТОВ «Розетка.уа» на суму 3 330,00 грн (за одиницю товару ) до розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі включена необгрунтовано. Слід зазначити, що Замовник надав пояснення та додатки до нього, серед яких комерційна пропозиція магазина «Flymod» відсутня. При цьому, відповідно до інформації про моніторинг цін до розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі включено його комерційну пропозицію на суму 3 150,00 грн за одиницю товару. При цьому, за посиланням https://flymod.net/item/skyzone_tx2501_ cnc_58g_25w_l_x_band_vtx розміщено інформацію про те, що магазином «Flymod» пропонував для продажу відеопередавач SKYZONE TX2501 CNC 4.9-6.2G 2.5W на 64 канали L/X/S band VTX, який відповідає вимогам до технічних характеристик установлених Замовником до предмета закупівлі, вартість якого складає 2 054,00 гривні (з ПДВ). Отже, Замовником до розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі включено комерційну пропозицію магазина «Flymod» на суму 3 150,00 грн за одиницю товару, яка перевищує ціну, яка зазначена на його вебсайті, на суму 1 096,00 грн (3 150,00 грн – 2 054,00 грн). Зважаючи на зазначене, з урахуванням комерційних пропозицій та інформації з відкритих джерел, розрахунково очікувана вартість предмета закупівлі становить 19 389 333,33 грн (2 877,00 грн (комерційна пропозиція ТОВ «Агенство продажу активів» за одиницю товару) + 2 340,00 грн (комерційна пропозиція ТОВ «Інкас юа» за одиницю товару) + 2 054,00 грн (комерційна пропозиція магазина «Flymod» за одиницю товару з урахуванням інформації зазначеної на вебсайті) / 3 )* 8000 шт.) . Отже, очікувана вартість предмета закупівлі завищена на 3 810 666,67 грн (23 200 000,00 грн – 19 389 333,33 грн). Зазначене свідчить про недотримання принципів публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону з боку Замовника (максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель). 2) Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено. Відповідно до вимог додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності технічним, якісним характеристикам предмету закупівлі Учасник подає у складі своєї тендерної пропозиції: - довідку у формі таблиці-порівняння з інформацією про запропонований товар (за кожним параметром визначеним в таблиці 2 додатку 2 до тендерної документації) із зазначенням моделі запропонованого товару, технічних, якісних характеристик, комплектації та ознак його відповідності (не відповідності) характеристикам предмету закупівлі, складену на основі таблиці 2 додатку 2 до тендерної документації; - паспорт на запропонований товар та / або інструкція (посібник користувача) на запропонований товар та / або технічний опис на запропонований товар. Учасник процедури закупівлі ТОВ «Велторс» надав у складі своєї тендерної пропозиції, зокрема: порівняльну таблицю від 14.04.2025 № 12 та технічний опис товару від 14.04.2025 № 12. Замовником відповідно до протоколу уповноваженої особи від 18.04.2025 № 269 прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Велторс» відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей (у технічному описі відсутня інформація про комплект гвинтів який повинен бути в складі комплектації товару). При цьому, інформація про технічні характеристики товару у порівняльні таблиці відповідає вимогам додатку 2 до тендерної документації (у порівняльній таблиці зазначено інформацію про комплект гвинтів, який повинен бути в складі комплектації товару). Учасник процедури закупівлі ТОВ «Оболонь групп» надав у складі своєї тендерної пропозиції, зокрема: цінову пропозицію від 14.04.2025 № 22/2, порівняльну таблицю від 14.04.2025 № 22/3/3 та технічний опис товару. Замовником відповідно до протоколу уповноваженої особи від 18.04.2025 № 270 прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Оболонь групп» відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей (технічний опис товару від учасника містить іншу назву моделі товару, ніж зазначена модель запропонованого товару в ціновій пропозиції та порівняльній таблиці). При цьому, інформація про назву моделі товару (Skyzone TX2501 CNC 4.9G-6.2G 2.5W VTX) у ціновій пропозиції та порівняльні таблиці відповідає вимогам додатку 2 до тендерної документації. Зазначене вказує на те, що ТОВ «Велторс» ТОВ «Оболонь групп» було запропоновано товар, який відповідає вимогам додатку 2 до тендерної документації в частині відповідності його технічних характеристик та марки моделі, відповідно, невідповідність була виключно в технічних описах наданих у складі їх тендерних пропозицій. Слід зазначити, що ТОВ «Велторс» та ТОВ «Оболонь групп» не є виробниками товару, який є предметом закупівлі, отже, технічні описи, які були надані у складі їх тендерних пропозицій це документи, які складені ними, а не виробником. Отже, Замовник не скористався можливістю перевірки показників технічних характеристик запропонованого товару у складі тендерних пропозицій ТОВ «Велторс» та ТОВ «Оболонь групп», зокрема, на офіційному сайті виробника (https://www.skyzonefpv.com/collections/goggles?srsltid= AfmBOoqqrJSccyMZ5ndTvOSnT974tKXYja4IzStRSvjqt6atArcxINyL) чи його офіційних дистриб’юторів. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, на порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме щодо надання учасниками процедури закупівлі ТОВ «Велторс» та ТОВ «Оболонь групп» паспорту на запропонований товар та/або інструкції (посібник користувача) на запропонований товар та/або уточнений технічний опис на запропонований товар, чим не надав можливість учасникам усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі тендерних пропозицій. Отже, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник безпідставно відхилив тендерні пропозиції ТОВ «Велторс» та ТОВ «Оболонь групп». Цінова пропозиція учасника торгів, який очікує рішення про визначення його переможцем процедури закупівлі, ТОВ «Агентство продажу активів» (19 920 000,00 грн) на 3 520 001,00 грн більша за цінову пропозицію учасника ТОВ «Велторс» (16 399 999,00 грн).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Велторс» та ТОВ «Оболонь групп» установлено порушення вимог пункту 43 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Акоптерс» – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на скасування рішення Замовника прийнятого уповноваженою особою Замовника згідно з протоколом від 18.04.2025 № 269 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Велторс» та здійснення розгляду його тендерної пропозиції з дотриманням вимог пунктів 43 та 44 Особливостей та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
28.05.2025 00:00
Дата публікації
29.05.2025 16:00
Документи висновку
29.05.2025 16:00
-
Оскарження в суді
12.06.2025 року Управлінням оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації подано позовну заяву до Запорізького окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку Держаудитслужби від 29 травня 2025 року про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-07-010523-a
Дата публікації
12.06.2025 23:07
Інформація про відкриття провадження
18.06.2025
№ 280/4964/25
Документи оскарження в суді
12.06.2025 23:08
-
20.06.2025 09:00
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-07-010523-a 29.05.2025 в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-07-010523-a (надалі – Висновок) Державної аудиторської служби України за процедурою закупівлі «відкриті торги» (з Особливостями) по предмету закупівлі: Відеопередавачі Skyzone TX2501 CNC 4.9G-6.2G 2.5W VTX (або еквівалент) для потреб Сил оборони України (ідентифікатор закупівлі: UA2025-04-07-010523-a). Висновком передбачено, що за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Велторс» та ТОВ «Оболонь групп» установлено порушення вимог пункту 43 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. У змісті Висновку зазначається, що в порушення п. 43 Особливостей Замовник «не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме щодо надання учасниками процедури закупівлі ТОВ «Велторс» та ТОВ «Оболонь групп» паспорту на запропонований товар та/ або інструкції (посібник користувача) на запропонований товар та/або уточнений технічний опис на запропонований товар, чим не надав можливість учасникам усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі тендерних пропозицій». Згідно Висновку Замовника зобов’язано здійснити заходи направлені на скасування рішення Замовника прийнятого уповноваженою особою Замовника згідно з протоколом від 18.04.2025 № 269 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Велторс» та здійснення розгляду його тендерної пропозиції з дотриманням вимог пунктів 43 та 44 Особливостей. Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації не погоджується з Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-07-010523-a та на підставі ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надає аргументовані заперечення до Висновку. Додатком 2 до тендерної документації (Технічна специфікація) передбачено, що для підтвердження відповідності технічним, якісним характеристикам предмету закупівлі Учасник подає у складі своєї тендерної пропозиції: - Довідку у формі таблиці-порівняння з інформацією про запропонований товар (за кожним параметром визначеним в Таблиці 2 додатку 2 до Тендреної документації) із зазначенням моделі запропонованого товару, технічних, якісних характеристик, комплектації та ознак його відповідності (не відповідності) характеристикам предмету закупівлі, складену на основі Таблиці 2 додатку 2 до Тендерної документації; - Паспорт на запропонований товар та/або інструкція (посібник користувача) на запропонований товар та/або технічний опис на запропонований товар. В порушення додатку 2 до ТД (Технічної специфікації) учасниками процедури закупівлі: - ТОВ «ВЕЛТОРС» надано в складі тендерної пропозиції Технічний опис товару, в якому комплектація запропонованого товару не містить комплекту гвинтів, які вимагалися умовами технічної специфікації (протокол № 269 від 18.04.2025 Уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника); - ТОВ «Оболонь Групп» надано в складі тендерної пропозиції Технічний опис запропонованого товару, при цьому найменування товару (моделі) вказаного в технічному описі не відповідає назві (моделі) товару в порівняльній таблиці наданій учасником (протокол № 270 від 18.04.2025 Уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника). Абзацом 2 пункту 43 Особливостей встановлено наступне: «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Таким чином, згідно чинного законодавства Замовник не міг надати учаснику 24 години на виправлення коли відсутні інформація та/або документи щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі». Правильність прийняття рішення Замовником щодо відхилення тендерних пропозицій ТОВ «ВЕЛТОРС» та ТОВ «Оболонь Групп» в даному випадку підтверджується також актуальною практикою Органу оскарження: Рішення Колегій АМКУ № 16179-р/пк-пз від 10.10.2023 в закупівлі UA-2023-09-14-014180-a, №7985-р/пк-пз від 06.05.2024 в закупівлі UA-2024-04-03-011964-a, від 16.02.2023 № 1807-р/пк-пз, процедура закупівлі — UA-2023-01-19-010501-a. Крім того, відсутня технічна можливість в кабінеті Замовника на майданчику Zakupivli.Pro скасувати попередні рішення Замовника та повернути на розгляд (кваліфікацію) тендерну пропозицію першого учасника - ТОВ «ВЕЛТОРС». На лист Замовника від 03.06.2025 № 198 адресованого до ТОВ «ЗАКУПІВЛІ.ПРО» щодо наявності або відсутності технічної можливості в електронній системі закупівель повернення на стадію кваліфікації (розгляду) тендерної пропозиції першого учасника ТОВ «ВЕЛТОРС» надано від ТОВ «ЗАКУПІВЛІ.ПРО» відповідь (лист від 03.06.2025 вих. № 03/06/ZK-2568) та повідомлено про неможливість повернення на кваліфікацію учасника ТОВ «ВЕЛТОРС», що дискваліфікований замовником («у відкритих торгах з особливостями повернення на кваліфікацію відбувається виключно у разі оскарження закупівлі та наявності відповідного рішення АМКУ») (копія листа № 03/06/ZK-2568 додається). Таким чином, відсутня можливість виконати зобов’язання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-07-010523-a: «здійснити заходи направлені на скасування рішення Замовника прийнятого уповноваженою особою Замовника згідно з протоколом від 18.04.2025 № 269 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Велторс» та здійснення розгляду його тендерної пропозиції з дотриманням вимог пунктів 43 та 44 Особливостей». Замовник вважає, що Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-07-010523-a є необґрунтованим та суперечить чинному законодавству України. Замовник планує скористатися правом на судове оскарження Висновку до суду відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі». Додаток: лист ТОВ «ЗАКУПІВЛІ.ПРО» вих. № 03/06/ZK-2568 від 03.06.2025
Дата публікації
05.06.2025 19:47
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Відеопередавачі Skyzone TX2501 CNC 4.9G-6.2G 2.5W VTX (або еквівалент) для потреб Сил оборони України» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-07-010523-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
08.05.2025 16:24
Орган перевірки
14.05.2025 00:00
Документи повідомлення
08.05.2025 16:25
-
Відповідь
Відповідь на запит Держаудитслужби України «Про надання пояснень» від 08.05.2025 р.
Управлінням оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації на виконання «Програми забезпечення виконання завдань в галузі оборонної роботи, здійснення заходів, пов’язаних з територіальною обороною та цивільним захистом на території Запорізької області на 2022-2026 роки», затвердженої рішенням Запорізької обласної ради від 15.02.2022 № 75 (зі змінами) здійснюється закупівля товарів для потреб Сил оборони України, необхідних для ефективного виконання бойових задач із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації проти України, в тому числі: «відеопередавачів Skyzone TX2501 CNC 4.9G-6.2G 2.5W VTX (або еквівалент) для потреб Сил оборони України». 1. Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості повідомляємо наступне. Задля мінімізації витрат замовника п. 4.1. проєкту Договору про закупівлю (Додаток 4 до Тендерної документації) визначено місце поставки товару за місцем знаходження замовника, а саме: «м. Запоріжжя (з міркувань безпеки конкретна адреса доставки Товару не зазначається). Постачальник зобовязується не пізніше ніж за 1 день до дати поставки товару до м. Запоріжжя, повідомити письмово про це Покупця для отримання детальної інформації щодо місця приймання-передачі Товару. ». Пунктом 2.2. проєкту Договору про закупівлю (Додаток 4 до Тендерної документації) передбачено, що «Ціна цього Договору включає в себе сплату податків і зборів, обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат Постачальника, пов’язаних з пакуванням, маркуванням, доставкою, зборкою, завантаженням та розвантаженням Товару на склад Покупця». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені з урахуванням вимог ч. 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Замовником проводиться процедура закупівлі предмета закупівлі (відеопередавачів Skyzone TX2501 CNC 4.9G-6.2G 2.5W VTX (або еквівалент)) із встановленням посилань на торгову назву товару, оскільки таке посилання є необхідним для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам (для забезпечення потреб Сил Оборони України на матеріально-технічне забезпечення майном, що є необхідним для виконання функцій з оборони держави під час дії воєнного стану). Задля дотримання принципів Закону, а саме: максимальної економії, ефективності та пропорційності, замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару або еквіваленту товару, що відображено у тендерній документації. Замовником здійснюється закупівля товарів (предмету даної закупівлі) для потреб Сил оборони України в підтвердження надаємо відповідний письмовий запит* потреб Збройних Сил (додається). * - надання документу здійснюється з урахуванням вимог ст. 8, ст. 31 ЗУ «Про державну таємницю», «Переліку інформації, розголошення якої може призвести до обізнаності противника про дії Збройних Сил України, інших складових сил оборони, негативно вплинути на хід виконання завдань за призначенням під час дії правового режиму воєнного стану», затвердженого наказом Головнокомандувача Збройних Сил України № 73 від 03.03.2022р., згідно якого встановлено заборону розповсюдження інформації щодо: • найменування військових частин (підрозділів) та інших військових об’єктів в районах виконання бойових (спеціальних) завдань, географічні координати місць їх розташування; • кількість озброєння та бойової техніки, матеріально-технічних засобів, їх стан та місця зберігання; • інформація про системи охорони та оборони військових об’єктів та засоби захисту особового складу, озброєння та військової техніки, які використовуються (крім тих, які видимі або очевидно виражені). Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось з урахуванням вимог «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі - Методика). Згідно п. 3 Методики на етапі аналізу ринку доцільно використовувати як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Використання такого інструменту, як ринкові консультації, дозволяє визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень. Розрахунок очікуваної вартості товарів було здійснено методом порівняння ринкових цін, який передбачає визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме: загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Від учасників ринку було запитано комерційні пропозиції щодо вартості предмета закупівлі з урахуванням витрат на доставку, тощо (копії отриманих комерційних пропозицій додаються). Перед проведенням процедури закупівлі було здійснено аналіз цін предмету закупівлі та складено Моніторинг цін (додається). 2. Щодо оприлюднення на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, порядок оприлюднення інформації про закупівлі, процедури закупівель визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Згідно ч. 1 ст. 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю. Згідно ч. 4 ст. 10 Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Таким чином, Законом передбачено, що інформація про закупівлю обов’язково оприлюднюється в електронній системі закупівель, та навіть за наявності веб-сайту органу державної влади, оприлюднення інформації про закупівлю на такому веб-сайті носить диспозитивний характер. Управлінням оборонної роботи Запорізької обласної в електронній системі закупівель в складі тендерної документації по процедурі закупівлі «Відеопередавачі Skyzone TX2501 CNC 4.9G-6.2G 2.5W VTX (або еквівалент) для потреб Сил оборони України» було опубліковано Додаток 2 «Технічна специфікація до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)» та очікувану вартість предмета закупівлі. Крім того, власного сайту Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації не має, видатки на створення та адміністрування веб-сайту, кошторисом не передбачені. Також, щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі передбачено постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова). Цією Постановою затверджено «Заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету». Таким чином, зазначена Постанова регулює виключно використання державних коштів, НА УТРИМАННЯ органів державної влади, тобто коштів, які витрачаються на забезпечення діяльності та функціонування безпосередньо самих державних органів. В той же час закупівлю за номером ID: UA-2025-04-07-010523-a Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації проводило не для свого утримання, а для потреб Сил оборони України. Також Постанова регулює використання коштів ДЕРЖАВНОГО бюджету. В той же час закупівля за номером ID: UA-2025-04-07-010523-a здійснюється в рамках «Програми забезпечення виконання завдань в галузі оборонної роботи, здійснення заходів, пов’язаних з територіальною обороною та цивільним захистом на території Запорізької області на 2022-2026 роки», затвердженої рішенням Запорізької обласної ради від 15.02.2022 № 75 (зі змінами) за рахунок коштів МІСЦЕВОГО бюджету.
Рішеня
13.05.2025 13:30
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Звернення Замовника щодо роз’яснення змісту Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-07-010523-a а його зобов’язань, визначених у висновку
29.05.2025 в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-07-010523-a (надалі – Висновок) Державної аудиторської служби України за процедурою закупівлі «відкриті торги» (з Особливостями) по предмету закупівлі: Відеопередавачі Skyzone TX2501 CNC 4.9G-6.2G 2.5W VTX (або еквівалент) для потреб Сил оборони України (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-07-010523-a). Висновком передбачено, що за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Велторс» та ТОВ «Оболонь групп» установлено порушення вимог пункту 43 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. У змісті Висновку зазначається, що в порушення п. 43 Особливостей Замовник «не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме щодо надання учасниками процедури закупівлі ТОВ «Велторс» та ТОВ «Оболонь групп» паспорту на запропонований товар та/ або інструкції (посібник користувача) на запропонований товар та/або уточнений технічний опис на запропонований товар, чим не надав можливість учасникам усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі тендерних пропозицій». Додатком 2 до тендерної документації (Технічна специфікація) передбачено, що для підтвердження відповідності технічним, якісним характеристикам предмету закупівлі Учасник подає у складі своєї тендерної пропозиції: Паспорт на запропонований товар та/або інструкція (посібник користувача) на запропонований товар та/або технічний опис на запропонований товар. В порушення додатку 2 до ТД (Технічної специфікації) учасниками процедури закупівлі: - ТОВ «Велторс» надано в складі тендерної пропозиції Технічний опис товару, в якій комплектація запропонованого товару не містить комплекту гвинтів, які вимагалися умовами технічної специфікації; - ТОВ «Оболонь групп» надано в складі тендерної пропозиції Технічний опис запропонованого товару, при цьому найменування товару вказаного в технічному описі не відповідає назві товару в порівняльній таблиці наданій учасником. Абзацом 2 пункту 43 Особливостей встановлено наступне: «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Таким чином, згідно чинного законодавства Замовник не міг надати учаснику 24 години на виправлення коли відсутні інформація та/або документи щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Згідно Висновку Замовника зобов’язано здійснити заходи направлені на скасування рішення Замовника прийнятого уповноваженою особою Замовника згідно з протоколом від 18.04.2025 № 269 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Велторс» та здійснення розгляду його тендерної пропозиції з дотриманням вимог пунктів 43 та 44 Особливостей. Проте, у Замовника виникає питання яким чином виконати даний Висновок? Наразі відсутня технічна можливість в кабінеті Замовника на майданчику Zakupivli.Pro скасувати попередні рішення Замовника та повернути на розгляд (кваліфікацію) тендерну пропозицію ТОВ «Велторс». Про відсутність даної технічної можливості також підтверджено технічною підтримкою майданчику Zakupivli.Pro. Замовник листом від 03.06.2025 № 198 письмово звернувся до ТОВ «ЗАКУПІВЛІ.ПРО» з даного питання. Згідно з ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. У зв’язку з вищенаведеним, керуючись ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати Замовнику наступні роз’яснення щодо змісту Висновку та його зобов’язань: - Яким чином Замовнику здійснити заходи направлені на скасування рішення Замовника прийнятого уповноваженою особою Замовника згідно з протоколом від 18.04.2025 № 269 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Велторс» та здійснення розгляду його тендерної пропозиції з дотриманням вимог пунктів 43 та 44 Особливостей , зважаючи на те, що відсутня технічна можливість в електронній системі закупівель; - Яке нормативне обгрунтування надання учаснику ТОВ «Велторс» усунення невідповідності в інформації та/або документі про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, зважаючи на заборону визначену абз. 2 п. 43 Особливостей.
Висновку
03.06.2025 21:31
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання роз’яснень щодо висновку
Державна аудиторська служба України за результатами розгляду вашого звернення за роз’ясненням змісту висновку про результати моніторингу процедури закупівлі за номером UA-2025-04-07-010523-a та його зобов’язань повідомляє наступне. Під час моніторингу процедури закупівлі установлено, що Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на порушення пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме щодо надання учасниками процедури закупівлі ТОВ «Велторс» та ТОВ «Оболонь групп» паспорту на запропонований товар та/або інструкції (посібник користувача) на запропонований товар та/або уточнений технічний опис на запропонований товар, чим не надав можливість учасникам усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі тендерних пропозицій. Отже, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник безпідставно відхилив тендерні пропозиції ТОВ «Велторс» та ТОВ «Оболонь групп». Зазначене порушення відображено у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, який оприлюднений в електронній системі закупівель 29.05.2025 (далі – Висновок). Частиною сьомою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у висновку обов’язкового зазначаються, зокрема: опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі (пункт 4) та зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (пункт 5). Пунктом 3 розділу ІІІ Наказу Міністерства фінансів України від 08.09.2020 № 552 «Про затвердження форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі та порядку його заповнення», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.10.2020 за № 958/35241 передбачено, що у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов’язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов’язання щодо їх усунення. Держаудитслужба у пункті 3 констатуючої частини Висновку зазначила про зобов’язання здійснити заходи направлені на скасування рішення Замовника прийнятого уповноваженою особою Замовника згідно з протоколом від 18.04.2025 № 269 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Велторс» та здійснення розгляду його тендерної пропозиції з дотриманням вимог пунктів 43 та 44 Особливостей та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. З огляду на викладене, Держаудитслужба зазначила один із способів усунення виявленого порушення, який є чітким та зрозумілим. Пунктом 43 Особливостей встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Слід зазначити, що відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Висновку
11.06.2025 17:54
Орган перевірки
Документи повідомлення
11.06.2025 17:55
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
23 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.04.2025 10:00
Замовник:
Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380684506823
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
23 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.04.2025 10:00
Замовник:
Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380684506823
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності