Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з технічного обслуговування та повірки Радіометра РАТ-2П (ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів) від ДП Ужгородська філія ДУ "Закарпатський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗУ".

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-04-07-010082-a
Id Tender 600b9aa711254c84adb48e5b0ad18a1b
План UA-P-2025-04-07-011865-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 07.04.2025 15:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 500 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Основні параметри
Послуги з технічного обслуговування та повірки Радіометра РАТ-2П (ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)
послуги
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 09 травня 2025 РОКУ. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 6 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Обсяг закупівлі визначається на підставі (з урахуванням потреби Замовника), тобто існує потреба у здійсненні Закупівлі. Уповноваженою особою УФ ДУ «Закарпатський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗУ» , код ЄДРПОУ 38533513, «14» БЕРЕЗНЯ 2025 року було оголошено закупівлю за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-03-14-012625-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-14-012625-a). Проте, 22 березня 2025 року, 00:00 год. через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (ID оголошення - UA-2025-03-14-012625-a). При цьому у Замовника й надалі існує потреба в Закупівлі. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі: «Послуги з технічного обслуговування та повірки Радіометра РАТ-2П (ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)» та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей. Отже, з огляду на все вищезазначене застосовується вищевказане виключення. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Враховуючи вищевказане, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, Замовник прийняв рішення про застосування під час здійснення закупівлі вищезазначеного винятку за Особливостями. З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування та повірки Радіометра РАТ-2П
Код ДК 021:2015
50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вул. ГРИБОЄДОВА, 20Г
Дата постачання по
30.04.2025 15:28
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ШЕРШУН Маргарита
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380312640732
Замовник
ЄДРПОУ
38533513
Повна назва
ДП Ужгородська філія ДУ "Закарпатський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗУ"
Поштовий індекс
88008
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Ужгород
Адреса
вул. Грибоєдова, 20/Г
Кваліфікація
Договір
UA-2025-04-07-010082-a-a1
Підписаний і діє
Номер
02/04
7 500 грн.
6 250 грн.
З ПДВ
Підписано
07.04.2025
Строк дії договору з
07.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Послуги з технічного обслуговування та повірки Радіометра РАТ-2П
Номенклатура
Послуги з технічного обслуговування та повірки Радіометра РАТ-2П
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
7 500
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 квітня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДП Ужгородська філія ДУ "Закарпатський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗУ"
Повна назва
ДП Ужгородська філія ДУ "Закарпатський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗУ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38533513

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕНЗОР»
Повна назва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14256766

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 500 грн.
Замовник:
ДП Ужгородська філія ДУ "Закарпатський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗУ"
Контактний телефон:
+380312640732
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 500 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ДП Ужгородська філія ДУ "Закарпатський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗУ"
Контактний телефон:
+380312640732
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності