Показати схожі тендери

Закупівля Товар - код CPV 43320000-2 по ДК 021:2015 – Будівельне обладнання (Гідравлічне обладнання). РПЗ - 9.321 від ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-07-008009-a
Id Tender a5838aac466742d6a2528741e4877ec0
План UA-P-2025-03-12-007336-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 07.04.2025 14:18
Остання зміна 07.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 105 226.66 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
21 052.27 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.04.2025 14:18 до 22.04.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 07.04.2025 14:18
до 19.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.04.2025 14:18
до 19.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.04.2025 16:31
до 19.05.2025 12:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.05.2025 12:27
до 25.05.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 19.05.2025 12:27
-
Період уточнень
з 07.04.2025 14:18 до 19.04.2025 00:00
Період оскарження
з 07.04.2025 14:18 до 19.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.04.2025 16:31 до 19.05.2025 12:27
Період кваліфікації
з 23.04.2025 16:31 до 19.05.2025 12:27
Основні параметри
Товар - код CPV 43320000-2 по ДК 021:2015 – Будівельне обладнання (Гідравлічне обладнання). РПЗ - 9.321
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З організаційних питань: Франко Юрій Аркадійович, e-mail: [email protected], тел.05136 4-21-77. З технічних питань: Фахівець: тел.05136 4-40-66.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 105 226.66 грн.
Гідравлічне обладнання
Назва предмета закупівлі
Гідравлічне обладнання
Очікувана вартість
2 105 226.66 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
21052,27
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.04.2025 15:56
Закінчення аукціону
23.04.2025 16:31
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 2 (штуки)
Ключ гідравлічний торцевий (гайковерт) Hytorc Avanti-8 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Ключ гідравлічний торцевий (гайковерт) Hytorc Avanti-8 або еквівалент
Код ДК 021:2015
43328100-9 - Гідравлічне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Трубогиб гидравлический НОТ-150 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Трубогиб гидравлический НОТ-150 або еквівалент
Код ДК 021:2015
43328100-9 - Гідравлічне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови оплати: протягом 180 календарних днів після повного постачання ТМЦ.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП "КВАЛІТЕТ ГІДРАВЛІКА"
Пропозиція:
1 180 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНІК СЕРВІС"
Пропозиція:
1 741 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНІ КРАНОВІ РІШЕННЯ"
Пропозиція:
1 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМОЕНЕРДЖИ"
Пропозиція:
2 040 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.04.2025 15:56
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.04.2025 08:58
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Скасування
02.06.2025 15:09
Замовником під час додаткової перевірки виявлено технічну помилку в додатку 1.1 тендерної документації. Вказано некоректне посилання на технічні характеристики предмета закупівлі, що унеможливлює її ідентифікацію. На підставі зазначеного виникли порушення законодавства, які не можливо усунути і існують підстави для відміни торгів.
02.06.2025 15:10
-
07.07.2025 00:00
Замовником було розроблено ТДПЗ(т).23.0901.0079-2025 та затверджено 21.05.2025 р. в якій були доповнені технічні характеристики важливі для робіт у філії «ВП ПАЕС» та оголошено нову закупівлю товару за кодом CPV 43320000-2 по ДК 021:2015 – Будівельне обладнання (Гідравлічне обладнання). РПЗ – 9.321, Ідентифікатор закупівлі – UA-2025-06-20-001199-a. У зв’язку з цим відсутня подальша потреба у закупівлі обладнання по процедурі UA-2025-04-07-008009-a. РІШЕННЯ ПРИЙНЯТЕ УО: Відмінити відкриті торги на закупівлю товару - код CPV 43320000-2 по ДК 021:2015 – Будівельне обладнання (Гідравлічне обладнання) на підставі вимог пп.1 п.50 Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 у зв’язку з відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
26.06.2025 11:10
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Захарченко Андрій Вікторович
Електронна пошта
Телефон
380513641164
Сайт:
http://www.sunpp.mk.ua
Замовник
ЄДРПОУ
20915546
Повна назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Гідравлічне обладнання
Період вимог/скарг з 19.05.2025 12:27 по 25.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.04.2025 16:31 по 22.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Документи кваліфікації
19.05.2025 12:27
Довідка НАЗК
19.05.2025 12:27
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.04.2025 11:07
Електроний протокол про продовження строку
23.04.2025 16:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 14:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 14:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
На вимогу наказу ДП «НАЕК ЕНЕРГОАТОМ» від 07.11.2022 № 01-767-н «Про внесення змін до наказу від 27.06.2022 №01-374-н (зі змінами) направлено до дирекції з контрольно-ревізійної роботи, економічної безпеки та комплаєнс політики (далі ДКРРЕБтаКП) інформацію щодо контрагентів разом із заповненими Анкетами з метою проведення відповідної перевірки. Наразі висновок ДКРРЕБтаКП не надано до УВТК, у зв’язку з чим неможливо здійснити докладний аналіз тендерних пропозицій та зробити об’єктивний висновок в строк протягом 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. На підставі вищевикладеного, з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII та відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 вважаємо за потрібне продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів. Рішення прийнято на засіданні УО Протокол № 1009 від 28.04. 2025р. УО А. Захарченко
Дата продовження строку розгляду
28.04.2025 11:07
Дата кінця розгляду
22.05.2025 00:00
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-22-000014
Дата створення проекту
22.05.2025 16:12
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
22.05.2025 17:44
Дата публікації висновку про результати
29.05.2025 17:53
Дата завершення усунення порушень
04.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
13.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.05.2025 № 33-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-04-07-008009-a 07.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.05.2025 00:00
Документи рішення
22.05.2025 17:44
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Відокремлений підрозділ «Південноукраїнська атомна електрична станція» Акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «ЕНЕРГОАТОМ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.04.2025 № 988, (далі – тендерна документація), запитання до процедури та відповіді до неї, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «НВП «КВАЛІТЕТ ГІДРАВЛІКА», протокол про продовження строку розгляду від 28.04.2025, протокол від 19.05.2025 № 1029 про визначення переможцем «НВП «КВАЛІТЕТ ГІДРАВЛІКА», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 19.05.2025, пояснення та документи Замовника оприлюднені в електронній системі закупівель 26.05.2025 на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
29.05.2025 00:00
Дата публікації
29.05.2025 17:53
Документи висновку
29.05.2025 17:53
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Товар - код CPV 43320000-2 по ДК 021:2015 – Будівельне обладнання (Гідравлічне обладнання). РПЗ - 9.321», за кодом ДК 021:2015:43320000-2: Будівельне обладнання, очікуваною вартістю 2 105 226,66 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-07-008009-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на чинні нормативно-правові акти, відповідно на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
23.05.2025 12:43
Орган перевірки
29.05.2025 00:00
Документи повідомлення
23.05.2025 12:44
-
Відповідь
Відповідь Замовника на Запит про надання пояснення
1. Очікувану вартість закупівлі визначено відповідно до «Інформаційної довідки про визначення очікуваної вартості закупівлі станом на 19.03.2025. код CPV 43320000-2 по ДК 021:2015 – Будівельне обладнання (Гідравлічне обладнання). РПЗ: 9.321» (додається). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до наявної потреби підрозділів філії «ВП ПАЕС» та технічної специфікації на продукцію, що опублікована на сайті закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-07-008009-a (файл: «Додаток 2 - Спрощена технічна специфікація.xls»). 2. Посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів (дотримання норм пункту 4? постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710): https://old.energoatom.com.ua/e-procurement-paes.html Додатки: 1. Копія «Інформаційної довідки про визначення очікуваної вартості закупівлі станом на 19.03.2025. код CPV 43320000-2 по ДК 021:2015 – Будівельне обладнання (Гідравлічне обладнання). РПЗ: 9.321 (з додатками)» на 16 арк. в 1 прим. 2. «Обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик…» (оприлюднено на веб-сайті АТ «НАЕК «Енергоатом») на 1 арк. в 1 прим.
Рішеня
26.05.2025 08:56
Замовник
Торги відмінено
Очікувана вартість
2 105 226.66 грн.
Період подання пропозицій
до 22.04.2025 10:00
Замовник:
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
380513641164
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
2 105 226.66 грн.
Період подання пропозицій
до 22.04.2025 10:00
Замовник:
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
380513641164
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності