Показати схожі тендери

Закупівля Шолом бойовий балістичний повнорозмірний від ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-04-07-006455-a
Id Tender f580841d562f43c8960366cf831dfacc
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.04.2025 13:15
Остання зміна 08.05.2025 14:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
38 629 500 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
386 295 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.04.2025 14:00 до 19.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.04.2025 13:15
до 11.04.2025 14:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.04.2025 12:36
до 25.04.2025 14:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.04.2025 15:39
до 30.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.04.2025 14:33
до 08.05.2025 14:23
Період уточнень
з 07.04.2025 13:15 до 11.04.2025 14:00
Період кваліфікації
з 21.04.2025 12:36 до 25.04.2025 14:33
Період кваліфікації
з 21.04.2025 12:36 до 25.04.2025 14:33
Основні параметри
Шолом бойовий балістичний повнорозмірний
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
38 629 500 грн.
Шолом бойовий балістичний повнорозмірний
Назва предмета закупівлі
Шолом бойовий балістичний повнорозмірний
Очікувана вартість
38 629 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
386295,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
386 295
Аукціон
Cтарт аукціону
21.04.2025 12:13
Закінчення аукціону
21.04.2025 12:36
Позиція
Опис предмета закупівлі
Шолом бойовий балістичний повнорозмірний
Код ДК 021:2015
35810000-5 - Індивідуальне обмундирування
Кількість
4 550
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ КМ Дісті
Пропозиція:
38 629 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НВП "Темп-3000"
Пропозиція:
38 615 850 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.04.2025 12:13
Документи закупівлі
09.04.2025 12:48
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
07.04.2025 13:15
Тендерна документація
07.04.2025 13:15
Тендерна документація
07.04.2025 13:15
Тендерна документація
Тендерна документація
07.04.2025 13:15
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Зозуля Артем Вікторович
Електронна пошта
Телефон
380445276671
Замовник
ЄДРПОУ
23311317
Повна назва
ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Шолом бойовий балістичний повнорозмірний
Період вимог/скарг з 24.04.2025 15:39 по 29.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.04.2025 12:36 по 29.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
24.04.2025 15:39
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 25.04.2025 14:33 по 30.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.04.2025 15:39 по 02.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації
Документи кваліфікації
25.04.2025 14:33
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Договір
UA-2025-04-07-006455-a-c1
Підписаний і діє
Номер
224-25
38 629 500 грн.
38 629 500 грн.
Без ПДВ
Підписано
08.05.2025
Строк дії договору з
08.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
4 550 (штуки)
Шолом бойовий балістичний повнорозмірний
Номенклатура
Шолом бойовий балістичний повнорозмірний
Кількість
4 550
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
8 490
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Повна назва
ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23311317

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ КМ Дісті
Повна назва
ТОВ КМ Дісті
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38922231

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.05.2025 14:23
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-07-000059
Дата створення проекту
07.05.2025 11:05
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
07.05.2025 11:45
Дата завершення моніторингу
29.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 06.05.2025 № 134 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 21 UA-2025-04-07-006455-a 07.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.05.2025 00:00
Документи рішення
07.05.2025 11:45
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі шоломів бойових балістичних повнорозмірних, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-07-006455-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
08.05.2025 15:35
Орган перевірки
14.05.2025 00:00
Документи повідомлення
08.05.2025 15:35
-
Відповідь
Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо процедури закупівлі «Шолом бойовий балістичний повнорозмірний» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-07-006455-a)
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ від 08.05.2025 р. 08.05.2025 року о 15:35 в електронній системі закупівель У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Шолом бойовий балістичний повнорозмірний» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-07-006455-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) а саме: 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України. З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне. 1. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель “Prozorro” та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках. Додатково Замовником на відповідний запит, було отримано не менше трьох комерційних пропозицій із цінами на товар, що є предметом закупівлі. За очікувану вартість було взято найнижчі ціни на товари, які є предметом закупівлі. Розмір витрат сформований на основі розміру бюджетних призначень, який передбачений відповідно до кошторису на 2025 рік. Звертаємо увагу, що очікувана вартість формувалась з середніх цін проведеного моніторингу згідно з вимогами законодавства та наказів Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09.09.2019 №480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) та від 07.11.2022 №570/0/81-22-АГ «Про організацію моніторингу цін під час здійснення закупівель товарів на період дії правового режиму воєнного стану та внесення змін до наказів Адміністрації Держприкордонслужби» з урахуванням листа Адміністрації Державної прикордонної служби України від 04.04.2025 №17/25387-25-Вих. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до потреб визначених Адміністрацією Державної прикордонної служби України. Відповідно до Указу Президента України №49/2024 від 05.02.2024 року та Закону України «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні"» 06 лютого 2024 року № 3564-IX, на усій території України діє правовий режим воєнного стану. Зважаючи на це, а також з метою нерозголошення інформації про місцезнаходження виробників та потенційних постачальників, місця поставки товару, інформація в наданих документах частково прихована, оскільки її розголошення та загальний доступ до неї може створити передумови для використання такої інформації ворогом. 2. З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту, за посиланням: https: https://dpsu.gov.ua/uk/1744866365681-obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-individualne-obmundiruvannya.
Рішеня
13.05.2025 10:40
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
38 629 500 грн.
Період подання пропозицій
до 19.04.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380445276671
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
38 629 500 грн.
Період подання пропозицій
до 19.04.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380445276671
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності