Показати схожі тендери

Закупівля Меблі від Головне управління Національної поліції в Харківській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-07-005326-a
Id Tender 7f523840a977488c814b4bc5c6c43651
План UA-P-2025-04-02-002976-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.04.2025 12:20
Остання зміна 02.05.2025 11:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
953 550 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 767.75 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.04.2025 12:18 до 17.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.04.2025 12:18
до 14.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.04.2025 12:18
до 14.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.04.2025 16:04
до 22.04.2025 15:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.04.2025 15:42
до 28.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.04.2025 15:42
до 02.05.2025 11:29
Період уточнень
з 07.04.2025 12:18 до 14.04.2025 00:00
Період оскарження
з 07.04.2025 12:18 до 14.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.04.2025 16:04 до 22.04.2025 15:42
Період кваліфікації
з 17.04.2025 16:04 до 22.04.2025 15:42
Основні параметри
Меблі
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
953 550 грн.
Меблі
Назва предмета закупівлі
Меблі
Очікувана вартість
953 550 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4767,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.04.2025 15:17
Закінчення аукціону
17.04.2025 16:04
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 150 (штуки)
Стіл офісний прямий 1200х600х750 мм
Опис предмета закупівлі
Стіл офісний прямий 1200х600х750 мм
Код ДК 021:2015
39134100-1 - Комп’ютерні столи
Кількість
150
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, м.Харків, За адресою Замовника
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №2 150 (штуки)
Тумба приставна 350х350х 650 мм
Опис предмета закупівлі
Тумба приставна 350х350х 650 мм
Код ДК 021:2015
39134000-0 - Комп’ютерні меблі
Кількість
150
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, м.Харків, За адресою Замовника
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №3 150 (штуки)
Стіл офісний кутовий 1200х1200х750 мм
Опис предмета закупівлі
Стіл офісний кутовий 1200х1200х750 мм
Код ДК 021:2015
39134100-1 - Комп’ютерні столи
Кількість
150
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, м,Харків, За адресою Замовника
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ЦИТАДЕЛЬ М"
Пропозиція:
870 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Цилюрик Антоніна Андріївна"
Пропозиція:
745 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ШТАНСЬКА ОЛЕСЯ ВОЛОДИМИРІВНА
Пропозиція:
875 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "КОЗИНЮК АНТОН ПАВЛОВИЧ"
Пропозиція:
953 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА"
Пропозиція:
948 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпроспецторг 2019"
Пропозиція:
744 996 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.04.2025 15:17
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.04.2025 17:49
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
-
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Галушко
Електронна пошта
Телефон
+380577308126
Сайт:
http://hk.npu.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
40108599
Повна назва
Головне управління Національної поліції в Харківській області
Поштовий індекс
61002
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
вул. Жон Мироносиць, буд.13
Кваліфікація
Лот № 1 Меблі
Період вимог/скарг з 22.04.2025 15:42 по 28.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.04.2025 16:04 по 25.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.04.2025 15:42
Довідка НАЗК
22.04.2025 15:42
Повідомлення про рішення
17.04.2025 16:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 12:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 12:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатом розгляду встановлено наступні невідповідності: 1. Відповідно до п. п. 1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» «Тендерної документації» частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Змовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівельіз накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Учасник, Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпроспецторг 2019" підписав тендерну пропозицію незахищеним ключем з типом підпису – удосконалений, що не відповідає вимогам тендерної документації. Підпис? Підписувач: МУРСАІТОВ АРТУР ШАВКАТОВИЧ ПІБ: МУРСАІТОВ АРТУР ШАВКАТОВИЧ Організація (установа): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОСПЕЦТОРГ 2019" Код ЄДРПОУ: 42810948 Час підпису: 2025-04-16T19:13:16 Сертифікат виданий: КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Сертифікат дійсний ДО: 2026-04-03T23:59:59 Серійний номер: 405B1B0800000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа: Незахищений(1.2.804.2.1.1.1.11.36865753.1) Алгоритм підпису: ДСТУ-4145 Тип підпису: Удосконалений Сертифікат: Кваліфікований З метою усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: накласти Кваліфікований електронний підпис відповідно до вимог тендерної документації .
Створено
21.04.2025 10:41
Надати до
22.04.2025 10:41
Договір
UA-2025-04-07-005326-a-a1
Підписаний і діє
Номер
309
744 996 грн.
620 830 грн.
З ПДВ
Підписано
02.05.2025
Строк дії договору з
02.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
150 (штуки)
Стіл офісний прямий 1200х600х750 мм
Номенклатура
Стіл офісний прямий 1200х600х750 мм
Кількість
150
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
2 190
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
150 (штуки)
Тумба приставна 350х350х 650 мм
Номенклатура
Тумба приставна 350х350х 650 мм
Кількість
150
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
766.64
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
150 (штуки)
Стіл офісний кутовий 1200х1200х750 мм
Номенклатура
Стіл офісний кутовий 1200х1200х750 мм
Кількість
150
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
2 010
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Національної поліції в Харківській області
Повна назва
Головне управління Національної поліції в Харківській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40108599

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпроспецторг 2019"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпроспецторг 2019"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42810948

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.05.2025 11:29
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
953 550 грн.
Період подання пропозицій
до 17.04.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Харківській області
Контактний телефон:
+380577308126
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
953 550 грн.
Період подання пропозицій
до 17.04.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Харківській області
Контактний телефон:
+380577308126
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності