Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з створення та розміщення інформаційних матеріалів на стаціонарних рекламних конструкціях (білбордах) на території Івано-Франківської області) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-07-003871-a
Id Tender 89ecdfa675ae4b8694af00d9e169fecc
План UA-P-2025-04-07-002612-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 07.04.2025 11:30
Остання зміна 28.04.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
150 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 500 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.04.2025 11:27 до 15.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.04.2025 11:27
до 12.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.04.2025 11:27
до 12.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.04.2025 00:00
до 22.04.2025 13:00
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.04.2025 10:38
до 28.04.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 22.04.2025 13:00
-
Період уточнень
з 07.04.2025 11:27 до 12.04.2025 00:00
Період оскарження
з 07.04.2025 11:27 до 12.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.04.2025 00:00 до 22.04.2025 13:00
Період кваліфікації
з 15.04.2025 00:00 до 22.04.2025 13:00
Основні параметри
ДК 021:2015: 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з створення та розміщення інформаційних матеріалів на стаціонарних рекламних конструкціях (білбордах) на території Івано-Франківської області)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
150 000 грн.
ДК 021:2015: 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з створення та розміщення інформаційних матеріалів на стаціонарних рекламних конструкціях (білбордах) на території Івано-Франківської області)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з створення та розміщення інформаційних матеріалів на стаціонарних рекламних конструкціях (білбордах) на території Івано-Франківської області)
Очікувана вартість
150 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1500,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з створення та розміщення інформаційних матеріалів на стаціонарних рекламних конструкціях (білбордах) на території Івано-Франківської області)
Код ДК 021:2015
79340000-9 - Рекламні та маркетингові послуги
Кількість
20
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
76015, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Михайла Грушевського, 21
Дата постачання з
01.07.2025 00:00
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за послуги здійснюється протягом 7-ми робочих днів з моменту належного отримання від Виконавця виставленого Акта про виконання робіт (надання послуг) у розмірі 100% післяоплати за той період в якому здійснювалась рекламна кампанія.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Шаблєвський Олександр Віталійович
Пропозиція:
113 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.04.2025 11:29
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Володимир Юркевич
Електронна пошта
Телефон
+380988818259
Замовник
ЄДРПОУ
43749377
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
76018
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
місто Івано-Франківськ
Адреса
ВУЛИЦЯ ВАСИЛІЯНОК, будинок 62А
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з створення та розміщення інформаційних матеріалів на стаціонарних рекламних конструкціях (білбордах) на території Івано-Франківської області)
Період вимог/скарг з 17.04.2025 10:38 по 22.04.2025 12:57
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.04.2025 00:00 по 23.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.04.2025 10:39
Довідка НАЗК
17.04.2025 10:38
Повідомлення про рішення
15.04.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 11:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 11:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Відповідно до пункта2 Додатка № 2 до тендерної документації замовником-ЦЗО вимагалось подання учасником: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – інформаційна довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав інформаційну довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі. 2. Відповідно до пункта 3 Додатка № 2 до тендерної документації замовником-ЦЗО вимагалось подання учасником: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – Документи щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів: • інформація в довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів, які виконувались в 2020-2024 роках (не менше одного договору); • відгук в довільній формі від зазначених в довідці Замовників про виконання аналогічних договорів (не менше одного відгуку). Відгук повинен містити інформацію про назву предмета закупівлі (договору) та інформацію про виконання договору; • копії договорів, що підтверджують факт надання послуг, аналогічного предмету закупівлі. Аналогічними для даної закупівлі вважаються договори на надання послуг, згідно коду 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги. Разом із копіями аналогічних договорів на підтвердження їх повного виконання, учасники зобов’язані надати копію (копії) акту (актів) приймання-передачі робіт чи іншого (інших) документу (документів), Звіт про виконання договору про закупівлю з Prozorro, що підтверджують фактичне надання послуг за договорами. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав в повному обсязі Акти наданих послуг, що підтверджують повне виконання договору, у відповідності до п. 3 Додатку № 2 тендерної документації. 3. Відповідно до пункта 11 Додатка № 1 до тендерної документації замовником-ЦЗО вимагалось подання учасником: Повноваження щодо підпису документів: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність (за зразком, що додається) (Додаток 6). Для учасників фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців: довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру, або копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків, копія паспорту в повному обсязі. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав копію паспорта в повному обсязі. Вимога: 1. Надати інформаційну довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (п. 2 Додатку № 2 тендерної документації). 2. На підтвердження повного виконання договорів, учасники зобов’язані надати копію (копії) акту (актів) приймання-передачі робіт чи іншого (інших) документу (документів), що підтверджують надання послуг за договорами, що підтверджують фактичне надання послуг за договорами (п. 3 Додатку № 2 тендерної документації). 3. Надати копію паспорта в повному обсязі.
Створено
15.04.2025 15:44
Надати до
16.04.2025 15:44
Період вимог/скарг з 22.04.2025 13:00 по 28.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.04.2025 12:57 по 30.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Документи кваліфікації
22.04.2025 13:00
Повідомлення про рішення
22.04.2025 12:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 11:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 11:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Торги не відбулися
Очікувана вартість
150 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.04.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380988818259
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
150 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.04.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380988818259
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності