Показати схожі тендери

Закупівля Тренажер вантажного автомобіля КАМАЗ/КрАЗ одномоніторний від ДНЗ "РЕШЕТИЛІВСЬКИЙ ПАЛ ІМЕНІ І.Г. Боровенського".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-07-003442-a
Id Tender 1792e2eb10994897841871d0f9693259
План UA-P-2025-04-07-000243-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 07.04.2025 11:14
Остання зміна 26.05.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
925 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 250 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.04.2025 11:13 до 15.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.04.2025 11:13
до 12.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.04.2025 11:13
до 12.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.04.2025 00:00
до 20.05.2025 13:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.04.2025 12:06
до 26.05.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 20.05.2025 13:31
-
Період уточнень
з 07.04.2025 11:13 до 12.04.2025 00:00
Період оскарження
з 07.04.2025 11:13 до 12.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.04.2025 00:00 до 20.05.2025 13:31
Період кваліфікації
з 15.04.2025 00:00 до 20.05.2025 13:31
Основні параметри
Тренажер вантажного автомобіля КАМАЗ/КрАЗ одномоніторний
Кошти міжнародно-технічної допомоги
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
925 000 грн.
Тренажер вантажного автомобіля КАМАЗ/КрАЗ одномоніторний
Назва предмета закупівлі
Тренажер вантажного автомобіля КАМАЗ/КрАЗ одномоніторний
Очікувана вартість
925 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9250,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Тренажер вантажного автомобіля КАМАЗ/КрАЗ одномоніторний
Код ДК 021:2015
34152000-7 - Навчальні симулятори
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
38400, Україна, Полтавська область, м.Решетилівка, Покровська,81
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
07.04.2025 11:13
-
07.04.2025 11:13
-
Технічні специфікації
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Авто Дєло"
Пропозиція:
925 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.04.2025 11:14
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
07.04.2025 11:13
-
07.04.2025 11:13
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Людмила Каминда
Електронна пошта
Телефон
+380660738661
Замовник
ЄДРПОУ
03566222
Повна назва
ДНЗ "РЕШЕТИЛІВСЬКИЙ ПАЛ ІМЕНІ І.Г. Боровенського"
Поштовий індекс
38400
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Полтавський р-н, м. Решетилівка
Адреса
вул. Покровська, буд. 81
Кваліфікація
Лот № 1 Тренажер вантажного автомобіля КАМАЗ/КрАЗ одномоніторний
Період вимог/скарг з 21.04.2025 12:06 по 27.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.04.2025 00:00 по 23.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.04.2025 12:07
Довідка НАЗК
21.04.2025 12:06
Повідомлення про рішення
21.04.2025 12:05
-
15.04.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 11:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 11:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В тендерній пропозиції відсутні: відгук від контрагента(пп. 1.4 розд.1 Додаток 1); лист-згода з технічним завданням у вигляді підписаного тех.завдання або у вигляді довідки (пп.3.8.1 розд.3.8 Додаток 1).Прошу надати необхідні документи на протязі 24 годин.
Створено
18.04.2025 11:32
Надати до
19.04.2025 11:32
Період вимог/скарг з 20.05.2025 13:31 по 26.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.05.2025 12:15 по 28.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
20.05.2025 13:31
Повідомлення про рішення
20.05.2025 12:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 11:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 11:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-28-000063
Дата створення проекту
28.04.2025 15:44
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
28.04.2025 16:42
Дата публікації висновку про результати
13.05.2025 17:46
Дата завершення усунення порушень
28.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
20.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 606-22-58
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.04.2025 № 41-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 28.04.2025 № 41-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2025-04-07-003442-a, 07.04.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.04.2025 00:00
Документи рішення
28.04.2025 16:42
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДНЗ «РЕШЕТИЛІВСЬКИЙ ПАЛ ІМЕНІ І.Г. Боровенського» (далі ? Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-04-07-000243-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол № 48 від 07.04.2025; тендерну пропозицію учасника ТОВ «Авто Дєло»; вимогу про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «Авто Дєло» до 19 квітня 2025; протокольне рішення уповноваженої особи від 21.04.2025 № 54; повідомлення про намір укласти договір від 21.04.2025; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 01.05.2025 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання дотримання Замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення чинного законодавства в частині наступного. Так, замовником в підпункті 3.8.1 пункту 3.8 Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу про надання учасником інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно Додатку 3 до ТД, а саме: 3.8.1 лист-згода з технічним завданням (додаток 3 до тендерної документації) у вигляді підписаного технічного завдання або у вигляді довідки в довільній формі. Учасником ТОВ «Авто Дєло» в складі тендерної пропозиції не надано листа-згоди з технічним завданням у вигляді підписаного технічного завдання або у вигляді довідки. Натомість, Замовником через електронну систему закупівель всупереч пункту 43 Особливостей надано вимогу про усунення невідповідності учаснику ТОВ «Авто Дєло» відносно листа-згода з технічним завданням у вигляді підписаного тех.завдання або у вигляді довідки, в той час як вищевказана невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей, виправленню не підлягає, з огляду на наступне. Відповідно до норм абзацу 1 пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Разом з цим, згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, що не забезпечено Замовником. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 28.04.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Відповідь, надана замовником, не свідчить про відсутність порушень з даного питання. Так, замовник на свою користь зазначив, що: «Нами розглянута пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "Авто Дєло" щодо її відповідності вимогам тендерної документації. В процесі перевірки документів виявлено, що відповідно Додатку 1 до тендерної документації ТОВ «Авто Дєло» не було надано наступні документи: - лист-згода з технічним завданням (додаток 3 до тендерної документації) у вигляді підписаного технічного завдання або у вигляді довідки в довільній формі; Керуючись пунктом 43 абз.2 Особливостей, учаснику було надано 24 години на виправлення невідповідності, тому що виправлення вищевказаних документів не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник на протязі 24 годин надав через електронну систему необхідні документи.». Таким чином, ненадання інформації про конкретні технічні характеристики запропонованого товару в складі тендерної пропозиції ТОВ «Авто Дєло» є підставою для відхилення його тендерної пропозиції, як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, а не підставою для надання вимоги про усунення таких невідповідностей в порядку пункту 43 Особливостей. Однак, замовником всупереч абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Авто Дєло», визначено переможцем процедури закупівлі та укладено Договір. Моніторингом даного питання встановлено, що замовником надано вимогу про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «Авто Дєло», в якій зазначив: «В тендерній пропозиції відсутні: відгук від контрагента (пп. 1.4 розд.1 Додаток 1)». Так, в тендерній документації замовника (підпункт 1.4 розділ 1 Додатку до тендерної документації) міститься вимога про надання учасником документів та інформації, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: «Скан-копію позитивного відгуку від контрагента по наданій скан-копії аналогічного договору з посиланням на номер такого договору та із зазначенням якості виконання учасником процедури закупівлі договірних зобов’язань. Відгук повинен надаватися на фірмовому бланку контрагента (у разі використання) та містити дату його надання». Учасником ТОВ «Авто Дєло» на вимогу про усунення невідповідностей завантажено скан-копію позитивного відгуку від контрагента, який не містить дати його надання як це вимагалось замовником. Так, відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, що не забезпечено замовником. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 28.04.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Відповідь, надана замовником, не свідчить про відсутність порушень з даного питання. Так, замовник на свою користь зазначив, що: «В процесі перевірки документів виявлено, що відповідно Додатку 1 до тендерної документації ТОВ «Авто Дєло» не було надано наступні документи: - скан-копію позитивного відгуку від контрагента по наданій скан-копії аналогічного договору з посиланням на номер такого договору та із зазначенням якості виконання учасником процедури закупівлі договірних зобов’язань. Керуючись пунктом 43 абз.2 Особливостей, учаснику було надано 24 години на виправлення невідповідності, тому що виправлення вищевказаних документів не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник на протязі 24 годин надав через електронну систему необхідні документи. Відсутність дати на відгуку від контрагента, не впливає на істотні умови предмета закупівлі, на технічні та якісні показники, тому пропозицію ТОВ «Авто Дєло» було прийнято». Вказане твердження є безпідставним оскільки замовником встановлено вимогу в тендерній документації та чітко визначено, що: «Відгук повинен надаватися на фірмовому бланку контрагента (у разі використання) та містити дату його надання». Таким чином замовником в порушення абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Авто Дєло».
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатом аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом відміни процедури закупівлі UA-2025-04-07-003442-a та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
13.05.2025 00:00
Дата публікації
13.05.2025 17:46
Документи висновку
13.05.2025 17:46
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Ознайомившись з висновками Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області відповідно моніторингу закупівлі № UA-2025-04-07-003442-a щодо виявлених порушень , прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Авто Дєло" ( код 38699890). Інформація про відхилення пропозиції оприлюднено в електронній системі закупівель.
Дата публікації
20.05.2025 13:43
Документи інформації про усунення порушення
20.05.2025 14:03
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 925000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-07-003442-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: - Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. - З якої причини замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "Авто Дєло" відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, натомість надано вимогу про усунення невідповідностей, а саме: надання листа-згоди з технічним завданням у вигляді підписаного тех.завдання або у вигляді довідки (пп.3.8.1 розд.3.8 Додаток 1)? - З якої причини замовником не відхилено тендерну пропозиція учасника ТОВ "Авто Дєло" відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей? Учасником ТОВ "Авто Дєло" на виконання вимоги про усунення невідповідностей надано відгук від контрагента, який не містить дати його надання, як це передбачено тендерною документацією замовника. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
28.04.2025 17:34
Орган перевірки
02.05.2025 00:00
Документи повідомлення
28.04.2025 17:35
-
Відповідь
Пояснення на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби щодо проведення закупівлі очікуваною вартістю 925000,00 гр ID: UA-2025-04-07-003442-a
Державний навчальний заклад «Решетилівський професійний аграрний ліцей імені І.Г.Боровенського» надає пояснення на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби щодо проведення закупівлі очікуваною вартістю 925000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: A-2025-04-07-003442-a) 1.Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на власному вебсайті rpal.com.ua 2. Відповідно Грантовій угоді за № 10/12-2024-ГУ/VEТ від 20 грудня 2024 р., укладеної між ДНЗ "Решетилівський ПАЛ імені І.Г.Боровенського та ГО "ДОККУ" та Додатку 2.1. до Грантової угоди для створення профорієнтаційного хабу в Державному навчальному закладу «Решетилівський професійний аграрний ліцей імені І.Г.Боровенського» необхідно провести закупівлю обладнання, в т.ч. Тренажер вантажного автомобіля КАМАЗ/КрАЗ одномоніторний у кількості 1 комплект. В результаті проведених відкритих торгів з Особливостями було надано одну тендерну пропозицію, а саме : Товариство з обмеженою відповідальністю "Авто Дєло" . Пунктом 36 Особливостей передбачено, якщо подана одна пропозиція електронна система закупівель не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Нами розглянута пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "Авто Дєло" щодо її відповідності вимогам тендерної документації. В процесі перевірки документів виявлено, що відповідно Додатку 1 до тендерної документації ТОВ «Авто Дєло» не було надано наступні документи: - лист-згода з технічним завданням (додаток 3 до тендерної документації) у вигляді підписаного технічного завдання або у вигляді довідки в довільній формі; - скан-копію позитивного відгуку від контрагента по наданій скан-копії аналогічного договору з посиланням на номер такого договору та із зазначенням якості виконання учасником процедури закупівлі договірних зобов’язань. Керуючись пунктом 43 абз.2 Особливостей, учаснику було надано 24 години на виправлення невідповідності, тому що виправлення вищевказаних документів не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник на протязі 24 годин надав через електронну систему необхідні документи. Відсутність дати на відгуку від контрагента, не впливає на істотні умови предмета закупівлі, на технічні та якісні показники, тому пропозицію ТОВ «Авто Дєло» було прийнято. Відповідальна особа: Каминда Людмила, тел.0660738661
Рішеня
01.05.2025 08:50
Замовник
Документи повідомлення
Торги не відбулися
Очікувана вартість
925 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.04.2025 00:00
Замовник:
ДНЗ "РЕШЕТИЛІВСЬКИЙ ПАЛ ІМЕНІ І.Г. Боровенського"
Контактний телефон:
+380660738661
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
925 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.04.2025 00:00
Замовник:
ДНЗ "РЕШЕТИЛІВСЬКИЙ ПАЛ ІМЕНІ І.Г. Боровенського"
Контактний телефон:
+380660738661
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності