Показати схожі тендери

Закупівля Ноутбуки за ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина: ноутбуки) від ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ М. КИЄВА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-07-002074-a
Id Tender ff4ec184e0864ee0bcb1568f95406d02
План UA-P-2025-03-28-002273-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.04.2025 10:50
Остання зміна 30.04.2025 11:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
179 991 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
899.96 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.04.2025 10:49 до 15.04.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 07.04.2025 10:49
до 12.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.04.2025 10:49
до 12.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.04.2025 15:58
до 23.04.2025 09:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.04.2025 13:37
до 29.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.04.2025 09:29
до 30.04.2025 11:30
Період уточнень
з 07.04.2025 10:49 до 12.04.2025 00:00
Період оскарження
з 07.04.2025 10:49 до 12.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.04.2025 15:58 до 23.04.2025 09:29
Період кваліфікації
з 16.04.2025 15:58 до 23.04.2025 09:29
Основні параметри
Ноутбуки за ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина: ноутбуки)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
179 991 грн.
Ноутбуки за ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина: ноутбуки)
Назва предмета закупівлі
Ноутбуки за ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина: ноутбуки)
Очікувана вартість
179 991 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
899,96
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.04.2025 15:35
Закінчення аукціону
16.04.2025 15:58
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ноутбуки за ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина: ноутбуки)
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
9
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється відповідно до розділу 4 Проекту договору про закупівлю (Додаток 5 до Тендерної Документації).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЗІНЧЕНКО ОЛЕГ БОРИСОВИЧ"
Пропозиція:
178 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
177 584.4 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.04.2025 15:35
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.04.2025 10:52
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
07.04.2025 10:48
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кушніренко Павло
Електронна пошта
Телефон
380973751026
Замовник
ЄДРПОУ
44501704
Повна назва
ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ М. КИЄВА
Поштовий індекс
01030
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вулиця Володимирська, будинок 57
Кваліфікація
Лот № 1 Ноутбуки за ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина: ноутбуки)
Період вимог/скарг з 21.04.2025 13:37 по 27.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.04.2025 15:58 по 24.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено: 1. П. 6.2. Додатку 4 до тендерної документації містить наступні вимоги: «У складі тендерної пропозиції потрібно надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Для перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника учасником обов’язково зазначається в порівняльній таблиці інформація про торгову марку та модель ноутбуку. Крім того, Учасник повинен надати посилання на цей пристрій на сайті виробника для підтвердження зазначених характеристик.» У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПБГ19» міститься (файл «Технічна пропозиція — копия.pdf»), зокрема, таблиця, у якій зазначено: Торгова марка: Ноутбук Lenovo V15 G4 AMN Модель – відсутня Посилання на сайт виробника https://psref.lenovo.com/Detail/Lenovo_V15_G4_AMN?M=82YU00QYPB В порушення вимог Додатку 4 до тендерної документації: - Учасник зазначив загальну номенклатурну позицію «Ноутбук Lenovo V15 G4 AMN», без конкретного партійного номера моделі, через що НЕМОЖЛИВО однозначно визначити, який саме товар пропонується до постачання. Відсутність чіткого маркування створює ризик постачання товару, що НЕ ВІДПОВІДАТИМЕ вимогам закупівлі. - Згідно наданому посиланню на сайт виробника: https://psref.lenovo.com/Detail/Lenovo_V15_G4_AMN?M=82YU00QYPB запропонований учасником товар має наступні характеристики: яскравість - 250 ніт, клавіатура - англійська, що НЕ ВІДПОВІДАЄ значенням учасника, які вказані в таблиці документа «Технічна пропозиція — копия.pdf». - Гарантія від виробника (файл «Технічна пропозиція — копия.pdf») заявлена 36 місяців, на сайті 2-year, а у заархівованій папці «Кваліфікаційні ПБГ.zip», файл «19.Гарант. лист щодо терміну гарантії.pdf»: «Гарантійний термін на поставлений товар відповідно до технічного завдання діє з дати поставки товару покупцю і триває не менше 12 (дванадцяти) місяців». Крім того, учасник не надав інфомацію щодо сервісного центру в місті Київ, чим порушив п. 6.8. Додатку 4 до тендерної документації. - П. 6.7. Додатку 4 до тендерної документації, містить вимогу: «Для підтвердження легальності ввезення запропонованого товару зі сплатою всіх необхідних платежів і зборів, а також наявності офіційної гарантії виробника, необхідно надати документи які відповідають одному з варіантів: 1) Копію листа від виробника або офіційного представництва або офіційного дистриб’ютора; 2) Копію листа від постачальника, дилера, тощо та копію митної декларації, в якій повинно бути зазначено номер декларації, назву імпортера, назву виробника, модель та артикул запропонованого товару. Документ повинен включати найменування замовника, найменування запропонованого обладнання, гарантійний термін на товар передбачений виробником, номер оголошення в електронній системі закупівель ProZorro та зазначенням учасника закупівлі.». У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПБГ19» міститься файл (Довідка — копия.pdf), яка не відповідає вимозі Замовника. У вказаній Довідці учасник, крім іншого, гарантує надання листа від офіційного дистрибютора протягом 24 годин з моменту надання терміну на усунення виявлених невідповідностей. Таким чином учасник свідомо подає на розгляд не всі документи, які вимагаються Замовником для проведення належної перевірки запропонованого товару. Враховуючи вищевикладене, пропозиція учасника ТОВ «ПБГ19» НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам тендерної документації щодо технічних характеристик та найменування товару. Дані порушення відноситься до якісних характеристик товару, і не підлягають виправленню протягом 24 годин. Тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ПБГ19», ЄДРПОУ 45701274, не відповідає умовам тендерної документації щодо предмета закупівлі крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до п. 43 цих Особливостей. Невідповідність технічним умовам, вимогам щодо предмета закупівлі, якщо ці невідповідності не підлягають виправленню, є підставою для відхилення тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції вимагалось надати інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником у тендерній документації, зокрема в Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», відповідно до підпунктів пункту 6 Додатку № 4 цієї тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей. На підставі зазначеної норми тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню.
Документи кваліфікації
21.04.2025 13:29
Повідомлення про рішення
21.04.2025 13:04
Пропозиція, що перемогла
16.04.2025 15:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 10:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 10:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 23.04.2025 09:29 по 29.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.04.2025 13:37 по 29.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.04.2025 09:29
Довідка НАЗК
23.04.2025 09:29
Повідомлення про рішення
23.04.2025 09:27
Пропозиція, що перемогла
21.04.2025 13:37
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-07-002074-a-a1
Підписаний і діє
Номер
30/04/25
178 200 грн.
178 200 грн.
Без ПДВ
Підписано
30.04.2025
Строк дії договору з
30.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
9 (штуки)
Ноутбуки за ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина: ноутбуки)
Номенклатура
Ноутбуки за ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина: ноутбуки)
Кількість
9
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
19 800
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ М. КИЄВА
Повна назва
ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ М. КИЄВА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44501704

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ЗІНЧЕНКО ОЛЕГ БОРИСОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ЗІНЧЕНКО ОЛЕГ БОРИСОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2260704670

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.04.2025 11:30
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
179 991 грн.
Період подання пропозицій
до 15.04.2025 08:00
Замовник:
ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ М. КИЄВА
Контактний телефон:
380973751026
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
179 991 грн.
Період подання пропозицій
до 15.04.2025 08:00
Замовник:
ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ М. КИЄВА
Контактний телефон:
380973751026
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності