Показати схожі тендери
Закупівля «Відновлення (капітальний ремонт) окремих конструкцій будівлі блоку контактних освітлювачів та внутрішніх інженерних систем і мереж з метою ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та відновлення функціонування об’єкта за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, с. Вільна Терешківка, вул. Великий шлях, 205». від ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-07-000997-a
Id Tender e6c54948fc324d0b84ac6a8a76ed246c
План UA-P-2025-04-07-000417-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 07.04.2025 09:34
Остання зміна 03.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
33 816 635 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
169 083.18 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.04.2025 09:34 до 19.05.2025 00:01
Завершено
Період уточнень
з 07.04.2025 09:34
до 16.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.04.2025 09:34
до 16.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.05.2025 00:01
до 28.05.2025 18:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.05.2025 18:02
до 03.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 28.05.2025 18:02
-
Період уточнень
з 07.04.2025 09:34 до 16.05.2025 00:00
Період оскарження
з 07.04.2025 09:34 до 16.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.05.2025 00:01 до 28.05.2025 18:02
Період кваліфікації
з 19.05.2025 00:01 до 28.05.2025 18:02
Основні параметри
«Відновлення (капітальний ремонт) окремих конструкцій будівлі блоку контактних освітлювачів та внутрішніх інженерних систем і мереж з метою ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та відновлення функціонування об’єкта за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, с. Вільна Терешківка, вул. Великий шлях, 205».
Закупівля проводитиметься в рамках реалізації Програми з відновлення України
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
33 816 635 грн.
Лот 1.
Назва предмета закупівлі
Лот 1.
Примітки
«Відновлення (капітальний ремонт) окремих конструкцій будівлі блоку контактних освітлювачів та внутрішніх інженерних систем і мереж з метою ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та відновлення функціонування об’єкта за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, с. Вільна Терешківка, вул. Великий шлях, 205».
Очікувана вартість
33 816 635 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
169083,18
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
101 449.91
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Відновлення (капітальний ремонт) окремих конструкцій будівлі блоку контактних освітлювачів та внутрішніх інженерних систем і мереж з метою ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та відновлення функціонування об’єкта за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, с. Вільна Терешківка, вул. Великий шлях, 205».
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
19.05.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанов Кабінету міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зокрема п.19 Порядку) та від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 65,0 %
Опис:
Оплата здійснюється на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, гарантійні документи, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Акти приймання виконаних робіт приймаються Замовником по мірі виконання робіт.
Порядковий номер: 2
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації.
Порядковий номер: 3
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПАБУД"
Пропозиція:
33 816 634.9 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.05.2025 10:38
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Shaumian Olga
Електронна пошта
Телефон
380536621206
Сайт:
http://www.kremen.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
03365860
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
39600
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Кременчук
Адреса
Площа Перемоги, буд. 2
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1.
Період вимог/скарг з 28.05.2025 18:02 по 03.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.05.2025 00:01 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Європабуд» по закупівлі: «Відновлення (капітальний ремонт) окремих конструкцій будівлі блоку контактних освітлювачів та внутрішніх інженерних систем і мереж з метою ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та відновлення функціонування об’єкта за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, с. Вільна Терешківка, вул. Великий шлях, 205» (далі – Закупівля) було виявлено суттєві невідповідності тендерної пропозиції, а саме у зведеному кошторисному розрахунку, пояснювальній записці, локальному кошторисі, підсумковій відомості ресурсів. Так, у додатку 3 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на виконання робіт по об’єкту: «Відновлення (капітальний ремонт) окремих конструкцій будівлі блоку контактних освітлювачів та внутрішніх інженерних систем і мереж з метою ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та відновлення функціонування об’єкта за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, с. Вільна Терешківка, вул. Великий шлях, 205» (далі – Технічне завдання) передбачено перелік (найменування) робіт, які необхідно буде виконувати. Зазначене Технічне завдання формувалося відповідно до проєктно-кошторисної документації на виконання робіт по об’єкту: «Відновлення (капітальний ремонт) окремих конструкцій будівлі блоку контактних освітлювачів та внутрішніх інженерних систем і мереж з метою ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та відновлення функціонування об’єкта за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, с. Вільна Терешківка, вул. Великий шлях, 205». Згідно з проєктно-кошторисною документацією «утилізація сміття» передбачена у «Главі 10. Утримання служб замовника та інжинірінгові послуги», тобто, у витратах, які здійснюються за рахунок коштів замовника. У Технічному завданні не було окремо передбачено такого виду робіт як «Утилізація сміття». Згідно з поданою учасником договірною ціною, пояснювальною запискою ТОВ «Європабуд» включив у вартість робіт «Утилізацію сміття», тобто, той вид робіт, який не передбачений Технічним завданням. Разом з цим, учасником подано зведений кошторисний розрахунок, у якому ТОВ «Європабуд» вказує, що такий вид робіт як «утилізація сміття» передбачено у главі 10 «та інжинірінгові послуги», що свідчить про суперечність між собою поданих документів учасником. Вищезазначені невідповідності не можуть вважатися формальною помилкою, оскільки за своєю суттю є не технічною помилкою чи опискою, що пов`язана з оформленням тендерної пропозиції. Допущення таких невідповідностей впливає на зміст тендерної пропозиції, на сам розрахунок вартості предмета закупівлі і, також, на ціну пропозиції. Тобто, тендерна пропозиція ТОВ «Європабуд» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до абзацу першого підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
28.05.2025 18:02
Повідомлення про рішення
23.05.2025 10:37
Електроний протокол про продовження строку
19.05.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 09:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 09:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. ТОВ «ЄВРОПАБУД» ТОВ «ЄВРОПАБУД» у складі тендерної пропозиції було подано кошториси, надано обладнання підвищеної небезпеки з експертизами, дозволи/ліцензії, які необхідно перевірити. Згідно з абзацом першим частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право звернутися по підтвердження інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їхньої компетенції. З метою детального аналізу технічними спеціалістами робочої групи з питань підготовки тендерної документації по об’єктах, зазначених в рішенні Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 17.05.2024 «Про визначення Департаменту житлово-комунального господарства Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області розпорядником субвенції за місцевим бюджетом, кінцевим бенефіціаром та замовником» технічних параметрів та характеристик обладнання, яке учасник надає у складі робіт, також, перевірки кошторисів виникла необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОПАБУД».. З огляду на специфіку та складність закупівлі, доцільність звернення до проектної організації, керуючись ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата продовження строку розгляду
23.05.2025 10:36
Дата кінця розгляду
17.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до п.п. 9 п. 3 3. п. 9 «Забезпечення Тендерної пропозиції» Тендерної документації по закупівлі «Відновлення (капітальний ремонт) окремих конструкцій будівлі блоку контактних освітлювачів та внутрішніх інженерних систем і мереж з метою ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та відновлення функціонування об’єкта за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, с. Вільна Терешківка, вул. Великий шлях, 205» (далі – Тендерна документація) у реквізитах гарантії: в інформації щодо Тендерної документації зазначається — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація. Строк дії забезпечення Тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття Тендерної пропозиції, включаючи день розкриття Тендерної пропозиції. Остання редакція Тендерної документації по закупівлі затверджена протоколом уповноваженої особи від 13 травня 2025 року № 38. Згідно з п. 1 розділу IV кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 00 год. 01 хв. 19 травня 2025 року. У поданій банківській гарантії зазначено: «Тендерна документація: ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями, відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями)) на закупівлю робіт за предметом закупівлі: «Відновлення (капітальний ремонт) окремих конструкцій будівлі блоку контактних освітлювачів та внутрішніх інженерних систем і мереж з метою ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та відновлення функціонування об’єкта за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, с. Вільна Терешківка, вул. Великий шлях, 205». (код CPV 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) Затверджена Протоколом уповноваженої особи від 02 травня 2025 року №34 кінцевий строк подання Пропозиції – 14.05.2025 року». Крім того, строк дії наданої банківської гарантії є меншим ніж 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття Тендерної пропозиції – 19.05.2025. Тобто,подана банківська гарантія не відповідає умовам Тендерної документації. 2. Згідно з п. 9 Тендерної документації тендерна пропозиція повинна складатися з Підписаного уповноваженим представником учасника Пакту щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів українською та англійською мовами (Додаток 9). Форма ПАКТУ визначена у додатку 9 Тендерної документації. Під час заповнення та підписання цього ПАКТУ ТОВ «Європабуд» не зазначило назву відповідного документу, що регламентують ліміти, технічні умови або положення викидів, забруднення поверхні та стічні води, пов’язаних з діяльністю учасника. 3. Відповідно до п.п. 5.2. п. 5 Тендерної документації наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, підтверджується довідкою за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. У колонці 4 довідки про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначається серія, номер кваліфікаційного сертифіката для працівників, щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката. ТОВ «Європабуд» у колонці 4 вказало номер та дату наказів про прийняття на посаду працівників. У колонці 2 довідки вказується прізвище, ім’я, по батькові працівника, але у працівника Олександра Степанча не зазначено по батькові. У колонці 3 довідки учасник повинен зазначити посаду/спеціальність, розряд заявленого працівника. Так, відповідно до довідки Гагарін Сергій Вікторович займає посаду водія автотранспортних засобів, але згідно з наказом ТОВ «Європабуд» від 31.05.2022 № 150/1-К Гагаріна Сергія Вікторовича, водія автотранспортних засобів, з 01.06.2022 переведено на посаду машиніста крана автомобільного. Отже, надана довідка не відповідає формі довідки, яка визначена у додатку 6 Тендерної документації і інформація у довідці про займану посаду одного із працівників не відповідає інформації, яка відображена у наказі про прийняття на посаду. 4. У п.п. 5.2. п. 5 Тендерної документації та додатку 6 до Тендерної документації зазначено, що на підтвердження інформації про наявність в Учасника працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, йому необхідно у складі Тендерної пропозиції надати копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці за формою Додатку 6 цієї документації. У довідці заявлено про наявність таких працівників як Близнюка Володимира Анатолійовича, машиніста крана автомобільного та Вітряка Олега Вадимовича, машиніста екскаватора, але копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, не надано. Також, окремо надано копії наказів про переведення Кріпака Віктора на посаду газорізальника та про прийняття Федосова Тараса на посаду муляра, проте зазначені працівники не вказані у довідці. У довідці вказаний працівник Гаєвий Сергій Володимирович, електрозварник, але відповідно до наказу ТОВ «Європабуд» від 10.08.2020 № 282-К зазначеного працівника прийнято на роботу з 13.08.2020 по 13.11.2020. Інших документів, які підтверджують наявність діючих трудових відносин у Гаєвого Сергія Володимировича з ТОВ «Європабуд», немає. 5. Відповідно до 5.3. Тендерної документації наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі договорів підтверджується інформаційною довідкою про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації. Довідка, форма якої визначена у додатку 7 Тендерної документації складається з таких колонок: № з/п Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось виконання робіт Предмет договору, дата його укладення та завершення Початок та завершення робіт (рік, місяць) Вартість договору, грн. ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника У наданій ТОВ «Європабуд» довідці про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів відсутня колонка про предмет договору, дата його укладення та завершення. 6. У п.п. 5.5.3. розділу ІІІ Тендерної документації зазначено, що відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону з урахуванням абзацу 10 пункту 3 Особливостей та Фінансової Угоди для закупівель за ПВУ учаснику буде відмовлено в участі у тендері та його пропозиція відхилена, якщо учасником НЕ буде надано у складі пропозиції інформації про відсутність, зокрема, Довідки в довільній формі про те, що розмір середньорічного отриманого доходу (середнє арифметичне значення річних оборотів коштів) учасника процедури закупівлі за останні 2 роки без врахування періоду військового стану перевищує 50 % від початкової вартості договорів, укладених цим учасником в рамках НКПВУ та/або ПВУ та які не завершені на день подання пропозиції такого учасника. Якщо учасник не був виконавцем (підрядником) за договорами, укладеними в рамках НКПВУ та/або ПВУ – інформація про це зазначається у довідці в довільній формі. ТОВ «Європабуд» у складі Тендерної пропозиції надано довідку про відповідність фінансової спроможності, проте у ній не зазначено інформацію про наявність або відсутність договорів, укладених в рамках НКПВУ та/або ПВУ. Тобто, учасником не надано ту довідку, яка передбачена умовами Тендерної документації. 7. Відповідно до п. 5.3.2. розділу ІІІ Тендерної документації Учасник в складі Тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі підтверджуючі документи, а саме: скан-копії аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та актів виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість). У додатку 7 Тендерної документації також передбачена вимога, що до довідки про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Учасник повинен надати вищезазначені скан-копії аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та актів виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість). ТОВ «Європабуд» надано довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних робіт, у якій зазначена інформація про наявність двох аналогічних договорів, укладених з ПрАТ «Полтавський ГЗК» на суму 129943845,33 грн без ПДВ та з ТОВ «Феррострой», але вартість договору не зазначено. Тобто, надана довідка без зазначення суми договору не відповідає вимогам Тендерної документації. По договору від 07.11.2018 № 2687, укладеним з ПрАТ «Полтавський ГЗК», не надано акти приймання-передачі виконаних робіт на усю суму договору. 8. Згідно з п.п. 5.3.3. розділу ІІІ Тендерної документації Учасник повинен надати скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва. У складі Тендерної пропозиції ТОВ «Європабуд» відсутні підтверджуючі документи про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва по договору субпідряду від 11.07.2019 № 220, укладеному з ТОВ «Феррострой». Перелік інформації та документів, які Учасник повинен подати для усунення невідповідностей: 1. Надати банківську гарантію або зміни до існуючої, у якій буде зазначена інформація про правильну інформацію про: дату затвердження Тендерної документації - 13 травня 2025 року; кінцевий строк подання тендерних пропозицій:. 19 травня 2025 року та строк дії наданої банківської гарантії буде не меншим ніж 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття Тендерної пропозиції. 2. Надати заповнену форму ПАКТУ щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів українською та англійською мовами згідно з додатком 9 Тендерної документації, у якому вказати назву відповідного документу, що регламентують ліміти, технічні умови або положення викидів, забруднення поверхні та стічні води, пов’язаних з діяльністю учасника. 3. Надати довідку про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка відповідатиме формі, визначеній у додатку 9 Тендерної документації, а саме: у колонці 4 довідки зазначити серію, номер кваліфікаційного сертифіката для тих працівників щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката; у колонці 2 довідки вказати по батькові працівника Олександра Степанча; у колонці 3 довідки зазначити правильну посаду/спеціальність, розряд заявленого працівника - Гагаріна Сергія Вікторовичі відповідно до наказу. 4. Надати копії наказів про призначення на посаду та/або копії наказів про сумісництво, та/або копії цивільно-правових угод, та/або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин ТОВ «Європабуд» з Близнюком Володимиром Анатолійовичем, машиністом крана автомобільного та Вітряком Олегом Вадимовичем, машиністом екскаватора, Гаєвим Сергім Володимировичем. У випадку використання праці Кріпака Віктора Федосова Тараса під час виконання робіт, зазначити їх у довідці про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 5. Надати довідку про виконання аналогічних договорів згідно з Додатку 7 Тендерної документації, форма якої чітко відповідає встановленій формі, з усіма колонками. 6. Надати довідку в довільній формі про те, що розмір середньорічного отриманого доходу (середнє арифметичне значення річних оборотів коштів) ТОВ «Європабуд» за останні 2 роки без врахування періоду військового стану перевищує 50 % від початкової вартості договорів, укладених товариством в рамках НКПВУ та/або ПВУ та які не завершені на день подання пропозиції такого учасника або довідку в довільній формі у якій повідомити, що ТОВ «Європабуд» не був виконавцем (підрядником) за договорами, укладеними в рамках НКПВУ та/або ПВУ. 7. Надати довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних робіт, у якій зазначити інформацію про вартість договору, укладеного з ТОВ «Феррострой», надати акти приймання-передачі виконаних робіт на усю суму договору, укладеного з ПрАТ «Полтавський ГЗК», підтверджуючі документи про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва по договору субпідряду від 11.07.2019 № 220, укладеному з ТОВ «Феррострой» або надати скан-копії інших аналогічних договорів по предмету закупівлі разом з додатковими угодами (за наявності) та актів виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві,), листами-відгуками від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих Департаменту житлово-комунального господарства Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва і оновленою довідкою про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних робіт.
Створено
27.05.2025 11:19
Надати до
28.05.2025 11:19
Торги не відбулися
Очікувана вартість
33 816 635 грн.
Період подання пропозицій
до 19.05.2025 00:01
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380536621206
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
33 816 635 грн.
Період подання пропозицій
до 19.05.2025 00:01
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380536621206
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності