Показати схожі тендери

Закупівля Спеціальна тренажерна підготовка на комплексному тренажері вертольоту від військова частина А1604.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-04-05-000331-a
Id Tender f190ee4ee84848b4915e5caee53c8335
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.04.2025 11:23
Остання зміна 23.04.2025 14:36
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 800 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
20 000 грн. (1,11 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.04.2025 00:00 до 15.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.04.2025 11:20
до 11.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.04.2025 00:00
до 15.04.2025 10:04
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.04.2025 10:04
до 18.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.04.2025 10:04
до 23.04.2025 14:36
Період уточнень
з 05.04.2025 11:20 до 11.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.04.2025 00:00 до 15.04.2025 10:04
Період кваліфікації
з 15.04.2025 00:00 до 15.04.2025 10:04
Основні параметри
Спеціальна тренажерна підготовка на комплексному тренажері вертольоту
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 800 000 грн.
Спеціальна тренажерна підготовка на комплексному тренажері вертольоту
Назва предмета закупівлі
Спеціальна тренажерна підготовка на комплексному тренажері вертольоту
Очікувана вартість
1 800 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
20000,0
1,11 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Спеціальна тренажерна підготовка на комплексному тренажері вертольоту Ми-8 - 141 год., Ми-24 - 87 год.
Код ДК 021:2015
80650000-5 - Навчання керуванню літальними та космічними апаратами і ракетами, в тому числі з використанням методу моделювання
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
20.12.2025 11:25
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ „НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ „АВІА”
Пропозиція:
1 800 000 грн.
Документи закупівлі
05.04.2025 11:23
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Овчаренко Олександр Петрович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380958926976
Замовник
ЄДРПОУ
08501380
Повна назва
військова частина А1604
Поштовий індекс
25024
Країна
Україна
Область або регіон
Херсонська область
Населений пункт
село Чорнобаївка
Адреса
військова частина А1604
Кваліфікація
Лот № 1 Спеціальна тренажерна підготовка на комплексному тренажері вертольоту
Період вимог/скарг з 15.04.2025 10:04 по 18.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.04.2025 00:00 по 23.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
15.04.2025 10:04
Повідомлення про рішення
15.04.2025 10:02
Пропозиція, що перемогла
Договір
UA-2025-04-05-000331-a-a1
Підписаний і діє
Номер
39
1 800 000 грн.
1 500 000 грн.
З ПДВ
Підписано
22.04.2025
Строк дії договору з
22.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 (послуга)
Спеціальна тренажерна підготовка на комплексному тренажері вертольоту Ми-8 - 141 год., Ми-24 - 87 год.
Номенклатура
Спеціальна тренажерна підготовка на комплексному тренажері вертольоту Ми-8 - 141 год., Ми-24 - 87 год.
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
військова частина А1604
Повна назва
військова частина А1604
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08501380

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ „НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ „АВІА”
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ „НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ „АВІА”
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
13928608

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA293052990000026001011205476
ПІБ підписанта
Моцарь Юрій Анатолійович
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
0678225500
Електронна пошта
Документи договору
23.04.2025 14:36
Повідомлення про договір
23.04.2025 14:30
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-28-000045
Дата створення проекту
28.04.2025 14:43
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
28.04.2025 16:46
Дата публікації висновку про результати
08.05.2025 17:29
Дата завершення усунення порушень
23.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
20.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 368-08-17
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168685
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Херсон
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.04.2025 № 33-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 28.04.2025. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 28.04.2025 №33-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-04-05-000331-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.04.2025 00:00
Документи рішення
28.04.2025 16:46
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 08 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275); розгляду пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) Військової частини А1604 (далі – Замовник), реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття пропозицій, пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче об’єднання «Авіа»», протокольне рішення від 15.04.2025 №1, повідомлення про намір укласти договір від 15.04.2025, договір від 22.04.2025 №39 з ціною 1 800 000,00 грн, пояснення Замовника надані 30.04.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами проведеного моніторингу питання відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям №1275 встановлено наступне. Відповідно до частини п’ятнадцятої статті 14 Закону, Замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів. Договір про закупівлю укладається згідно з вимогами статті 41 цього Закону. При цьому, моніторингом установлено, що пункт 9 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, розміщене Замовником в електронній системі закупівель (файл «Оголошення.docx») містить інформацію, яка є відмінною від вимог частини п’ятнадцятої статті 14 Закону, а саме: Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється, чим не дотримано вимоги частини п’ятнадцятої статті 14 Закону. Надані на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області пояснення Замовника 30.04.2025, через електронну систему закупівель, не спростовують факту даного порушення.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям №1275 встановлено порушення вимог частини п’ятнадцятої статті 14 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом недопущення його в подальшому, притягнення до відповідальності винних осіб, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
08.05.2025 00:00
Дата публікації
08.05.2025 17:29
Документи висновку
08.05.2025 17:29
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Командиром військової частини А1604 здійснено детальний аналіз виявлених головним державним аудитором порушень, зазначених у висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області. Зауваження, викладені у висновку, прийняті до уваги. Встановлене порушення вимог частини п’ятнадцятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу десятого пункту 8 Особливостей №1275 усунуте уповноваженою особою, шляхом приведення документації відповідно до встановлених вимог законодавства. З метою недопущення аналогічних порушень у подальшому уповноваженою особою було переглянуто норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а також заплановано проходження додаткового навчання з питань публічних закупівель для підвищення рівня обізнаності та професійної підготовки (удосконалення професійних знань та навичок), а також забезпечення якісного та правомірного виконання покладених на неї обов’язків у сфері закупівель. Згідно статті 47 Дисциплінарного статуту Збройних Сил України, командиром військової частини А1604, на уповноважену особу накладено дисциплінарне стягнення - зауваження. Таким чином, вжито вичерпних заходів щодо усунення виявленого порушення та запобігання його повторенню в майбутньому. Інформацію про здійснені дії оприлюднено через електронну систему закупівель у встановлений строк.
Дата публікації
12.05.2025 15:33
Документи інформації про усунення порушення
12.05.2025 15:33
-
12.05.2025 15:37
-
14.05.2025 15:57
-
14.05.2025 16:08
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі спеціальної тренажерної підготовки на комплексному тренажері вертольоту, код ДК 021:2015:80650000-5: Навчання керуванню літальними та космічними апаратами і ракетами, в тому числі з використанням методу моделювання (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-05-000331-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Прошу Вас пояснити, чому у пункті 9 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі-Оголошення), інформація про строки укладання договору про закупівлю суперечить пункту 15 статті 14 Закону? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Рішеня
29.04.2025 15:18
Орган перевірки
03.05.2025 00:00
Документи повідомлення
29.04.2025 15:18
-
Відповідь
Лист пояснення
Надаю пояснення стосовно заданих питань Дотаток на 5 аркушах
Рішеня
30.04.2025 15:53
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
надаю відповіді на поставлені запитання
Рішеня
03.05.2025 08:37
Замовник
Документи повідомлення
03.05.2025 08:37
-
03.05.2025 08:37
-
03.05.2025 08:37
-
03.05.2025 08:40
-
03.05.2025 08:40
-
03.05.2025 09:24
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.04.2025 00:00
Замовник:
військова частина А1604
Контактний телефон:
+380958926976
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.04.2025 00:00
Замовник:
військова частина А1604
Контактний телефон:
+380958926976
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності