Показати схожі тендери

Закупівля Система водопідготовки від Комунальне некомерційне підприємство"Роздільнянська багатопрофільна лікарня" Роздільнянської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-04-011762-a
Id Tender a0e257d7d4b94b56812ac504b1e76343
План UA-P-2025-04-04-014144-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.04.2025 17:00
Остання зміна 29.04.2025 13:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
719 166 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 191.66 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.04.2025 16:57 до 12.04.2025 17:02
Завершено
Період уточнень
з 04.04.2025 16:57
до 09.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.04.2025 16:57
до 09.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.04.2025 11:39
до 23.04.2025 17:22
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.04.2025 18:21
до 29.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.04.2025 17:22
до 29.04.2025 13:33
Період уточнень
з 04.04.2025 16:57 до 09.04.2025 00:00
Період оскарження
з 04.04.2025 16:57 до 09.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.04.2025 11:39 до 23.04.2025 17:22
Період кваліфікації
з 14.04.2025 11:39 до 23.04.2025 17:22
Основні параметри
Система водопідготовки
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
719 166 грн.
Система водопідготовки
Назва предмета закупівлі
Система водопідготовки
Очікувана вартість
719 166 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7191,66
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.04.2025 11:10
Закінчення аукціону
14.04.2025 11:39
Позиція
Опис предмета закупівлі
Система водопідготовки
Код ДК 021:2015
42910000-8 - Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
67400, Україна, Одеська область, м.Роздільна, вул.Європейська,1
Дата постачання по
31.12.2025 17:02
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІВІК ФОРМУЛА ВОДИ"
Пропозиція:
688 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІФРАНО ЮНІОН"
Пропозиція:
598 601 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙС ВОТЕР ГРУП"
Пропозиція:
620 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.04.2025 11:10
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.04.2025 16:59
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
04.04.2025 16:57
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Житник Ольга Вікторівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Zhytnyk Olha
Електронна пошта
Телефон
+380485332937
Факс
+380485351223
Замовник
ЄДРПОУ
01998851
Назва (англійською мовою)
Rozdilnyansk Multidisciplinary Hospital, Rozdilnyansk City Council, Municipal Non-Profit Enterpris
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство"Роздільнянська багатопрофільна лікарня" Роздільнянської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Rozdilnyansk Multidisciplinary Hospital, Rozdilnyansk City Council, Municipal Non-Profit Enterpris
Поштовий індекс
67400
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м Роздільна
Адреса
Європейська ,1
Кваліфікація
Лот № 1 Система водопідготовки
Період вимог/скарг з 17.04.2025 18:21 по 23.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.04.2025 11:39 по 22.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
17.04.2025 18:21
Повідомлення про рішення
17.04.2025 18:20
-
14.04.2025 11:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 16:57
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 16:57
Період вимог/скарг з 21.04.2025 17:36 по 27.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.04.2025 18:21 по 25.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
21.04.2025 17:36
Повідомлення про рішення
21.04.2025 17:35
-
17.04.2025 18:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 16:57
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 16:57
Період вимог/скарг з 23.04.2025 17:22 по 29.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.04.2025 17:36 по 29.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.04.2025 17:22
Довідка НАЗК
23.04.2025 17:22
Повідомлення про рішення
23.04.2025 17:21
-
21.04.2025 17:36
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-04-011762-a-a1
Підписаний і діє
Номер
84
688 500 грн.
573 750 грн.
З ПДВ
Підписано
29.04.2025
Строк дії договору з
29.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Система водопідготовки
Номенклатура
Система водопідготовки
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство"Роздільнянська багатопрофільна лікарня" Роздільнянської міської ради
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство"Роздільнянська багатопрофільна лікарня" Роздільнянської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01998851

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ІВІК ФОРМУЛА ВОДИ"
Повна назва
ТОВ "ІВІК ФОРМУЛА ВОДИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38441805

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.04.2025 13:33
Повідомлення про договір
29.04.2025 13:32
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-08-000055
Дата створення проекту
08.05.2025 12:35
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.05.2025 12:57
Дата публікації висновку про результати
27.05.2025 15:56
Дата завершення усунення порушень
11.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 705-51-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.05.2025 Одеса № 92 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 01.05.2025 № 003100-18/5432-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 08.05.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 08.05.2025 № 92 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 12 UA-2025-04-04-011762-a 04.04.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.05.2025 00:00
Документи рішення
08.05.2025 12:57
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 27 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Роздільнянська багатопрофільна лікарня» Роздільнянської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.04.2025, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ДІФРАНО ЮНІОН», товариства з обмеженою відповідальністю «ВАЙС ВОТЕР ГРУП» та товариства з обмеженою відповідальністю «ІВІК ФОРМУЛА ВОДИ» (далі – ТОВ «ІВІК ФОРМУЛА ВОДИ»), протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 17.04.2025, 21.04.2025 та 23.04.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 23.04.2025, договір поставки від 29.04.2025 № 84, пояснення та документи Замовника, отримані 14.05.2025 та 21.05.2025 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено. Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатка № 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей» (далі – Додаток № 3) до ТД Замовником визначено, що учасник у складі тендерної пропозиції, повинен надати довідку, складену у довільній формі, яка містить інформацію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів з зазначенням предмету договору, найменування замовника, його адреси, ціни договору, терміну (строку) виконання договору. На виконання зазначеної вимоги учасник ТОВ «ІВІК ФОРМУЛА ВОДИ» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 08.04.2025 № 0804025/1 про наявність досвіду виконання аналогічного договору, в якій відсутня інформація стосовно ціни договору, чим не дотримано вимоги підпункту 1.1 пункту 1 Додатка № 3 до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 19.05.2025 щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ІВІК ФОРМУЛА ВОДИ» вимогам підпункту 1.1 пункту 1 Додатка № 3 до ТД, тоді як зазначений учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку від 08.04.2025 № 0804025/1 про досвід виконання аналогічних договорів, у якій не зазначив інформацію про ціну договору, Замовник 21.05.2025 надав пояснення, в якому зазначив, що «Згідно ст. 16. Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: а саме – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Даний кваліфікаційний критерій було виконано учасником ТОВ «ІВІК ФОРМУЛА ВОДИ», шляхом надання відповідного аналогічного договору, який містить всю необхідну інформацію, а саме – документально підтверджений досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, з інформацією про предмет договору, найменування замовника, його адреси, ціни договору, терміну (строку) виконання договору, видаткової накладної, листа-відгуку.» Проте надане Замовником пояснення не спростовує факту виявленої невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІВІК ФОРМУЛА ВОДИ» вимогам ТД Замовника, оскільки у підпункті 1.1 пункту 1 Додатка № 3 до ТД Замовником чітко визначено, що учасник повинен надати довідку, яка містить інформацію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів із зазначенням предмету договору, найменування замовника, його адреси, ціни договору, терміну (строку) виконання договору. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІВІК ФОРМУЛА ВОДИ» (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 23.04.2025). Водночас зазначеної невідповідності в інформації та/або документах, що подані ТОВ «ІВІК ФОРМУЛА ВОДИ» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ІВІК ФОРМУЛА ВОДИ» у тендерній пропозиції, та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливість зазначеному учаснику виправити вищезазначену невідповідність.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
27.05.2025 00:00
Дата публікації
27.05.2025 15:56
Документи висновку
27.05.2025 15:56
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З метою недопущення подібних порушень у майбутньому заплановане підвищення кваліфікації уповноваженої особи.
Дата публікації
28.05.2025 11:56
Документи інформації про усунення порушення
28.05.2025 11:57
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів): 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
12.05.2025 09:22
Орган перевірки
16.05.2025 00:00
Документи повідомлення
12.05.2025 09:23
-
Відповідь
Пояснення
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Для проведення якісної, ефективної та масштабної дезінфекції та стерилізації, що є ключовими та основними процесами для забезпечення безпеки та гігієни в лікарні, для повного знищення всіх мікроорганізмів, включаючи бактерії, віруси та гриби, а також знищення патогенних мікроорганізмів, які можуть викликати хвороби та інфекції , в лікарні використовують таке обладнання : Машина мийно-дезінфікуюча LK/QX-500 – 1 шт.; Стерилізатор паровий ADELA-2CKK 580 – 1 шт.; Стерилізатор паровий ГК-100 – 2 шт.; Стерилізатор паровий ВК-75 – 2 шт.;Мийно-дезінфекційна машина HOREV 2516А – 1 шт., яке потребує технологічно підготовлену воду. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі- відповідно до технічних документів та паспортів на прилади для дезінфекції та стерилізації. Очікувану вартість визначено на підставі комерційних пропозицій та моніторингу аналогічних закупівель : UA-2024-05-24-000181-a, UA-2023-03-22-000575-a, UA-2024-11-11-006023-a . Посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі- https://rozdilnianskahromada.gov.ua/pub-info/210774-obgruntuvannia-texnicnix-ta-iakisnix-xarakteristik-zakupivli-aparati-dlia-distiliuvannia-filtruvannia-ci-rektifikaciyi-rozmi.
Рішеня
14.05.2025 15:44
Замовник
Документи повідомлення
-
14.05.2025 15:46
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів): 1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ІВІК ФОРМУЛА ВОДИ» (далі – ТОВ «ІВІК ФОРМУЛА ВОДИ») вимогам підпункту 1.1 пункту 1 Додатка № 3 до тендерної документації, тоді як зазначений учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку від 08.04.2025 № 0804025/1 про досвід виконання аналогічних договорів, у якій не зазначив інформацію про ціну договору. 2. Відповідно до пункту 1.2. розділу 1 «Предмет договору» договору поставки від 29.04.2025 № 84 (далі – Договір), укладеного Замовником з переможцем процедури закупівлі ТОВ «ІВІК ФОРМУЛА ВОДИ» (Постачальник), визначено, що на умовах, які викладені в цьому Договорі, Постачальник зобов’язується поставити і передати у власність Замовнику товар в асортименті, кількості та за цінами, які зазначені у Специфікації (Додаток № 1), що додається до цього Договору та є його невід’ємною частиною, а Замовник зобов’язується прийняти і оплатити отриманий товар. Як Замовник може пояснити наявність солі таблетованої у кількості 100 кг в Специфікації (Додаток 1 до Договору), тоді як назва предмета закупівлі: Система водопідготовки (код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015:42910000-8: Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації), що не відповідає товару, який фактично закуплено замовником, зокрема в частині закупівлі солі таблетованої у кількості 100 кг, яка не передбачена Медико – технічними вимогами, визначеними Замовником у Додатку № 2 до тендерної документації. 3. Надайте інформацію щодо стану виконання договору поставки від 29.04.2025 № 84. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
19.05.2025 17:59
Орган перевірки
23.05.2025 00:00
Документи повідомлення
19.05.2025 18:00
-
Відповідь
Пояснення
1. Згідно ст. 16. Закону України «Про публічні закупівлі» , Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: а саме – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Даний кваліфікаційний критерій було виконано учасником ТОВ «ІВІК ФОРМУЛА ВОДИ», шляхом надання відповідного аналогічного договору, який містить всю необхідну інформацію, а саме - документально підтверджений досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, з інформацією про предмет договору, найменування замовника, його адреси, ціни договору, терміну (строку) виконання договору, видаткової накладної, листа-відгуку. 2. Наявність солі таблетованої у кількості 100 кг в Специфікації (Додаток 1 до Договору), пояснюється тим, що у розділі « МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» , що викладені у Додатку №2 « ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», у п.3. «Система комплексного очищення води», зазначено про необхідну наявність Баку для солі, об'ємом 100 л. (п.п. 3.5). Дана вимога замовника є необхідною, для повноцінної роботи та функціювання системи комплексного очищення води, так як даний сольовий бак, є складовою частиною Системи водопідготовки, що є предметом даної закупівлі . Бак для солі, у зв’язку з технологічною необхідністю, повинен бути заповненим таблетованою повареною сіллю, у кількості 100 кг., так як 1 л. дорівнює 1 кг. Сіль є обов'язковим необхідним хімічним реагентом для функціонування обладнання, що є предметом даної закупівлі. За умовами тендерної документаціїї, повинні виконатись монтажні, пусконалагоджувальні роботи, які не можливі без наявності усіх компонентів Системи водопідготовки. 3. Відносно надання інформації, щодо стану виконання договору поставки від 29.04.2025 № 84, повідомляємо, що вищенаведений договір знаходиться на стадії виконання.
Рішеня
21.05.2025 17:10
Замовник
Документи повідомлення
21.05.2025 17:11
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
719 166 грн.
Період подання пропозицій
до 12.04.2025 17:02
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство"Роздільнянська багатопрофільна лікарня" Роздільнянської міської ради
Контактний телефон:
+380485332937
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
719 166 грн.
Період подання пропозицій
до 12.04.2025 17:02
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство"Роздільнянська багатопрофільна лікарня" Роздільнянської міської ради
Контактний телефон:
+380485332937
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності