Показати схожі тендери

Закупівля Виготовлення топографічно-геодезичних знімань теплових мереж ЛТЕ (ЗТЕ) з визначенням фактичного місцезнаходження та прив’язкою до системи координат УСК2000 та СК-63 (ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії) від КУ Інститут міста.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-04-011683-a
Id Tender b418c22edfe54055919b6682f8d05a79
План UA-P-2025-04-04-013949-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 04.04.2025 16:51
Остання зміна 21.05.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 006 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 030 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.04.2025 16:48 до 12.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.04.2025 16:48
до 09.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.04.2025 16:48
до 09.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.04.2025 15:53
до 15.05.2025 12:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.04.2025 12:05
до 21.05.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 15.05.2025 12:13
-
Період уточнень
з 04.04.2025 16:48 до 09.04.2025 00:00
Період оскарження
з 04.04.2025 16:48 до 09.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.04.2025 15:53 до 15.05.2025 12:13
Період кваліфікації
з 14.04.2025 15:53 до 15.05.2025 12:13
Основні параметри
Виготовлення топографічно-геодезичних знімань теплових мереж ЛТЕ (ЗТЕ) з визначенням фактичного місцезнаходження та прив’язкою до системи координат УСК2000 та СК-63 (ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
1 006 000 грн.
Виготовлення топографічно-геодезичних знімань теплових мереж ЛТЕ (ЗТЕ) з визначенням фактичного місцезнаходження та прив’язкою до системи координат УСК2000 та СК-63 (ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії)
Назва предмета закупівлі
Виготовлення топографічно-геодезичних знімань теплових мереж ЛТЕ (ЗТЕ) з визначенням фактичного місцезнаходження та прив’язкою до системи координат УСК2000 та СК-63 (ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії)
Очікувана вартість
1 006 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5030,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.04.2025 15:24
Закінчення аукціону
14.04.2025 15:53
Позиція
Опис предмета закупівлі
Виготовлення топографічно-геодезичних знімань теплових мереж ЛТЕ (ЗТЕ) з визначенням фактичного місцезнаходження та прив’язкою до системи координат УСК2000 та СК-63 (ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії)
Код ДК 021:2015
71350000-6 - Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, м. Львів, Площа Ринок 1 (кім. 111)
Дата постачання по
30.11.2025 16:53
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП БОКАЛО МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ
Пропозиція:
650 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПРОЕКТНО-ЛАБОРАТОРНИЙ ЦЕНТР"
Пропозиція:
648 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
КОНСОРЦІУМ «ЗемАрхКонсалт»
Пропозиція:
700 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.04.2025 15:24
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Митник Уляна Андріївна
Електронна пошта
Телефон
+380632580945
Замовник
ЄДРПОУ
36417351
Повна назва
КУ Інститут міста
Поштовий індекс
79008
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
пл. Ринок, 1 (кім.111)
Кваліфікація
Лот № 1 Виготовлення топографічно-геодезичних знімань теплових мереж ЛТЕ (ЗТЕ) з визначенням фактичного місцезнаходження та прив’язкою до системи координат УСК2000 та СК-63 (ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії)
Період вимог/скарг з 21.04.2025 12:05 по 27.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.04.2025 15:53 по 22.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
не виправив невідповідності протягом 24 годин
Документи кваліфікації
21.04.2025 12:04
Повідомлення про рішення
14.04.2025 15:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 16:48
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 16:48
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п. 1 Додатку 2 тендерної документації, замовником вимагалось підтвердження не менше 1 (одного) виконаного аналогічного договору. Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір про надання послуг із топографічно-геодезичних знімань. Учасник не підтвердив наявність виконаного договору за предметом Послуги із топографічно-геодезичних знімань. Для усунення невідповідності учасник повинен надати виконаний договір про надання послуг із топографічно-геодезичних знімань та документи, передбачені п. 1.1.1. та 1.1.2. по даному договору.
Створено
16.04.2025 12:32
Надати до
17.04.2025 12:32
Період вимог/скарг з 23.04.2025 16:37 по 29.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.04.2025 12:05 по 29.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
учасник не виправив невідповідності
Документи кваліфікації
23.04.2025 16:37
Повідомлення про рішення
21.04.2025 12:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 16:48
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 16:48
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Відповідно до п. 1 Додатку 2 тендерної документації, замовником вимагалось підтвердження не менше 1 (одного) виконаного аналогічного договору. Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір про надання послуг із топографічно-геодезичних знімань. Учасник надав договір за предметом Оцифрування мереж ТУЦ-1 на ділянці Франківського адміністративного району м. Львова. Для усунення невідповідності учасник повинен надати технічне завдання до даного договору або інший документ, у якому зазначено, що учасник виконував в рамках даного договору топографічно-геодезичне знімання. Виправити довідку про аналогічний договір в частині заповнення обов’язкових полів - Прізвище та ім’я, контактний телефон контрагента. У раз неможливості надання інформації щодо виконання топографічно-геодезичного знімання в рамках вищевказаного договору, надати інший аналогічний договір про надання послуг із топографічно-геодезичних знімань та усі документи, які передбачені п. 1 Додатку 2. 2) Відповідно до п. 6.1. учасником надається достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Учасник надав свідоцтва про підвищення кваліфікації. Для усунення невідповідності учасник повинен надати довідку в довільній формі про те, що діна діяльність не підлягає ліцензуванню або ліцензію (у випадку, якщо підлягає).
Створено
22.04.2025 11:36
Надати до
23.04.2025 11:36
Період вимог/скарг з 30.04.2025 12:43 по 06.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.04.2025 16:37 по 01.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.04.2025 12:43
Довідка НАЗК
30.04.2025 12:42
Повідомлення про рішення
23.04.2025 16:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 16:48
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 16:48
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п. 1 додатку 2 тендерної документації, учасник повинен підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору, а саме послуг із топографічно-геодезичних знімань. Учасник не надав підтвердження даного критерію. Для виправлення невідповідності учасник повинен надати документи, які передбачені п. 1 Додатку 2. Відповідно до п. 2.2. Додатку 2 у разі участі об’єднання учасників підтвердження відсутності підстав, визначених в пункті 47 Особливостей, здійснюється щодо кожного такого учасника шляхом подання довідки у довільній формі від кожного учасника об’єднання про відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей. Учасник не надав таких довідок. Для виправлення невідповідності учасник повинен надати довідки в довільній формі від кожного учасника консорціуму. Відповідно до п. 5 Додатку 2 учасником надається Довідка, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: Повне найменування; Юридична адреса;Поштова або фактична адреса; Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП);Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, у якому відкритий рахунок та МФО);Тел./факс;E-mail; Посада керівника підприємства та ПІБ (для ФОП зазначається ПІБ). Учасник не надав такої довідки. Для виправлення невідповідності, учасник повинен надати довідку, передбачену п. 5 Додатку 2. Відповідо до п. 6.1 Додатку 2 учасником надається достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Учасник не надав ні ліцензії, ні довідки про те, що діяльність не підлягає ліцензуванню. Таким чином, учасник повинен надати один із документів.
Створено
24.04.2025 16:12
Надати до
25.04.2025 16:12
Період вимог/скарг з 15.05.2025 12:13 по 21.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.05.2025 11:26 по 23.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
Переможець відмовився від укладення договору
Документи кваліфікації
15.05.2025 12:13
Повідомлення про рішення
15.05.2025 11:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 16:48
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 16:48
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-29-000014
Дата створення проекту
29.04.2025 15:55
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
29.04.2025 16:11
Дата публікації висновку про результати
21.05.2025 11:02
Дата завершення усунення порушень
05.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
21.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.04.2025 №137 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 29.04.2025 №137. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-04-04-011683-a, 04.04.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
29.04.2025 00:00
Документи рішення
29.04.2025 16:11
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 20 травня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Інститут міста» (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-04-04-013949-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 21.04.2025, від 30.04.2025 та від 15.05.2025; тендерну пропозицію ТОВ «Проектно-лабораторний центр» та опубліковане Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Проектно-лабораторний центр» (щодо правомірності відхилення Замовником тендерної пропозиції вказаного учасника); тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Бокала Михайла Івановича (далі – ФОП Бокало М.І.) та опубліковане Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ФОП Бокала М.І. (щодо правомірності відхилення Замовником тендерної пропозиції вказаного учасника); тендерну пропозицію Консорціуму «ЗемАрхКонсалт»; опубліковане Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції Консорціуму «ЗемАрхКонсалт» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюднені Консорціумом «ЗемАрхКонсалт» як переможцем тендеру документи; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Під час моніторингу Західним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель оприлюднено запит до Замовника щодо надання відповідної інформації (пояснень), зокрема, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. При цьому у запиті зазначено, що до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Замовником у наданій відповіді на вишевказаний запит, зокрема, зазначено, що розмір очікуваної вартості залежав від виділених грантових коштів за угодою SPARCS №864242, що фінансується Європейською комісією та що проводився аналіз ринку через систему Prozorro, за результатами аналізу було пораховано середню вартість на топографічну зйомку. Також у поясненні Замовника зазначено, що технічне завдання складалось на основі даних Теплоенерго, а також попередніх напрацювань в рамках співпраці з GIZ щодо оцифрування мереж ТЕЦ, технічне завдання розроблено для отримання максимально точних координат теплових мереж та їхніх елементів, створення GIS теплових мереж міста Львів. Проте, документального підтвердження наведеної у вищевказаному поясненні інформації Замовником до моніторингу не надано, чим порушено вимогу частини п’ятої статті 8 Закону. Проведеним моніторингом також встановлено, що Замовником 24.04.2025 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ТОВ «Проектно-лабораторний центр» невідповідностей у тендерній пропозицій, у якому вказано, що учасник не підтвердив наявність виконаного договору за предметом «послуги із топографічно-геодезичних знімань» та для усунення невідповідності встановлено вимогу до учасника - повинен надати виконаний договір про надання послуг із топографічно-геодезичних знімань та документи, передбачені підпунктами 1.1.1 та 1.1.2 пункту 1.1 частини 1 Додатку №2 до тендерної документації Замовника. В подальшому Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Проектно-лабораторний центр» на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей №1178 із зазначенням у протоколі розгляду тендерних пропозицій по закупівлі від 21.04.2025 про те, що учасник не усунув вищезазначені невідповідності впродовж 24 годин з дати подачі повідомлення. Так, відповідно до вимог підпункту 1.1.1 пункту 1.1 розділу 1 Додатку №2 до тендерної документації Замовника для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору) учасники подають: довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а у підпункті 1.1.2 пункту 1.1 розділу 1 Додатку №2 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати копію повністю виконаного (завершеного) аналогічного договору (з усіма додатками, що є його невід’ємними частинами, змінами та доповненнями, відповідними актами, що свідчать про виконання наданого договору у повному обсязі). Крім цього, Замовником у примітці у пункті 1.1. розділу 1 Додатку №2 до тендерної документації зазначено, що під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір про надання послуг із топографічно-геодезичних знімань. При цьому, за умовами у примітці у пункті 1.1. розділу 1 Додатку №2 до тендерної документації Замовника учасник повинен підтвердити відповідний досвід роботи: не менше 1 (одного) виконаного аналогічного договору. Учасником ТОВ «Проектно-лабораторний центр» у складі своєї тендерної пропозиції було надано довідку від 11.04.2025 №48-Т про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у якій зазначено 3 виконані договори: від 11.01.2024 №1, від 30.05.2024 №141; від 03.06.2024 №167. Також ТОВ «Проектно-лабораторний центр» у складі тендерної пропозиції надані копії вищезазначених договорів та актів виконаних робіт. Так, учасником надано копії: - договору №1 від 11.01.2024 на виконаннч робіт з проведення геодезичних вишукувань на площадці «Очисні споруди ОКВП «Дніпро-Кіровоград» м. Кропивницький; - договору №141 від 13.05.2024 на виконання робіт з проведення контрольної геодезичної зйомки по об’єкту «Реконструкція каналізаційної насосної станції №9 «Криворізька» за адресою: м. Кропивницький, вул. Преображенська, 103а» (не більше 100 контрольних точок); - договору №167 від 03.06.2024 на виконання робіт з проведення контрольної геодезичної зйомки по об’єкту «Реконструкція каналізаційної насосної станції №21 «Покровська» за адресою: м. Кропивницький, вул. Покровська, 50н.» (не більше 100 контрольних точок). Слід зазначити, що у тендерній документації Замовника не визначено поняття «послуги з топографічно-геодезичних знімань». Натомість, Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Проектно-лабораторний центр» встановлено невідповідність, а саме: учасник не підтвердив наявність виконаного договору за предметом «Послуги із топографічно-геодезичних знімань» та опубліковано в електронній системі закупівель вимогу щодо усунення такої невідповідності із зазначенням у повідомленні, що для усунення невідповідності учасник повинен надати виконаний договір про надання послуг із топографічно-геодезичних знімань та документи, передбачені підпунктами 1.1.1. та 1.1.2. пункту 1.1. розділу 1 Додатку №2 до тендерної документації по даному договору. За визначеннями у Законі України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» топографо-геодезична і картографічна діяльність – наукова, виробнича і управлінська діяльність, спрямована на визначення параметрів фігури, гравітаційного поля Землі, координат точок земної поверхні та їх змін у часі, створення і використання державної геодезичної і гравіметричної мереж України, мережі постійно діючих станцій супутникового спостереження, топографічних, тематичних карт (планів), створення та оновлення картографічної основи для державних кадастрів, банків (баз) геопросторових даних та геоінформаційних систем; топографо-геодезичні та картографічні роботи – процес створення геодезичних, топографічних і картографічних матеріалів, даних, топографо-геодезичної та картографічної продукції; результати топографо-геодезичної і картографічної діяльності – геодезичні, топографічні, картографічні матеріали, продукція, інформація тощо. Вищезазначений Закон щодо поняття «зйомка» містить лише визначення «кадастрові зйомки – комплекс робіт, спрямованих на вивчення необхідних топографічних елементів місцевості щодо пунктів геодезичної мережі (зокрема меж земельних ділянок з їх найменуваннями, кількісними та якісними показниками) і нанесення їх на планшет для створення планів (карт), що служать основою для кадастрів». У статті 13 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» визначено види топографо-геодезичних і картографічних робіт спеціального призначення, серед яких: роботи із топографо-геодезичного і картографічного забезпечення містобудівної діяльності - створення геодезичних та картографічних матеріалів і даних для планування території, проектування, будівництва і реконструкції об’єктів капітального будівництва, створення інженерної та транспортної інфраструктури, а також проведення необхідних для цього інженерних вишукувань. З врахуванням положень Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», зокрема вищенаведених, учасником ТОВ «Проектно-лабораторний центр» виконано вимоги у пункті 1.1. розділу 1 Додатку №2 до тендерної документації Замовника щодо підтвердження відповідного досвіду роботи, а саме надання не менше 1 виконаного аналогічного договору (договору про надання послуг із топографічно-геодезичних знімань). З врахуванням вищеописаного, Замовником неправомірно застосовано норми пункту 43 Особливостей №1178 та встановлено до учасника ТОВ «Проектно-лабораторний центр» вимогу (з оприлюдненням відповідного повідомлення) щодо надання виконаного договору про надання послуг із топографічно-геодезичних знімань та документів про його виконання і, як, наслідок, неправомірно відхилено тендерну пропозицію вказаного учасника на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей №1178. Згідно з нормами частини дев’ятої статті 11 Закону рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Відповідно до пункту 46 Особливостей №1178 інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Одночасно, відповідно до пункту 7 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, протокол розгляду тендерних пропозицій – протягом одного дня з дня його затвердження. Відповідно до оприлюдненого в електронній системі закупівель звіту про результати проведення процедури закупівлі за ID: UA-2025-04-04-011683-a Замовником тендерну пропозицію ФОП Бокала М.І. відхилено на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей №1178 (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей). Однак, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Бокала М.І. у визначений законодавством строк (протягом одного дня з дати ухвалення рішення), а також на дату прийняття рішення про проведення моніторингу процедури закупівлі та оприлюднення повідомлення про проведення моніторингу в електронній системі закупівель Замовником не оприлюднено (Замовником за результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП Бокала М.І. оприлюднено протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Проектно-лабораторний центр»), чим порушено вимоги пункту 46 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178. На запит Західного офісу Держаудитслужби щодо зазначення причин не опублікування протоколу відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Бокала М.І. Замовником під час моніторингу зазначено, що у процесі оформлення рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Бокала М.І. в електронній системі закупівель помилково було оприлюднено інший (неналежний) протокол, причиною є технічна помилка під час завантаження документів до системи Prozorro. Також, Замовником надано до моніторингу (опубліковано 12.05.2025) протокол розгляду тендерних пропозицій по закупівлі від 23.04.2025 щодо прийняття уповноваженою особою рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Бокала М.І. із зазначеними у ньому підставами такого відхилення. Слід зазначити, що відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей №1178 замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. 2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства. За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пунктів 3 та 46 Особливостей №1178, а також пункту 7 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Проектно-лабораторний центр» встановлено порушення норм пункту 43 та підпункту 1 пункту 44 Особливостей №1178. Крім того, Замовником допущено порушення частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок не надання документів у випадках, передбачених законом. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій ФОП Бокала М.І. та Консорціуму «ЗемАрхКонсалт» – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пунктів 3 та 46 Особливостей №1178, а також пункту 7 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Проектно-лабораторний центр» встановлено порушення норм пункту 43 та підпункту 1 пункту 44 Особливостей №1178. Крім того, Замовником допущено порушення частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок не надання документів у випадках, передбачених законом. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій ФОП Бокала М.І. та Консорціуму «ЗемАрхКонсалт» – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити у встановленому законодавством порядку заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме вчинити дії, передбачені нормами пункту 50 Особливостей №1178. Крім того, вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пунктів 3 та 46 Особливостей №1178 та пункту 7 частини першої статті 10 Закону при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю, вимог частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
20.05.2025 00:00
Дата публікації
21.05.2025 11:02
Документи висновку
21.05.2025 11:02
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Замовником відхилено тендерну пропозицію переможця КОНСОРЦІУМ «ЗемАрхКонсалт» через відмову від укладення договору, у зв’язку із чим відкриті торги з особливостями автоматично відмінено через відхилення усіх пропозицій по закупівлі. У разі, якби переможець не відмовився від укладення договору, Замовником були б відмінені відкриті торги на підставі п. 50 Постанови КМУ №1178 за результатами моніторингу. Таким чином, дана закупівля є відміненою та дане порушення усунуто. Проведено роз’яснювальну роботу та пройдено навчальне консультування з публічних закупівель щодо недопущення у подальшому порушень вимог пунктів 3 та 46 Особливостей №1178 та пункту 7 частини першої статті 10 Закону при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю, вимог частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Дата публікації
21.05.2025 15:07
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Торги відмінено
Результат
Усунуто
Дата публікації
04.06.2025 11:15
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
04.06.2025 11:16
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення Замовнику – Комунальній установі «Інститут міста»
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-04-04-011683-a, яка проводилась Комунальною установою «Інститут міста» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
01.05.2025 14:59
Орган перевірки
07.05.2025 00:00
Документи повідомлення
01.05.2025 15:00
-
Відповідь
Пояснення
На Ваш запит повідомляємо, що розмір очікуваної вартості залежав від виділених грантових коштів за угодою SPARCS №864242, що фінансується Європейською комісією. Також проводився аналіз ринку через систему Prozorro. За результатами аналізу було пораховано середню вартість на топографічну зйомку, а саме 8тис за 1 км. Технічне завдання складалось на основі даних Теплоенерго, а також попередніх напрацювань в рамках співпраці з GIZ щодо оцифрування мереж ТЕЦ. Технічне завдання розроблено для отримання максимально точних координат теплових мереж та їхніх елементів, створення GIS теплових мереж міста Львів. Завданнями, які ставились для виготовлення топографічно-геодезичних знімань теплових мереж ЛТЕ (ЗТЕ) , були: координування всіх видимих об'єктів теплових мереж: колодязі, теплові камери, засувки, трубопроводи, інженерні споруди; виконання підземного знімання із застосуванням трасошукачів для виявлення прихованих трубопроводів; топографічне знімання прилеглих ділянок масштабу 1:500; формування просторових баз даних із використанням форматів SHP; виконання знімання з урахуванням єдиної цифрової топографічної основи міста Львова масштабу 1:500 в державній системі координат УСК-2000 та СК63.
Рішеня
05.05.2025 14:31
Замовник
Запит
Запит про надання пояснення Замовнику – Комунальній установі «Інститут міста»
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-04-04-011683-a, яка проводилась Комунальною установою «Інститут міста» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Відповідно до норм пункту 46 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/ переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Моніторингом встановлено що в електронній системі закупівель відсутній протокол відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Бокала М.І. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Вказати причини не публікування протоколу відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Бокала М.І. 2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо наявності підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Бокала М.І. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
08.05.2025 15:28
Орган перевірки
14.05.2025 00:00
Документи повідомлення
08.05.2025 15:29
-
Відповідь
Пояснення
На виконання запиту Західного офісу Держаудитслужби в межах здійснення моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-04-04-011683-a, повідомляємо наступне: 1. Причина непублікації належного протоколу відхилення тендерної пропозиції ФОП Бокала М.І. У процесі оформлення рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Бокала М.І. в електронній системі закупівель помилково було оприлюднено інший (неналежний) протокол. Причиною є технічна помилка під час завантаження документів до системи Prozorro. На даний момент вжито заходів щодо усунення порушення, належний протокол оприлюднений у відповіді на цей запит. 2. Інформація щодо підстав для відхилення тендерної пропозиції ФОП Бокала М.І. ФОП Бокала М.І. підлягає відхиленню на підставі пункту 44 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, відповідно до якого у разі якщо учасник протягом 24 годин з моменту отримання повідомлення в електронній системі закупівель не усунув невідповідності в поданій пропозиції, замовник відхиляє таку тендерну пропозицію.
Рішеня
12.05.2025 15:35
Замовник
Документи повідомлення
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 006 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.04.2025 00:00
Замовник:
КУ Інститут міста
Контактний телефон:
+380632580945
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 006 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.04.2025 00:00
Замовник:
КУ Інститут міста
Контактний телефон:
+380632580945
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності