Показати схожі тендери

Закупівля Конструкційні матеріали різні: ламінат, підкладка під ламінат, плінтус та його частини, покриття для підлоги від НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9960).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-04-011598-a
Id Tender 4043d1f1e1464759a6cfc88b32291ea0
План UA-P-2025-04-04-013851-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.04.2025 16:39
Остання зміна 21.05.2025 10:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 231 300 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
600.5 грн. (0,05 %)
Вартість подання пропозиції:
1 632 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.04.2025 16:39 до 12.04.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 04.04.2025 16:39
до 09.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.04.2025 16:39
до 09.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.04.2025 15:15
до 22.04.2025 10:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.04.2025 15:29
до 28.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.04.2025 10:43
до 21.05.2025 10:57
Період уточнень
з 04.04.2025 16:39 до 09.04.2025 00:00
Період оскарження
з 04.04.2025 16:39 до 09.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.04.2025 15:15 до 22.04.2025 10:43
Період кваліфікації
з 14.04.2025 15:15 до 22.04.2025 10:43
Основні параметри
Конструкційні матеріали різні: ламінат, підкладка під ламінат, плінтус та його частини, покриття для підлоги
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
705 600 грн.
Ламінат та підкладка під ламінат
Назва предмета закупівлі
Ламінат та підкладка під ламінат
Примітки
Закупівля здійснюється щодо лоту за номенклатурою
Очікувана вартість
705 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3528,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.04.2025 14:34
Закінчення аукціону
14.04.2025 15:15
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 000 (метри квадратні)
Ламінат
Опис предмета закупівлі
Ламінат
Код ДК 021:2015
44112210-3 - Тверде підлогове покриття
Кількість
1 000
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
29003, Україна, Хмельницька область, Хмельницький
Дата постачання по
25.05.2025 00:00
Позиція : №2 1 000 (метри квадратні)
Підкладка під ламінат
Опис предмета закупівлі
Підкладка під ламінат
Код ДК 021:2015
44112200-0 - Підлогове покриття
Кількість
1 000
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
29003, Україна, Хмельницька область, Хмельницький
Дата постачання по
25.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до умов проєкту договору, викладеного в Додатку № 4 до тендерної документації
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ОБРІЙ-СЕРВІС"
Пропозиція:
400 080 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ЗАПОРОЖЕЦЬ ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ
Пропозиція:
514 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БАСКО"
Пропозиція:
438 840 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Кремер Сергій Михайлович
Пропозиція:
400 070 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Епіцентр К"
Пропозиція:
454 428.48 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.04.2025 14:34
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
120 100 грн.
Плінтус та його частини
Назва предмета закупівлі
Плінтус та його частини
Примітки
Закупівля здійснюється щодо лоту за номенклатурою
Очікувана вартість
120 100 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
600,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.04.2025 13:35
Закінчення аукціону
14.04.2025 14:22
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 800 (штуки)
Плінтус 2,5 м (дуб світлий)
Опис предмета закупівлі
Плінтус 2,5 м (дуб світлий)
Код ДК 021:2015
44115000-9 - Будівельна фурнітура
Кількість
800
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29003, Україна, Хмельницька область, Хмельницький
Дата постачання по
25.05.2025 00:00
Позиція : №2 600 (штуки)
Кутник внутрішній (дуб світлий)
Опис предмета закупівлі
Кутник внутрішній (дуб світлий)
Код ДК 021:2015
44115000-9 - Будівельна фурнітура
Кількість
600
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29003, Україна, Хмельницька область, Хмельницький
Дата постачання по
25.05.2025 00:00
Позиція : №3 400 (штуки)
Кутник зовнішній (дуб світлий)
Опис предмета закупівлі
Кутник зовнішній (дуб світлий)
Код ДК 021:2015
44115000-9 - Будівельна фурнітура
Кількість
400
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29003, Україна, Хмельницька область, Хмельницький
Дата постачання по
25.05.2025 00:00
Позиція : №4 500 (штуки)
З’єднання (дуб світлий)
Опис предмета закупівлі
З’єднання (дуб світлий)
Код ДК 021:2015
44115000-9 - Будівельна фурнітура
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29003, Україна, Хмельницька область, Хмельницький
Дата постачання по
25.05.2025 00:00
Позиція : №5 200 (штуки)
Завершення (дуб світлий) (комплект: праве, ліве)
Опис предмета закупівлі
Завершення (дуб світлий) (комплект: праве, ліве)
Код ДК 021:2015
44115000-9 - Будівельна фурнітура
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29003, Україна, Хмельницька область, Хмельницький
Дата постачання по
25.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до умов проєкту договору, викладеного в Додатку № 4 до тендерної документації
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ОБРІЙ-СЕРВІС"
Пропозиція:
55 074 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ЗАПОРОЖЕЦЬ ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ
Пропозиція:
90 068 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БАСКО"
Пропозиція:
65 640 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП СТЕЛЬМАХОВИЧ ІГОР ЯРОСЛАВОВИЧ
Пропозиція:
55 070 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ОНИЩЕНКО ВІКТОР АНДРІЙОВИЧ"
Пропозиція:
56 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Кремер Сергій Михайлович
Пропозиція:
55 990 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.04.2025 13:35
Лот № 3 Статус - завершено лот закупівлі
405 600 грн.
Покриття для підлоги ПВХ
Назва предмета закупівлі
Покриття для підлоги ПВХ
Примітки
Закупівля здійснюється щодо лоту за номенклатурою
Очікувана вартість
405 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2028,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.04.2025 11:25
Закінчення аукціону
14.04.2025 12:00
Позиція
Опис предмета закупівлі
Покриття для підлоги ПВХ
Код ДК 021:2015
44112200-0 - Підлогове покриття
Кількість
800
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
29003, Україна, Хмельницька область, Хмельницький
Дата постачання по
25.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до умов проєкту договору, викладеного в Додатку № 4 до тендерної документації
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ОБРІЙ-СЕРВІС"
Пропозиція:
313 488 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БАСКО"
Пропозиція:
295 488 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ОНИЩЕНКО ВІКТОР АНДРІЙОВИЧ"
Пропозиція:
338 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Кремер Сергій Михайлович
Пропозиція:
372 320 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.04.2025 11:25
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.04.2025 16:39
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дука Валерія Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380976902298
Замовник
ЄДРПОУ
14321481
Повна назва
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9960)
Поштовий індекс
29003
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Хмельницький
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Ламінат та підкладка під ламінат
Період вимог/скарг з 21.04.2025 17:23 по 27.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.04.2025 15:15 по 22.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Згідно пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до ст. 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень п. 43 Особливостей. Відповідно до ч. 1 ст. 29 Закону оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Положенням ч. 9 ст. 29 Закону передбачено, що після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення згідно із ч. 10 ст. 29 Закону. За результатом розгляду тендерної пропозиції Учасника, замовником було виявлено, що тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, в т. ч. щодо технічних характеристик предмета закупівлі, а також принципам максимальної економії, ефективності та пропорційності, згідно ст. 5 Закону. Враховуючи результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Учасника, на підставі абз. 1 ч. 15 ст. 29 Закону, замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у п.п. 3, 5, 6 і 12 п. 47 Особливостей. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в п. 47 Особливостей (крім п.п. 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Відповідно до п. 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Відповідно до ч. 1 ст. 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі. Згідно із п. 49 Особливостей повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Документи кваліфікації
21.04.2025 17:24
Довідка НАЗК
21.04.2025 17:23
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
14.04.2025 15:15
Витяг з ЄДР
Лот № 2 Плінтус та його частини
Період вимог/скарг з 16.04.2025 15:29 по 22.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.04.2025 15:15 по 22.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Згідно пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до ст. 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень п. 43 Особливостей. Відповідно до ч. 1 ст. 29 Закону оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Положенням ч. 9 ст. 29 Закону передбачено, що після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення згідно із ч. 10 ст. 29 Закону. За результатом розгляду тендерної пропозиції Учасника, замовником було виявлено, що тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, в т. ч. щодо технічних характеристик предмета закупівлі, а також принципам максимальної економії, ефективності та пропорційності, згідно ст. 5 Закону. Враховуючи результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Учасника, на підставі абз. 1 ч. 15 ст. 29 Закону, замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у п.п. 3, 5, 6 і 12 п. 47 Особливостей. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в п. 47 Особливостей (крім п.п. 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Відповідно до п. 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Відповідно до ч. 1 ст. 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі. Згідно із п. 49 Особливостей повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Документи кваліфікації
16.04.2025 15:30
Довідка НАЗК
16.04.2025 15:29
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
14.04.2025 15:15
Витяг з ЄДР
Лот № 3 Покриття для підлоги ПВХ
Період вимог/скарг з 21.04.2025 17:18 по 27.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.04.2025 15:15 по 22.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Згідно пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до ст. 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень п. 43 Особливостей. Відповідно до ч. 1 ст. 29 Закону оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Положенням ч. 9 ст. 29 Закону передбачено, що після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення згідно із ч. 10 ст. 29 Закону. Розглянувши тендерну пропозицію Учасника, спільно із посадовою особою підрозділу замовника, за номенклатурою якого здійснюється Закупівля (відповідальною за предмет закупівлі (технічну специфікацію, Додаток №3), замовником було виявлено невідповідності умовам тендерної документації, а саме: Згідно із п.п. 7 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації – в складі тендерної пропозиції завантажується інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічна специфікація, плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі тощо. Подаються документи, що передбачені Додатком №3 тендерної документації. Відповідно до п.п.2 п.6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, встановлено вимоги стосовно підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним характеристикам предмету закупівлі. Так, учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку № 3. Якщо Додатком №3 не визначено конкретний спосіб/перелік документів, яким підтверджується відповідність - учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист в довільній формі із підтвердженням відповідності або погоджений в довільній формі Додаток №3 в яких зазначає конкретні назви/найменування/марки/моделі запропонованого предмету закупівлі за кожною номенклатурною одиницею окремо. Підпунктом 5 цього ж пункту та розділу документації встановлено, що якщо в технічній специфікації міститься посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, у разі якщо таке посилання є необхідним*, то слід розуміти у значені «або еквівалент», який не гірший/кращий за своїми показниками та функціональними властивостями, придатний до аналогічного застосування (використання за призначенням). *Обґрунтування необхідності посилання на конкретну торгову марку (виробника тощо): замовник здійснює закупівлю товару із встановленням посилань на торгову назву конкретного виробника, оскільки таке посилання є необхідним для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності, замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Також, посилання на конкретну торгову марку (виробника тощо), виступає додатковим джерелом інформації для учасників про технічні характеристики та властивості предмету закупівлі, що забезпечує можливість якіснішого та ефективнішого встановлення еквіваленту. У разі пропозиції учасниками еквіваленту – вони зазначають інформацію про назву (найменування) такого предмету для можливості його подальшої ідентифікації замовником і визначення відповідності умовам Додатку №3 в ході розгляду тендерних пропозицій, згідно із п.п. 5.1. п.6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Згідно із п. 7 Додатку №3 тендерної документації технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, здійснюється придбання товару «Покриття для підлоги ПВХ SPARK* M 04 (або еквівалент) шириною 3 м у кількості 800 м.кв.». Технічні характеристики товару: - клас зносостійкості: 43; - товщина: 2,0 мм.; - призначення: комерційний; - товщина захисного шару: 0,7 мм.; - тип основи: спінений ПВХ; - особливості: зносостійкий; - дизайн : мармурова крихта; - спосіб укладання: клейовий; - загальна вага, кг/м.кв.: не менше 2,22. Відповідно до цінової пропозиції від 10.04.2025 року Вих. № 1030 (документ «1. Цінова пропозиція ЛОТ 3.pdf»), Учасником запропоновано еквівалент предмету Закупівлі – «Лінолеум Grabo "Diamond Standart Premium Plus"». На підтвердження відповідності товару технічним вимогам, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає документ із інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики від 10.04.2025 року Вих. № 1035 (документ «10. Погоджений Додаток №3.pdf»), згідно із яким запропонований товар має такі характеристики, зокрема як: - клас зносостійкості: 43; - товщина: 2,0 мм.; - призначення: комерційний; - товщина захисного шару: 0,7 мм.; - тип основи: спінений ПВХ; - особливості: зносостійкий; - дизайн : крихта; - спосіб укладання: клейовий; - загальна вага, кг/м.кв.: 2,22. Пунктом 7 Приміток до тендерної документації замовником передбачено, що замовник розглядає тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі щодо її відповідності вимогам тендерної документації, використовуючи додаткові необхідні відкриті джерела інформації, в т.ч. розміщені в мережі інтернет, якщо така необідність існує, відповідно до положень Законів України «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію», «Про рекламу» та ін., з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель. Так, здійснивши порівняльний аналіз технічних та якісних характеристик запропонованого Учасником еквіваленту, які зазначені ним у документі «10. Погоджений Додаток №3.pdf» із інформацією розміщеною у мережі Інтернет про товар з найменуванням «Лінолеум Grabo "Diamond Standart Premium Plus"», за різними джерелами було встановлено, що окремі його технічні характеристики: - клас зносостійкості: 34 (посилання на джерела: https://terizo.com.ua/ru/p/linoleum-grabo-diamond-standart-premium-plus-4576-469-4-svitlo-siriy-3-m/?q=grabo%20diamond%20standart%20premium%20plus; https://contractpol.com.ua/kommercheskiy-linoleum-grabo-diamond-standart-fresh-4576-451-4-bezhevyy/); - загальна вага, кг/м.кв.: 2,20 (посилання на джерела: https://terizo.com.ua/ru/p/linoleum-grabo-diamond-standart-premium-plus-4576-469-4-svitlo-siriy-3-m/?q=grabo%20diamond%20standart%20premium%20plus; https://tuut.com.ua/linoleum/2380/). Окрім того, у технічній специфікації, викладеній у Додатку № 3, зазначено, що дизайн покриття має бути «мармурова крихта», тоді як Учасником запропоновано покриття із дизайном «крихта». Таким чином. визначити тип і колір запропонованого покриття в замовника відсутня можливість. В свою чергу, через відмінність дизайну ПВХ покриття - унеможливлюється використання замовником запропонованого Учасником товару у приміщеннях із встановленим вже лінолеумом, у зв’язку із розбіжністю зовнішнього вигляду, що призведе до спотворення загального інтер’єру. Таким чином, запропонований товар не відповідає технічним та якісним характеристикам предмету Закупівлі щодо класу зносостійкості, загальної ваги та дизайну покриття. Відповідно до абз. 2 п.п. 2 п. 44 Особливостей - замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Згідно із положенням п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи результат розгляду тендерної пропозиції Учасника та виявлені невідповідності – такі невідповідності не підпадають під визначення тих. що можуть бути усунені, оскільки їх виправлення призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню згідно підстав, передбачених абз. 2 п.п. 2 п. 44 Особливостей. Згідно із п. 46 Особливостей, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Відповідно до абз. 6 п. 49 Особливостей, у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями.
Документи кваліфікації
21.04.2025 17:18
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
14.04.2025 15:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 16:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 16:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 22.04.2025 10:43 по 28.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.04.2025 17:18 по 29.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Згідно пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до ст. 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень п. 43 Особливостей. Відповідно до ч. 1 ст. 29 Закону оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Положенням ч. 9 ст. 29 Закону передбачено, що після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення згідно із ч. 10 ст. 29 Закону. За результатом розгляду тендерної пропозиції Учасника, замовником було виявлено, що тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, в т. ч. щодо технічних характеристик предмета закупівлі, а також принципам максимальної економії, ефективності та пропорційності, згідно ст. 5 Закону. Враховуючи результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Учасника, на підставі абз. 1 ч. 15 ст. 29 Закону, замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у п.п. 3, 5, 6 і 12 п. 47 Особливостей. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в п. 47 Особливостей (крім п.п. 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Відповідно до п. 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Відповідно до ч. 1 ст. 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі. Згідно із п. 49 Особливостей повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Документи кваліфікації
22.04.2025 10:44
Довідка НАЗК
22.04.2025 10:43
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
21.04.2025 17:19
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-04-04-011598-a-b1
Підписаний і діє
Номер
225-25
55 070 грн.
55 070 грн.
Без ПДВ
Підписано
23.04.2025
Строк дії договору з
23.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
800 (штуки)
Плінтус 2,5 м (дуб світлий)
Номенклатура
Плінтус 2,5 м (дуб світлий)
Кількість
800
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
52
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 25 травня 2025 р.
Номенклатура
600 (штуки)
Кутник внутрішній (дуб світлий)
Номенклатура
Кутник внутрішній (дуб світлий)
Кількість
600
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
8
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 25 травня 2025 р.
Номенклатура
400 (штуки)
Кутник зовнішній (дуб світлий)
Номенклатура
Кутник зовнішній (дуб світлий)
Кількість
400
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
7
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 25 травня 2025 р.
Номенклатура
500 (штуки)
З’єднання (дуб світлий)
Номенклатура
З’єднання (дуб світлий)
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
7
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 25 травня 2025 р.
Номенклатура
200 (штуки)
Завершення (дуб світлий) (комплект: праве, ліве)
Номенклатура
Завершення (дуб світлий) (комплект: праве, ліве)
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
11.85
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 25 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9960)
Повна назва
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9960)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14321481

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ФОП СТЕЛЬМАХОВИЧ ІГОР ЯРОСЛАВОВИЧ
Повна назва
ФОП СТЕЛЬМАХОВИЧ ІГОР ЯРОСЛАВОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3132005453

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA403052990000026006041008552
ПІБ підписанта
Стельмахович Ігор Ярославович
Посада підписанта
фізична особа-підприємець
Діє на підставі
виписки з ЄДР
Номер телефону
380977009644
Електронна пошта
Документи договору
23.04.2025 11:00
-
Підписаний договір
UA-2025-04-04-011598-a-a2
Підписаний і діє
Номер
280-25
400 070 грн.
400 070 грн.
Без ПДВ
Підписано
21.05.2025
Строк дії договору з
21.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 000 (метри квадратні)
Ламінат
Номенклатура
Ламінат
Кількість
1 000
Одиниця виміру
метри квадратні
Ціна за одиницю
391.03
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 25 травня 2025 р.
Номенклатура
1 000 (метри квадратні)
Підкладка під ламінат
Номенклатура
Підкладка під ламінат
Кількість
1 000
Одиниця виміру
метри квадратні
Ціна за одиницю
9.04
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 25 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9960)
Повна назва
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9960)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14321481

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Кремер Сергій Михайлович
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Кремер Сергій Михайлович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2701009650

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.05.2025 10:57
-
Підписаний договір
Підписаний договір
UA-2025-04-04-011598-a-a3
Підписаний і діє
Номер
266-25
313 488 грн.
261 240 грн.
З ПДВ
Підписано
06.05.2025
Строк дії договору з
06.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
800 (метри квадратні)
Покриття для підлоги ПВХ
Номенклатура
Покриття для підлоги ПВХ
Кількість
800
Одиниця виміру
метри квадратні
Ціна за одиницю
391.86
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 25 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9960)
Повна назва
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9960)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14321481

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ОБРІЙ-СЕРВІС"
Повна назва
ТОВ "ОБРІЙ-СЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
19288759

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.05.2025 12:21
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 231 300 грн.
Період подання пропозицій
до 12.04.2025 18:00
Замовник:
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9960)
Контактний телефон:
380976902298
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 231 300 грн.
Період подання пропозицій
до 12.04.2025 18:00
Замовник:
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9960)
Контактний телефон:
380976902298
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності