Показати схожі тендери

Закупівля Пісок з відсівів гранітний фракції 3-5 мм, щебінь гранітний фракції 10-20 мм, щебінь гранітний фракції 20-40 мм від КП Комунальне підприємство Дунаєвецької міської ради «Благоустрій Дунаєвеччини».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-04-010989-a
Id Tender 35dbfd54516649fcb7bc75f70e119352
План UA-P-2025-04-04-013055-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.04.2025 16:01
Остання зміна 20.05.2025 15:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 563 050 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
27 815.25 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.04.2025 15:57 до 13.04.2025 17:00
Завершено
Період уточнень
з 04.04.2025 15:57
до 10.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.04.2025 15:57
до 10.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.04.2025 12:59
до 12.05.2025 14:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.04.2025 14:03
до 18.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.05.2025 14:47
до 20.05.2025 15:46
Період уточнень
з 04.04.2025 15:57 до 10.04.2025 00:00
Період оскарження
з 04.04.2025 15:57 до 10.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.04.2025 12:59 до 12.05.2025 14:47
Період кваліфікації
з 14.04.2025 12:59 до 12.05.2025 14:47
Основні параметри
Пісок з відсівів гранітний фракції 3-5 мм, щебінь гранітний фракції 10-20 мм, щебінь гранітний фракції 20-40 мм
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 563 050 грн.
Пісок з відсівів гранітний фракції 3-5 мм, щебінь гранітний фракції 10-20 мм, щебінь гранітний фракції 20-40 мм
Назва предмета закупівлі
Пісок з відсівів гранітний фракції 3-5 мм, щебінь гранітний фракції 10-20 мм, щебінь гранітний фракції 20-40 мм
Очікувана вартість
5 563 050 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
27815,25
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.04.2025 12:18
Закінчення аукціону
14.04.2025 12:59
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 100 (тонни)
Пісок з відсівів гранітний фракції 3-5 мм
Опис предмета закупівлі
Пісок з відсівів гранітний фракції 3-5 мм
Код ДК 021:2015
14212210-5 - Піщано-гравійні суміші
Кількість
100
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
32400, Україна, Хмельницька область, Хмельницька область, Кам’янець-Подільський районм. Дунаївці, вул. Соборна, 11
Дата постачання по
31.12.2025 16:02
Позиція : №2 2 400 (тонни)
Щебінь гранітний фракції 10-20 мм
Опис предмета закупівлі
Щебінь гранітний фракції 10-20 мм
Код ДК 021:2015
14212320-9 - Гранітний щебінь
Кількість
2 400
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
32400, Україна, Хмельницька область, Хмельницька область, Кам’янець-Подільський районм. Дунаївці, вул. Соборна, 11
Дата постачання по
31.12.2025 16:02
Позиція : №3 4 900 (тонни)
Щебінь гранітний фракції 20-40 мм
Опис предмета закупівлі
Щебінь гранітний фракції 20-40 мм
Код ДК 021:2015
14212320-9 - Гранітний щебінь
Кількість
4 900
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
32400, Україна, Хмельницька область, Хмельницька область, Кам’янець-Подільський районм. Дунаївці, вул. Соборна, 11
Дата постачання по
31.12.2025 16:02
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за Товар Замовник здійснює протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання видаткової накладної
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 3 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка товару здійснюється Постачальником упродовж 3 (трьох) робочих днів з дати отримання ним від Замовника заявки надісланої засобами, електронного, факсимільного чи поштового зв’язку, зазначених у п.ХІІІ даного Договору, але в будь-якому випадку до 31.12.2025 року.
Порядковий номер: 2
Документи лота
Тендерна документація
08.04.2025 13:26
Тендерна документація
Технічні специфікації
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
04.04.2025 15:57
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТЛ+К"
Пропозиція:
4 999 998 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДМЕХАНІЗАЦІЯ +"
Пропозиція:
4 999 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОСИНЯВСЬКИЙ ЩЕБЕНЕВИЙ ЗАВОД"
Пропозиція:
5 330 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Дочірнє підприємство "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"
Пропозиція:
4 900 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АМД КОНСТРАКШН"
Пропозиція:
5 563 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.04.2025 12:18
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.04.2025 13:30
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
08.04.2025 13:26
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
04.04.2025 15:57
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Омелянчук Каріна Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380987596136
Замовник
ЄДРПОУ
40326124
Повна назва
КП Комунальне підприємство Дунаєвецької міської ради «Благоустрій Дунаєвеччини»
Поштовий індекс
32400
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
місто Дунаївці
Адреса
вулиця Соборна, 11
Кваліфікація
Лот № 1 Пісок з відсівів гранітний фракції 3-5 мм, щебінь гранітний фракції 10-20 мм, щебінь гранітний фракції 20-40 мм
Період вимог/скарг з 17.04.2025 14:03 по 23.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.04.2025 12:59 по 22.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.04.2025 14:03
Довідка НАЗК
17.04.2025 14:02
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
14.04.2025 12:59
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 02.05.2025 15:34 по 08.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.05.2025 13:34 по 10.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Причина дискваліфікації: «тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей» – підпункт 2 пункту 44 Постанови про особливості
Документи кваліфікації
02.05.2025 15:34
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
02.05.2025 13:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 15:57
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 15:57
Період вимог/скарг з 05.05.2025 16:21 по 11.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.05.2025 15:34 по 10.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
«тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей» – підпункт 2 пункту 44 Постанови про особливості
Документи кваліфікації
05.05.2025 16:21
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
02.05.2025 15:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 15:57
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 15:57
Період вимог/скарг з 07.05.2025 15:45 по 13.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.05.2025 16:21 по 13.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
«тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей» – підпункт 2 пункту 44 Постанови про особливості
Документи кваліфікації
07.05.2025 15:44
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
05.05.2025 16:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 15:57
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 15:57
Період вимог/скарг з 12.05.2025 14:47 по 18.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.05.2025 15:45 по 15.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.05.2025 14:48
Довідка НАЗК
12.05.2025 14:47
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
07.05.2025 15:45
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-04-04-010989-a-c2
Підписаний і діє
Номер
3/2025
5 330 000 грн.
4 441 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
20.05.2025
Строк дії договору з
20.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
100 (тонни)
Пісок з відсівів гранітний фракції 3-5 мм
Номенклатура
Пісок з відсівів гранітний фракції 3-5 мм
Кількість
100
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
814.8
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 400 (тонни)
Щебінь гранітний фракції 10-20 мм
Номенклатура
Щебінь гранітний фракції 10-20 мм
Кількість
2 400
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
798.55
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
4 900 (тонни)
Щебінь гранітний фракції 20-40 мм
Номенклатура
Щебінь гранітний фракції 20-40 мм
Кількість
4 900
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
680
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП Комунальне підприємство Дунаєвецької міської ради «Благоустрій Дунаєвеччини»
Повна назва
КП Комунальне підприємство Дунаєвецької міської ради «Благоустрій Дунаєвеччини»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40326124

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОСИНЯВСЬКИЙ ЩЕБЕНЕВИЙ ЗАВОД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОСИНЯВСЬКИЙ ЩЕБЕНЕВИЙ ЗАВОД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40049880

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
20.05.2025 15:46
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-27-000014
Дата створення проекту
27.05.2025 10:38
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
27.05.2025 14:57
Дата завершення моніторингу
18.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 265-73-60
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Хмельницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.05.2025 № 44-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 26.05.2025 № 44-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 2 UA-2025-04-04-010989-a 04.04.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Бондар Л.О. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
26.05.2025 00:00
Документи рішення
27.05.2025 14:57
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-04-010989-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
29.05.2025 12:40
Орган перевірки
04.06.2025 00:00
Документи повідомлення
29.05.2025 12:41
-
Відповідь
Пояснення на запит
Замовником Ваш запит від 29.05.2025р. на надання пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь. Так, 04 квітня 2025 року Комунальним підприємством Дунаєвецької міської ради «Благоустрій Дунаєвеччини» було оголошено процедуру закупівлі ««Пісок з відсівів гранітний фракції 3-5 мм, щебінь гранітний фракції 10-20 мм, щебінь гранітний фракції 20-40 мм», код ДК 021:2015:14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (номенклатурна позиція: 14212210-5 - Піщано-гравійні суміші, 14212320-9 - Гранітний щебінь)». І. Очікувана вартість предмета закупівлі (розмір витрат) визначено на підставі плану використання бюджетних коштів на 2025 рік, паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2025 рік (пп.5 п. 11), затвердженого Управлінням містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства благоустрою та цивільного захисту Дунаєвецької міської ради 25.02.2025 (із змінами). Потреба визначалась на підставі аналізу закупівель проведених нами у попередніх періодах з урахуванням технологічних процесів необхідних для виконання функції з утримання автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури. Зазначаємо що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися згідно примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 №275 (далі - Методика). Так керуючись п. 1,2 Розділу ІІ Методики визначена потреба в товарах, (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснювалась на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника з залученням відповідних фахівців. Також, керуючись п. 3 Розділу ІІ Методики використовувалась як загальнодоступна інформація щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах - в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-25-011790-a; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-16-008396-a; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-06-007442-a; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-05-000876-a; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-01-14-016373-a; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-10-01-006907-a; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-09-09-013838-a; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-12-009685-a?lot_id=19fc38ec843647f39fffa002e626503b#lots та інші). Копії документів на підставі яких здійснено обґрунтування вартості предмета закупівлі (розміру витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі додаються.
Рішеня
02.06.2025 14:45
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 563 050 грн.
Період подання пропозицій
до 13.04.2025 17:00
Замовник:
КП Комунальне підприємство Дунаєвецької міської ради «Благоустрій Дунаєвеччини»
Контактний телефон:
+380987596136
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 563 050 грн.
Період подання пропозицій
до 13.04.2025 17:00
Замовник:
КП Комунальне підприємство Дунаєвецької міської ради «Благоустрій Дунаєвеччини»
Контактний телефон:
+380987596136
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності