Показати схожі тендери

Закупівля Системні блоки (Неттопи) від Головне управління Пенсійного фонду України у Волинській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-04-009607-a
Id Tender 61551aaddf3d40a08edf1ebc398c5603
План UA-P-2025-04-04-010403-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 04.04.2025 15:08
Остання зміна 09.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 299 350 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 496.75 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.04.2025 15:01 до 14.04.2025 15:06
Завершено
Період уточнень
з 04.04.2025 15:01
до 11.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.04.2025 15:01
до 11.04.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 15.04.2025 13:11
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.04.2025 13:13
до 13.05.2025 00:00
Період уточнень
з 04.04.2025 15:01 до 11.04.2025 00:00
Період оскарження
з 04.04.2025 15:01 до 11.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.04.2025 13:11
Основні параметри
Системні блоки (Неттопи)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 299 350 грн.
Системні блоки (Неттопи)
Назва предмета закупівлі
Системні блоки (Неттопи)
Очікувана вартість
1 299 350 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6496,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.04.2025 12:42
Закінчення аукціону
15.04.2025 13:11
Позиція
Опис предмета закупівлі
Системні блоки (Неттопи)
Код ДК 021:2015
30213300-8 - Настільні комп’ютери
Кількість
65
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
43026, Україна, Волинська область, місто Луцьк, Кравчука, 22-В
Дата постачання по
23.05.2025 15:06
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЗАВАДСЬКА ВАЛЕНТИНА ВАСИЛІВНА"
Пропозиція:
979 996 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ВОЛЖЕНІН ЮРІЙ ВАДИМОВИЧ"
Пропозиція:
949 998 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Мерцало Святослав Михайлович
Пропозиція:
1 293 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.04.2025 12:42
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.04.2025 15:08
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Скасування
09.06.2025 00:00
Оскільки визначений у тендерній документації, проєкті договору та оголошенні про проведення процедури закупівлі строк поставки товару вже настав, то договір не може бути укладено. Подальші дії замовника щодо укладення договору чи внесення змін до нього призведуть до порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Підстава відміни - підпункт 2 пункту 50 Особливостей — неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
29.05.2025 14:18
Повідомлення про рішення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Савчук Роман Миколайович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380977981641
Замовник
ЄДРПОУ
13358826
Повна назва
Головне управління Пенсійного фонду України у Волинській області
Поштовий індекс
43027
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
місто Луцьк
Адреса
Київський майдан, 6
Кваліфікація
Лот № 1 Системні блоки (Неттопи)
Період вимог/скарг з 18.04.2025 13:13 по 24.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.04.2025 13:11 по 23.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.04.2025 13:13
Довідка НАЗК
18.04.2025 13:13
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
15.04.2025 13:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 15:01
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 15:01
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учасник! Відповідно до розділу 5.Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 47 Особливостей, пункту 5.1. учасник повинен надати аналогічний договір предмету закупівлі, аналогічним в розумінні цієї тендерної документації є договір, за умовами якого передбачено поставку системних блоків (неттопів), персональних ком’ютерів. У договорі наданого вами відсутній зазначений товар, просимо надати аналогічний договір відповідно до вимог тендерної документації.
Створено
15.04.2025 16:29
Надати до
16.04.2025 16:29
Період вимог/скарг з 29.04.2025 16:57 по 05.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.04.2025 08:19 по 06.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.04.2025 16:57
Довідка НАЗК
29.04.2025 16:57
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.04.2025 08:19
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 07.05.2025 16:20 по 13.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.05.2025 16:10 по 15.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці п'ятнадцятому пункту 47 Враховуючи, що відповідно до статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок. Таким чином, враховуючи оприлюднення повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель 29.04.2025, кінцевий строк оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначенних підпунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, 03.05.2025.
Документи кваліфікації
07.05.2025 16:20
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
07.05.2025 16:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 15:01
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 15:01
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.05.2025 16:20 по 15.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.05.2025 16:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 15:01
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 15:01
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учасник! Відповідно до пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо обов’язкового зазначення виробника та моделі запропонованого товару. Вами надано інформацію про технічні характеристики запропонованого товару та зазначено виробника, модель та артикул системного блоку. Водночас не в повному обсязі зазначено інформацію щодо запропонованих у комплекті клавіатури та миші. Вами зазначено лише що клавіатура і миша від іншого виробника, однак виробника та модель не вказано. Враховуючи що вами надано інформацію про технічні характеристики, а також що виправлення цієї невідповідності не призведе до зміни предмета закупівлі, його марки та моделі, відповідно до пункту 43 Особливостей ви маєте право усунути зазначену невідповідність протягом 24 годин. Таким чином, просимо усунути виявлену невідповідність шляхом завантаження оновлених інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та порівняльної таблиці характеристик запропонованого товару, доповнивши її інформацією про виробника та модель запропонованих у комплекті клавіатури та миші.
Створено
08.05.2025 14:58
Надати до
09.05.2025 14:58
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 299 350 грн.
Період подання пропозицій
до 14.04.2025 15:06
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України у Волинській області
Контактний телефон:
+380977981641
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 299 350 грн.
Період подання пропозицій
до 14.04.2025 15:06
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України у Волинській області
Контактний телефон:
+380977981641
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності