Показати схожі тендери

Закупівля «КОД ДК 021:2015 24950000-8 - СПЕЦІАЛІЗОВАНА ХІМІЧНА ПРОДУКЦІЯ (ФЛОКУЛЯНТ (ПОЛІАЛЮМІНІЙ ХЛОРИД) ДЛЯ ОЧИЩЕННЯ ПИТНОЇ ВОДИ)» від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-04-009555-a
Id Tender 28733195572647fc9cdd06c9bb151d43
План UA-P-2025-04-04-011466-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.04.2025 15:02
Остання зміна 23.04.2025 11:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
247 800 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 478 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.04.2025 14:59 до 12.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.04.2025 14:59
до 09.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.04.2025 14:59
до 09.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.04.2025 12:00
до 17.04.2025 15:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.04.2025 15:42
до 23.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.04.2025 15:42
до 23.04.2025 11:03
Період уточнень
з 04.04.2025 14:59 до 09.04.2025 00:00
Період оскарження
з 04.04.2025 14:59 до 09.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.04.2025 12:00 до 17.04.2025 15:42
Період кваліфікації
з 14.04.2025 12:00 до 17.04.2025 15:42
Основні параметри
«КОД ДК 021:2015 24950000-8 - СПЕЦІАЛІЗОВАНА ХІМІЧНА ПРОДУКЦІЯ (ФЛОКУЛЯНТ (ПОЛІАЛЮМІНІЙ ХЛОРИД) ДЛЯ ОЧИЩЕННЯ ПИТНОЇ ВОДИ)»
Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, (у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача). Визначальним є текст, викладений українською мовою
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
247 800 000 грн.
«КОД ДК 021:2015 24950000-8 - СПЕЦІАЛІЗОВАНА ХІМІЧНА ПРОДУКЦІЯ (ФЛОКУЛЯНТ (ПОЛІАЛЮМІНІЙ ХЛОРИД) ДЛЯ ОЧИЩЕННЯ ПИТНОЇ ВОДИ)»
Назва предмета закупівлі
«КОД ДК 021:2015 24950000-8 - СПЕЦІАЛІЗОВАНА ХІМІЧНА ПРОДУКЦІЯ (ФЛОКУЛЯНТ (ПОЛІАЛЮМІНІЙ ХЛОРИД) ДЛЯ ОЧИЩЕННЯ ПИТНОЇ ВОДИ)»
Примітки
Предмет даної закупівлі не ділиться на лоти. Учасник подає тендерну пропозицію щодо всього предмету закупівлі, визначеного у Додатку 4 до Тендерної документації.
Очікувана вартість
247 800 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2478000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.04.2025 11:31
Закінчення аукціону
14.04.2025 12:00
Позиція
Опис предмета закупівлі
Флокулянт SACHTOKLAR 39 або еквівалент
Код ДК 021:2015
24958200-6 - Флокулянти
Кількість
6 000
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, - м. Дніпро, вул. Набережна Заводська, 39; - м. Дніпро, вул. Широка, 173-В
Дата постачання по
30.04.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата партії товару протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати підписання видаткової та/або товарно-транспортної накладної на підставі виставлених до сплати рахунків.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Аліон трейд
Пропозиція:
201 600 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Зовнішагротранс-1"
Пропозиція:
219 600 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ "
Пропозиція:
247 739 976 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.04.2025 11:31
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.04.2025 15:02
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Євген Михайлович Захаренко
Електронна пошта
Телефон
+380672672801
Сайт:
http://vodokanal.dp.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03341305
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49001
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
вул. Троїцька, 21 А
Кваліфікація
Лот № 1 «КОД ДК 021:2015 24950000-8 - СПЕЦІАЛІЗОВАНА ХІМІЧНА ПРОДУКЦІЯ (ФЛОКУЛЯНТ (ПОЛІАЛЮМІНІЙ ХЛОРИД) ДЛЯ ОЧИЩЕННЯ ПИТНОЇ ВОДИ)»
Період вимог/скарг з 17.04.2025 15:42 по 23.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.04.2025 12:00 по 13.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.04.2025 15:42
Довідка НАЗК
17.04.2025 15:42
Повідомлення про рішення
17.04.2025 12:54
Електроний протокол про продовження строку
14.04.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 14:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 14:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ уповноваженої особи КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 17.04.2025 м. Дніпро Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛІОН ТРЕЙД" (далі - Учасник) поданої для участі у відкритих торгах за предметом закупівлі «КОД ДК 021:2015 24950000-8 - СПЕЦІАЛІЗОВАНА ХІМІЧНА ПРОДУКЦІЯ (ФЛОКУЛЯНТ (ПОЛІАЛЮМІНІЙ ХЛОРИД) ДЛЯ ОЧИЩЕННЯ ПИТНОЇ ВОДИ)» (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-04-04-009555-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи вищевикладене, та зважаючи на великий обсяг документів та інформації у складі тендерної пропозиції Учасника, для можливості оприлюднення переліку усіх невідповідностей необхідних для подання на виправлення (у разі, якщо такі будуть виявлені після розгляду всього пакету документів тендерної пропозиції Учасника), виникла необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа ____________ підпис Євген ЗАХАРЕНКО
Дата продовження строку розгляду
17.04.2025 12:53
Дата кінця розгляду
13.05.2025 00:00
Договір
UA-2025-04-04-009555-a-a1
Підписаний і діє
Номер
189Т
201 600 000 грн.
168 000 000 грн.
З ПДВ
Підписано
23.04.2025
Строк дії договору з
23.04.2025
по
31.05.2026
Номенклатура
6 000 (тонни)
Флокулянт SACHTOKLAR 39 або еквівалент
Номенклатура
Флокулянт SACHTOKLAR 39 або еквівалент
Кількість
6 000
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 30 квітня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03341305

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ Аліон трейд
Повна назва
ТОВ Аліон трейд
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38946320

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
23.04.2025 11:03
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
247 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.04.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380672672801
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
247 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.04.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380672672801
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності