Показати схожі тендери

Закупівля Проведення оцінки впливу на довкілля діючих шламонакопичувачів ТЕЦ-5 та ТЕЦ-6 на підставі досліджень властивостей шламів від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-04-009215-a
Id Tender 358930ecdea74d07a501b0b0ba3447a6
План UA-P-2025-04-04-010813-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.04.2025 14:49
Остання зміна 05.05.2025 15:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 046 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
20 460 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.04.2025 14:48 до 14.04.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 04.04.2025 14:48
до 11.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.04.2025 14:48
до 11.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.04.2025 15:21
до 24.04.2025 11:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.04.2025 11:37
до 30.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.04.2025 11:03
до 05.05.2025 15:49
Період уточнень
з 04.04.2025 14:48 до 11.04.2025 00:00
Період оскарження
з 04.04.2025 14:48 до 11.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.04.2025 15:21 до 24.04.2025 11:03
Період кваліфікації
з 15.04.2025 15:21 до 24.04.2025 11:03
Основні параметри
Проведення оцінки впливу на довкілля діючих шламонакопичувачів ТЕЦ-5 та ТЕЦ-6 на підставі досліджень властивостей шламів
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 046 000 грн.
Проведення оцінки впливу на довкілля діючих шламонакопичувачів ТЕЦ-5 та ТЕЦ-6 на підставі досліджень властивостей шламів
Назва предмета закупівлі
Проведення оцінки впливу на довкілля діючих шламонакопичувачів ТЕЦ-5 та ТЕЦ-6 на підставі досліджень властивостей шламів
Очікувана вартість
2 046 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
20460,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.04.2025 14:52
Закінчення аукціону
15.04.2025 15:21
Позиція
Опис предмета закупівлі
Проведення оцінки впливу на довкілля діючих шламонакопичувачів ТЕЦ-5 та ТЕЦ-6 на підставі досліджень властивостей шламів
Код ДК 021:2015
90711400-8 - Послуги з оцінювання впливу на довкілля різних галузей, окрім будівництва
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 40 робочі днів
Розмір оплати: 80,0 %
Опис:
80 % від ціни наданих послуг – протягом 40 робочих днів від дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних Актів приймання-передачі наданих послуг
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 40 робочі днів
Розмір оплати: 20,0 %
Опис:
20 % від ціни наданих послуг – протягом 40 робочих днів з дати реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) належним чином складеної Виконавцем податкової накладної (ПН)/розрахунку коригування до податкової накладної (РК) на суму відповідного Акта приймання-передачі наданих послуг, а також направлення Виконавцем такої зареєстрованої ПН/РК, оформленої належним чином в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» і «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», на адресу електронної пошти відповідального представника Замовника за опрацювання отриманих ПН/РК (реєстрацію в ЄРПН отриманих РК на зменшення), вказану в Договорі. Якщо Виконавець не є платником ПДВ – передбачений даним підпунктом Договору строк відраховується від дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідного Акта приймання-передачі наданих послуг.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР"
Пропозиція:
1 644 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
НАУКОВО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОСЕРВІС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
Пропозиція:
1 605 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ГЛОБАЛ НЕСТ"
Пропозиція:
1 603 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.04.2025 14:52
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.04.2025 14:49
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пухальська Дар’яна Андріанівна
Електронна пошта
Телефон
380442076794
Замовник
ЄДРПОУ
40538421
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Кваліфікація
Лот № 1 Проведення оцінки впливу на довкілля діючих шламонакопичувачів ТЕЦ-5 та ТЕЦ-6 на підставі досліджень властивостей шламів
Період вимог/скарг з 21.04.2025 11:37 по 27.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.04.2025 15:21 по 23.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
21.04.2025 11:37
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
15.04.2025 15:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 14:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 14:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ГЛОБАЛ НЕСТ" невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник надав довідку від 11.04.2025р. вих. №25-4/13, повідомляючи про те, що не залучає до виконання робіт субпідрядника, однак згідно наданої копії договору від 11.04.2025р. №448 до виконання робіт залучається Державна установа «Інститут громадського здоров’я ім. О.М. Марзєєва національної академії медичних наук України». 2) Учасник надав Сертифікат визнання вимірювальних можливостей від 21.12.2023р. №ПТ-469/23 виданий Державній установі «Інститут громадського здоров’я ім. О.М. Марзєєва національної академії медичних наук України», який чинний до 20.12.2025р. , однак відсутній гарантійний лист субпідрядної лабораторії про забезпечення своєчасного отримання нового сертифікату акредитації із галуззю або інший документ, який підтверджує вимірювальні можливості лабораторії у разі закінчення терміну дії сертифікату акредитації із галуззю акредитації або іншого документа, який підтверджує вимірювальні можливості субпідрядної лабораторії. 3) Учасник надав Сертифікат визнання вимірювальних можливостей від 21.12.2023р. №ПТ-469/23 виданий Державній установі «Інститут громадського здоров’я ім. О.М. Марзєєва національної академії медичних наук України», однак відсутні документи, які підтверджують вимірювальні можливості субпідрядної лабораторії, передбачаючи: - визначення властивостей для таких об’єктів дослідження: відходи або шлам; - проведення досліджень за показниками: колір, рН, розчинність, вологість, сполуки ванадію, сполуки хрому (VI), сполуки кобальту, сполуки нікелю, сполуки міді, сполуки цинку, миш’як та його сполуки, кадмій та його сполуки, ртуть, свинець та його сполуки, марганець, калій, радій, торій, кальцій і магній. 4) Учасник не надав підтверджену інформацію про наявність досвіду виконання договорів (не менше 2-х) на проведення оцінки впливу на довкілля для об’єктів першої категорії відповідно п.2 ст.3 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля», а саме: 2) теплові електростанції (ТЕС, ТЕЦ) та інші потужності для виробництва електроенергії, пари і гарячої води тепловою потужністю 50 мегават і більше з використанням органічного палива, атомні електростанції та інші ядерні реактори, включаючи будівництво, виведення (зняття) з експлуатації таких електростанцій або реакторів (крім дослідницьких установок для виробництва і конверсії ядерного палива та сировини для одержання вторинного ядерного палива, матеріалів, що діляться та відтворюються, потужність яких не перевищує 1 кіловат постійного теплового навантаження). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Додаток 3 до тендерної документації. 2) пп.4.1 п.4 Кваліфікаційні вимоги Додатку 4 до тендерної документації. 3) пп.4.1 п.4 Кваліфікаційні вимоги Додатку 4 до тендерної документації. 4) пп.4.3 п.4 Кваліфікаційні вимоги Додатку 4 до тендерної документації 3. Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Форма, що заповнюється Учасником у разі залучення субпідрядника/співвиконавця для виконання/надання окремих видів робіт/послуг та надається у складі тендерної пропозиції відповідно до Додатку 3 до тендерної документації. 2) Копію сертифікату акредитації із галуззю акредитації або інший документ, який підтверджує вимірювальні можливості лабораторії, чинні на період дії договору із Замовником на надання послуг. У разі надання Учасником сертифікату акредитації або іншого документа, який підтверджує вимірювальні можливості лабораторії, термін дії якого закінчується раніше терміну надання послуг, Учасник повинен надати гарантійний лист про подовження терміну дії сертифікату акредитації або іншого документа, який підтверджує вимірювальні можливості лабораторії на весь період надання послуг згідно договору. У разі залучення субпідрядної лабораторії, надати копію сертифікату акредитації із галуззю або інший документ, який підтверджує вимірювальні можливості субпідрядної лабораторії та копію договору, укладеного між учасником та субпідрядною лабораторією, чинних на період надання послуг. У разі закінчення терміну дії сертифікату акредитації із галуззю акредитації або іншого документа, який підтверджує вимірювальні можливості субпідрядної лабораторії, Учасник повинен надати гарантійний лист субпідрядної лабораторії про забезпечення своєчасного отримання нового сертифікату акредитації із галуззю або інший документ, який підтверджує вимірювальні можливості лабораторії. 3) Копію сертифікату акредитації із галуззю акредитації або інший документ, який підтверджує вимірювальні можливості лабораторії, чинні на період дії договору із Замовником на надання послуг. У разі надання Учасником сертифікату акредитації або іншого документа, який підтверджує вимірювальні можливості лабораторії, термін дії якого закінчується раніше терміну надання послуг, Учасник повинен надати гарантійний лист про подовження терміну дії сертифікату акредитації або іншого документа, який підтверджує вимірювальні можливості лабораторії на весь період надання послуг згідно договору. У разі залучення субпідрядної лабораторії, надати копію сертифікату акредитації із галуззю або інший документ, який підтверджує вимірювальні можливості субпідрядної лабораторії та копію договору, укладеного між учасником та субпідрядною лабораторією, чинних на період надання послуг. У разі закінчення терміну дії сертифікату акредитації із галуззю акредитації або іншого документа, який підтверджує вимірювальні можливості субпідрядної лабораторії, Учасник повинен надати гарантійний лист субпідрядної лабораторії про забезпечення своєчасного отримання нового сертифікату акредитації із галуззю або інший документ, який підтверджує вимірювальні можливості лабораторії. Вимірювальні можливості лабораторії учасника чи субпідрядної лабораторії повинні передбачати: - визначення властивостей для таких об’єктів дослідження: відходи або шлам; - проведення досліджень за показниками: колір, рН, розчинність, вологість, сполуки ванадію, сполуки хрому (VI), сполуки кобальту, сполуки нікелю, сполуки міді, сполуки цинку, миш’як та його сполуки, кадмій та його сполуки, ртуть, свинець та його сполуки, марганець, калій, радій, торій, кальцій і магній. 4) Документально підтверджену інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання договорів (не менше 2-х) на проведення оцінки впливу на довкілля для об’єктів першої категорії відповідно п.2 ст.3 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля»: - копії договорів, які було укладено не раніше 2020 року; - копії актів наданих послуг (не менше одного для кожного договору). Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним, і що надані підтвердні документи стосуються безпосередньо наданого договору.
Створено
18.04.2025 12:39
Надати до
19.04.2025 12:39
Період вимог/скарг з 24.04.2025 11:03 по 30.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.04.2025 11:37 по 29.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визначити учасника НАУКОВО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОСЕРВІС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ переможцем закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з Законом з переможцем.
Документи кваліфікації
24.04.2025 11:03
Довідка НАЗК
24.04.2025 11:03
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
21.04.2025 11:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 14:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 14:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником надано копію свідоцтва про атестацію від 11.12.2024 № 0086/2024, в якому відсутнє підтвердження вимірювальних можливостей лабораторії на проведення досліджень за показниками: колір та розчинність. 2. На виконання вимог Додатку 4 до тендерної документації Учасником надано документальне підтвердження наявності необхідних працівників: надано штатний розпис на 2025 рік, в якому наявні інженер еколог та інженер еколог І категорії, також надана трудова угода від 07.04.2025 з інженером екологом Станкевичем Я.Б. та трудова угода від 07.04.2025 з інженером екологом Івасенко В.М., однак в кошторисі міститься інформація про працівника, категорія якого не відповідає категорії, зазначеної в наданих документах. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. пп. 4.1 п. 4 Додатку 4 до тендерної документації. 2. пп. 4.3 п. 4 Додатку 4 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Копію сертифікату акредитації із галуззю акредитації або інший документ, який підтверджує вимірювальні можливості лабораторії, з урахуванням вимог пп. 4.1 п. 4 Додатку 4 до тендерної документації. 2. Інформацію щодо наявності працівників, приведену у відповідність.
Створено
22.04.2025 14:46
Надати до
23.04.2025 14:46
Договір
UA-2025-04-04-009215-a-a1
Підписаний і діє
Номер
687/КТЕЦ-25
1 605 000 грн.
1 605 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
05.05.2025
Строк дії договору з
05.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Проведення оцінки впливу на довкілля діючих шламонакопичувачів ТЕЦ-5 та ТЕЦ-6 на підставі досліджень властивостей шламів
Номенклатура
Проведення оцінки впливу на довкілля діючих шламонакопичувачів ТЕЦ-5 та ТЕЦ-6 на підставі досліджень властивостей шламів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40538421

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
НАУКОВО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОСЕРВІС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
Повна назва
НАУКОВО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОСЕРВІС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14283183

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.05.2025 15:49
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-12-000011
Дата створення проекту
12.05.2025 10:16
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
12.05.2025 17:55
Дата публікації висновку про результати
19.05.2025 17:49
Дата завершення усунення порушень
23.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
03.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 61) 764-86-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
Н А К А З 08.05.2025 № 53-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 08.05.2025 № 53-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 18. UA-2025-04-04-009215-a, яку проводить КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.05.2025 00:00
Документи рішення
12.05.2025 17:55
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: « 19 » травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.04.2025 № 648-ВС; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКО ГЛОБАЛ НЕСТ» та науково-технічне підприємство «ЕКОСЕРВІС» у формі товариства з обмеженою відповідальністю; протокольні рішення уповноваженої особи від 21.04.2025 № 728-ВС та від 24.04.2025 № 754-ВС; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 24 квітня 2025 року; договір про надання послуг від 05.05.2025 № 687/КТЕЦ-25; пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 16.05.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Відсутні.
Дата висновку
19.05.2025 00:00
Дата публікації
19.05.2025 17:49
Документи висновку
19.05.2025 17:49
-
Повідомлення
Запит
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Проведення оцінки впливу на довкілля діючих шламонакопичувачів ТЕЦ-5 та ТЕЦ-6 на підставі досліджень властивостей шламів» (код ДК 021:2015: 90710000-7: Екологічний менеджмент) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-04-009215-a), яка проведена Комунальним підприємством виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів). Прошу надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
14.05.2025 11:02
Орган перевірки
20.05.2025 00:00
Документи повідомлення
14.05.2025 11:02
-
Відповідь
Пояснення на запит
Пояснення на запит
Рішеня
16.05.2025 14:00
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 046 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.04.2025 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Контактний телефон:
380442076794
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 046 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.04.2025 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Контактний телефон:
380442076794
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності