Показати схожі тендери

Закупівля Поштовий термінал самообслуговування (поштомат) з установкою (резервний договір) (з можливістю факторингу) від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-04-007098-a
Id Tender 28ad61f5bfd24c4f9d5d359ef4edcd2f
План UA-P-2025-04-04-007650-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.04.2025 13:19
Остання зміна 26.06.2025 17:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
16 419 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
82 095 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.04.2025 13:18 до 14.04.2025 21:00
Завершено
Період уточнень
з 04.04.2025 13:18
до 11.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.04.2025 13:18
до 11.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.04.2025 16:04
до 05.05.2025 19:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.05.2025 19:10
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.05.2025 19:10
до 26.06.2025 17:32
Період уточнень
з 04.04.2025 13:18 до 11.04.2025 00:00
Період оскарження
з 04.04.2025 13:18 до 11.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.04.2025 16:04 до 05.05.2025 19:10
Період кваліфікації
з 15.04.2025 16:04 до 05.05.2025 19:10
Основні параметри
Поштовий термінал самообслуговування (поштомат) з установкою (резервний договір) (з можливістю факторингу)
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни поставки Товарів в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов поставки Товарів визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Замовник вимагає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від ціни договору
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
16 419 000 грн.
Поштовий термінал самообслуговування (поштомат) з установкою (резервний договір) (з можливістю факторингу)
Назва предмета закупівлі
Поштовий термінал самообслуговування (поштомат) з установкою (резервний договір) (з можливістю факторингу)
Очікувана вартість
16 419 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
82095,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
200 000
Аукціон
Cтарт аукціону
15.04.2025 15:29
Закінчення аукціону
15.04.2025 16:04
Позиції закупівлі 8
Позиція : №1 50 (штуки)
Основний модуль поштомату стандартної автономності
Опис предмета закупівлі
Основний модуль поштомату стандартної автономності
Код ДК 021:2015
30131000-6 - Устаткування для експедиції письмової кореспонденції
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, В межах міської території міст Київ та Одеса (Орієнтовний перелік місць базування згідно додатку 2 до Договору).
Дата постачання по
30.09.2026 00:00
Позиція : №2 50 (штуки)
Основний модуль поштомату підвищеної автономності
Опис предмета закупівлі
Основний модуль поштомату підвищеної автономності
Код ДК 021:2015
30131000-6 - Устаткування для експедиції письмової кореспонденції
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, В межах міської території міст Київ та Одеса (Орієнтовний перелік місць базування згідно додатку 2 до Договору).
Дата постачання по
30.09.2026 00:00
Позиція : №3 50 (штуки)
Додатковий модуль поштомату тип 1
Опис предмета закупівлі
Додатковий модуль поштомату тип 1
Код ДК 021:2015
30131000-6 - Устаткування для експедиції письмової кореспонденції
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, В межах міської території міст Київ та Одеса (Орієнтовний перелік місць базування згідно додатку 2 до Договору).
Дата постачання по
30.09.2026 00:00
Позиція : №4 50 (штуки)
Додатковий модуль поштомату тип 2
Опис предмета закупівлі
Додатковий модуль поштомату тип 2
Код ДК 021:2015
30131000-6 - Устаткування для експедиції письмової кореспонденції
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, В межах міської території міст Київ та Одеса (Орієнтовний перелік місць базування згідно додатку 2 до Договору).
Дата постачання по
30.09.2026 00:00
Позиція : №5 6 (штуки)
Зарядний пристрій для акумуляторів підвищеної автономності
Опис предмета закупівлі
Зарядний пристрій для акумуляторів підвищеної автономності
Код ДК 021:2015
30131000-6 - Устаткування для експедиції письмової кореспонденції
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Логістичний центр Київ Лівий АТ "Укрпошта" Київська область, Бориспільський район, автомобільна дорога Р-03 Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513м.
Дата постачання по
30.09.2026 00:00
Позиція : №6 6 (штуки)
Зарядний пристрій для акумуляторів стандартної автономності
Опис предмета закупівлі
Зарядний пристрій для акумуляторів стандартної автономності
Код ДК 021:2015
30131000-6 - Устаткування для експедиції письмової кореспонденції
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Логістичний центр Київ Лівий АТ "Укрпошта" Київська область, Бориспільський район, автомобільна дорога Р-03 Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513м.
Дата постачання по
30.09.2026 00:00
Позиція : №7 56 (штуки)
Акумулятор (АКБ) для поштомату підвищеної автономності
Опис предмета закупівлі
Акумулятор (АКБ) для поштомату підвищеної автономності
Код ДК 021:2015
30131000-6 - Устаткування для експедиції письмової кореспонденції
Кількість
56
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Акумуляторні батареї, включені до складу обладнання, постачаються на визначене Заявкою на поставку (додаток 3 до Договору) Покупцем в межах міської території міст Київ та Одеса (Орієнтовний перелік місць базування згідно додатку 2 до Договору). Додаткові акумуляторні батареї стандартної та підвищеної автономності постачаються: логістичний центр Київ Лівий АТ "Укрпошта" Київська область, Бориспільський район, автомобільна дорога Р-03 Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513м.
Дата постачання по
30.09.2026 00:00
Позиція : №8 56 (штуки)
Акумулятор (АКБ) для поштомату стандартної автономності
Опис предмета закупівлі
Акумулятор (АКБ) для поштомату стандартної автономності
Код ДК 021:2015
30131000-6 - Устаткування для експедиції письмової кореспонденції
Кількість
56
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Акумуляторні батареї, включені до складу обладнання, постачаються на визначене Заявкою на поставку (додаток 3 до Договору) Покупцем в межах міської території міст Київ та Одеса (Орієнтовний перелік місць базування згідно додатку 2 до Договору). Додаткові акумуляторні батареї стандартної та підвищеної автономності постачаються: логістичний центр Київ Лівий АТ "Укрпошта" Київська область, Бориспільський район, автомобільна дорога Р-03 Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513м.
Дата постачання по
30.09.2026 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем до 20 (двадцятого) числа місяця, наступного за місяцем, в межах якого було поставлено Товар, на умовах та в порядку, передбаченому Договором. Оплата здійснюється на підставі рахунку на оплату та підписаного Сторонами Зведеного акту, який складається згідно з умовами Договору, за умови реєстрації Постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних всіх належним чином складених податкових накладних за операціями постачання Товару.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІНТОРАБУДКО­МПЛЕКТ"
Пропозиція:
13 950 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО В ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОДЕРН-ЕКСПО"
Пропозиція:
15 495 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМНІКОНСАЛТИНГ"
Пропозиція:
15 267 101 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БІЛДІНГ СЕТ ТРЕЙД"
Пропозиція:
15 350 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.04.2025 15:29
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.04.2025 09:51
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анисимова Олена Василівна
Електронна пошта
Телефон
380674564592
Сайт:
http://ukrposhta.ua
Замовник
ЄДРПОУ
21560045
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Хрещатик, 22
Кваліфікація
Лот № 1 Поштовий термінал самообслуговування (поштомат) з установкою (резервний договір) (з можливістю факторингу)
Період вимог/скарг з 05.05.2025 19:10 по 11.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.04.2025 16:04 по 14.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію ТОВ "ІНТОРАБУДКОМПЛЕКТ". Учасником процедури закупівлі виправлено невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Надано нові документи: скан-копію сторінок договору, на яких міститься інформація про: предмет договору, строк дії договору, підписи сторін договору та скан-копію видаткової накладної на поставку поштових терміналів самообслуговування (поштоматів) загальною кількістю не менше 50 (п’ятдесяти) одиниць згідно аналогічного договору. Розглянута пропозиція, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, повністю відповідає вимогам тендерної документації, у тому числі в частині документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, про що свідчить зміст висновку підрозділу ініціатора, наданого у вигляді службової записки № 1.27.001.004.-11022-25 від 05.05.2025 р. за підписом начальника відділу забезпечення інформаційних технологій Наталії Акуленко, відсутні підстави для відмови в участі учаснику та відхилення його тендерної пропозиції. На підставі викладеного, вирішено визнати ТОВ "ІНТОРАБУДКОМПЛЕКТ" переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір. 2. Відповідно до ст. 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Законом з урахуванням Особливостей, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі. Враховуючи вищенаведене, вирішено оприлюднити, у встановленому цим же Законом порядку, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (протокольне рішення). РІШЕННЯ: 1. Визнати ТОВ "ІНТОРАБУДКОМПЛЕКТ" переможцем процедури закупівлі Поштовий термінал самообслуговування (поштомат) з установкою (резервний договір) (з можливістю факторингу), код ДК 021-2015: 39110000-6 30130000-9 Поштова техніка ідентифікатор закупівлі - UA-2025-04-04-007098-a та прийняти рішення про намір укласти договір. 2. Оприлюднити, у встановленому Законом з урахуванням Особливостей порядку, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (протокольне рішення). Уповноважена особа КЕП Олена АНИСИМОВА
Документи кваліфікації
05.05.2025 19:11
Довідка НАЗК
05.05.2025 19:10
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
18.04.2025 15:41
Електроний протокол про продовження строку
15.04.2025 16:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 13:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 13:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Текст рішення та ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. У зв’язку з виникненням необхідності більш детального розгляду, а також перевірки окремої інформації наданої у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІНТОРАБУДКОМПЛЕКТ", що подана для участі у закупівлі Поштовий термінал самообслуговування (поштомат) з установкою (резервний договір) (з можливістю факторингу), код ДК 021-2015: 30130000-9 Поштова техніка (UA-2025-04-04-007098-a), необхідно продовжити строк її розгляду. Замовник АТ «Укрпошта» повідомляє, що строк розгляду тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів на підставі ч. 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами. Дата прийняття рішення: 18.04.2025. Уповноважена особа АТ «Укрпошта» КЕП Олена АНИСИМОВА.
Дата продовження строку розгляду
18.04.2025 15:41
Дата кінця розгляду
14.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "ІНТОРАБУДКОМПЛЕКТ" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: на підтвердження інформації за договором (договорами), зазначений (зазначеними) в довідці відповідно до п.п. 1.1.1. додатку 2 тендерної документації, не надано - скан-копії сторінок договору (договорів), на яких міститься інформація про: предмет договору, строк дії договору, підписи сторін договору та скан-копії акту (актів) приймання-передачі товару або видаткової(их) накладної(их) на поставку поштових терміналів самообслуговування (поштоматів) загальною кількістю не менше 50 (п’ятдесяти) одиниць згідно аналогічного (их) договору (ів), зазначених у довідці за п.п. 1.1.1. додатку 2 тендерної документації. Тому, замовником встановлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Підпункт 1.1.2. додатку 2 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має завантажити документи: скан-копії сторінок договору (договорів), на яких міститься інформація про: предмет договору, строк дії договору, підписи сторін договору та скан-копії акту (актів) приймання-передачі товару або видаткової(их) накладної(их) на поставку поштових терміналів самообслуговування (поштоматів) загальною кількістю не менше 50 (п’ятдесяти) одиниць згідно аналогічного (их) договору (ів), зазначених у довідці за п.п. 1.1.1. додатку 2 тендерної документації. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
01.05.2025 12:42
Надати до
02.05.2025 12:42
Договір
UA-2025-04-04-007098-a-c1
Підписаний і діє
Номер
260625-23Е
13 949 990.4 грн.
11 624 992 грн.
З ПДВ
Підписано
26.06.2025
Строк дії договору з
26.06.2025
по
30.09.2026
Номенклатура
50 (штуки)
Основний модуль поштомату стандартної автономності
Номенклатура
Основний модуль поштомату стандартної автономності
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 вересня 2026 р.
Номенклатура
50 (штуки)
Основний модуль поштомату підвищеної автономності
Номенклатура
Основний модуль поштомату підвищеної автономності
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 вересня 2026 р.
Номенклатура
50 (штуки)
Додатковий модуль поштомату тип 1
Номенклатура
Додатковий модуль поштомату тип 1
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 вересня 2026 р.
Номенклатура
50 (штуки)
Додатковий модуль поштомату тип 2
Номенклатура
Додатковий модуль поштомату тип 2
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 вересня 2026 р.
Номенклатура
6 (штуки)
Зарядний пристрій для акумуляторів підвищеної автономності
Номенклатура
Зарядний пристрій для акумуляторів підвищеної автономності
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 вересня 2026 р.
Номенклатура
6 (штуки)
Зарядний пристрій для акумуляторів стандартної автономності
Номенклатура
Зарядний пристрій для акумуляторів стандартної автономності
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 вересня 2026 р.
Номенклатура
56 (штуки)
Акумулятор (АКБ) для поштомату підвищеної автономності
Номенклатура
Акумулятор (АКБ) для поштомату підвищеної автономності
Кількість
56
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 вересня 2026 р.
Номенклатура
56 (штуки)
Акумулятор (АКБ) для поштомату стандартної автономності
Номенклатура
Акумулятор (АКБ) для поштомату стандартної автономності
Кількість
56
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 вересня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21560045

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ІНТОРАБУДКО­МПЛЕКТ"
Повна назва
ТОВ "ІНТОРАБУДКО­МПЛЕКТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40398340

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.06.2025 17:32
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
16 419 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.04.2025 21:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Контактний телефон:
380674564592
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
16 419 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.04.2025 21:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Контактний телефон:
380674564592
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності